X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
טראמפ. ניצח בעימות, הפסיד בבורסה [צילום: ריק סקוטרי, AP]
טראמפ ניצח בעימות מול ביידן, אך הפסיד בבורסה
מניות DJT נפלו לאחר העימות במסחר בנאסד"ק ב-10.86%; טראמפ הפסיד "על הנייר" 314 מיליון דולר מערך מניותיו התנודות החדות במניות החברה שבה הוא בעל מניות מרכזי נובעות מספקולציות מצד סוחרים ומרכישות בעיקר מצד תומכיו של טראמפ

נשיא ארה"ב לשעבר, דונדל טראמפ, ניצח את יריבו הנשיא ג'ו ביידן בעימות שנערך ביניהם (שישי לפנות בוקר, שעון ישראל), אך הפסיד בבורסה. לפי סקרים שנערכו לאחר מכן, כ-60% סבורים שטראמפ ניצח ועל ביידן לפרוש מהמרוץ לנשיאות ארה"ב. דרכו של טראמפ סלולה, לכאורה, לחזור לבית הלבן בנובמבר 2024.
אך כל זה לא עזר לטראמפ, השקוע בצרות פיננסיות נכבדות בעקבות כתבי האישום והתביעות שהוגשו נגדו. להפך: מניות חברת Trump Media & Technology Group (DJT) שבה הוא בעל מניות מרכזי, ירדו (יום ו') בבורסה בנאסד"ק בשיעור של 10.86% לאחר מסחר תנודתי סוער במיוחד.
טראמפ מחזיק ב-78.8 מיליון מניות, המהוות 47% ממניות החברה. ירידת ערכן ב-10.86% מהווה הפסד "על הנייר" בסכום כולל של 314 מיליון דולר. מניותיו של טראמפ חסומות למכירה עד ספטמבר 2024. רק אז יוכל למכור חלק מהן. השווי הכולל של מניותיו לפי מחיר הסגירה ביום שישי הינו 2.58 מיליארד דולר.
מניות DJT נסחרו בתנודות חריפות במהלך כל השנה, מכיוון שהפעילות במניה מונעת מחד-גיסא בעיקר מצד סוחרים קמעונאיים - המנצלים את העניין בטראמפ לביצוע ספקולציות במניות החברה; ומאידך-גיסא, מצד תומכיו של טראמפ, הרואים ברכישת מניות DJT סיוע כספי עקיף לטראמפ בדרך של העלאת ערך מניותיו. החברה עצמה, שערכה לפי מחיר מניותיה הנסחרות הינו 5.8 מיליארד דולר, מפסידה כסף והיא נסחרת הרבה מאוד מעבר לערכה הכלכלי.

תאריך:  29/06/2024   |   עודכן:  29/06/2024
+ביידן, בעצרת בחירות: "אני יודע להגיד את האמת..."; "כשמפילים אותך אתה קם מחדש"
07:58 29/06/24  |  יואב יצחק   |   לרשימה המלאה

ביידן הגיע לזמן קצר לעצרת בחירות באטלנטה  ▪  הוא בירך את תומכיו וביקש עזרתם לנצח את טראמפ בבחירות בנובמבר  ▪  "״אני יודע שאני לא אדם צעיר, אני לא הולך טוב כפי שהלכתי ולא מדבר שוטף כפי שדיברתי"

ביידן מעודד את תומכיו, בביקור בבית וופל במרייטה [צילום: AP/Evan Vucci]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ג'ו ביידן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טראמפ ניצח בעימות מול ביידן, אך הפסיד בבורסה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב 2024
יואב יצחק
ביידן הגיע לזמן קצר לעצרת בחירות באטלנטה    הוא בירך את תומכיו וביקש עזרתם לנצח את טראמפ בבחירות בנובמבר    "״אני יודע שאני לא אדם צעיר, אני לא הולך טוב כפי שהלכתי ולא מדבר שוטף כפי שדיברתי"
איתמר לוין
וושינגטון פוסט וניו-יורק טיימס מדווחים על פניקה בשורות המפלגה ותומכיה, בעקבות הופעתו הכושלת של ביידן בעימות מול טראמפ    הבעיות: אין מועמד בולט, הבחירות בעוד ארבעה חודשים, לא ברור מי יסכים לקרוא לביידן לפרוש
איתמר לוין
שני המועמדים התווכחו על השאלה מי היה הנשיא הגרוע ביותר בתולדות ארה"ב    ביידן טעה מספר פעמים והגיב ברפיון על התקפותיו של טראמפ - אשר פברק נתונים והציג תרחישי אימים בדויים    ביידן: נתתי לישראל הכל חוץ מפצצות חצי טון; טראמפ: לאפשר לישראל לסיים את המלאכה    מקורות דמוקרטיים לאחר העימות: יש לנו בעיה
שמואל רוזנר
העימות הנשיאותי בין ביידן לטראמפ חשוב במיוחד מכיוון שהוא מוקדם מאוד ויכול להשפיע על סיכויי ההצלחה של ביידן בבחירות    ביידן בן 79, ורבים מודאגים מיכולותיו הקוגניטיביות. העימות יהיה מבחן עבור ביידן, והוא יצטרך להוכיח שהוא כשיר לתפקיד. אם ייכשל, ייתכן שיוחלף על-ידי מועמד אחר. האם יועציו של ביידן דחפו אותו להשתתף בעימות כדי לבחון את יכולותיו?
איתמר לוין
כמי שהתעמתה עם שניהם ותומכת לחלוטין בביידן, קלינטון אומרת - במאמר בניו-יורק טיימס - שיש לשים לב לשלוש נקודות עיקריות    "לא משנה מה יקרה בעימות; זו בחירה קלה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il