X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פוקס. ועדת השרים לחקיקה אישרה כבר בשבוע שעבר [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
מזכיר הממשלה: הצעת הארכת שירות המילואים לא התקבלה במחטף
הממשלה תקדם הוראת שעה להעלאת גיל הפטור ממילואים בישיבת הממשלה התברר שיש 15 אלף לוחמים עד גיל 35 שלא זומנו לשירות ראש הממשלה ציין שאינו מכיר את הנתונים ובכוונתו לדון בהם

מזכיר הממשלה יוסי פוקס מבהיר (יום א', 23.6.24) כי בניגוד לכמה דיווחים בתקשורת, הצעת החוק להארכת שירות המילואים לא התקבלה במחטף, ונכללה בסדר היום של ועדת שרים לחקיקה כבר ב-16 ביוני - ואושרה.
הוא הסביר שלשכת שר הביטחון גלנט שיגרה מכתב הבוקר - בשל דחיפות רבה - לאשר בממשלה את החלטת ועדת השרים כדי לקצר את ההליך ביומיים. עוד ציין פוקס שראש הממשלה נתניהו מימש את סמכותו לפי התקנון להוסיף נושא לסדר היום בשל דחיפותו, וזה היה הנושא הראשון שהונח על סדר היום - וכל השרים נכחו בדיון.
הממשלה אישררה כי הוראת השעה להעלאת גיל הפטור ממילואים לגיל 41 ללוחמים ו-46 לקצינים למשך שלושה חודשים תועלה מחר לקריאה ראשונה במליאה.
‏שר התיירות חיים כץ הצביע נגד העלאת גיל הפטור ממילואים בנימוק שבמהלך הדיון בממשלה התברר שיש 15 אלף לוחמים עד גיל 35 שלא זומנו לשירות. לדבריו, ״לפני שמכבידים על כלל המשרתים יש למצות את הפוטנציאל״.
ראש חטיבת תכנון כוח האדם בצה״ל, תת-אלוף שי טייב, גילה כי ישנם 40,000 חיילי מילואים קרביים פוטנציאליים, שלא נקראו לשירות מתחילת המלחמה. עוד ציין כי 15,000 מתוכם הם מתחת לגיל 35. יצוין, כי מידע זה מפורסם באישור הצנזורה.
טייב אמר את הדברים בתגובה לשאלה של השרה אורית סטרוק, שביקשה לברר כמה חיילי מילואים כשירים שוחררו משירות, וזאת ברקע העומס הקיצוני המוטל יחידות המילואים הקיימות.
טאוב אמר בתגובה כי 70,000 חיילי מילואים שהיו פטורים משירות, חזרו אליו מאז פרוץ המלחמה. הוא הודה עם זאת כי יש קשיים לגייס את השאר. עם זאת, הקצין הבכיר הדגיש כי הדרך היעילה ביותר להקל על המילואים, היא הארכת השירות הסדיר בחקיקה ל-36 חודשים, במקום 32 כיום, משום שארבעה חודשי שירות של גדוד סדיר, באים במקום חודש שירות של ארבעה גדודי מילואים בכל שנה. ראש הממשלה ציין שאינו מכיר את הנתונים ובכוונתו לדון בהם.
על-פי דיווח בכאן חדשות, כאשר השרים דרשו לשחרר כוחות מילואים מאוגדות שאינן פעילות אמר השר שלמה קרעי: "כבר חצי שנה מבקשים את זה". השר עמיחי שיקלי: "אתה לא מבין שום דבר". קרעי: "שיקלי, אל תתנשא עלי, סתום ת׳פה".
עוד מישיבת הממשלה (לפי פרסום בחדשות 12) - השר אוריאל בוסו (שס) פנה לנתניהו: ״ראש הממשלה, התדרוכים נגד הרב אריה דרעי שיוצאים משורות הליכוד והימין חייבים להפסק. המתקפות הפחדניות האלו נגד מי שהקים את גוש הימין ודאג לשמור על שלמותו הן בלתי נסלחות. האנשים האלה פוגעים ביציבות הקואליציה בזמן מלחמה. אתה מוכרח לשים לזה סוף״. נתניהו הנהן בהסכמה וביקש שהתופעה הזאת תיפסק.
בתוך כך, על-פי מעריב, בכירי הליכוד ששוחחו לאחרונה עם בכירי יהדות התורה על משבר חוק גיוס, שמעו מהם כי הלך הרוח בקרב ההנהגה החרדית הוא הפנמה כי יש להתפשר וכי חוק בהסכמה עדיף על פני בחירות. אם החוק שיעבור ידבר על גיוס צעירים חרדים שאינם לומדים, גם אם יעדי גיוס יהיו יותר מ-3,000, החרדים יחיו עם זה. לפי הערכות במגזר פנימה, היום יש לפחות 3,000 צעירים במחזור שאינם לומדים בישיבות ואין לחרדים בעיה אידאולוגית בגיוסם. זה כמובן בתנאי שצה"ל יקים מסגרות ייחודיות שתואמות את אורח החיים החרדי עבור הצעירים שיתגייסו.

תאריך:  23/06/2024   |   עודכן:  23/06/2024
+נתניהו: המלחמה בשלב העצים שלה תסתיים בעוד כחודש
23:52 23/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה בראיון לערוץ 14: "גילינו הרבה דברים בפעולה בעזה על הפעולות של אירן"  ▪  היום שאחרי: "בסוף צריך פירוז צבאי, להקים מנהל אזרחי"

נתניהו. ריאיון ראשון באולפן בעברית [צילום: ערוץ 14]
+ביהמ"ש: יסוד סביר התומך בחשדות למרמה והפרת אמונים נגד שרת התחבורה
23:27 23/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

נשיא בית משפט השלום בראשון דחה את בקשת מירי רגב לאסור על המשטרה כל שימוש במסמכים שהמשטרה החרימה מלשכתה בטענה כי הם "מוגנים בחוק החסינות"  ▪  השופט: "אין לקבוע כי מאחר שהמבקשת הינה חברת כנסת, שרת תחבורה, אזי הופך כל משרד התחבורה - על מבניו, חדריו ותכניו - באופן גורף ומוחלט להיות ממלכה החוסה תחת כנפי חסינותה האישית"

רגב. "מטה קסמים" [צילום: משרד התחבורה]
+שב"כ ממליץ כי מאבטחיו לא יאבטחו את יאיר נתניהו
20:46 23/06/24  |  עידן יוסף

ההמלצה של שב"כ: מאבטחי משרד ראש הממשלה יאבטחו את יאיר נתניהו במקום מאבטחי השב״כ (כאן חדשות). בתוך כך, בלשכת ראש הממשלה מגיבים לדיווח של העיתונאי בן כספית לפיו משפחת נתניהו ביקשה מהשב"כ אבטחה לכל החיים. "כרגיל, הפרסום של כספית רצוף שקרים והכפשות על משפחת נתניהו ועל ראש הממשלה".

+הממשלה אישרה: הגברת שיעורי התעסוקה של חרדים בשווי 70 מלש״ח
13:24 23/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

התוכנית תביא לרכישת השכלת בסיס באמצעות סבסוד לימודים ופיתוח תכנים מונגשים דיגיטלית  ▪  התוכנית תתמוך בהרחבת התמיכה במהלך הלימודים ע"י מנגנון הלוואות מותנות הכנסה

[צילום: קובי גדעון/לע"מ]
+הממשלה אישרה את מינוי הרב שמואל חזן ליו"ר ועדת הבחירות לרבנות הראשית
13:08 23/06/24  |  מירב ארד

הממשלה אישרה (יום א') פה אחד את מינויו של הרב שמואל חזן לתפקיד יו"ר ועדת הבחירות לרבנות הראשית.

+נתניהו בישיבת הממשלה: לפני כ-4 חודשים חלה ירידה באספקת החימושים
11:52 23/06/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הדגיש: לאחר חודשים של היעדר שינוי במצב זה, החלטתי לתת לכך ביטוי פומבי. עשיתי זאת מתוך ידיעה שצעד זה חיוני לחלץ את הפקק  ▪  הודיע על מינוי אליעזר צ'ייני מרום פרויקטור הצפון; יפתח רון-טל - ראש מנהלת תקומה  ▪  המינוי נעשה לאחר ביטלו ברגע האחרון של מינוי מנכ"ל משרד התפוצות אבי כהן סקלי לתפקיד הפרויקטור

נתניהו. מוכן לספוג התקפות אישיות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אבי דיכטר / Avi Dicter  אביגדור מעוז  אופיר סופר / Ofir  Sofer  אורי מקלב / Uri Maklev  אוריאל מנחם בוסו / Uriel Busso  אורית מלכה סטרוק / Orit Malka Struk  איתמר בן-גביר / Itamar  Ben Gvir  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  בצלאל סמוטריץ' / Bezalel  Smotrich  גילה גמליאל / Gila  Gamliel  גלית דיסטל אטבריאן / Galit  Distal Atbaryan  דוד אמסלם / David Amsalem  חיים כץ / Haim Katz  יהדות התורה והשבת  יואב בן צור / Yoav Ben Tzur  יואב גלנט / Yoav Galant  יוסי פוקס ושות', משרד עורכי דין / YOSSI FUCHS & CO, Law office  יוסי פוקס, משרד עורכי דין / Yossi Fuchs, Law Firm  יעקב טסלר / Ya'akov  Tessler  יעקב מרגי / yaakov Margi  יצחק גולדקנופ / Yitshak  Issaschar Goldknop  יצחק שמעון סרלאוף  יריב לוין / Yariv Levin  ישראל כץ / Israel  Katz  מאי גולן / May  Golan  מאיר פרוש / Meir Porush  מיכאל  מלכיאלי / Michael Malkieli  מיכל מרים וולדיגר / Michal Miriam  Woldiger  מירי  רגב / Miri Regev  מכלוף מיקי זוהר / Miki Zohar  משה אבוטבול / Moshe Abutbul  משה ארבל / Moshe Arbel  ניר ברקת / Nir  Barkat  עידית סילמן / Idit  Silman  עמיחי אליהו / Amichay  Eliyahu  עמיחי שיקלי / Amichai Chikli  רון דרמר / Ron Dramer  שלמה קרעי / Shlomo  Karhi
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מזכיר הממשלה: הצעת הארכת שירות המילואים לא התקבלה במחטף
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 37
מירב ארד
התוכנית תביא לרכישת השכלת בסיס באמצעות סבסוד לימודים ופיתוח תכנים מונגשים דיגיטלית    התוכנית תתמוך בהרחבת התמיכה במהלך הלימודים ע"י מנגנון הלוואות מותנות הכנסה
מירב ארד
הדגיש: לאחר חודשים של היעדר שינוי במצב זה, החלטתי לתת לכך ביטוי פומבי. עשיתי זאת מתוך ידיעה שצעד זה חיוני לחלץ את הפקק    הודיע על מינוי אליעזר צ'ייני מרום פרויקטור הצפון; יפתח רון-טל - ראש מנהלת תקומה    המינוי נעשה לאחר ביטלו ברגע האחרון של מינוי מנכ"ל משרד התפוצות אבי כהן סקלי לתפקיד הפרויקטור
עידן יוסף
מירב ארד
2000 מכסות חדשות יתווספו להבאת עובדים ממדינות מבוססות תיירות, שישתלבו בעבודה בבתי המלון
עידן יוסף
"אנחנו במלחמה בכמה חזיתות ולפנינו אתגרים גדולים והחלטות קשות", אמר ראש הממשלה בסרטון שפרסם    "אני דורש בכל תוקף מכל השותפים לקואליציה - תתאפסו, תתעלו לגודל השעה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il