X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חוויית צפייה
בשורה לאוהדים: משחקי היורו ב"יס פלוס" ישודרו ללא שיהוי
לקוחות +yes יוכלו לצפות במשחקי היורו על גבי האינטרנט ללא שיהוי באמצעות הטכנולוגיה הייחודית: yes+LIVE חדש בכאן BOX: כאן ספורט חינם - אזור חדש בכאן BOX לאוצרות הספורט הישראלי לדורותיו

חברת yes מודיעה כי לקוחות +yes יוכלו ליהנות מכלל משחקי היורו בערוצי הספורט של צ'רלטון ובכאן 11 בשידור ישיר וללא שיהוי באמצעות טכנולוגיית yes+LIVE הייחודית שפיתחה החברה. לקוחות +yes יוכלו לצפות במשחקים ללא שיהוי ובאיכות HD בערוצי ספורט1, באפיק 511.
בכל רחבי העולם צופי טלוויזיה בשידורים על גבי האינטרנט חווים שיהוי בצפייה של כדקה ולפעמים אף יותר. לכן yes פיתחה את yes+LIVE - טכנולוגיה ראשונה מסוגה בעולם ופורצת דרך המאפשרת לצופים לצפות בשידורים חיים בזמן אמת וללא שיהוי כך שלמעשה לקוחות yes+ יהיו היחידים בארץ שיוכלו לצפות במשחקים המשודרים על גבי האינטרנט ללא שיהוי.
"אירועי הספורט הגדולים בעולם, ביניהם גם משחקי היורו, מושכים קהל צופים רחב ולראייה - 46% מלקוחות yes צפו בגמר יורו 2020", אמר דרור בהט, סמנכ"ל השיווק של yes. "טכנולוגיית yes+LIVE אותה פיתחנו מאפשרת לנו להבטיח ללקוחותינו את חווית הצפייה הטובה והמתקדמת ביותר בישראל וללא שיהוי - דבר קריטי בטח באירוע ספורט כדוגמת היורו".

[צילום: ארכיון השידור הישראלי]

מחר (ג'), רגע לפני שידורי היורו 2024 בכאן, יעלה בכאן BOX אזור ספורט חדש, דינמי ועשיר, שבו יוצגו מגוון רחב של תכני ספורט ארכיוניים מתקופת רשות השידור ובהם - תוכניות "משחק השבת" המיתולוגיות (סיכום המחזור בליגה הלאומית/ליגת העל), "מבט ספורט", משחקי נבחרת ישראל בכדורגל הבלתי נשכחים ומשחקי גמר גביע המדינה בכדורגל.
המתחם ייערך ויעודכן בלי הפסקה, ויועלו אליו חבילות תוכן ורשימות צפייה מיוחדות. התכנים יותאמו, בין היתר, לאירועים אקטואליים ולתאריכים משמעותיים בלוח השנה של הספורט הישראלי והעולמי - לדוגמה: הכרעת מאבק האליפות, גמר גביע המדינה בכדורגל, משחקים בלתי נשכחים, תאריכי ציון של דמויות בולטות (ימי הולדת וכו').
לצד חומרי הארכיון הבלתי נדלים, האזור יארח גם תכני ספורט חדשים של כאן דיגיטל, כאן 11, תוכן חדשותי אקטואלי וגם פרקי הסכתים נבחרים מבית "כאן הסכתים" בתחום הספורט.
"כאן | ספורט" ינגיש את חומרי הזהב של ארכיון השידור הישראלי חינם לכל הציבור, תוך שימת דגש על חוויית משתמש, שתחבר גם את הקהל הצעיר להיסטוריה של הספורט הישראלי. אזור הספורט החדש בכאן BOX מיועד אומנם לאוהדי הספורט בארץ, אבל לא רק - הוא יהיה בימה ראשונה לקלאסיקות שהפכו ברבות השנים לאבני דרך משמעותיות בתרבות הישראלית בכלל, ויאפשר חוויה יחידנית, או משפחתית.
במקביל, תעלה yes עם ספריית תכנים חדשה ללא עלות לכלל הלקוחות לקראת היורו הכוללת: תקצירי הרגעים הגדולים מטורנירי העבר, כתבות מתוך המגזין "הדרך אל היורו", חידון שבודק מה מאמני הנבחרות יודעים על הקבוצות שלהם ועל היורו, הרגעים הגדולים שבחרו פרשני ושדרני הספורט של ערוץ ספורט1 ועוד.
yes היא חברת הטלוויזיה הרב-ערוצית הגדולה בישראל המשדרת על גבי רשת האינטרנט ((IP, לצד היותה החברה היחידה המספקת במקביל שידורים באמצעות לווין. לחברה כ-571 אלף לקוחות, מתוכם יותר מ-421 אלף לקוחות IP, מה שהופך אותה לחברת הטלוויזיה על גבי אינטרנט הגדולה בישראל.

תאריך:  03/06/2024   |   עודכן:  03/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דרור בהט  רשות השידור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בשורה לאוהדים: משחקי היורו ב"יס פלוס" ישודרו ללא שיהוי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
עידן יוסף
כאן רשת ב' רכשה את זכויות השידור הבלעדיות לתחנות רדיו בישראל לאולימפיאדת פריז 2024    השידורים יכללו סיקור מקיף של כל ענפי הספורט בדגש על הישגי המשלחת הישראלית    התוכנית "כאן ספורט" תשודר במהדורה ייעודית לאולימפיאדה, הכוללת דיווחים חיים מפריז, ראיונות בלעדיים וניתוחים מקצועיים    המהלך נועד להנגיש את המשחקים לקהל הרחב, ובפרט לחיילים וכבדי ראייה
עידן יוסף
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות בתאגיד השידור הישראלי, הודיע על פרישתו בסוף אוגוסט אחרי שבע שנים וחצי בתפקיד    שי היה אחראי להקמת חטיבת החדשות ולניהולה בתקופות חדשותיות היסטוריות, והפך אותה לגוף חדשות אמין ומגוון    הנהלת התאגיד שיבחה את שי על עצמאותו העיתונאית והחלה תהליך מסודר לאיתור מחליפו
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו מלאחל "חג עצמאות שמח"
עידן יוסף
תאגיד כאן ושותפיו השיקו מוזאון וירטואלי ראשון מסוגו לתיעוד ולהנצחת אירועי טבח 7 באוקטובר 2023, המשלב טכנולוגיות חדישות לחוויה מעמיקה    המוזאון הדיגיטלי מאפשר סיור מדומה בזירות הפרעות, ומשלב חומרים רבים שנאספו מהארכיונים ומהקהילות הנפגעות
עידן יוסף
זכתה באירוויזיון 2024 עם השיר "לפצח את הקוד", שבוצע על-ידי אמן א-בינארי    ישראל סיימה במקום מכובד, למרות קריאות שיטנה מצד חלק מהקהל    עדן גולן: "היו רגעים לא פשוטים, אבל באומץ ובתמיכה ענקית מכם לא ויתרנו ונתנו את הכל"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il