X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סעדיה יעקב דרעי ועומר סמדג'ה
שני לוחמי צה"ל נפלו בציר נצרים כתוצאה מפגיעת פצמ"רים
לוחמי המילואים שנהרגו הם יעקב דרעי מתל אביב ועומר סמדג'ה מגנות הדר כתוצאה מירי פצצות המרגמה נפצעו שלושה לוחמי גדוד אלכסנדרוני באורח קשה וכמה באורח בינוני בקרב אחר אתמול בשכונת שאבורה נפצעו קשה שני לוחמי השריון

הותר לפרסום: שני לוחמי גדוד המילואים 9203 של חטיבת אלכסנדרוני נפלו כתוצאה מנפילת פצמ"רים בציר נצרים בעזה. ההרוגים הם:
  • רס״ל (מיל׳) עומר סמדג׳ה ז"ל הי"ל מגנות הדר. בן 25 היה בנופלו. הוא יובא למנוחות היום בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה. עומר, שרק אתמול חגג את יום הולדתו ברצועה, הוא בנו של אורן סמדג׳ה, ג׳ודוקא העבר של ישראל ומאמן נבחרת ישראל בג׳ודו למשחקים האולימפיים בעוד חודש.
  • רס״ל (מיל׳) סעדיה יעקב דרעי ז"ל הי"ד מתל אביב. בן 27 היה בנופלו. הוא יובא למנוחות היום בשעה 13:00 בבית העלמין הצבאי בחולון. אמו הפובליציסטית ללי דרעי, המוכרת מפעילותה ההתנדבותית למען יתומי המלחמה, ספדה לו: "סעדיה היה תלמיד חכם, למד למבחני רבנות והתחיל לימודי תואר ראשון בהוראה. הוא למד בכל דקה פנויה והיה בעל חוש הומור גדול. אב מדהים להללי ולינון. גיבור בנפש ובגוף ומעולם לא התלונן. אהב את התורה ואת הארץ ונלחם למענה. מתחילת המלחמה שתקתי, כעת יש לי חובה לא לשתוק. לא אתן שהקורבן האדיר שהקרבנו ושכלתי יהיה לשווא. בשם סעדיה, אנחנו דורשים ניצחון והכרעה מוחלטת. בני לא נפל על מזבח של הסדרה דיפלומטית אלא על ניצחון שלם על האויב".
ירי פצצות מרגמה אל הציר הוא שגרתי, והצבא נוקט אמצעי מיגון מפניהם. במתקפת הפצמ"רים הכבדה, בה נפלו השניים, נפצעו באורח קשה שלושה לוחמים במילואים מחטיבת אלכסנדרוני (3). הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים. כמו-כן נפצעו חלק מהלוחמים באורח בינוני. משפחות הפצועים עודכנו. הכוח שהותקף אבטח עבודות הנדסיות של D9 להרחבת ציר נצרים ליד שכונת זייתון.
בקרב אחר אתמול, ירו מחבלים פלשתינים טיל נגד טנקים לעבר כוח צה"ל בשכונת שאבורה, שני לוחמי צה"ל מגדוד שריון 46, חטיבה 401 נפצעו באורח קשה.
מתחילת התמרון הקרקעי פורסמו שמותיהם של 310 חללי צה"ל, ונפצעו 1,950 מהם 378 ו-612 באורח בינוני.

במהלך השבוע צה"ל חיסל, באמצעות כלי טיס של חיל-האוויר את המחבל מחמד אבו טה, מטיס רחפנים במערך האווירי של ארגון הטרור חמאס. במהלך המלחמה ביצע פעולות רבות שכוונו לפגיעה בכוחות צה"ל.

כוחות אוגדה 162 ממשיכים בלחימה במרחב רפיח וממשיכים לחסל מחבלים בהתקלויות פנים מול פנים. ביממה האחרונה צוות הקרב של חטיבת גבעתי איתר במהלך פשיטות ממוקדות במרחב מספר פירים. כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל איתרו מבנה ממנו זוהו שיגורי נ"ט, הכוחות הכווינו כלי טיס שתקף והשמיד את המבנה.

[צילום: דובר צה''ל]

במהלך היממה האחרונה, כוחות אוגדה 99 ממשיכים לפעול במרכז רצועת עזה. במהלך פעילות לוחמי היחידה הרב ממדית, זוהו מספר מחבלים בקרבת הכוחות, הלוחמים תקפו וחיסלו את המחבלים באמצעות רחפן.

תאריך:  21/06/2024   |   עודכן:  21/06/2024
+כוחות מיוחדים חיסלו שלושה מחבלים בקלקיליה
15:23 21/06/24  |  עידן יוסף

כוחות מיוחדים חיסלו שלושה מחבלים בקלקיליה שכלל הנראה מעורבים ברצח תושב קרית אונו אתמול בסמוך למעבר אליהו בשומרון.

+המחדל המסתמן מול חיזבאללה - גדול משל 7 באוקטובר
15:22 21/06/24  |  יצחק בריק   |   לרשימה המלאה

אותם "קברניטים" שלא הצליחו למוטט את חמאס בגזרה קטנה אחת ברצועת עזה מגלגלים יוזמה לתקוף את חיזבאללה בעוצמה ביבשה, באוויר ובים יביאו את ישראל למלחמה אזורית כוללת בשש גזרות בו-זמנית  ▪  לא מאוחר לעצור חלק מההשקעה האדירה ברכש המטוסים ולהפנות את הכסף ליעדים אחרים ובהם רכש אלפי כטב"מים תוקפים, הגדלת צבא היבשה ועוד

נתניהו, גלנט והלוי. מישהו יבלום את המחדל? [צילום: קובי גדעון, לע"מ]
+נתניהו: סרטון משלוחי הנשק פורסם משום ששיחות שקטות כשלו
14:53 21/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה אומר כי אי-קבלת האספקה מעכבת את יכולותיה של ישראל להילחם במלחמת ההישרדות  ▪  בניגוד להכחשות הבית הלבן, לא מדובר במשלוח אחד של פצצות, אלא בעיכוב מתמשך של למעלה משלושה חודשים של חימוש מסוגים שונים

נתניהו. עימות פומבי מתבקש
+תקרית חריגה בעוטף: טנק ירה לעבר נתיב העשרה
13:19 21/06/24  |  עידן יוסף

תקרית חריגה בעוטף: טנק של צה"ל ירה בשוגג מתוך שטח הרצועה ופגע ברכב באזור נתיב העשרה, אין נפגעים.

+ארמניה הודיעה על הכרתה במדינה פלשתינית
13:09 21/06/24  |  עידן יוסף

ארמניה הודיעה על הצטרפותה ל-147 חברות אחרות באו"ם, ומכירה במדינה פלשתינית. "ארמניה תמיד תמכה בפתרון של שלום לבעיה הפלשתינית, ובפתרון שתי המדינות", נמסר בהודעת משרד החוץ הארמני. "אנחנו משוכנעים שזו הדרך היחידה להבטיח את הגשמת השאיפות הלגיטימיות של הפלשתינים והישראלים. על בסיס המחויבות לחוק הבינלאומי ולעקרונות של שוויון, ריבונות ודו-קיום, ארמניה מכירה במדינת פלשתין".
משרד החוץ זימן את שגריר ארמניה בישראל לשיחת נזיפה חמורה. בחודש האחרון הודיעו נורבגיה, אירלנד, ספרד וסלובניה על הכרה דומה.

+גורם אמריקני: האסטרטגיה הנוכחית של ישראל - מתכון למלחמה מתמשכת
10:08 21/06/24  |  עידן יוסף

גורם אמריקני רשמי לרשת CBS: "הישראלים לא קרובים להשגת מטרתם להשמיד את חמאס. נותרו מאות מחבלים וקילומטרים של מנהרות, ומנהיג חמאס וסינוואר עדיין חופשי. לפי הגורם, מכיוון שלישראל אין תוכנית ל"יום שאחרי", האסטרטגיה הנוכחית היא מתכון למלחמה מתמשכת״.

+7 פרות מתו אתמול כתוצאה מפגיעת פצמ"ר
10:00 21/06/24  |  עידן יוסף

שבע פרות מתו ונזק כבד נגרם לרפת בקיבוץ עין השלושה שבמועצה האזורית אשכול, כתוצאה מפצצת מרגמה ששוגרה אתמול מרצועת עזה ופגעה פגיעה ישירה ברפת (חדשות 13).
בתוך כך, כלי טיס של חיל-האוויר תקפו והשמידו אתר לשיגור רקטות, שהוצב על-ידי הג׳יהאד האיסלאמי במרחב ההומניטרי בח'אן יונס. דוב צה"ל מסר כי "טרם התקיפה, ננקטו מאמצים רבים לצמצום הסיכון לפגיעה בבלתי מעורבים. ארגוני הטרור ממשיכים להציב אמצעי לחימה ותשתיות טרור בלב אוכלוסייה אזרחית, תוך סיכונה ושימוש בה כמגן אנושי".

+ארה"ב: 656 טונות של סיוע הומניטרי הוכנסו אתמול דרך המזח הצף
09:56 21/06/24  |  עידן יוסף

צבא ארה"ב הודיע שחידש אתמול את הכנסת הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה דרך המזח הצף שחובר שלשום מחדש לחוף. על פי ההודעה, אתמול הוכנסו מהמזח 656 טונות של סיוע הומניטרי - הכמות הגדולה ביותר שהוכנסה עד כה מהמזח ביום אחד.

+צבא ארה"ב הודיע על השמדת שישה כלי מלחמה של החות'ים
09:55 21/06/24  |  עידן יוסף

צבא ארה"ב: ארבעה כלי שיט ושני כטב"מים של החות'ים הושמדו ב-24 השעות האחרונות בים סוף.

+בלינקן: יש להימנע מהסלמה בלבנון
07:09 21/06/24  |  עידן יוסף

שר החוץ האמריקני בלינקן אמר לשר רון דרמר ולראש המל"ל צחי הנגבי בפגישה כי יש להימנע מהסלמה בלבנון. בלינקן גם הדגיש את הצורך להגביר את הסיוע שנכנס לעזה, ולתכנן את "היום שאחרי" ברצועה (רויטרס).


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שני לוחמי צה"ל נפלו בציר נצרים כתוצאה מפגיעת פצמ"רים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
האמריקנים אומנם אומרים שיסייעו לישראל באספקת מערכות הגנה אווירית במקרה של מלחמה, אך מתכחשים להתחייבות לסייע אקטיבית בהגנה    בתדרוכים ל-CNN הנסמכים כביכול על בכירים בישראל נטען כאילו ארסנל הנשק של חיזבאללה עלול להכריע את מערכות ההגנה האוויריות
עידן יוסף
סרן (מיל') עידן סיבוני הנחה דיון על גיוס חרדים באוניברסיטת רייכמן, שבמהלכו התעמת עם פעילי שמאל שהפריעו לח"כ יצחק פינדרוס לדבר    פינדרוס טען שגיוס חרדים יצליח רק אם יובטח שישמרו על אורח חייהם, בעוד שי פירון טען שלימוד התורה לא מנע את אירועי 7 באוקטובר וקרא לחרדים להגן על המדינה
עידן יוסף
ראש הממשלה הגיב למתקפת דובר הבית הבית הלבן, שאמר: "הסרטון של נתניהו מאכזב, תמוה ומתסכל"    ראש המל"ל הנגבי והשר דרמר ייפגשו עם בלינקן
עידן יוסף
האיחוד האירופי בתגובה לאיומי נסראללה: "קפריסין היא חברה באיחוד האירופי וכל איום עליה הוא איום על כל חברי האיחוד האירופי"    קפריסין נוקטת צעדי מנע והודיעה על חיזוק שיתוף הפעולה הביטחוני עם מדינות אחרות
עופר ינאי
בוויכוח שבין מנכ"ל חברת החשמל לבין מנכ"ל חברת נגה - הצדק עם שאול גולדשטיין: ישראל לא ערוכה לתרחיש עלטה    הרגולטור ברשות החשמל פועל בבורות ובחובבנות והעדיף להוציא מיליארדים על פתרונות לא רלוונטיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il