X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השאלה המרכזית: גובה הריבית בבנק הפועלים
לקוח תובע 20 מיליון שקל מעוה"ד בועז קראוס ונועה בינדר-שטיינברג
ישראל גולדין טוען שעורכי דינו לשעבר התרשלו, כאשר לא הציגו לבית המשפט הוכחה לגבי גובה הריבית לה היה זכאי בגין שנים רבות של ניהול נכסים - ובכך מנעו ממנו עשרות מיליוני שקלים

ישעיהו גולדין תובע 20 מיליון שקל מעורכי הדין בועז קראוס ונועה בינדר-שטיינברג, בטענה לרשלנות קשה בהליך בו ייצגו אותו, ואשר גרמה לכך שלא יקבל עשרות מיליוני שקלים שהגיעו לו. התביעה הוגשה (4.6.24) לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
גולדין אומר כי בשנים 2011-1994 ניהל את נכסי המקרקעין של ישראל ליפמן, אותו הוא מגדיר כ"איש אמיד מאוד", ואשר היה קרוב משפחתו דרך רעייתו. השניים סיכמו על תשלום חודשי בסך 6,500 שקל, אשר ישולם רק לאחר פטירתו של ליפמן ומתוך עזבונו, וזאת בתוספת הצמדה מדצמבר 1994 ובתוספת הריבית הנהוגה בבנק הפועלים על משיכת יתר.
לאחר פטירתו של ליפמן, נוהלו בבית המשפט למשפחה שני הליכים בהם ייצגו קראוס ובינדר-שטיינברג את גולדין: האחד למתן תוקף לצוואתו של ליפמן, והשני לקבלת התשלום המגיע לו. בית המשפט למשפחה קיבל את התביעה בנוגע לתשלום וקבע שיש לשלם לו קרן בסך 4.5 מיליון שקל; הוא והנחה את גולדין להגיש תביעה נפרדת לגבי הריבית שלשיטתו מגיעה לו. בתביעה זו נטען שמדובר ב-22.6 מיליון שקל - על-פי ריבית משיכת היתר בבנק הפועלים.
בערעורים ההדדיים קבע בשנת 2018 בית המשפט המחוזי בתל אביב, כי גולדין זכאי לתוספת של אותה ריבית - אך מנע אותה ממנו בפועל, בנימוק שהוא לא הוכיח את שיעורה. לטענת גולדין, קראוס מעולם לא אמר לו שעליו להוכיח את שיעור הריבית; בית המשפט העליון דחה את בקשתו לערער בציינו שעליו הוטל להוכיח שיעור זה.
לטענת גולדין, קראוס ובינדר-שטיינברג היו האחראים הבלעדיים על הייצוג, ובתוך כך - היו חייבים לדעת שעליהם להוכיח את שיעור הריבית. הם גם אמורים היו להכיר את פסיקתו של בית המשפט העליון, לפיה מדובר בטיעון עובדתי הדרוש הוכחה ואשר אינו מצוי בידיעתו השיפוטית של בית משפט כלשהו. הם גם ידעו שמדובר ברכיב המרכזי ביותר בתביעה ובסיבה לכך שהוא הסכים מלכתחילה להמתין שנים לתשלום שכרו, הוא טוען. התביעה הוגשה באמצעות עו"ד אלי הלם וטרם הוגשו כתבי הגנה.

תאריך:  04/06/2024   |   עודכן:  04/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אלי הלם / Eli Helem  רשלנות
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקוח תובע 20 מיליון שקל מעוה"ד בועז קראוס ונועה בינדר-שטיינברג
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כן בטח
בטח  |  4/06/24 19:15
2
התחמקות ממס
מיסים  |  9/06/24 21:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
נשאל האם נתניהו מאריך את המלחמה משיקוליו הפוליטיים והשיב: "יש לאנשים את כל הסיבות להגיע למסקנה הזאת"    בתשובה לשאלה האם צה"ל ביצע פשעי מלחמה: "זה לא בטוח"
מירב ארד
בהודעה מטעם המפלגה נמסר: ש"ס תומכת בהצעה ומחזקת את ראש הממשלה וקבינט המלחמה לעמוד בכל הלחצים    ח"כ יעקב אשר, מיהדות התורה ציין: "ניתן גב לכל החלטה קשה שתצטרך להיות"
מירב ארד
הממשלה קיבלה ציונים ממצעים-נמוכים בכול התחומים שנבדקו - ניהול המערכה בעזה ונגד החיזבאללה, טיפול במפונים, ניהול ההסברה החו"ל והקשר עם הממשל האמריקני
איתמר לוין
רשות המיסים: טלי עזריאל העניקה ייעוץ לחברת השליחים כשותפה במשרד הרצוג-פוקס-נאמן וכשותפה ברשת PwC    טענה בחקירתה לחיסיון עו"ד-לקוח
מירב ארד
היחידה פועלת מתחילת המלחמה באופן עצים לאיסוף מודיעין וזיהוי פעילי חיזבאללה    לפי הערכות חיזבאללה יותר מ-300 נהרגו מתחילת המלחמה, בהם מפקדי שטח    בצה"ל מעריכים שהמספר גבוה בהרבה    בין המחוסלים: מפקד כוח רדואן, מפקדי יחידות רקטות וטילים, מפקדי שטח בדרגות מקבילות למח״ט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il