X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
[צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת]
אושר לקריאה שנייה ושלישית: מניעת ניצול לרעה של המלחמה להעלאת מחירים
בהתאם לדרישת היו"ר ביטן לאכיפה מרתיעה נקבע: עסק גדול שינצל את מצב המלחמה או החירום להעלאת מחירים צפוי לעיצום כספי של 5% מהמחזור ועד 10 מיליון שקלים

ועדת הכלכלה אישרה (יום ד', 19.6.24) לקריאה שנייה ושלישית את ההצעה של היו"ר, ח"כ דוד ביטן, שנועדה למנוע עליות מחירים בתקופת המלחמה ומצבי חירום נוספים. היו"ר ביטן ציין כי מדובר בהצעת חוק ייחודית, אך היא מחויבת המציאות לנוכח ניצול המצב. "יש כאלה שמנצלים את מצב החירום להעלאת מחירים, וההצעה נועדה למנוע את ניצול המצב הזה. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי במציאות", אמר. לאחר שכל ההסתייגויות להצעה נדחו, היא אושרה פה אחד לקריאה שנייה ושלישית בקולותיהם של היו"ר ביטן, ח"כ ששון גואטה וח"כ רון כץ.
במהלך הדיונים עלו מספר סוגיות שהוועדה לא הכריעה בהן במהלך הכנת ההצעה לקריאה ראשונה. אחת הסוגיות נגעה למנגנון קביעת רשימת המוצרים שההסדר יחול עליהם, לפיו את הרשימה יקבעו הממונה על הרשות להגנת הצרכן במשרד הכלכלה וראש אגף התקציבים באוצר. היו"ר ביטן הבהיר כי הוא לא מוכן שמחלוקת בין השניים תגרום לעיכובים בפרסום הרשימה.
היום נקבע, כי לאחר שיוכרז מצב חירום ואם שר הכלכלה שוכנע כי יש חשש שעוסקים ינצלו אותו להעלאת מחירים של מוצרים או שירותים חיוניים הוא יהיה רשאי, בהתייעצות עם שר האוצר, להכריז על איסור השפעה בלתי הוגנת במצב חירום. על-מנת שלא למשוך את ההליך נקבע, כי אם עמדת שר האוצר לא תימסר תוך 7 ימים יראו את ההתייעצות כאילו קוימה.
לאחר ההכרזה יקבעו הממונה על הרשות להגנת הצרכן והממונה על התקציבים באוצר, בהודעה שתפורסם ברשומות, את רשימת המוצרים והשירותים החיוניים בהתחשב במאפיינים והנסיבות של מצב החירום. אם לא תהייה הסכמה בין השניים על רשימת המוצרים הדבר יובא להכרעת נציג ציבור שימנו שר הכלכלה ושר האוצר, שיהיה איש סגל בכיר בתחום הכלכלה של מוסד להשכלה גבוהה. עוד אושר, כי אם השרים יחשבו שהרשימה צריכה לכלות ירקות או פירות מסוימים הם יהיו חייבים להתייעץ בעניין עם שר החקלאות, לפני לקבלת ההחלטה.
במהלך הדיונים נדונה גם שאלת הקנס, כאשר היו"ר ביטן ביקש לוודא שהוא יהיה כזה שירתיע. בקבות זאת נקבע היום כי הרשות להגנת הצרכן תוכל להטיל עיצום כספי בהתאם של 5% ממחזור המכירות של העסק, ולא יותר מ-10 מיליון שקלים על כל הפרה. במקרים בהם העוסק לא ימסור לרשות להגנת הצרכן מידע על מחזור המכירות תוכל הרשות לחשב את סכום העיצום הכספי בהתאם להערכתה.
עוד נקבע כי באשר למצב החירום הנוכחי, במלחמת חרבות ברזל שנפתחה ב-7 באוקטובר, יוכל השר להכריז על איסור השפעה בלתי הוגנת. במקרה כזה נקבע כי חישוב המחיר הממוצע יביא בחשבון את מחירי המוצרים ב-3 החודשים שקדמו למועד פרסום החוק. במקרה כזה, אם תפורסם רשימת מוצרים ושירותים, מי שימכור את המוצרים והשירותים שברשימה במחיר גבוה באופן ניכר וחריג מהממוצע ב-3 החודשים שלפני פרסום החוק - ייחשב לכזה שעובר על החוק וחשוף לעיצום הכספי.

תאריך:  19/06/2024   |   עודכן:  19/06/2024
+דיסטל: גפני נעמד מולי וצורח ״הכל״
23:21 19/06/24  |  עידן יוסף

ח"כ גלית דיסטל במליאת הכנסת: "לפני כמה שבועות כשלפיד נאם במליאה ראיתי את גפני הולך פה ומדבר עם עצמו, שאלתי אותו, גפני מה קרה והוא אומר: "האיש שצועק מולי בא אליי לפני הבחירות ואמר לי אני מוכן לתת לך הכל". שאלתי אותו מה זה הכל? גפני נעמד מולי וצורח ״הכל״

+"לחיים!" אושרה החרגת שעות מכירת יינות בלילות
23:17 19/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

סופית: תותר מכירה של יין בחנויות גדולות בין השעות 23:00 ל-02:00 בימי חמישי או בלילה שלפני ערבי חגים

עזרה למשפחה שנתקעה בלי יין לקידוש
+יו"ר הכנסת לחברי קונגרס מארה"ב: "הרעב היחיד בעזה הוא בקרב החטופים"
23:05 19/06/24  |  עידן יוסף

יושב-ראש הכנסת אמיר אוחנה נפגש (ד') בלשכתו עם משלחת של חברי קונגרס דמוקרטים ורפובליקנים, בהובלתו של חבר הקונגרס הדמוקרטי הבכיר סטני הוייר.
אוחנה הודה לחברי המשלחת על הגעתם ארצה, תמיכתם האיתנה בישראל ובמלחמתה נגד ארגוני הטרור ובמאבקה להשבת כל החטופים למשפחותיהם. עוד הוסיף יו״ר הכנסת: "אין רעב בקרב תושבי רצועת עזה. אפילו דו״ח של מומחי או״ם (FRC) שיצא לאחרונה קובע שאין כל הוכחה לטענה הזו, וכי ״הראיות״ שסופקו מתוך רצועת עזה אינן אמינות. אבל יש עדויות של חטופים שחזרו מהשבי שמספרים שהרעיבו אותם. הרעב היחיד בעזה קיים מתחת לאדמה, במנהרות, בקרב החטופות והחטופים״.
כאמור, בין חברי המשלחת היה חבר הקונגרס הוותיק סטני הוייר, המכהן מאז שנת 1981. השבוע מלאו לו 85, ויו"ר הכנסת העניק לו במתנה תבליט של מנורת זהב, וחבר הקונגרס ג'ו ווילסון, יו"ר ועדת המשנה לענייני המזרח התיכון של בית הנבחרים.

[צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+בעקבות ההתפרעות בכנסת: תוגבל כניסת מבקרים ליציע הציבור
18:05 19/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

חברי כנסת מהשמאל הזמינו את המתפרעים וועדת האתיקה תתבקש לקבל החלטה עקרונית בדבר עיצומים שיוטלו על חברי הכנסת שמוזמניהם למשכן מפרים את הסדר הציבורי  ▪  קצין הכנסת יגיש תלונה במשטרה נגד המתפרעים

עימות עם הסדרנים [צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים]
+בן-גביר: "הגענו ל-140 אלף כלי נשק בחמישה חודשים"
17:27 19/06/24  |  עידן יוסף

השר לביטחון לאומי, איתמר בן-גביר, אמר במליאת הכנסת: "כשאמרתי שכל אחד צריך לקבל נשק אמרו עליי שר המיליציות. היום באים אלי אנשי שמאל, בני קיבוצים, שאומרים לי 'צדקת'. היו 70 כיתות כוננות, היום במשרד יש 900. היו 8,000 נשקים בשנה בממוצע - היום יש 140 אלף נשקים ב-5 חודשים. הייתה קייטנה בבתי הסוהר ושינינו את המדיניות.
"בסוף זה החיים של כולנו. החמאס לא אמר זה איש ימין וזה איש שמאל. הם רצו לגמור את כולנו ולכן צריך להתמודד איתם ביד קשה. זו הדרך וזו האמת. המפכ"ל רץ מבמה לבמה ואומר כל מיני דברים. טוב שנזכר, שנה וחצי היה מפכ"ל ולא אמר שום דבר. הוא ציית למדיניות שלי ונענה לרוב בקשותי במשך השנה האחרונה. קרה משהו שאחרי ועדת מירון וכתבו שצריך להדיחו - פתאום הוא שינה את עורו. יכול להיות שהוא רוצה לקרוץ לקפלניסטים".

+בקריאה ראשונה: הקצבה לאנשי קבע שחזרו לעבוד בצבא כאע"צים לא תופחת
17:16 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק שירות הקבע בצה"ל (גמלאות) (תיקון מס' 35) (עובד בשירות צבא הגנה לישראל), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת שלום דנינו וקבוצת חברי כנסת. 7 חברי כנסת תמכו בהצעה, אל מול מתנגד אחד, והיא תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
לגבי מי שזכאי לקצבה לפי חוק שירות הקבע בצבא הגנה לישראל (גמלאות), התשמ"ה-1985, בשל שירותו והפך לעובד בשירות צבא הגנה לישראל (אע"צ - אזרח עובד צה"ל), מוצע לבטל את ההוראה הקובעת כי אם הכנסתו הכוללת ממשכורתו ומהקצבה עולה על המשכורת הקובעת המשוקללת לפי החוק האמור, תשולם לו קצבה מופחתת בהתאם להוראות שנקבעו באותו סעיף, כל עוד לא הגיע לגיל 57.

+בקריאה ראשונה: ערעור על פרישה מסיעה רק בבית המשפט העליון
17:09 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הכנסת (תיקון מס' 53) (ערעור על החלטה בדבר פרישה מסיעה), התשפ"ד-2024 מטעם ועדת הכנסת. 5 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכנסת.
מוצע בה להסדיר את הליך הערעור על החלטה של ועדת הכנסת שלפיה חבר הכנסת פרש מסיעתו. לפי התיקון, חבר הכנסת שהוגדר כפורש וסיעתו יהיו רשאים לערער לבית המשפט העליון (ולא המחוזי כקבוע היום). ההצעה אף קוצבת זמנים להליך: הערעור יוגש בתוך 14 ימים מיום ההחלטה, ופסק הדין יינתן בהקדם האפשרי ולא יאוחר מ-30 ימים מיום הגשת הערעור.

+בקריאה ראשונה: פטור מדמי ביטוח לאומי על הכנסות מחו"ל
16:59 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון מס' 246) (פטור מדמי ביטוח בעד הכנסה שמקורה מחוץ לישראל), התשפ"ד-2024 של חברי הכנסת שמחה רוטמן, שרן השכל, מירב בן ארי ואוהד טל. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תוחזר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי הכנסה שמקורה בעבודה או במשלח יד מחוץ לישראל ומשולמים בעדה דמי ביטוח סוציאלי במדינה אחרת תהיה פטורה מתשלום דמי ביטוח לאומי בישראל. הממשלה הסכימה לעלות התקציבית של הצעת החוק ותומכת בה.

+בקרוב: עדיפות לעסקים של משרתי מילואים במכרזים של המדינה
16:53 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חובת המכרזים (תיקון - עידוד עסקים קטנים ובינוניים בשליטת משרתי מילואים), התשפ"ד-2024 של חבר הכנסת משה פסל. 14 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לוועדת הכנסת שתיקבע באיזו ועדה תידון ההצעה.
מוצע בה לקבוע כי במכרזים שמפורסמים על ידי רשויות המדינה, במקרים ובהם ההצעות המשוקללות הגבוהות ביותר יהיו זהות, תינתן עדיפות לעסק זעיר, קטן או בינוני הנמצא בשליטת משרת מילואים פעיל.

+בטרומית: יתומי צה"ל יהיו זכאים להטבות לכל חייהם
16:49 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק משפחות חיילים שנספו במערכה (תיקון - יתומי צה"ל), התשפ"ג-2022 של חברות הכנסת שרון ניר, יוליה מלינובסקי וחבר הכנסת יבגני סובה. 16 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע לעניין הזכאויות והתגמולים הניתנים לפי חוק זה, כי יתום בכל גיל ייחשב כ"בן משפחה". עוד מוצע לקבוע, כי התגמולים ישולמו ישירות ליתום שמלאו לו 18 שנים.
הממשלה החליטה לתמוך בקריאה הטרומית ובלבד שקידומה יתעכב כך שיתאפשר לקדם הצעה ממשלתית ולמזג את ההצעה הטרומית אליה. קידום ההצעה לאחר הקריאה הטרומית מותנה בהסכמת משרדי הממשלה הנוגעים בדבר.

+הכנסת מקדמת סמכות חדשה לשר החינוך לפטור שירותי חינוך ייחודיים ממכרזים
16:47 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק חובת המכרזים (תיקון - משרד החינוך), התשפ"ג-2023 של חבר הכנסת יוסף טייב וקבוצת חברי כנסת. 10 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה להעניק לשר החינוך סמכות להתקין תקנות בהתייעצות עם שר האוצר ובאישור ועדת החינוך, התרבות והספורט של הכנסת, כדי לפטור שירותי חינוך ייחודיים מתחולת הוראות חוק חובת המכרזים.
מאחר שנוסחה הנוכחי של הצעת החוק הוא בעל מספר אתגרים שעלולים לפגוע בסמכויות משרד החינוך ולהקשות על מימוש המטרה החשובה שבבסיס הצעת החוק מבקשת הממשלה לבצע מספר התאמות על מנת שלא יתעוררו קשיים במהלך התקנת התקנות מכוח התיקון המבוקש. המשך קידום ההצעה יהיה בתיאום עם משרד החינוך.

+בטרומית: יתום משני הוריו שנפלו יזכה לקצבה עד גיל 35
16:44 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק שירות המדינה (גימלאות) (תיקון - קצבה ליתום משני הוריו), התשפ"ד-2024 של חברת הכנסת אתי עטייה. 8 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע בה לקבוע כי יתום משני הוריו שנפטרו כתוצאה מפעולת איבה או שנפטרו במהלך שירות הקבע בצבא ההגנה לישראל, יהיה זכאי לקצבת השארים הקבועה בחוק שירות המדינה (גימלאות), או בחוק שירות הקבע בצבא הגנה לישראל (גימלאות), אף אם הוא עומד ברשות עצמו, וזאת עד הגיעו לגיל 35.
לאחר הקריאה הטרומית ההצעה תמתין להצעה ממשלתית ותתמזג איתה. אם לא תקודם הצעה ממשלתית בנושא בתוך חודש, המשך הליכי החקיקה יקודמו בהסכמת משרדי האוצר, הביטחון, המשפטים והעבודה. ההצעה תוחזר לדיון בוועדת השרים לענייני חקיקה לפני הקריאה הראשונה.

+בטרומית: שיעור עדכון הארנונה יוצמד רק למדד
16:38 19/06/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסדרים במשק המדינה (תיקוני חקיקה להשגת יעדי התקציב) (תיקון - חישוב עליית מחירי הארנונה), התשפ"ג-2023 של חברי הכנסת משה גפני ויעקב אשר. 10 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת הכספים. מוצע בה להצמיד את שיעור עדכון הארנונה למדד המחירים לצרכן בלבד.
שר האנרגיה והתשתיות, אלי כהן: "ההחלטה היא לתמוך בקריאה הטרומית בהצעה, ולאחר מכן יפעלו להסכמה עם משרדי הפנים והאוצר בעניין השיפוי של הרשויות המקומיות. אם המשרדים יסכימו - הצעת החוק תוחזר לדיון בוועדת שרים לפני הקריאה הראשונה ולכן יש תמיכה בקריאה הטרומית".

+סערה במליאה: מפגינים כנגד הממשלה מחו ביציע האורחים והוצאו בכוח
16:00 19/06/24  |  מירב ארד

סערה במליאת הכנסת: מפגינים כנגד הממשלה מחו ביציע האורחים והוצאו בכוח.

+הכנסת אישרה בקריאה הראשונה את חוק המאבק בעוני
14:48 19/06/24  |  מירב ארד

אישרה הכנסת בקריאה הראשונה את חוק הרשות הלאומית למאבק בעוני של ח״כ נעמה לזימי וח״כים נוספים. בדברי הסבר להצעת החוק נכתב: מוצע להקים רשות לאומית למאבק בעוני במשרד הרווחה והביטחון החברתי. הרשות תפעל לצמצום העוני בישראל ובין תפקידיה יהיו גיבוש תוכנית לאומית רב־שנתית ותוכניות שנתיות בנושא ופיקוח על יישומן, הגשת חוות דעת בדבר השלכות על מאבק בעוני שנובעות מחקיקה או חקיקת משנה לוועדת הכנסת, הקמת מרכז לאומי למידע ולמחקר בתחום העוני וניהולו, תיאום בין משרדי הממשלה והרשויות המקומיות, וייעוץ לממשלה. שר הרווחה ימנה לרשות מועצה שתפעל להתוות את המדיניות וקווי הפעולה של הרשות. בנוסף מוצע כי המועצה תמנה ועדה לביטחון תזונתי שתפעל לקידום הביטחון התזונתי לתושבי ישראל. עוד מוצעים הסדרים לעניין סדרי עבודתה של המועצה ותקופת כהונתם של חבריה וכן הוראות שנועדו למנוע ניגוד עניינים בפעולתו של חבר המועצה. תקציב הרשות ימומן מאוצר המדינה כחלק מתקציב משרד הרווחה והביטחון החברתי.

+לפיד לנתניהו: מי מממן את המשכורות של מגל וריקלין? מי מממן את הבן שלך במיאמי?
13:46 19/06/24  |  מירב ארד

ראש האופוזיציה יאיר לפיד על נתניהו שהאשים את המפגינים שמקבלים מימון זר: אתה מדבר על כסף בכמויות דמיוניות? מי מממן את ערוץ 14? את המשכורות של ינון מגל ושמעון ריקלין? את הבן שלך במיאמי? את המקלט האטומי בבית של המיליארדר שבו אתה מסתתר כשאזרחי ישראל מותקפים בטילים? אל תדבר איתנו על מימון."

+אושר בטרומית: הצעת חוק-יסוד: שירות מילואים
13:44 19/06/24  |  מירב ארד

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק-יסוד: שירות מילואים של חבר הכנסת אוהד טל וקבוצת חברי כנסת.31 חברי כנסת תמכו בהצעה, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת החוץ והביטחון.
מוצע לקבוע בחוק-יסוד את תפקידו של צבא ההגנה לישראל כצבאה של המדינה וכאמון על ההגנה עליה ועל אזרחיה. בנוסף, מוצע לקבוע את מעמדו של מערך המילואים כנדבך מרכזי במדינה ואת חשיבות תרומת משרתי המילואים. בתוך כך, מוצע לקבוע כי הממשלה תפעל לתגמול מערך המילואים ולהוקרתו, תוך מתן עדיפות למשרתיו במגוון תחומים. זאת, מבלי שהדבר יחשב כהפליה אסורה. בנוסף, מוצע לקבוע יום הוקרה למערך המילואים.
יוזם הצעת החוק, ח"כ אוהד טל: "זהו חוק היסטורי שישים את משרתי המלואים בראש סדרי העדיפויות לפי העקרון שמי שנותן יותר גם יקבל יותר".

+ח"כ סעדה: חוק הרבנים - חוק של רוטמן; הליכוד חזק ועוצמתי
11:01 19/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

ציין: אנחנו בעיצומה של מלחמה, שמחה רוטמן הכה על חטא על הרפורמה שהוא לא היה קשוב לרחשי הציבור  ▪  ח"כ רוטמן בתגובה: כל האירוע יצא מפרופורציה מוחלטת

[צילום: יוסי זליגר]
+סיעת ש״ס מתכנסת לדון בצעדים שתנקוט אחרי הפלת חוק הרבנים
10:45 19/06/24  |  מירב ארד

סיעת ש״ס מתכנסת בשעה זו (יום ד') לדון בצעדים שתנקוט אחרי הורדת חוק הרבנים מסדר היום.

+ח"כ קריב על הדחת ח"כ גוטליב וסעדה מוועדת חוקה: צעד כוחני ובריוני
10:20 19/06/24  |  מירב ארד

ח"כ גלעד קריב בהתייחסות להדחתם של ח"כ טלי גוטליב ומשה סעדה מוועדת חוקה בה הוא חבר: "ראש מפלגה שנוהג כך לחברי הסיעה שלו הוא פחדן, שמפחד על כסאו. הוסיף: "צעד כוחני, מכוער ובריוני ששייך למפלגות פחדניות" -

צעד כוחני, מכוער ובריוני
+הקואליציה התקפלה: חוק הרבנים הוסר מסדר היום
08:41 19/06/24  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הנהלת הקואליציה הודיעה על ביטול הדיון וההצבעה שהיו אמורים להתקיים היום בוועדת החוקה על חוק הרבנים, לאחר שאמש קיימו ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה התייעצות בנושא  ▪  חברי הכנסת גוטליב וסעדה הצהירו כי ימשיכו להתנגד לחוק במליאה

מה יעשה נתניהו עם המפלגות החרדיות [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אברהם בניהו בצלאל / Avraham Benayahu  Bezalel  אוהד טל  אופיר כץ / Ofir  Katz  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית פרקש-הכהן / Orit Farkash-Hcohen  אורנה ברביבאי / Orna  Barbivai  אושר שקלים / Osher  Shekalim  אימאן ח'טיב יאסין / Iman  Khatib Yassin  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אליהו דלל / Eli Dallal  אליהו רביבו / Revivo Eliyahu  אלמוג כהן / Almog  Cohen  ארז מלול / Erez  Malul  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בועז ביסמוט / Boaz  Bismuth  בועז טופורובסקי / Boaz  Toporovsky  בני גנץ / Benny  Gantz  גד איזנקוט / Gadi  Eisenkot  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  גלעד קריב / Gilad Kariv  דבורה ביטון / Dvora  Biton  דוד  ביטן / David Bitan  דן אילוז / DAN Iluz  דני בן יוסף דנון / Dani Danon  ואליד אל הושלה / Waleed  El Hawashla  ולדימיר בליאק / Vladimir Beliak  זאב אלקין / Ze'ev Elkin  חמד עמאר / Hamad Amar  חנוך דב מילביצקי / Hanoch Dov Milwidsky  טלי גוטליב / Tali  Gottlieb  יאיר לפיד / Yair  Lapid  יואב גלנט / Yoav Galant  יואל (יולי) אדלשטיין / Yoel Edlshtein  יונתן משריקי / Yonatan Mishraki  יוסף עטאונה / Youssef  Atauna  יוראי להב הרצנו / Yorai  Lahav-Hertzano  ינון אזולאי / Yinon  Azoulay  יסמין פרידמן / Yasmin Fridman  יעקב אשר / Yakov  Asher  יצחק קרויזר / Kroizer Yitzhak  יצחק שמעון סרלאוף  ירון לוי / Yaron Levi  ישראל אייכלר / Yisrael  Eichler  ישראל כץ / Israel  Katz  לימור סון הר-מלך / Limor  Son Har-Melech  מאי גולן / May  Golan  מאיר כהן / Meir  Cohen  מטי צרפתי הרכבי / Matti  Sarfati Harkavi  מיכאל מרדכי ביטון / Michael Mordechai Biton  מירב בן-ארי / Meirav  Ben-Ari  מירב כהן / Meirav  Cohen  מנסור עבאס / Mansour Abbas  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  משה גפני / Moshe Gafni  משה רוט / Moshe  Roth  מתן כהנא / Matan  Kahana  נאור שירי  ניר ברקת / Nir  Barkat  סימון  מושיאשוילי / Simon  Moshiashvili  סימון דוידסון / Simon Davidson  עודד פורר / Oded Forer  עופר כסיף / Ofer  Cassif  עמית הלוי / Amit  Halevi  צבי ידידיה  סוכות / Tzvi Yedidia  Sukkot  צביקה פוגל / Tzvika  Foghel  צגה צנגש  מלקו / Tsega  Melaku  קארין אלהרר / Karin  Elharar  רון כץ / Ron Katz  רם בן ברק / Ram  Ben Barak  שלום דנינו / Shalom  Danino  שלי טל מירון / Shelly Tal Meron  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi  שרון ניר / Sharon Nir  שרן השכל / Sharren Haskel
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אושר לקריאה שנייה ושלישית: מניעת ניצול לרעה של המלחמה להעלאת מחירים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות כנסת 25
מירב ארד
ציין: אנחנו בעיצומה של מלחמה, שמחה רוטמן הכה על חטא על הרפורמה שהוא לא היה קשוב לרחשי הציבור    ח"כ רוטמן בתגובה: כל האירוע יצא מפרופורציה מוחלטת
איציק וולף
הנהלת הקואליציה הודיעה על ביטול הדיון וההצבעה שהיו אמורים להתקיים היום בוועדת החוקה על חוק הרבנים, לאחר שאמש קיימו ראש הממשלה ויו"ר הקואליציה התייעצות בנושא    חברי הכנסת גוטליב וסעדה הצהירו כי ימשיכו להתנגד לחוק במליאה
עידן יוסף
ועדת החינוך בכנסת דנה בהשעיית סטודנטים מהאוניברסיטה העברית בעקבות קריאות בגנות המלחמה והנפת דגלי אש"ף בהפגנה    היו"ר טייב הדגיש את ההבדל בין חופש ביטוי להסתה, והזהיר כי אם האקדמיה לא תטפל במסיתים, הכנסת תתערב    נשיא אוניברסיטת בר-אילן טען כי מדובר במקרים בודדים וכי רוב הסטודנטים מתנהגים כשורה    נציג המל"ג הצהיר כי המל"ג דורשת מהמוסדות לגלות אפס סובלנות כלפי הסתה ותומכת בהרחקת סטודנטים ומורים מסיתים
עידן יוסף
ועדת הבריאות אישרה לקריאה ראשונה תיקון שיחייב סירוב מנומק בכתב לשירות, טיפול או תרופה שביקש מבוטח, ופירוט דרכי הערעור על הסירוב    יו"ר הוועדה טוען שהדבר יאפשר למבוטחים להבין את ההחלטה ולערער עליה בצורה יעילה יותר    נציגי קופות החולים טענו שהדבר יגרור עלויות פיתוח מערכות ממוחשבות וגיוס כוח אדם, אך משרד הבריאות טען שהעלויות זניחות
עידן יוסף
נתונים קשים על היקף העישון בארץ הוצגו בוועדת הבריאות, כאשר הסיגריה האלקטרונית ממכרת יותר מפי ארבעה    במגזר הערבי - כמעט 40% מעשנים    8.1% מבני הנוער מעשנים לפחות פעם בשבוע ו-4.8% לפחות פעם ביום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il