X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יוסי פתאל. "לא נלך כצאן אל הטבח" [צילום: רמי חכם]
פתאל מאשים: "משרד האוצר מחסל את התיירות לישראל"
מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת: "האחראים יישאו את הקלון המפתח לפתרון נמצא בידיהם של הקופאיים במשרד האוצר" באגרת לחברי הלשכה עדכן פתאל: "נפעל לכינוס וועדות הכלכלה והכספים בימים הקרובים. לקראת כינוס וועדות הכנסת העלנו קמפיין אינטרנט על האוצר למחדל"

מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת, יוסי פתאל מזהיר מפני חיסול התיירות הנכנסת לישראל. "מעבר לעובדה שהמדינה נושאת באחריות לכך שענף התיירות לישראל מושבת מאז ה-7 באוקטובר, מגדיל משרד האוצר לעשות ופועל בניגוד לטובתה של כלכלת המדינה, ובניגוד גמור להחלטות שהוא היה שותף לה בהכרח לשמר את התשתית האנושית והארגונית של מארגני התיירות לישראל, מזהיר פתאל.
באגרת לחברי לשכת מארגני תיירות נכנסת כותב פתאל: "לא נלך כצאן אל הטבח. סופנו יהיה רועש והאחראים יישאו את הקלון המפתח לפתרון נמצא בידיהם של הקופאיים במשרד האוצר ומהם יש לתבוע את הדין על המחדל."
עוד הוסיף פתאל: "נפעל לכינוס וועדות הכלכלה והכספים בימים הקרובים. לקראת כינוס וועדות הכנסת העלנו קמפיין אינטרנט על האוצר למחדל. בהעדר פעולה כמתבקש מהאוצר נפעל להגשת הצעת חוק, נוסח הוכן והוגש לכנסת. מיד לאחר יום העצמאות נעלה קמפיין נוסף בתפוצה רחבה ומרעישה יותר. חברת יח״צ תסייע בקמפיין ופעילות תקשורתית נרחבת כולל ממומנת".
לדברי פתאל שתי הוועדות הכספים והכלכלה כבר הביעו את עמדתן על הצורך להכין מתווה לענף בדיונים שהתקיימו בחודש נובמבר. "ועדה מקצועית אף הוקמה, אולם במהומת הדיונים על חוק הפיצויים הכלל ארצי, הדיון לא הבשיל לכדי החלטה תקציבית מחייבת", ציין.
במקביל פנתה לשכת מארגני תיירות נכנסת, ל-25 ראשי רשויות בבקשה לתמיכה מידית מול משרד האוצר, ולבניית תוכנית והקצאת תקציב להצלת הענף. בתחילת החודש שיגרה הלשכה מכתבים בנושא ל-25 ראשי רשויות בכל הארץ. המכתב נשלח לאחר פנייה חריפה וחוזרת לשר האוצר סמוטריץ' ומשרדו, זאת לאור סיום הסיוע ואי פעולה תקציבית שתציל את הענף.

תאריך:  13/05/2024   |   עודכן:  13/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתאל מאשים: "משרד האוצר מחסל את התיירות לישראל"
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אם איני טועה פתאל האחראי לכך
כנניהו המיסר  |  13/05/24 12:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קבוצת חנן מור מכרה את משרדיה בשטח של 1,546 מ"ר בקומה ה-37 במגדל שבבני ברק    ההסכם כפוף לאישור בית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת תיק חדלות הפירעון
איציק וולף
מפקד גדוד 9 בחטיבה 401 ציין יחד עם פקודיו הנמצאים בפאתי רפיח את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל    "כל אחד מאיתנו היה יכול להיות הערב במקום אחר, אישי יותר. עם האישה, עם הילדים, עם החבר שנפל ועדיין בחרנו אחרת. אנחנו כאן כדי לומר: מותכם לא היה לשווא. לא נעצור, לא נברח, לא נתחפר ולא נסתתר עד שנשיב את הביטחון, עד הניצחון"    בשעה 11:00 תישמע בישראל צפירת זיכרון בת שתי דקות
איציק וולף
שר החוץ האמריקני אמר את הדברים בראיון לרשת CBS אך סייג את דבריו בכך שסגנון הלחימה של חמאס מקשה מאוד לקבוע - במיוחד בעיצומה של מלחמה - ולהסיק מסקנות סופיות    הודיע: ארה"ב לא תאט משלוחי נשק לישראל מלבד מערכות מסוימות שלא יישלחו אם ישראל תצא למבצע גדול ברפיח
עידן יוסף
דת: 20% רפורמים, 19% אורתודוקסים, 15% קונסרבטיבים ו-46% לא מזוהים    ריכוזי עוני בברוקלין, ברונקס וסטטן איילנד
עידן יוסף
רא"ל הרצי הלוי פנה למשפחות השכולות: "אני המפקד ששלח את בניכם ובנותיכם לקרב שממנו לא שבו"    הנשיא עלה לנאום עם קרע בבגדו ופנה למשפחות החטופים: "אין גדולה ממצוות פדיון שבויים, חייבים לגלות אומץ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il