X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
יונה אליאן קשת וחנן יובל. האמנים נגד נטפליקס ודיסני [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
חנן יובל נגד נטפליקס: "לא יכול להיות שאני לא מקבל תמלוגים על השירים שלי"
משרד המשפטים תומך בהצעת חוק לעדכון דיני זכויות המבצעים, בדומה לעדכון שנעשה בזכויות היוצרים, אך מציין שיש צורך למצוא איזון בין האינטרסים של כל הגורמים המעורבים ביצירה יניב ביטון: "נטפליקס ודיסני הם לא מספרה, ויש להם הרבה מאוד כסף שצריך להגיע למבצעים" נעמי לבוב: "הגופים הגדולים מרוויחים על הגב שלנו מהפרסומות ואותנו לא רואים" יונה אליאן קשת: "אמנים מגיעים לפת לחם" נציגי הגופים המשדרים טוענים שהמבצעים מקבלים תמלוגים בהתאם להסכמים הקיימים

ועדת הכלכלה החלה (17.6.24) להכין לקריאה ראשונה את הצעת החוק של ח"כ יוסף טייב לתקן את חוק זכויות מבצעים ומשדרים, על-מנת לעדכן את דיני זכויות המבצעים בדומה לעידכון שנעשה בזכויות היוצרים. בפתח הדיון, הבהיר טייב כי הסיבה להגשת הצעת החוק היא לאפשר סימטריה חקיקתית בין זכויות היוצרים לבין זכויות המבצעים. "האומנים הם הסלתה ושמנה, הם גורם להצלחה מסחרית של תעשיית המוזיקה בכלל והגיע הזמן לערוך התאמות מתאימות בין זכויות היוצרים למבצעים. נחשפנו לתרומה האדירה של האומנים בקורונה ובמלחמה, והם חלק בלתי נפרד מחיזוק העורף. החובה שלנו היא לדאוג שהאומנים יוכלו לקבל את מה שמגיע להם בדין ולא בחסד", אמר.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

נציג משרד המשפטים, עו"ד הווארד פולינר, אמר כי עמדת המשרד היא בעד זכויות המבצעים, בשאיפה להסדרים שמפחיתים את עלות העסקה, מתוך רצון לא להכביד על צד אחד או אחר. לדבריו, "ישנם אינטרסים מנוגדים, בין ביצועים קיימים לביצועים עתידיים. צריך למצוא איזון בין כל הגורמים שתורמים ליצירה - מבצעים, יוצרים ומפיקים - כי בלי שותפות של כל אלה אין תקליטים ואין סרטים ולכן צריך למצוא איזונים". הוא הדגיש כי הנושאים שצריך להעמיק בהם בדיונים הם עניין תחילת החוק ותחולתו, תקופת הזכות, הסדרת הארגון היציג, ביצועים לפני שנת 1984, הסייגים לגבי שידור בתאגיד השידור ובגלי צה"ל, שידורי משנה, פיצוי ללא הוכחת נזק והפרות עקיפות.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

נציגת משרד המשפטים, עו"ד אילת פלדמן, הוסיפה כי המשרד כבר החל בשיח לגבי כמה נושאים בחוק עם ח"כ טייב, כאשר הנושא הראשון הוא התחילה והתחולה. לדבריה, בהקשר לכך נדרשת שימת לב כדי לא להפוך את כל החומרים שנמצאים באינטרנט למוגנים. הנושא השני הוא תקופת ההגנה, לפני כמה שנים עלתה התקופה מ-50 שנה ל-70 שנה ונשאלת השאלה האם צריך שנות הגנה נוספות לכל חיי המבצע פלוס 70 שנה, בשונה מכל הסדר אחר בעולם. המלצת משרד המשפטים היא להשאיר את המצב כמו שהוא היום. הנושא השלישי הוא הארגון היציג, כיום בישראל יש כמה ארגונים חלקם מוסדרים באסדרה של רשות התחרות. הארגון היציג של המבצעים הוא בעל מעמד סטטוטורי בחוק ואין הסדרה שלו בהצעת החוק. לדברי פלדמן, "החוק הקיים כיום נחקק ב-1984 וחל על ביצועים שבוצעו החל באותה שנה, וביצועים לפני 1984 אינם מוגנים, וההצעה מבקשת להחיל הגנה על ביצועים מקום המדינה. ההצעה מרחיבה את היקף הביצועים המוגנים שנדרשת הסכמה או תשלום על שימוש בהם ויש בה אלמנטים רטרואקטיביים, והיא עשויה להגדיל את המחירים ויש לכך השלכה על עסקים, כמו מסעדות, מכוני כושר, מלונות. יש ביצועים שהיום אינם מוגנים וההצעה מציעה ליצור זכויות יש מאין".

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

היו"ר ח"כ דוד ביטן ביקש לברר את עלות ההצעה ועו"ד אילת פרידמן ביקשה לשמוע מהגורמים הנוגעים בדבר את ההערכות שלהם לגבי העלויות הנוספות, ומה ההצדקה שהחקיקה תחול למפרע. מנכ"ל אשכולות, אורי רשטיק, אמר כי היום המבצעים לא מקבלים אגורה שחוקה, לא מנטפליקס, לא מספוטיפיי, לא מדיסני ולא מיוטיוב, לעומת היוצרים - שמקבלים.
רשטיק הצהיר כי הצעת החוק לא תשפיע על העסקים הקטנים כמו רשויות מקומיות, אולמות אירועים ומספרות וציין כי אין כוונה להעלות שקל בתעריפים הנגבים מהם. "ההצעה נוגעת בעיקר לגופים בינלאומיים, כמו נטפליקס, שחושבים שזה הגיוני וסביר לא לשלם לאומנים. לא יכול להיות שמשמיעים שירים של חנן יובל מלפני 1984 והוא לא מקבל תמלוגים, שמציגים את יניב ביטון בנטפליקס והוא לא מקבל תמלוגים. אנחנו בשיח עם משרד המשפטים 8 שנים ואין תזוזה", אמר.

הזמר חנן יובל סיפר כי על ראשו שני כובעים, גם של יוצר וגם של מבצע, ולכן הוא מבין את הקיפוח של המבצעים. "האם נכון לא לשלם לי על ביצועים של 'ליל חניה', 'אתם זוכרים את השירים', 'אגדת דשא', 'בלדה לעוזב קיבוץ' - ועוד שירים שהקלטתי לפני שנת 1984? זה קניין שלי שעבדתי עליו ומגיע לי לקצור את הפירות. אם בעל מספרה לא רוצה לשלם - שינגן מוצארט, זה לא עולה כסף", אמר.

יו"ר אמ"י, השחקנית יונה אליאן קשת, הוסיפה כי האמנים הוותיקים לא יכולים ליהנות מהעשייה שלהם. לדבריה, האמנים היו הראשונים להיסגר בקורונה ואחרונים להיפתח, וגם במלחמה היו הראשונים שנסגרו והתנדבו. "לפעמים נגמרת לשחקנים הקריירה והם מגיעים לפת לחם, זו שאלה של חיים ומוות", אמרה.

השחקן יניב ביטון הוסיף כי הטכנולוגיה מקדימה את החקיקה בעשרה צעדים. "נטפליקס ודיסני הם לא מספרה, ויש להם הרבה מאוד כסף שצריך להגיע למבצעים", אמר. הזמר חיים אוליאל ציין כי אין לו יצירות שנעשו לפני 1984 ולכן החוק לא חל עליו, אבל ביקש להזכיר את המבצעים הוותיקים שמתו כמעט בחוסר כל. השחקנית נעמי לבוב אמרה כי לסדרות בהן השתתפה יש מיליוני צפיות ביוטיוב והיא לא רואה מזה שקל. "הגופים הגדולים מרוויחים על הגב שלנו מהפרסומות ואותנו לא רואים", אמרה.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

עו"ד תמיר אפורי, שציין כי הוא מייצג את רדיו גלי ישראל ואיגוד הסרטים של אמריקה (Motion Picture Association), אמר כי החוק לא חל על גלי ישראל שנמצא ביו"ש וזו תקלה שצריך לתקן. רשטיק תהה מדוע גלי ישראל לא משלמים לאומנים, ועו"ד אפורי ענה כי גלי ישראל רוצים שהחוק יחול עליהם והם הודיעו שישלמו לפנים משורת הדין למרות שהחוק לא חל, וכי הוא מצפה ממשרד המשפטים לתת לכך מענה.
לדברי עו"ד אפורי, "אמנת רומא שעל-יסודה נקבעו בישראל זכויות מבצעים, קבעה שמבצעים ומפיקי תקליטים יהיו זכאים לגמול ראוי אחד. בארה"ב אין זכויות מבצעים. באנגליה, באוסטרליה, בקנדה ובניו-זילנד הגבייה עבור ביצוע פומבי היא לפי החוק והיא מאוחדת למפיקים ולמבצעים ובפועל גם עם היוצרים. שוק הטלוויזיה שונה במהותו, מקבלים תשלום על עבודה".
נציג משרד המשפטים, הווארד פולינר, הדגיש כי השוק במוזיקה שונה לעומת ויזואל, כיוון שבתקליטים יש פחות מעורבים מאשר בסרט ולכן התמחור שונה מסרטים. אפורי הוסיף כי יש הבדלים בין שוק הטלוויזיה והמוזיקה וכי גם במוזיקה יש מערכות יחסים חוזיות ושם הפתרון. "ביחסים בין גורמי הפצה של תקליטים לבין אומנים, האומנים מקבלים אחוזים מספוטיפיי ומיוטיוב וממי שצריך, ולמי שיחסיו עם חברת התקליטים לא הוסדרו בצורה נכונה, יש בעיה וצריך לבדוק למה".
מנכ"ל שח"ם, איגוד שחקני המסך, אבי בן הלל אבנון, אמר: "הזכויות שייכות לאומנים ולכן צריך לשלם ישירות לגוף שגובה ומשלם ישירות לאומן. כל מה שלא מגיע לאמנים זה בלוף". רשטיק הוסיף כי אם השחקנית נעמי לבוב הייתה מקבלת תשלום בהתאם להסכמים בארה"ב היא הייתה מקבלת מנטפליקס 45 אלף שקלים על כל פרק. "נראה לי שעו"ד אפורי לא רוצה את ההסכמים האלה", אמר.
ח"כ דוד ביטן אמר לסיום: "אני רואה את האומנים המבוגרים שמצבם קשה מאוד, ולא יכול להיות מצב שהמדינה תשאיר אותם במצב הזה. אם אתם צריכים לשלם עוד קצת, אז תשלמו עוד קצת, צריך להקים קרן ממשלתית שתעזור לאומנים בזקנה. אי-אפשר לחיות בלי אמנים". בסיום הדיון סוכם שבעוד שבועיים יתקיים דיון נוסף לאחר שהצדדים יגיעו ביניהם להסכמות לגבי נוסח החוק.

תאריך:  18/06/2024   |   עודכן:  18/06/2024
+חופש ביטוי או חופש הסתה? הקרב על האוניברסיטאות
23:56 18/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת החינוך בכנסת דנה בהשעיית סטודנטים מהאוניברסיטה העברית בעקבות קריאות בגנות המלחמה והנפת דגלי אש"ף בהפגנה  ▪  היו"ר טייב הדגיש את ההבדל בין חופש ביטוי להסתה, והזהיר כי אם האקדמיה לא תטפל במסיתים, הכנסת תתערב  ▪  נשיא אוניברסיטת בר-אילן טען כי מדובר במקרים בודדים וכי רוב הסטודנטים מתנהגים כשורה  ▪  נציג המל"ג הצהיר כי המל"ג דורשת מהמוסדות לגלות אפס סובלנות כלפי הסתה ותומכת בהרחקת סטודנטים ומורים מסיתים

ח"כ קלנר בוויכוח עם ח"כ טופורובסקי [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בקריאה ראשונה: החוק למניעת הטרדה מינית יחול גם על עובדי קבלן שירות
23:44 18/06/24  |  

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת החוק למניעת הטרדה מינית (תיקון מס' 16) (הרחבת תחולה לעניין קבלן שירות), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת מירב מיכאלי, חבר הכנסת ששי גואטה וחברת הכנסת שלי טל מירון. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדה לקידום מעמד האישה ולשוויון מגדרי.
מוצע בה להחיל על מזמין שירות המקבל שירות מאדם באמצעות קבלן שירות ועל עובדים שמועסקים דרך קבלן שירות כאמור את תחולת החוק למניעת הטרדה מינית, בו קבועים אמצעים שונים שעל מעסיק לנקוט כדי למנוע ולטפל בהטרדה מינית במסגרת יחסי העבודה. זאת בדומה להרחבה שקיימת כיום בחוק לגבי מי שמעסיק עובד של קבלן כוח אדם. כתיקון משלים לחוק שוויון ההזדמנויות בעבודה, מוצע להחיל את ההגנה הניתנת לעובד מפני פגיעה על רקע הטרדה מינית, גם על עובדים המועסקים באמצעות קבלן שירות.

+סטרוק: מערך השירות הלאומי ימנה בקרוב אלפי מתנדבים חרדים
23:32 18/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות לאומי-אזרחי (תיקון מס' 6), התשפ"ד-2024. 6 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון. מוצע בה להאריך את תוקפו של חוק שירות לאומי-אזרחי, התשע"ד-2014 עד ל-30 ביוני 2025.
שרת המשימות הלאומיות אורית סטרוק אמרה בנאום הצגת החוק: "ברשות השירות הלאומי עליה זכיתי להיות אחראית, נעשה כל מאמץ להגדיל ולהרחיב את השירות הלאומי-אזרחי, כך שיוכל, בתוך זמן קצר, לשמש בסיס לשירות פעיל ומועיל של אלפי מתנדבים מהציבור החרדי, כי זה צו השעה וצו המצפון גם יחד".
היא ציינה כי מאז פרצה המלחמה מספר החרדים שהצטרפו לשירות הלאומי בתפקיד ביטחוני הוכפל וכיום משרתים במסגרת השירות הלאומי קרוב ל-1,500 צעירים חרדים. "מתנדבי השירות הלאומי פעלו באירועי שבעה באוקטובר במסגרת מד"א, הצלה, וזק"א, ואני מבקשת להוקיר להם תודה על כך"

+סופית: תורחב רשימת קרובי נפגעי ה-7.10 שיוכלו לקבל מידע על חקירת האירועים
23:25 18/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת חוק זכויות נפגעי עבירה (תיקון מס' 18), התשפ"ד-2024 של ח"כ קארין אלהרר וח"כ אליהו רביבו. 9 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים.
נקבע כי ביחס לבני המשפחה של הנרצחים בפעולות האיבה שהתרחשו מיום ה-7 באוקטובר עד ה-9 באוקטובר 2023, להרחיב ולאפשר גם לסבים, נכדים, דודים ואחיינים, לממש את הזכויות של נפגעי העבירה לקבלת מידע, אם שאר בני המשפחה המנויים בחוק אינם יכולים לממשן. כיום מנויים בחוק בני הזוג, ילדים, הורים ואחים. הצעת החוק תחול גם ביחס לקרובי משפחה של חטופים, שיוכלו לממש את זכויותיהם כנפגעי עבירה.
בנוסף, יתאפשר לנפגע עבירה או לקרוב משפחתו של נרצח להעביר את האפשרות לממש את הזכויות לכל אדם אחר לפי בחירתו. זאת, כדי לתת מענה למקרים בהם אותם נפגעים או בני משפחה אינם יכולים לממש את הזכות בשל מצבם ויוכלו להיעזר באדם אחר לפי בחירתם. כמו-כן, יתאפשר למשפחות החטופים להעביר את האפשרות למימוש הזכות לאדם אחר שיש לו קרבה אישית לחטוף.

+קופות החולים יחויבו להסביר למבוטחים מדוע נדחו
23:04 18/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ועדת הבריאות אישרה לקריאה ראשונה תיקון שיחייב סירוב מנומק בכתב לשירות, טיפול או תרופה שביקש מבוטח, ופירוט דרכי הערעור על הסירוב  ▪  יו"ר הוועדה טוען שהדבר יאפשר למבוטחים להבין את ההחלטה ולערער עליה בצורה יעילה יותר  ▪  נציגי קופות החולים טענו שהדבר יגרור עלויות פיתוח מערכות ממוחשבות וגיוס כוח אדם, אך משרד הבריאות טען שהעלויות זניחות

סירוב מנומק
+כל מבוגר חמישי בארץ מעשן, ובציבור החרדי כל מבוגר שני
22:33 18/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נתונים קשים על היקף העישון בארץ הוצגו בוועדת הבריאות, כאשר הסיגריה האלקטרונית ממכרת יותר מפי ארבעה  ▪  במגזר הערבי - כמעט 40% מעשנים  ▪  8.1% מבני הנוער מעשנים לפחות פעם בשבוע ו-4.8% לפחות פעם ביום

יותר ממחצית התלמידים בישיבות החרדיות מעשנים
+צעד חריג: הקואליציה הדיחה את סעדה וגוטליב מוועדת החוקה
19:26 18/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מחר צפויה להתקיים הצבעה בוועדת החוקה על חוק הרבנים לאחר שהנהלת הקואליציה הדיחה מן הוועדה את שני חברי הכנסת מהליכוד שהתנגדו לחוק

סעדה וגוטליב. מה יעשו במליאת הכנסת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+דיסטל: במערכת החינוך מחביאים את היהדות מאחורי תרבות
17:32 18/06/24  |     |   לרשימה המלאה

שר החינוך קיש מגיב לטענות על העדר זהות יהודית במערכת החינוך הממלכתית: "מוביל מדיניות לשנות ולתקן. לימוד תנ"ך - כחלק מהזהות הבסיסית שלנו ולא כהדתה"  ▪  קודמתו בתפקיד, יפעת שאשא ביטון: "הבעיה היא לא בכמות השעות אלא בשיטת הלימוד"

דיסטל. היוונים לא מחביאים את אפלטון מאחורי גליקריה [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+אדלשטיין: "אפשרות לחוק חדש שיתן מענה אמיתי לצה"ל"
14:53 18/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ח"כ איזנקוט: "אם החוק הזה יעבור והמגמה של השנים האחרונות תימשך אני רואה סיכון גדול ליכולת של צה"ל להמשיך לממש את ייעודו"  ▪  שר החינוך קיש: "הצעת החוק הזו היא הזדמנות עצומה שאסור לנו לפספס אותה"  ▪  לפיד: המצב הוא בלתי אפשרי, לא ברמה הערכית, ולא ברמה המבצעית

[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
+ח"כ ואטורי התנצל: "איש לא זרוע של חמאס, מבקש סליחה"
14:29 18/06/24  |  מירב ארד

סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי התייחס לדברים שאמר הבוקר, כי "המפגינים הם זרוע של חמאס", והתנצל בדיון בוועדת חוץ וביטחון על חוק הגיוס: "אני התכוונתי למשהו אחר ואני מצר על דבריי. איש לא זרוע של חמאס ואיש לא משתווה לחמאס. אני מבקש סליחה".

+גוטליב וסעדה הביעו התנגדות; ההצבעה על חוק הרבנים נדחתה
11:46 18/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

ועדת החוקה של הכנסת לא תצביע היום על חוק הרבנים המבקש לבצר שליטת ש"ס בהליך מינוי רבני ערים  ▪  יו"ר הקואליציה: הוחלט כי בעת הזו לא נכון לקדם חקיקה שנויה במחלוקת. על כן, הצעת חוק הרבנים תרד מסדר היום

ח"כ רוטמן. "בושה וחרפה" [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  חנן יובל / Hanan Yovel  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף טייב  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel  תמיר אפורי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חנן יובל נגד נטפליקס: "לא יכול להיות שאני לא מקבל תמלוגים על השירים שלי"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
מנהלת מחלקת תקשורת והסברה בבנק ישראל: מאז 2016 לאומי סגר 84 סניפים ובנק הפועלים סגר 63 סניפים    נציג מרכז המחקר והמידע של הכנסת עדכן: רוב הסניפים הקיימים נמצאים בעיקר באזור המרכז.
עידן יוסף
שרת התחבורה רגב מבקשת תוספת תקציב של 78 אלף ש"ח ממשרד האוצר כדי להתמודד עם נזקים שנגרמו לעבודות הרכבת הקלה בירושלים על-ידי פלגים קיצוניים    עד עתה הוקצו 218 מיליון ש"ח לתיקונים    הנזקים הכוללים נאמדו ב-326 מיליון ש"ח, והם מעכבים את השלמת הקו הירוק ומייקרים את עלותו
עידן יוסף
ועדת הכלכלה דנה בחששות שעלו לגבי איכות המים בארץ והשפעת הרפורמה על המחירים לצרכן, וכן בבקשות להחרגת מוצרים מסוימים מהרפורמה    יו"ר הוועדה ביקש לפשט את ההצעה ולאפשר מכירת מוצרים בישראל אם הם נמכרים במדינות מובילות באירופה, ללא צורך בעמידה בתקנים ישראלים או אירופיים
עידן יוסף
טוענים כי אין ראוי להביא להצבעה בעת מלחמה הצעת חוק שניה במחלוקת    יו"ר ועדת החוקה רוטמן דוחה את הבקשה ואף הודיע על אפשרות להצבעות    הנימוק: הנוסח המעודכן עבר שינויים רבים מאז הקריאה הטרומית
עידן יוסף
רשתות הפארם הגדולות שולטות בחלק גדול מהקניונים המרכזיים דרך חנויותיהן ובעלות משותפת עם רשתות השיווק    הצעת חוק חדשה מבקשת להגביל פתיחת חנויות פארם חדשות בקרבת מקום לחנויות קיימות כדי לשמור על התחרות    יש חשש שהיא תפגע בהתפתחות רשת בתי המרקחת שנמוכה ממדינות אחרות    הריכוזיות הגבוהה של רשתות הפארם מעוררת חששות לפגיעה בתחרות למרות קיומן של רשתות מתחרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il