X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
שנגחאי. מתכוננת לגלי תיירים מאירופה [צילום: AP]
סין מאריכה את הפטור מוויזה לאזרחים מ-12 מדינות
11 מתוך 12 הן מדינות אירופיות הפטור מוויזה לשהייה קצרה הוארך עד סוף שנת 2025 הארכת הפטור, מעריכים אנליסטים, תביא לגל חדש של תיירים אירופים לסין

סין החליטה בשבוע שעבר להאריך את מדיניות הפטור מוויזה לשהייה קצרה לאזרחים של 12 מדינות, מתוכן 11 מדינות אירופיות, עד סוף שנת 2025. הארכה זו מעריכים אנליסטים, תביא לגל חדש של תיירים אירופים לסין.
סין הודיעה על מדיניות ללא ויזה לחמש מדינות באירופה בהן: צרפת, גרמניה, איטליה, הולנד וספרד - מה-1 בדצמבר שנה שעברה ועד ה-30 בנובמבר השנה, כאשר מבקרים ממדינות אלו רשאים לשהות ביבשת עד 15 יום לצרכי עסקים, תיירות, טיולי משפחות או מעבר ללא ויזה. לאחר מכן, הורחבה המדיניות ללא ויזה לשש מדינות נוספות באירופה: שוויץ, אירלנד, הונגריה, אוסטריה, בלגיה ולוקסמבורג, מ-14 במרס עד 30 בנובמבר כדי להגדיל עוד יותר את התיירות הנכנסת.
במהלך ביקורו בצרפת בשבוע שעבר, הנשיא שי ג'ינפינג אמר כי סין מברכת על ביקורים של אנשים מצרפת, ותאריך את מדיניות הפטור מוויזה לשהייה קצרה לאזרחים מ-12 מדינות, כולל צרפת, עד סוף 2025.
"ההארכה האחרונה של מגבלת הזמן והרחבת רשימת המדינות מביאה לתחזית חיובית לטווח הארוך. היא מפיגה את החששות בקרב מחזיקי העניין באירופה לגבי משך המדיניות", אמר פנג האן, אנליסט ראשי בחברת התקשורת התיירותית Travel Daily.
נתוני Travel Daily מראים כי המספר הכולל של התיירים הנכנסים ממדינות פטורות מאשרות בדרום מזרח אסיה כמו סינגפור, מלזיה ותאילנד גדל בכפי 2.5 משנה לשנה. לעומת זאת, התיירות הנכנסת מאירופה נכון לשנת 2019 עמדה על 30% בלבד.
לפי האן, המפעילים האירופיים בדרך כלל מגבשים תוכניות טיולים לשנה הבאה בחודשים יוני ויולי, וההחלטות אם לעסוק ביעדים סיניים תלויות אם הם מקבלים תשובה ברורה בזמן. הוא הוסיף כי כעת, כשסין נתנה תשובה ברורה על פתיחת דלתה לאירופה באמצעות מדיניות עוקבת, היא מאותתת לעולם על הבטחה לעתיד משגשג.
על-פי נתוני חברת הטיולים Tongcheng Travel, הזמנות טיסות לסין ממדינות אירופה הנמצאות ברשימת הפטור מויזה הראו צמיחה מרשימה. מאז אפריל, חלה מדי שנה עלייה של מעל מ-150% בהזמנות מצרפת, עלייה של 110% בהזמנות מגרמניה, וכמעט הוכפלו ההזמנות מאיטליה.
על-פי נתוני מינהל ההגירה הלאומי, יותר מ-170,000 מבקרים בינלאומיים נכנסו לסין ללא ויזה דרך נמל התעופה הבינלאומי שנגחאי פודונג ברבעון הראשון של השנה, גידול של 23.6% שנה אחר שנה.
שנחאי, אחד היעדים המובילים עבור תיירים אירופים, הכינה את עצמה לעלייה בתיירות הנכנסת. "חידוש הטיסות הבינלאומיות, המדיניות ללא ויזה והתאוששות מלאה של העסקים בנמל השייט הבינלאומי בשנחאי יתרמו למספר התיירים הנכנסים שיגיעו לשנגחאי, במיוחד נוסעים עצמאיים חינם", אמר ג'ו ויהונג, סגן המנהל הכללי של Spring Tour, חברת תיירות בשנחאי.
שגרירות סין בוושינגטון הודיעה על פישוט תהליך בקשת אשרת תייר לאזרחי ארצות הברית החל מה-1 בינואר השנה. אזרחי ארה"ב יכולים כעת להיכנס לסין למטרות תיירות מבלי לספק נתונים על כרטיסי טיסה, הזמנות לבתי מלון, מסלולי טיול ומכתב הזמנה.
"מיישום המדיניות ללא ויזה לשש מדינות אירופיות ועד לפגישות ברמה גבוהה לאחרונה בנושא אופטימיזציה של שירותי תשלום תיירות נכנסת, העתיד נראה מבטיח", אמר פנג מ-Travel Daily.
תאריך:  13/05/2024   |   עודכן:  13/05/2024
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כלליחדשותרשימותנושאיםאישיםפירמותמוסדות
אקטואליהמדיני/פוליטיבריאותכלכלהמשפט
סדום ועמורהעיתונות
סין מאריכה את הפטור מוויזה לאזרחים מ-12 מדינות
תגובות  [ 0 ]מוצגות  [ 0 ] כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
קרסטן שפור הביע תקווה שיצרנית המטוסים בואינג תצליח להשתלט על הבעיות שהתגלו במפעליה לאחרונה והדגיש את החשיבות של התחרות בין יצרני המטוסים הגדולים עבור חברות התעופה    הדגיש: אין ללופטהנזה כוונה לקנות מטוסים מתוצרת סינית
מירב ארד
מנכ"ל לשכת התיירות הנכנסת: "האחראים יישאו את הקלון המפתח לפתרון נמצא בידיהם של הקופאיים במשרד האוצר"    באגרת לחברי הלשכה עדכן פתאל: "נפעל לכינוס וועדות הכלכלה והכספים בימים הקרובים. לקראת כינוס וועדות הכנסת העלנו קמפיין אינטרנט על האוצר למחדל"
איציק וולף
קבוצת חנן מור מכרה את משרדיה בשטח של 1,546 מ"ר בקומה ה-37 במגדל שבבני ברק    ההסכם כפוף לאישור בית המשפט המחוזי בתל אביב במסגרת תיק חדלות הפירעון
איציק וולף
מפקד גדוד 9 בחטיבה 401 ציין יחד עם פקודיו הנמצאים בפאתי רפיח את יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל    "כל אחד מאיתנו היה יכול להיות הערב במקום אחר, אישי יותר. עם האישה, עם הילדים, עם החבר שנפל ועדיין בחרנו אחרת. אנחנו כאן כדי לומר: מותכם לא היה לשווא. לא נעצור, לא נברח, לא נתחפר ולא נסתתר עד שנשיב את הביטחון, עד הניצחון"    בשעה 11:00 תישמע בישראל צפירת זיכרון בת שתי דקות
איציק וולף
שר החוץ האמריקני אמר את הדברים בראיון לרשת CBS אך סייג את דבריו בכך שסגנון הלחימה של חמאס מקשה מאוד לקבוע - במיוחד בעיצומה של מלחמה - ולהסיק מסקנות סופיות    הודיע: ארה"ב לא תאט משלוחי נשק לישראל מלבד מערכות מסוימות שלא יישלחו אם ישראל תצא למבצע גדול ברפיח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il