X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הספינה האמפיבית נשלחה למזרח הים התיכון [צילום: ג'ון מינצ'ילו, AP]
צבא ארה"ב נערך לפינוי אזרחים אמריקניים מלבנון
הפנטגון נערך לאפשרות של פינוי אזרחים אמריקניים מלבנון במקרה של התלקחות מלחמה בין ישראל לחיזבאללה שיגר ספינת תקיפה אמפיבית ויחידת נחתים המתמחה בפינוי אזרחים מסביבות מסוכנות אל מזרח הים התיכון

משרד ההגנה האמריקני נערך לאפשרות לפינוי אזרחים אמריקניים מלבנון דרך הים, במקרה של התלקחות מלחמה בין ישראל לבין חיזבאללה. כך דווח (יום ה', 27.6.24) ברשת NBC האמריקנית.
על-פי הדיווח, ספינת התקיפה האמפיבית USS Wasp (צרעה) ונחתים מיחידת המשלוח הימי ה-24, המסוגלת לבצע מבצעים מיוחדים הגיעו שלשום אל הים התיכון והצטרפו לספינת הנחיתה USS Oak Hill ולספינה נוספת בקבוצת המוכנות האמפיבית שלהם. לדברי גורמים רשמיים שהיו המקור לדיווח, הספינה האמפיבית תפעל במזרח הים התיכון כדי להיות מוכנה ליציאת אזרחים בסיוע צבאי ולמשימות אחרות.
הספינה Wasp היא בעלת יכולות התקפיות הכוללות שיגור מטוסי F-35 חמקנים מן הסיפון שלה. נחתי יחידת המשלוח הימי ה-24 מאומנים, בין היתר, לסייע לאזרחים אמריקניים להימלט מסביבות מסוכנות.
עוד דווח מפי גורמים צבאיים כי הנוכחות של הספינות האמריקניות הנוספות במזרח הים התיכון אמורה גם להקרין כוח צבאי מול חיזבאללה ולהוות גורם מרתיע מפני האפשרות של הסלמה אזורית. לפי שלושה גורמים אמריקנים,, ישראל מתכוונת ליצור אזור חיץ בגבול הצפון.

תאריך:  28/06/2024   |   עודכן:  28/06/2024
+ראש השב"כ: העיצומים לא ימנעו מהרש"פ לפעול נגד ישראל במוסדות הבינ"ל
16:42 28/06/24  |  עידן יוסף

ראש השב״כ רונן בר אמר אתמול בקבינט בדיון על העיצומים שאושרו נגד הרש״פ:
"התועלת שלהם תהיה נמוכה מול הנזק והביקורת הבינלאומית שישראל תספוג. העיצומים לא באמת ימנעו מהרש"פ לפעול נגד ישראל במוסדות הבינלאומיים". מהשב״כ נמסר: ״לא מתייחסים לנאמר בדיונים סגורים״ (ישראל היום).

+הרשות הפלשתינית גינתה את הממשלה: "מסכלת אפשרות להקמת מדינה פלשתינית"
16:11 28/06/24  |  עידן יוסף

משרד החוץ של הרשות הפלשתינית מגנה בחריפות את החלטת ממשלת ישראל לאשר מאחזים באיו"ש ולקדם בנייה של אלפי יחידות דיור בהתנחלויות. בהודעה שפרסם ציין משרד החוץ הפלסטיני כי ישראל מעמיקה את האפרטהייד, כלשונו, כדי לסגור את השער בפני כל אפשרות להקמתה של מדינה פלשתינית, והיא נושאת באחריות להשלכות המסוכנות של מדיניות על הסכסוך ועל האזור כולו.

+משחק הילדים שנתפס ברפיח חושף את עומק השנאה
15:39 28/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

כוחות סיירת נח"ל איתרו משחק 'סולמות ונחשים' עם יעדים לפיגועים בערי ישראל

משחקם של נחשי הצפע
+עימות בקבינט: הרמטכ"ל התפרץ בצעקות על השר סמוטריץ'
15:07 28/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שר האוצר סמוטריץ' מתח ביקורת על יחסו של הרמטכ"ל הלוי כלפי הדרג המדיני לאחר שבדיון קודם השתלח הלוי באחד השרים, מה שהוביל לחילופי דברים קשים ביניהם  ▪  שר הביטחון גלנט יצא להגנת הרמטכ"ל ואמר "לא מוכן ששרים יתקפו את צה"ל"  ▪  ראש הממשלה נתניהו גינה את התנהגות שניהם וקרא להם להפסיק  ▪  סמוטריץ' התנצל על הסגנון שלו, אך עומד מאחורי הביקורת שלו על הרמטכ"ל

הלוי. "אתה לא רוצה שאני אגיד מי פה ישן ב-6 באוקטובר" [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מסמכים נדירים חושפים: כך פעלה "שיטת חמאס" ב-7 באוקטובר
12:18 28/06/24  |  עידן יוסף

'ישראל היום' חושף בתחקיר משותף עם ה'בילד' הגרמני את מסמך הפקודה של חמאס לטבח, שחולק למפקדי הגדודים שעתיים בלבד לפני מתקפת שבעה באוקטובר. המסמך כולל הוראות הסגרה פרטניות לתושבים, וכי יש לצעוק 'אללה אכבר' כגולת הכותרת.
ערב מתקפת הפתע הורה לאנשיו מח"ט עזה בחמאס, "אבו צהיב", להיות גל הפשיטה הראשון על ישראל, שאחריו יבואו גלים נוספים. חמאס רצה להשתלט על 221 יישובים, ובהם נתיבות, אופקים ושדרות, תוך "עדיפות ל(גירוש) נשים וילדים, ולקיחת גברים בגילי 50-17 כבני ערובה". בצמרת חמאס העריכו שישראל תגיב "גם בפצצת אטום".

+ארה"ב צפויה להפשיר משלוח של 1,700 פצצות במשקל של 250 ק"ג לישראל
11:20 28/06/24  |  עידן יוסף

ממשל ביידן צפוי לספק בקרוב לישראל 1,700 פצצות במשקל של 250 ק"ג, שהיו חלק ממשלוח הנשק שהוקפא בחודש אפריל בגלל חששות אמריקנים לגבי פעולה של צה"ל ברפיח (אקסיוס).

+סמל אייל שיינס מקיבוץ אפיק נפל בקרב בדרום הרצועה
08:21 28/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בן 21 היה בנופלו, ולאחר מותו הועלה בדרגה  ▪  מתחילת התמרון הקרקעי ברצועה נמסרו לפרסום שמותיהם של 314 חללי צה"ל

סמל אייל שיינס
+תשובת הממשלה לאבו מאזן: סל צעדים נגד בכירי הרש"פ וחיזוק המאחזים
22:59 27/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הקבינט אישר את צעדי השר במשרד הביטחון למאבק בהכרה במדינה פלשתינית ובהליכים נגד ישראל הכוללים בין היתר הגבלת תנועה ומניעת יציאה מהארץ של בכירי הרש"פ ואכיפת עבירות הסתה שלהם, אכיפה נגד בנייה בלתי חוקית  ▪  ישיבת הקבינט הופסקה זמנית להתייעצות מחשש שהסדרת מאחז אביתר תביא לעימות מול ממשל ביידן  ▪  סמוטריץ': "כנגד כל מדינה שמכירה חד-צדדית ברש"פ כמדינה אנחנו מקימים יישוב"

בנימין נתניהו, בצלאל סמוטריץ' [צילום: רונן זבולון/פול AP]
+הירי הערב לגליל העליון כלל כ-35 שיגורים; רובם יורטו בהצלחה
21:30 27/06/24  |  עידן יוסף

כ-35 שיגורים חצו מלבנון לעבר מרחב צפת, חצור הגלילית ויישובים בגליל העליון שאינם מפונים. לוחמי ההגנה האווירית יירטו את רובם בהצלחה, אין נפגעים. חבלני המשטרה מטפלים בנפלים של כמה מן היירוטים בצפת.
מוקדם יותר היום, מטוסי קרב של חיל-האוויר תקפו מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב רמיה. בנוסף, כלי טיס של חיל-האוויר חיסל שני מחבלים המשויכים לארגון, שזוהו במרחב א-טירי שבדרום לבנון.

+הפתרון למצב: להחזיר את הפלשתינים לעם ישראל
21:23 27/06/24  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחת עומק רביעית עם צבי מסיני, מדען מחשבים מחלוצי תעשיית התוכנה הישראלית, העוסק שנים בהתחברות מחודשת בין יהודים ליהודים שהתאסלמו. בשיחה זאת הוא מדבר על המוצא היהודי של ראשי החמאס

[צילום: פלאש 90]
+ארה"ב מזהירה: תמרון בלבנון יצית מלחמה כוללת
21:18 27/06/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכיר ישראלי: ההיתכנות למלחמה בלבנון גדלה בשל המבוי הסתום בעזה  ▪  בכיר אמריקני לפוליטיקו: הסיכון כעת גבוה יותר מאשר בכל נקודת זמן אחרת בשבועות האחרונים  ▪  דיפלומטים במערב: חיזבאללה לא מאמין שישראל תפתח במלחמה

יירוט שיגורים בשמי אזור צפת [צילום: אייל מרגולין/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צבא ארה"ב נערך לפינוי אזרחים אמריקניים מלבנון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
עידן יוסף
הקבינט אישר את צעדי השר במשרד הביטחון למאבק בהכרה במדינה פלשתינית ובהליכים נגד ישראל הכוללים בין היתר הגבלת תנועה ומניעת יציאה מהארץ של בכירי הרש"פ ואכיפת עבירות הסתה שלהם, אכיפה נגד בנייה בלתי חוקית    ישיבת הקבינט הופסקה זמנית להתייעצות מחשש שהסדרת מאחז אביתר תביא לעימות מול ממשל ביידן    סמוטריץ': "כנגד כל מדינה שמכירה חד-צדדית ברש"פ כמדינה אנחנו מקימים יישוב"
אורי מילשטיין
שיחת עומק רביעית עם צבי מסיני, מדען מחשבים מחלוצי תעשיית התוכנה הישראלית, העוסק שנים בהתחברות מחודשת בין יהודים ליהודים שהתאסלמו. בשיחה זאת הוא מדבר על המוצא היהודי של ראשי החמאס
עידן יוסף
בכיר ישראלי: ההיתכנות למלחמה בלבנון גדלה בשל המבוי הסתום בעזה    בכיר אמריקני לפוליטיקו: הסיכון כעת גבוה יותר מאשר בכל נקודת זמן אחרת בשבועות האחרונים    דיפלומטים במערב: חיזבאללה לא מאמין שישראל תפתח במלחמה
עידן יוסף
מבקר המדינה מתריע על פערים חמורים בתוכניות פינוי אזרחים במקרה של מלחמה מול חיזבאללה    קיימת מחלוקת בין משרד הפנים למשרד הביטחון לגבי האחריות על קליטת וטיפול במפונים    המחלוקת הובילה לאי-הפעלת הרשות העליונה לפס"ח ולחוסר תיאום בטיפול במפונים    אנגלמן קורא לראש הממשלה להתערב ולפתור את המחלוקת לאלתר לנוכח המתיחות הגוברת
מירב ארד
לפי הפייננשל טיימס הבריטי, התקיפות של צה"ל מחריבות חלקים גדולים ברצועה של כ-5 קילומטרים מצפון לגבול עם לבנון ויוצרות בפועל אזור חיץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il