X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טוענות שהמערכות הופעלו בהצלחה [צילום: עומר פישמן, פלאש 90]
מפעילי החניון לשעבר נגד שיבא: תובעים 8.2 מיליון שקל
חברות שבבעלות מאיר קוצובייבסקי טוענות שהמרכז הרפואי הפר את ההסכם עימן להפעלת החניונים, תוך נקמנות מצד שני בכירים בו אומרות שהפעילו סעיף קיזוז בהסכם כאשר עיכבו העברת כספים לשיבא

שתי חברות שבבעלות מאיר קוצובייבסקי תובעות 8.2 מיליון שקל משני תאגידים שבבעלות המרכז הרפואי שיבא (תל השומר) ושני בכירים במרכז הרפואי. זאת, לאחר ששני התאגידים תבעו מהחברות וקוצובייבסקי 5.8 מיליון שקל, במחלוקת סביב הפעלת חניוני שיבא המתבררת בבית המשפט המחוזי בתל אביב.
התביעה שכנגד הוגשה בידי טכנוסו מערכות בקרה, העוסקת במערכות אלחוטיות לניהול חניונים, וחניה כחולה מערכות טרמינל ענן, המספקת שירותי ניהול למערכות החניה של טכנוסו, נגד חברת שיבא משק וחניה ועמותת קרן מחקרים ושירותי בריאות שיבא. כמו-כן נתבעים המשנה למנכ"ל המרכז הרפואי, יהודה קטורזה, ומנכ"ל שיבא חניה, נעמה זוהר. שיבא טוען, כי טכנוסו וחניה כחולה לא סיפקו שירותים תמורתם קיבלו 3 מיליון שקל, ונטלו לעצמן שלא כדין 1.7 מיליון שקל שגבו מן החונים בנובמבר-דצמבר 2023.
בתביעה שכנגד נאמר כי טכנוסו וחניה כחולה סיפקו בהצלחה את המערכות להן התחייבו, ואף מימנו במשך שנה שירותים שונים שלא נכללו במכרז. למרות זאת, קטורזה וזוהר התעקשו שלא לקבל את המערכת במאי 2023 ודרשו מהחברות לבצע עוד השקעות בפרויקט, אשר הסתכמו ב-1.7 מיליון שקל. המערכת הושלמה בנובמבר אשתקד והחברות עמדו על כך ששיבא יחזיר את ההשקעות הנוספות, ולפחות מיליון שקל שהשקיעו בשלב א' של הפרויקט. כאשר שיבא סירב, בעוד החברות מצויות בסחרור בשל מלחמת חרבות ברזל, הן הפעילו את סעיף הקיזוז שבהסכם ועיכבו 1.7 מיליון שקל מתוך דמי החניה שגבו.
לטענת החברות, בתגובה החליטו קטורזה וזוהר להרוס אותן, השמיצו אותן בפני גורמים חיצוניים והודיעו חד-צדדית על ביטול ההסכם, למרות שמערכת החניה הניבה לשיבא הכנסות בסך 27 מיליון שקל מאז הופעלה לראשונה. לפיכך הן תובעות החזר של השקעותיהן בסך 1.7 מיליון שקל, פיצויי קיום בסך 5.5 מיליון שקל בעקבות ביטול ההסכם ומיליון שקל בטענה ללשון הרע ופגיעה במוניטין שלהן.
בכתב ההגנה נטען, כי התביעה מבוססת על מצגים שאינם אמת ועל ניסיון של שיבא לייצר "הפרות" מצד החברות כדי להצדיק את ביטול ההסכם. לדברי החברות, מדובר במחלוקת מסחרית כנה בנוגע למועדי תשלום המגיעים להן ולא על עצם זכאותן לכספים אלו, ובניגוד לטענות שיבא - המערכות שסיפקו עבדו בצורה מוצלחת. עוד הן אומרות, כי אין כל עילה לתבוע אישית את קוצובייבסקי והן מבקשות למחוק את התביעה נגדו. החברות וקוצובייבסקי מיוצגים בידי עורכי הדין בארי רז ותומר טולדאנו; בית החולים שיבא מיוצג בידי עורכי הדין חנה אזולאי ואלעד צברי.

תאריך:  26/06/2024   |   עודכן:  28/06/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מפעילי החניון לשעבר נגד שיבא: תובעים 8.2 מיליון שקל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
דובר צה"ל הודיע כי מיירט שוגר לעבר הכטב"ם העוין והפיל אותו במרחב הימי הסמוך לאילת    החות'ים טענו כי תקפו באמצעות טיל חדש ספינה ששטה בים הערבי
עידן יוסף
כך הצהירו נציגי הרשות הארצית לתחבורה ציבורית    הנושא מטופל ע"י הלשכה המשפטית של משרד התחבורה מאחר שלגישת המשרד הפקחים באוטובוסים אינם כפופים אליו    מחלוקת בין משרדי האוצר והתחבורה מעכבת פרסום נוהל הפקחים
עידן יוסף
פרשנות משפטית של הפרקליטות הצבאית גורמת לכך שאי אפשר לחסל חלק מהמחבלים שהשתתפו בטבח ב-7 באוקטובר, כולל חוטפי משפחת ביבס    גורמי שטח בצבא טוענים שההנחיה מומשה בכמה מקרים אך בדובר צה"ל מוציאים הכחשה רשמית    תגובות חריפות מימין: "ההנחיות של הפצ"רית מסכנות את אזרחי ישראל ומכינות את הקרקע לטבח הבא"
עידן יוסף
מחקר חדש בדק את הקשר בין הכרה חברתית לבין תסמיני פוסט טראומה ודיכאון בקרב חיילים נורבגים ששירתו בלבנון    המחקר מצא כי הכרה חברתית בשירות הצבאי, הן מהמעגל הקרוב והן מהחברה הרחבה, מפחיתה את התסמינים
עידן יוסף
גורמים בקואליציה מתחו ביקורת על יו"ר ועדת החוץ והביטחון, ואמרו כי התעקשותו להסכמה בעניין גיל הפטור משחקת לידי האופוזיציה ויחד עם יתר ה"מורדים" בליכוד מקרב את סופה של הממשלה    השר שיקלי: "אסור לוותר על הורדת גיל הפטור. הפערים אינם דרמטיים, אנחנו יודעים שמתכנסים לאזור ה-3,000 בשלב א' ו-50% בתוך חמש שנים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il