X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בין אויביה של ישראל יהודים, בעיקר כאלה המתכנים אינטלקטואלים, שאינם בוחלים לשבת בעצה אחת עם אנשי חיזבאללה או חמאס לא הומניזם מדריך את מארגני משט השמאל אלא הרצון לפגוע ביכולת ישראל להתגונן מפני הטרור
▪  ▪  ▪
איציק וולף
מארגני המשט סירבו להעביר מכתב לגלעד שליט

   איציק וולף
ברק: המשט - פרובוקציה פוליטית

משט הסיוע הבא - יוטבע!
אלכס נחומסון
אין ברירה אלא לנקוט בצעדים קשוחים אל מול מבקשי רעתנו * שאילולא כן - הפרובוקציה הבאה מצידם תהיה כפולה ומכופלת
לרשימה המלאה

אין מצור אמיתי על עזה. את העובדה הזאת מבקשים מארגני משט ספינות השמאל האירופי לעזה להשכיח מאתנו. גם חלק מהתקשורת הישראלית משתף פעולה עם התעמולה הזאת.
הנה רשימה אקראית של מוצרים שהועברו מישראל לרצועת עזה בשבוע הראשון של מאי השנה: למעלה ממיליון וחצי ליטר דלק נוזלי לתחנות הכוח; כ-300 אלף ליטר דלק לתחבורה; למעלה מ-900 טון של גז לבישול; 76 משאיות של פירות וירקות; 92 משאיות חיטה; 33 משאיות של בשר, עופות ודגים; 39 משאיות של מוצרי חלב; 112 משאיות עמוסות אוכל לחיות; 26 משאיות של מוצרי היגיינה; 48 משאיות ביגוד והנעלה; 30 משאיות עמוסות סוכר; 7 משאיות של תרופות וציוד רפואי ועוד.
נוסף על כך: 370 חולים ומלוויהם מרצועת עזה עברו לישראל ויש"ע לשם קבלת טיפול רפואי. עוד 93 פלשתינים נכנסו לישראל מסיבות אחרות. 191 חברי סגל של ארגונים בינלאומיים נכנסו מישראל לרצועת עזה ו-192 יצאו משם לישראל. האם זה נקרא מצור?
מה שלא מכניסים לעזה
אכן, ישנם דברים שישראל אינה מכניסה לעזה (אבל מוברחים בכמויות), משום שיופנו נגד אזרחיה. חמאס אינו מעוניין ברווחת תושבי עזה, אלא בבניית כוחו שמופנה בראש ובראשונה נגד נתיניו הנתונים תחת שלטון טרור איסלאמי רדיקלי וכמובן נגד ישראל. כל חומר או ציוד הנכנסים לרצועה מועברים ישירות לביצורים. כך הייתה עזה לדרום לבנון על-פי המודל של החיזבאללה: "שמורות טבע", מפקדות מבוצרות, מחרטות קסאמים וגראדים - כל אלה דורשים חומרי בניין ומתכת מגוונים, בדיוק מהסוג שספינות השמאל מבקשות להעביר לעזה.

לא הומניזם ולא נעליים
רג'פ טאיפ ארדואן [צילום: AP]

ועוד לא דיברנו בחסות המביכה שהעניק ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, למשט הזה. לאחר שחבר לאירן בדרך להפיכת ארצו לרפובליקה איסלאמית, הוא מבקש לעשות בארצו הון פוליטי על גבה של ישראל

אגב, בכירי חמאס חיים טוב, ויש בהם הצורכים מוצרי מותרות שמוברחים על-פי הזמנתם. חמאס יושב על ברז האספקה ומחליט להיכן ילכו חומרי הבנייה, האם לבניית בית ספר בג'בליה או - סביר יותר - לבונקרים בעזה. האם מארגני משט השמאל אינם יודעים זאת? סביר להניח שהם יודעים, אבל לא תושבי עזה הם עניינם האמיתי, אלא ישראל.
בעזה נמצא גלעד שליט, שבוי ישראלי, בתנאים אכזריים. האכזריות בולטת בהשוואה לתנאים שאסירי חמאס זוכים להם בכלא הישראלי. ועוד לא דיברנו בחסות המביכה שהעניק ראש ממשלת טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, למשט הזה. לאחר שחבר לאירן בדרך להפיכת ארצו לרפובליקה איסלאמית, הוא מבקש לעשות בארצו הון פוליטי על גבה של ישראל.
לא הומניזם מדריך את מארגני משט השמאל אלא הרצון להביך את ישראל ולפגוע ביכולתה להתגונן באופן אקטיבי מפני הטרור הערבי, שכן המשט מספק לגיטימציה לטענות השקריות של הפלשתינים ואוהדיהם וממילא מזמין את הפיגוע הבא.
ביסוד המשט עומדת מנטאליות טוטליטרית שבסיס כוחה אינו הומניזם אלא אנטישמיות בכסות אנטי-ישראלית המבקשת לעשות רצח אופי למדינת ישראל ולעם היהודי. ההומניזם המזויף הזה הוא מבוא ופתח להשמדת ישראל ומי שמובילים אותו היום אינם נמנים על האספסוף האירופי כמו במאות הקודמות, אלא על האליטה התרבותית והאינטלקטואלית.
החבירה של השמאל האירופי לחמאס ולאויבי הציוויליזציה המערבית קשורה לחרפה הידועה של הכוחות הסמי-ליברליים במערב המשמשים איל ניגוח לא "לשבירת המצור על עזה" אלא לפירוק הציוויליזציה שלהם עצמם - המערב - לקראת השתלטות עוינת של האיסלאם הרדיקלי.
השנאה שמבעירה
בעבר, בין גדולי צוררי ישראל היו יהודים מומרים. גם כיום אפשר למצוא בין אויביה של ישראל יהודים, בעיקר כאלה המתכנים אינטלקטואלים, שאינם בוחלים לשבת בעצה אחת עם אנשי חיזבאללה או במקרה של ספינות השמאל - לתמוך במשטר האימים החמאסי. יהודים אלה אומנם אינם מומרים דתיים אבל מבחינת תודעתם אין ספק שהם מומרים, באשר עזבו את עמם וחברו לשונאיו ומבקשי רעתו הגרועים ביותר.
המשותף לפיראטים הללו ולחמאס אינו הומניזם (לכך דואגת דווקא ישראל) אלא שנאת מדינת ישראל, שהיא היא הפן החילוני של האנטישמיות המסורתית הידועה. במקום התואר "רוצחי האל" שהודבק לנו אלפי שנים, הפכנו בפי דוברי השמאל העולמי ל"רוצחי פלשתינים". הנאורות האירופית שהמיתה את האלוהים במאות האחרונות מצאה אֵל חדש: הפלשתינים. בכל מקרה, האנטי-כריסט לא השתנה - הוא נותר יהודי (או ישראלי).

פורסם לראשונה בעיתון 'ישראל היום' (26.5.2010)
תאריך:  28/05/2010   |   עודכן:  28/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המשט לעזה: פיראטים נאורים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מילים כדורבנות - אין מה להוסיף ל"ת
קורא ותיק  |  28/05/10 12:13
2
צודק- לעצור את תומכי הטרור ל"ת
צבי גלברד  |  28/05/10 12:45
3
מסע בריטי לדרזדן ב 44 בתחפושת
דמיינו בנפשכם  |  28/05/10 12:52
4
כל מילה אמת לאמיתה.שבת שלום. ל"ת
פלא יועץ   |  28/05/10 12:57
5
gaza is great place
d[do  |  28/05/10 14:00
6
יש לך טעות מי שהיה אחראי על
מאתיסט   |  28/05/10 18:44
7
מעולה! כל הכבוד לדרור אידר ל"ת
דנור-שג  |  28/05/10 19:37
8
עידוד רב מקבלים עוכרי ישראל ב
ישע  |  29/05/10 11:04
9
מאמר מצוין. דברים כדורבנות.
גבי1  |  29/05/10 11:47
10
sea blockace--why
benny the kid  |  29/05/10 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מוטי גולן
השבוע: שני מאמרים על פרשת בהעלותך    אהרון הכהן - התנהגות שלילית או חיובית; הסיבות ל"עונש" החינוכי" בקצה המחנה
מנחם רהט
המלחמה האווילית נגד פינוי קברי עכו"ם באשקלון, הציגה בפני הציבור הכללי דת חדשה, אנטי הלכתית אבל הכי קרובה ליהדות, שמקדשת קברים פגאניים    חילול השם שנגרם בפרשת קברי עובדי האלילים באשקלון, מוביל כנראה למחשבה שנייה בקרב מקצת מהחרדים - לפי שעה חב"ד, שמשמיעה קולות הסתייגות
נסים ישעיהו
גם בהיבט האישי, אחדות ישראל היא המרשם היחיד להתעלות ברוחניות ובקדושה. קל וחומר בהיבטים הלאומיים, שרק בטיפוח אהבת ישראל, שהיא הבסיס לאחדות ישראל, נזכה לגאולה האמיתית והשלמה
ראובן לייב
תערוכה, ראשונה מסוגה, של לחשים וקמיעות במסורת היהודית, מוצגת במוזיאון ארצות המקרא בירושלים
איתמר לוין
חז"ל לא תיארו לעצמם מצב שבו ראש עירייה מקבל שוחד    האם הבכירים המקבלים שכר עצום משתמשים בו למטרות חיוביות?    הרב הצבאי הראשי היוצא אומר דברים של טעם    על עבודת האלילים שבעלייה לקברי הצדיקים    ועל היריקה בפרצוף של הציבור בהוראות שמאפשרות חילול שבת בגלי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il