X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מלן בבילון בהולנד [צילום: פתאל החזקות]
פתאל רכשה 12 בתי מלון בהולנד ב-360 מיליון אירו
הרשת רכשה את בתי המלון - באמסטרדם, רוטרדם, האג, איינדהובן, חרונינגן ומאסטריכט - מקרן KSL קפיטל עם השלמת הרכישה תחזיק הרשת 26 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד כ-4,000 חדרים

חברת פתאל החזקות ממשיכה להרחיב את אחיזתה באירופה וחתמה על הסכם לרכישת 12 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד 1,522 חדרים.
הרשת רכשה את בתי המלון מקרן KSL קפיטל, המתמחה בתחום התיירות והפנאי בתמורה לסכום של כ-360 מיליון אירו. בכוונת הרשת להשקיע 45 מיליון אירו נוספים בשדרוג בתי המלון הנרכשים. השלמת העסקה צפויה ברבעון השלישי של השנה וכפופה לתנאים מתלים.
המלונות שרכשה פתאל החזקות הם חמישה מלונות באמסטרדם, ביניהם מלון עדן האייקוני, וכן, שבעה בתי מלון בערים רוטרדם, האג, איינדהובן, חרונינגן, מאסטריכט. 12 בתי המלון מכילים ביחד 1,522 חדרים. עם השלמת הרכישה תחזיק הרשת 26 בתי מלון בהולנד הכוללים יחד כ-4,000 חדרים.
לרשת פתאל אסטרטגיית צמיחה באזור בנלונקס (הולנד, בלגיה ולוקסנבורג) והרכישה תגדיל את תיק המלונות של הרשת באזור ל-28 ואת רשת פתאל לאחת המובילות באזור.
גיא ורדי ויניב אמזלג, מנהלי מיזוג ורכישות ברשת פתאל ומנהלי השותפויות, הודו לקרן KSL על הבעת האמון, המשקפת את היכולת של החברה להוציא לפועל עסקאות בהיקף כה משמעותי במסגרת הליך תחרותי ביותר, בו התמודדה מול מתחרים מהגופים המובילים בתחום.
"המלונות הנרכשים ייהנו מהסינרגיות של קבוצת פתאל, המספקת לאורחים גישה לפורטפוליו מלונות מגוון באיזורים אטרקטיביים בכל רחבי אירופה וישראל. על ידי מיקוד בנכסים התואמים את סטנדרט המצוינות של פתאל, השותפות שואפת ליצור אוסף של בתי מלון מובילים בתעשייה. יצויין, כי במסגרת שותפויות פתאל, שיצאו לדרך בחודש אפריל 22, נרכשו, כולל עסקה זו, 40 בתי מלון באירופה הכוללים יחד כ-6,200 חדרים ובהיקף של מעל מ-1.5 מיליארד אירו", אמרו.
בחודש ינואר 2024 השלימה פתאל החזקות שותפות שלישית עם גופים מוסדיים בישראל לרכישת מלונות פעילים באירופה ובעלי פוטנציאל השבחה - בדגש על מלונות 4 עד 5 כוכבים. נכון להיום, התקבלו התחייבויות השקעה בהיקף כולל של כ-381 מיליון אירו. להערכת החברה היקף ההשקעה הכולל יסתכם בכ-400 מיליון אירו - הון עצמי. עם השלמת עסקה זאת, חתמה השותפות השלישית על עסקאות לרכישת 21 בתי מלון באירופה (הכוללים מעל 2,500 חדרים סה"כ) בעלות כוללת של כ-546 מיליון אירו.
רשת מלונות פתאל מונה 292 בתי מלון, כ-52,000 חדרים, ביותר מ 127 יעדים בישראל, אירופה ובאגן הים התיכון ומראשית דרכה, חותרת למצוינות, ממשיכה להרחיב את פעילותה העולמית ביעדים נחשקים ומפגינה נוכחות בולטת ב-21 מדינות, ביניהן גרמניה, בריטניה, הולנד, ספרד, אירלנד, פולין, ישראל, אוסטריה, איטליה, יוון, קפריסין וצרפת.

תאריך:  13/06/2024   |   עודכן:  13/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פתאל רכשה 12 בתי מלון בהולנד ב-360 מיליון אירו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
בהולנד ??? מגלומניה של פתאל ! ל"ת
סתם אחד  |  13/06/24 10:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בשעה 5:00 הופעלו האזעקות ביישובים כליל ויחיעם בעקבות שיגור מיירט לעבר מטרה חשודה שהתבררה בדיעבד כזיהוי שווא    האזעקות הופעלו מחשש לנפילת שברי יירוט
עידן יוסף
בשנת 2023 נרשמה עלייה חדה בקבילות של שוטרים וסוהרים, בעיקר בנושאי שכר    המלחמה הובילה לעלייה בתלונות על יחס מפקד-פקוד, בעיקר בקרב שוטרים    יו"ר הוועדה לביטחון לאומי: "מקום שבו שוטרים וסוהרים מדברים על הארגון בגאווה זה מקום שאנשים אחרים רוצים להצטרף אליו"
עידן יוסף
בירושלים מגיבים בחריפות לדוח ועדת החקירה של האו"ם, וטוען כי הוא מנותק מהמציאות ומוטה נגד ישראל    הדוח מאשים את ישראל בפשעי מלחמה ועבירות מין, אך המשרד טוען כי הוא מתעלם מהטרור המתמשך נגד אזרחים ישראלים    משרד החוץ תוקף את חברי הוועדה, וטוען כי הם מוטים
עידן יוסף
נהגים צעירים מעורבים בתאונות דרכים בשיעור גבוה בהרבה מחלקם היחסי באוכלוסייה    גורמי הסיכון לתאונות כוללים חוסר ניסיון, היסח דעת, נהיגה בשכרות ועייפות    תוכניות התערבות קיימות לא הצליחו לפתור את הבעיה    ארגוני בטיחות ממליצים על מספר צעדים לצמצום התאונות, כולל הגברת אכיפה, שיפור תשתיות וחינוך ממוקד
עידן יוסף
מקור המעורה בסוגיית המו"מ: תשובת חמאס למתווכות מאמש היא מחמירה יותר מהתשובה שהעביר לפני כחודש    גם ארה"ב מסרבת לתיווך טורקי, רוסי וסיני    בעקבות תשובת חמאס: ראש הממשלה נתניהו קיים הערכת מצב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il