X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפיד וסער בישיבת מליאת הכנסת [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
לפיד, ליברמן וסער יתאמו מהלכים מול נתניהו וגנץ
ראש האופוזיציה ייפגש עם ראשי סיעות האופוזיציה ישראל ביתנו והימין הממלכתי לקדם את הפלת הממשלה השלושה לא נפגשו מאז פרוץ המלחמה, והפגישה מגיעה לאחר תקופה של רוגז בין לפיד לליברמן במקביל, התקבל הערעור של מפלגת העבודה, והבחירות המקדימות לראשות המפלגה תהיינה סופיות

יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, ייפגש מחר (יום ד', 28.5.24) עם שניים מראשי סיעות האופוזיציה לתאם מהלכים בין היתר להפלת הממשלה. בפגישה צפויים להשתתף יושב-ראש ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ויושב-ראש הימין הממלכתי גדעון סער.
השלושה לא נועדו מפרוץ המלחמה, והפגישה מתקיימת שלושה חודשים בלבד לאחר שליברמן האשים את לפיד כי הוא ״מפקיר את חיילי צה״ל״ ולפיד טען שעיסוקו של ליברמן בהדחתו מהכנסת של ח"כ עופר כסיף הוא ״חלטורה מקושקשת״. השניים היו ברוגז תקופה ארוכה.

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

במענה לשאלה על אפשרות לאיחוד פוליטי עם מפלגתו של גדעון סער, השיב ליברמן: "כולם מדברים עם כולם. זה לא ענייני אגו - אלא שבמערכת הפוליטית לפעמים אחד ועוד אחד זה אחד, ולפעמים זה שלוש, אז צריך לעשות את זה נכון". אתמול קרא חבר הכנסת ליברמן להקים חמ"ל משותף לשלוש הסיעות. בפגישה צפויים השלושה לתאם מהלכים גם מול בני גנץ, שצפוי להצטרף בקרוב לספסלי האופוזיציה.

[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ועוד באופוזיציה - אמש קיבל בית המשפט העליון את הערעור של מפלגת העבודה, וקבע שהבחירות המקדימות לראשות המפלגה שאמורות להתקיים היום (ג') תהיינה סופיות, ולא יצטרכו לחזור לבחירת ועידה חדש.
לדברי-הפתיחה בישיבת הסיעה של היושבת-ראש היוצאת של העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, הגיעה רק חברת כנסת אחת - אפרת רייטן מרום. בנאומה האחרון, תקפה מיכאלי את עמיתיה לאופוזיציה, ואמרה כי "במחנה שמתיימר להחליף את נתניהו וממשלתו, אין מנהיגות שמציעה חלופה". לדבריה, "מפלגת העבודה התעקשה וממשיכה להתעקש להיות גורם פוליטי המציע חלופה אידיאולוגי ומנהיגות המסרבת לעזור לנתניהו בדרך להעמקת השחיתות והרס הדמוקרטיה".

תאריך:  28/05/2024   |   עודכן:  28/05/2024
+מאז המלחמה: פי שלושה מטופלים במרכזי החוסן
13:31 28/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

כך נחשף בוועדת הבריאות  ▪  עד לסוף 2023 ניתן במרכזי החוסן טיפול ל-17,825 מטופלים, פי שלושה מהמטופלים בכל שנת 2022 (5,148). כ-76% מהמטופלים היו מהדרום. יו"ר הוועדה ח"כ יוני משריקי: עבודה מסורה וחיונית בשליחות אמיתית

היו"ר משריקי. דאג גם לנעשה בחברה הבדואית [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+מחיקת רישום פלילי ומשטרתי ליוצאי אתיופיה בעבירות הפרת סדר ציבורי
12:52 28/05/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

המשמעות: מחיקה אוטומטית של רישומים משטרתיים ופליליים ליוצאי אתיופיה בעבירות אלה שנעברו עד 31.12.2019  ▪  הח"כים היוזמים דורשים לכלול במחיקה גם עבירת תקיפת שוטר וכן להאריך את תחולת החוק

הדיון בוועדת חוקה [צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+מאז 2019: שיעור יוצאי אתיופיה מכלל העצורים נע בין 8.2% -9.4%
11:51 28/05/24  |  מירב ארד

"בכל אחת מהשנים מאז 2019, שיעור יוצאי אתיופיה מכלל העצורים נע בין 8.2% -9.4% בלי מגמת ירידה בולטת, כאשר שיעור יוצאי אתיופיה מכלל החברה היהודית בישראל - 2.2%" - אלו הנתונים שהוצגו בדיון בוועדת החוקה על הצ"ח הפסקת תהליכים ומחיקת רישומים בעניין מחאת יוצאי אתיופיה. בשנים 2019-2023 נפתחו קרוב ל-25,000 אלף תיקים.

+ראש עיריית צפת בוועדת הכספים: לא קיבל עזרה כלכלית מהממשלה מאז תחילת השנה
11:47 28/05/24  |  מירב ארד

יוסי קקון, ראש עיריית צפת, סיפר בדיון בוועדת הכספים כי לא קיבל עזרה כלכלית מהממשלה מאז תחילת השנה: "מתחילת 2024 - כלום, שום דבר. אני פונה לכנסת ולממשלה - אנחנו חייבים סיוע אצלנו לעסקים"

+ח"כ מיש עתיד נגד רגב: "דם המתים על הידיים שלה"
23:46 27/05/24  |  עידן יוסף

"הדם של המתים על הידיים שלה והיא צריכה להיות בכלא" - ח"כ בועז טופורובסקי (יש עתיד) מתח ביקורת חריפה על השרה מירי רגב, כשסיפר בנאום בן דקה במליאה על "11 אנשים שהם לא יהלומים ובגלל זה הם מתו" בתאונות דרכים מתחילת השבוע.

+קרנות כספיות: התשואה הגבוהה שמאיימת על הבנקים
23:30 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הצעת חוק בהכנה מבקשת להנגיש את הקרנות הכספיות לציבור הרחב, ובכך לאפשר תחרות עם הפקדונות הבנקאיים  ▪  ועדת הכספים דנה בדרכים להסיר חסמים שמונעים מהציבור להשקיע בקרנות כספיות, כגון היעדר מידע על תשואות צפויות והגבלות על מי שיכול לתווך את המוצרים הללו  ▪  נתוני רשות ני"ע: קרנות כספיות הניבו תשואות גבוהות יותר מפקדונות בבנקים בתקופה האחרונה

האם הבנקים יפסידו את הלקוחות
+אושרו התקנות לעיסוק בכירופרקטיקה
19:48 27/05/24  |  עידן יוסף

ועדת הבריאות אישרה תקנות להסדרת מקצוע הכירופרקטיקה, צעד שיסיים 16 שנות המתנה ויסייע במאבק בשרלטנים. התקנות החדשות מסדירות את היקף ההכשרה הנדרש, הכשרה בפיקוח, מקום ההכשרה והסמכה לעבודה בפיקוח. יו"ר הוועדה, ח"כ יוני משריקי, בירך על המהלך כ"יום בשורה גדול".

+נתניהו: "רוצים דכדוך - תקשיבו לאולפנים, עוצמה - תקשיבו ללוחמים"
19:36 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה: "קיבלתי 5 פניות של צוות המשא-ומתן אלי להרחיב את המנדט ולהגמיש את התנאים ונעניתי לכל הבקשות"  ▪  "לפיד וחבריו לא מעלים על דעתם שיש אפשרות לקבל החלטות בניגוד ללחצים מבחוץ"  ▪  ראש האופוזיציה: "כל מה שיש לך להגיד זה 'לא חמאסטן ולא פתחסטן', כי מה שנשאר ממך זה חרוזים"

נתניהו. גיבורינו לא נפלו לשווא [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+100 מיליון ש"ח מענקים למילואימניקים: הבשורה של ועדת הכספים
18:39 27/05/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הכספים אישרה הקמת קרן במימון הבנקים בסך 100 מיליון ש"ח, שתעניק מענקים לאנשי מילואים עצמאים ובני זוגם שנפגעו כלכלית. היוזמה זכתה לתמיכה רחבה בוועדה והבנקים התחייבו להעביר את הכספים במהירות דרך הסוכנות היהודית

בשור למשפחות הלוחמים
+הממשלה הודיעה לכנסת: דין רציפות על חוק גיוס מהכנסת הקודמת
18:33 27/05/24  |  עידן יוסף

במליאת הכנסת נמסרה הודעת הממשלה על רצונה להחיל דין רציפות על הצעת חוק שירות ביטחון (תיקון מס' 26) (שילוב תלמידי ישיבות), התשפ"ב-2022 וכן על הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 4), התשפ"ב-2021, שעברו בקריאה ראשונה בכנסת ה-24.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  אפרת רייטן מרום / Rayten Marom Efrat  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  ישראל ביתנו  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  מרב מיכאלי / Merav  Michaeli  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד, ליברמן וסער יתאמו מהלכים מול נתניהו וגנץ
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כנס "הבגידה בחיילים"
שאול א.  |  28/05/24 09:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
עידן יוסף
הצעת חוק בהכנה מבקשת להנגיש את הקרנות הכספיות לציבור הרחב, ובכך לאפשר תחרות עם הפקדונות הבנקאיים    ועדת הכספים דנה בדרכים להסיר חסמים שמונעים מהציבור להשקיע בקרנות כספיות, כגון היעדר מידע על תשואות צפויות והגבלות על מי שיכול לתווך את המוצרים הללו    נתוני רשות ני"ע: קרנות כספיות הניבו תשואות גבוהות יותר מפקדונות בבנקים בתקופה האחרונה
עידן יוסף
ראש הממשלה: "קיבלתי 5 פניות של צוות המשא-ומתן אלי להרחיב את המנדט ולהגמיש את התנאים ונעניתי לכל הבקשות"    "לפיד וחבריו לא מעלים על דעתם שיש אפשרות לקבל החלטות בניגוד ללחצים מבחוץ"    ראש האופוזיציה: "כל מה שיש לך להגיד זה 'לא חמאסטן ולא פתחסטן', כי מה שנשאר ממך זה חרוזים"
עידן יוסף
ועדת הכספים אישרה הקמת קרן במימון הבנקים בסך 100 מיליון ש"ח, שתעניק מענקים לאנשי מילואים עצמאים ובני זוגם שנפגעו כלכלית. היוזמה זכתה לתמיכה רחבה בוועדה והבנקים התחייבו להעביר את הכספים במהירות דרך הסוכנות היהודית
מירב ארד
בשנת הלימודים הנוכחית עמד הסכום על 69 ש"ח אחרי שאושר בוועדה סכום זה לשנה"ל תשפ"ג ולשתי תקופות נוספות    יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסף טייב דרש ממשרד החינוך להציג תוך 4 שבועות תוכנית לירידה הדרגתית עד לביטול תשלומי ההורים: "תפסיקו להטיל את הטירוף הזה על ההורים"   
עידן יוסף
הצעת חוק חדשה שנועדה לשפר את השקיפות האסדרתית ולהפחית את הנטל האסדרתי מעוררת מחלוקת    התיקון מציע לבטל תקנות שאינן נכללות במסד הנתונים של רשות האסדרה, להרחיב את הדרישה לבדיקה תקופתית של תקנות על הצעות חקיקה, ולפטור אמצעי הקלה אסדרתיים מהערכות השפעת האסדרה    תומכים טוענים שהצעת החוק תביא לבהירות ושקיפות רבה יותר בתקנות, בעוד שהמתנגדים חוששים מהשפעות שליליות אפשריות על שלום הציבור ושלטון החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il