X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניר דוד מנכ״ל בזק, טלי פולג סמנכ״ל שיווק בזק, יואב הר אבן מנכ״ל פאוורג׳ן והראל בלינדה מנכ״ל בזק-ג׳ן [צילום: אלון רון]
"זול וחכם": בזק נכנסת לשוק החשמל
בזק energy מתכוונת להיות הגורם שיפתח את השוק לתחרות החשמל יסופק ממגוון מקורות, וכש-35% מהייצור הינו חשמל ירוק מאנרגיות מתחדשות תחת המותג יושקו מגוון מסלולים ללקוחות פרטיים ועסקיים וההצטרפות אליהם פתוחה לכולם

טלטלה בשוק האנרגיה. חברת בזק נכנסת לשוק החשמל ומקימה את בזק energy, מיזם משותף עם חברת פאוורג'ן של קרן ג'נריישן, חברה חדשה שקמה ב-1 באפריל על בסיס חברות אנרגיה ותיקות - מותג החשמל של החברה המשותפת בזק-ג'ן. החברה מתחייבת לשלושה מסלולי הנחה.
"כשבזק נכנסת ולוחצת על הגז אנחנו שולפים הכל", אמר מנכ"ל בזק, ניר דוד, במעמד ההכרזה: "כפי שעשינו את המהפכה בסיבים, נעשה את המהפכה בחשמל".
בזק energy מתחייבת להציע את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק, כבר מהיום הראשון להצטרפות – ללא אותיות קטנות או התחייבויות ארוכות טווח, לצד שירות אנושי-דיגיטלי יעיל, נוח, פשוט וחכם.
לקוחותיה, הביתיים והעסקיים, יוכלו לבחור בין מגוון מסלולים את ההטבה המתאימה להם ביותר לצריכת חשמל באופן משתלם וחסכוני.

כך למשל, משק בית פרטי שיעבור לבזק energy יוכל ליהנות מהנחה על חשבון החשמל בהתאם למסלול התואם את העדפותיו ואורח חייו ולבחור בין הנחה קבועה של 7% ממועד ההצטרפות בכל השבוע בכל שעות היממה, לבין מסלול המעניק הנחה של 15% בימים א-ה מ-7:00 עד 17:00 או מסלול המעניק הנחה של 20% בימים א'-ה' בין השעות 23:00 עד 7:00.

גם המגזר העסקי ייהנה מהנחות משתלמות בצריכת החשמל באמצעות בזק energy כאשר לקוחות עסקיים קטנים בעלי מונה בייתי ייהנו משלושת המסלולים כולל 7% בכל שעות היממה, 15% רק בשעות היום או 20% רק בשעות הלילה, בהתאם לאופי הצריכה שלהם. לקוחות גדולים יותר בעלי מונה כללי יהנו מ-7% הנחה בכל שעות היממה ולקוחות עסקיים בתעו"ז מתח נמוך וגבוה יקבלו הצעה ייעודית תפורה לפי צרכיהם.
באירוע ההשקה שנערך היום בתל אביב, הציגו החברות את פלח השוק הפוטנציאלי, את מגוון מקורות האנרגיה והיקפם, את היתרונות שבשילוב הכוחות בין החברות, יעדי המיזם, מסלולי החשמל, דרכי ההצטרפות ואת המיתוג והקמפיין שילוו את המיזם.
בבזק energy מעריכים כי באמצעות תהליך מעבר קל ופשוט ובאמצעות מערך השיווק הגדול והמנוסה של בזק ובסיס הלקוחות הגדול של החברה, בזק energy תהפוך לשחקן משמעותי בשוק החשמל תוך מספר חודשים ותצליח לפרוץ את המצב הסטטי כיום שבו 99% מהלקוחות הפרטיים הם לקוחות של חברת החשמל.
במסגרת שיתוף הפעולה בין שתי החברות, תעמיד PowerGen, לטובת בזק energy חשמל שייוצר ממגוון מתקני ייצור שבבעלותה, בהם תחנות כוח בגז טבעי, מנועי גז, מתקנים סולאריים ומתקני אגירה. במקטע הייצור, ל-PowerGen, הספק מצטבר של MW 956 בטכנולוגיה קונבנציונלית ו- MW 121 של אנרגיות מתחדשות, בנוסף, לחברה 3,000MWH אגירה מניבים. ל-PowerGen ניסיון באספקת חשמל ללקוחות גדולים במשק. החשמל של בזק energy יסופק ממגוון מקורות ייצור בדגש על אנרגיות מתחדשות, כשכ-35% מהחשמל הינו חשמל ירוק.
לשירות ניתן להצטרף החל מהיום (שלישי) בתהליך דיגיטלי פשוט ומהיר. וללקוחותיה בחשמל, כמו ללקוחות האינטרנט בזק תעניק שירות אנושי-דיגיטלי שיכלול שירות בוואטסאפ, באפליקציה, באתר ובמוקדים. בחברה מדגישים כי אין צורך להיות לקוחות קיימים של בזק על-מנת להצטרף לשירות החשמל ולהנחות המוצעות.
לצד השקת מסלולי החשמל, בזק energy מציעה שירות ייחודי של אפליקציה חדשנית שתאפשר צריכת חשמל בדרך חכמה, נוחה ושקופה. האפליקציה תאפשר לנהל ושלוט בהוצאות החשמל, תציג את הנתונים המעודכנים בנוגע לצריכת החשמל בזמן אמת לצד פילוח ברור לפי ימים ושעות ותיתן טיפים מעשיים לחיסכון בחשמל בהתאם לנתונים.
השקת המותג בזק energy תלווה על-ידי קמפיין פרסומי, בכיכובה של עדי אשכנזי, הפרזנטורית של בזק שיעלה במהלך החודש.
ניר דוד, מנכ"ל בזק: "כניסתה של בזק לתחום אספקת החשמל היא הזדמנות תחרותית אמיתית בשוק החשמל. כענקית בתחום התשתיות ומתן השירותים לקהל הביתי ולעסקים, בזק מביאה איתה ניסיון רב, מערך שירות לקוחות מיומן, מחיר משתלם לצרכן הפרטי והעסקי וטכנולוגיה שתסייע להפוך את המעבר אלינו לפשוט ונוח. כל אלו יסייעו לנו לשבור את המחסום שקיים כיום אצל הצרכן במעבר לספקיות חשמל חדשות. התחרות האמיתית בשוק החשמל מתחילה עכשיו".
יואב הר אבן, מנכ"ל PowerGen: "בזק energy תוביל למהפכה בתחום החשמל ותאפשר תחרות אמיתית בשוק. ההשקה היום היא יישום של החזון והאסטרטגיה של PowerGen, אשר כחברת אנרגיה אינטגרטיבית היא פועלת בכל שרשרת הערך - מייצור ואגירת חשמל ועד לאספקתו לצרכן הסופי, במגוון טכנולוגיות ייצור שמבטיחים אספקה אמינה ויעילה. לקוחות בזק energy ייהנו מיתרונות שמתאפשרים רק בשל החיבור העוצמתי בין PowerGen לבזק, אשר יביא למיקסום יכולות״.

תאריך:  04/06/2024   |   עודכן:  04/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"זול וחכם": בזק נכנסת לשוק החשמל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המשטרה ורשות המיסים עצרו שלושה עובדים בעיריות רחובות ואשקלון, כולל שני בכירים, ועיכבו שני בכירים נוספים    החשד: הטיית מכרזים לטובת חברות ניקיון תמורת שוחד
איציק וולף
שני המחבלים הגיעו מטול כרם וחוסלו על ידי לוחמי יחידה 636 שביצעו מארב במקום    הלוחמים החרימו את הנשק שבאמצעותו תכננו המחבלים לירות לעבר יישובים ישראליים
מירב ארד
האגודה למלחמה בסרטן עלתה בקמפיין חדש באמצעות חברת התוכן וההפקות 'שרוטונים זה ויראלי', בהובלת סיגריה אלקטרונית מונפשת    הקמפיין עלה ברשתות החברתיות, לקראת החופש הגדול, במטרה ליצור מודעות לעובדה שעישון סיגריות אלקטרוניות אכן עלול לפגוע בהתפתחות המוח אצל בני נוער
מירב ארד
בסוף שנת 2023 60.5% מתושבי ירושלים היו יהודים ואחרים, ו-39.5% ערבים    העיר עדיין סובלת ממאזן הגירה פנימית שלילי    בני ברק, בית שמש ות"א הם היישובים העיקריים שמהם מהגרים לירושלים
עידן יוסף
דודו סאסי דורש מערוץ 13 ומרביב דרוקר לפצות אותו במיליון שקלים ולהתנצל על החלק בתחקיר "המקור" שייחס לו ניסיון לפגוע בתושבי קיבוץ בארי    הוא אומר כי הפרסום הכוזב גרם לפגיעה בשמו הטוב ובפרנסתו העתידית וכי הוא ובני משפחתו מתקבלים בגידופים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il