X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בן מאיר וגולדקנופף. שירות משופר, תחזוקה משודרגת ותוספת דירות חדשות[צילום: יוסי זמיר]
בשורה משמעותית לדיירי הדיור הציבורי: הסכם חדש בהשקעה של 6.2 מיליארד ש"ח
משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר חתמו על הסכם ניהול חדש ששם דגש על שיפור השירות לדיירים, תחזוקת הדירות ותוספת של דירות חדשות עמידר תשכיר דירות בשוק החופשי לזכאים, תנהל את מלאי הדירות, תבצע שיפוצים, ותקדם מיזמי התחדשות עירונית ודיור להשכרה

הסכם מסגרת חדש לניהול הדיור הציבורי נחתם (יום ד', 3.4.24) בין משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר. ההסכם, שנחתם בנוכחות שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף, מנכ"ל המשרד יהודה מורגנשטרן, נציגי משרד האוצר ובכירי חברת עמידר, הוא התוצאה של שיתוף פעולה פורה בין ההגופים.
ההסכם החדש, המבטא את אמון המדינה בחברת עמידר החדשה, כולל מגוון תחומי פעילות בהם עמידר תפעל כזרוע הביצוע של המשרד לטובת דיירי הדיור הציבורי. הוא כולל לראשונה מתן שירותי שכירות ארוכת טווח לפיהם עמידר תשכור דירות בשוק החופשי ותשכיר אותן לזכאים לסיוע בדיור מהמדינה.
בנוסף, עמידר תשכיר את הדירות לזכאי הדיור הציבורי, תהיה אחראית על ניהול מלאי הדירות, ביצוע שיפוצים והליכי אחזקה, קידום מיזמים של התחדשות עירונית ומיזמים בתחום הדיור להשכרה לזכאים מטעם המדינה.
הסכם הניהול החדש תוקצב בהשקעה חסרת תקדים של 6.2 מיליארד ש״ח. ההסכם שם בעדיפות עליונה את השירות לדיירי הדיור הציבורי וצפוי להביא לשדרוג משמעותי בתחום. בתוך כך, יעודכנו זמני הטיפול בליקויים בדירות, יקוצרו זמני המתנה בסניפים ובמוקד הטלפוני, יחל שירות במגוון שפות, יוגדרו מדדי שביעות הרצון של הדיירים מהשירות.
כמו-כן, יושם דגש על שיפור יכולת הפיקוח והבקרה של המשרד על עמידר, זאת באמצעות דיווח נתונים וביצוע הליכים של בקרה ומעקב אחר יעדים ועוד.
על-פי ההסכם חדש, תחזוקת דירות הדיור הציבורי תשודרג משמעותית באמצעות כניסה מואצת למיזמים של התחדשות עירונית, שיפור תהליך רכש דירות חדשות, הרחבת התחזוקה המונעת ותקצוב נוסף לתחזוקת שבר.

מוטי בבצ’יק, אלי בן מאיר, יצחק גולדקנופף, ישי בן אלי, יהודה מורגנשטרן

בכירים מהמשרדים ומהחברה הדגישו את החשיבות של ההסכם לקידום רווחת דיירי הדיור הציבורי וציינו את העבודה המשותפת שהובילה להשגת ההסכמה של ההסכם. שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף: "דיירי הדיור הציבורי בראש מעייני. ההסכם החדש עם עמידר יספק להם שירות טוב יותר. זהו הישג חשוב עבור דיירי הדיור הציבורי".
יו"ר דירקטוריון עמידר, יאיר זילברשטיין: "ההסכם החדש הוא הבעת אמון בעמידר וביכולתה. עמידר תמשיך לבצע בהצלחה כל משימה לאומית שתוטל עליה". מנכ"ל חברת עמידר, אלי בן מאיר: "ההסכם מבטא שותפות מלאה בין עמידר, משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר. עמידר תעמוד במחויבותה לדיירי הדיור הציבורי ותשפר את מערך הדיור הציבורי".

תאריך:  03/04/2024   |   עודכן:  03/04/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשורה משמעותית לדיירי הדיור הציבורי: הסכם חדש בהשקעה של 6.2 מיליארד ש"ח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
המנהיג הקטרי הגיב לביקורות של נתניהו על המתווכות במשא-ומתן לעסקת חטופים שלדבריו "תקועה באותה נקודה"    הביע את התנגדותו הנחרצת לגבי פעילות צה"ל ברפיח: "לא יכול להתבצע ללא רצח עם רציני" והאשים את ישראל בפגיעה מכוונת בארגון הסיוע
עידן יוסף
נשיא אירן אומר כי באמצעות התקיפה ניסתה ישראל לכסות על כישלונה בעזה    שמועה כי אירן תתקוף אזורים בישראל ב-48 השעות הקרובות גרמה לירידות בבורסה    מערך הסייבר הלאומי מתריע מפני התגברות מתקפות למטרות תודעה לקראת יום ירושלים האירני
עידן יוסף
עידן יוסף
עידן יוסף
ביום ראשון יעבור תאגיד השידור הישראלי למרכז שידור חדשני באור יהודה, במטרה לחסוך מיליונים בעלויות ולשדרג את יכולותיו    המתחם החדש כולל אולפנים מתקדמים לטלוויזיה ולרדיו, אולפן חרום למלחמה, חדרי עריכה, חדרי הקלטת הסכתים, חללי עבודה חדשניים ועוד, ויאפשר עבודה היברידית מהמשרד ומהבית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il