X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / פַּנְדוֹרָה
יחזקאלי. בית חדש [צילום: גרשון אלינסון/פלאש 90]
עוד מכה לערוץ 13: צבי יחזקאלי מצטרף ל-i24NEWS
העיתונאי יצטרף לערוץ החדשות החדש כפרשן בכיר ומגיש תוכנית מרכזית יחזקאלי עבד בערוץ 13 ובחדשות 10 במשך 22 שנה צוות i24NEWS ממשיך לגייס עיתונאים מובילים לקראת עליית הערוץ לאוויר

נמשך גל הנטישות בחדשות 13. צבי יחזקאלי עוזב ומצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS כפרשן הבכיר של הערוץ ומגיש תוכנית מרכזית. יחזקאלי, אשר משנת 2002 משמש ראש הדסק לענייני ערבים בחדשות 10 ובהמשך בחדשות 13, הוא מבכירי העיתונאים ה"ערביסטים" בארץ, המתמחה בסיקור פלשתינים, העולם הערבי, וניתוח תהליכים בחברה המוסלמית בישראל ובעולם.
לאורך השנים פרסם אינספור כתבות, תחקירים, ראיונות, טורי דעה ופרשנות, וכן סדרות דוקומנטריות שזכו לתהודה רבה, גם בעולם, בהן "אללה איסלאם", "השתולה", "איום דאעש", "היג'רה", "בזהות בדויה", ועוד. יחזקאלי ניתח לעומק את האידיאולוגיה מאחורי ארגוני הטרור האיסלאמיים והיה מהראשונים שזיהו ועסקו במשמעויות התפשטות האיסלאם הרדיקלי באירופה.
טרם הצטרף לחדשות 10, היה באגף האבטחה בשירות הביטחון הכללי, שימש כתב לענייני שטחים בגלי צה"ל וכתב מגזין במהדורת יום שישי של ערוץ 1, "יומן". בהמשך אף הגיש תוכנית ראיונות שבועית בערוץ 20 (אז ערוץ המורשת). בראיון שפורסם בסוף השבוע בישראל היום, אמר יחזקאלי על ערוץ 13: "אני לא יכול לומר שאני לא מבין את מי שמרגיש פחות נוח עם הערוץ כיום. גם אני לפעמים יושב באולפנים ומרגיש שהתוכן מחליש חיילים, חד וחלק. קשה לי עם זה, אבל אל תשכחי שאני באתי מהכי חופש ביטוי, אז אני לא מבקר אף אחד ואני מאמין בחיה ותן לחיות".
ערוץ החדשות החדש של i24NEWS צפוי לעלות לאוויר בתקופה הקרובה ויציע לצופים מהדורות חדשות ותוכניות אקטואליה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. עד כה גויסו עשרות עיתונאים, כתבים, אנשי הפקה, תוכן וצוות טכני. בערוץ ממשיכים כל העת בגיוסים ומרחיבים את נבחרת החדשות. בין העיתונאים שכבר הצטרפו ל-i24NEWS: מירי מיכאלי (מגישת המהדורה המרכזית), אורן וייגנפלד (מהדורת מוצ"ש), אורי קואל, ניב גלבוע, נדב אלימלך (כתב פוליטי), דור כהן (כתב צבאי), עדי כהן (כלכלה), לי עייש (כתבת משטרה ופלילים), סיון סיסאי (כתבת תרבות), ספיר לוי (כתבת צרכנות), קובי דהן (כתב דתות), ינון שלום יתח (כתב ירושלים, שטחים והתיישבות), נעמה קדוש (בריאות ורווחה), דסק החוץ: יאנה סוריאדנה, אואן אלתרמן, סיריל עמר ובנג'מין פטרובר שישמש כתב i24NEWS בפריז. עוד הצטרפו חגי גולן שישמש פרשן כלכלי וד"ר יונתן ווגמן כפרשן הבריאות.
צבי יחזקאלי מסר: ״אחרי יותר משני עשורים בערוץ 13 ועשר, שגדלתי בהם כמשפחה חמה, החלטתי לצאת בע״ה לשליחות חדשה. הטבח הנורא ב-7/10, הביא אותי להתבונן מחדש על חיי האישיים והמקצועיים ולעשות שינוי. אני מצטרף לערוץ החדשות החדש של i24NEWS שיעלה בקרוב לאויר. אני מודה לכל המנהלים, החברים והעובדים שעבדתי איתם כתף אל כתף, מעריך ומאחל בהצלחה לכולם, וניצחון לעם ישראל. אוהב, צבי״.
פרנק מלול, מנכ״ל i24NEWS, מסר: ״צבי יחזקאלי הוא קול חשוב ומשמעותי בתקשורת הישראלית. יחזקאלי יתרום רבות למגוון הקולות בערוצי i24NEWS, ויעשיר את התכנים שנציע לצופינו הודות ליכולת המופלאה שלו להפוך ידע, תחקיר ופרשנות לתוצר טלוויזיוני מרתק״.
ישראל טויטו, מנהל הערוץ בעברית של i24NEWS: ״אני שמח על ההחלטה של צבי יחזקאלי להצטרף ל-i24NEWS. צבי הוא מהפרשנים הבודדים בישראל שיודעים להרכיב תמונת מציאות מעודכנת ואמיתית מתוך חומר הגלם שמונח לפתחם. ב-i24NEWS, צבי הוא לא רק הפרשן הבכיר, אלא עמוד תווך בחברה והוא יהיה חלק מהצוות הבכיר שיוביל אותה לגבהים חדשים בשוק התקשורת הישראלי והבינלאומי״.

תאריך:  30/04/2024   |   עודכן:  30/04/2024
+שגריר גרמניה בישראל הותקף על-ידי המון זועם באוניברסיטת ביר זית
18:24 30/04/24  |  איציק וולף

שגריר גרמניה בישראל, שטפן זייברט, ביקר היום באוניברסיטה הפלשתינית ביר זית והותקף שם על-ידי המוני מפגינים. בין היתר נגרם נזק לרכבו.

המפגינים שברו את המראה של הרכב [צילום: שימוש לפי סעיף 27א]
+מאות סטודנטים בלבנון שרפו תמונות של נתניהו וקראו 'מוות לאמריקה'
17:56 30/04/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הסטודנטים התכנסו בקמפוסים בביירות ובמקומות נוספים תוך שהם מניפים דגלי פלשתין ושלטים ותוך שהם דורשים מן האוניברסיטאות להחרים חברות שעושות עסקים עם ישראל  ▪  בירדן בוטלה הפגנה שתוכננה להתקיים בקמפוס ברבת עמון  ▪  שגריר גרמניה בישראל הותקף באוניברסיטת ביר זית

ההפגנה היום בביירות. [צילום: חסן עמאר, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד מכה לערוץ 13: צבי יחזקאלי מצטרף ל-i24NEWS
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
עידן יוסף
הרב אורי שרקי קובע במסר חדש שנשלח אל חכמי האיסלאם כי "אין על האיסלאם להחיל על מדינת ישראל מעמד של ישות זרה, הפולשת אל המרחב המוסלמי, אלא לראות בה מימוש השבת הארץ לבעליה המקוריים - עם ישראל    באמירויות כבר הביעו עניין בדברים
יורם אטינגר
ב-2024 מתעלמת מחלקת המדינה מהאידיאולוגיה הפנאטית, חיסולית ודתית ביסוד תפישת העולם, החזון, המדיניות והטרור של חמאס ואש"ף, כפי שמתועד במסמכי היסוד שלהם
יורם אטינגר
ב-2024 לוחצת מחלקת המדינה על ישראל לאמץ את האופציה הדיפלומטית - שהפכה ל"גול עצמי" - במקום האופציה הצבאית מול חמאס, ומכאן ההתנגדות לפעולה צבאית ברפיח
יורם אטינגר
התובנה המקובלת במערב מתעלמת ממציאות מזרח תיכונית בת 1,400 שנים, בלתי-סובלנית כלפי "כופרים" (המערב) ו"משומדים" (סונים מול שיעים), וולקנית, בלתי-צפויה, אלימה, עריצה, מפוצלת ומתסכלת
יורם אטינגר
מן הראוי שמחלקת המדינה תטה אוזן לתובנות פרופ' ואטיקיוטיס מאוניברסיטת לונדון, שהיה היסטוריון מוביל של המזרח התיכון: "עימותים בין-ערביים הם מאפיין קבוע של המזרח התיכון...."
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il