X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יעקב אטרקצ׳י [צילום: ראובן קפוצ'ינסקי]
אאורה שוברת שיאי מכירות: מכרה 409 דירות במחצית הראשונה של 2024
החברה מעלה את תחזית המכירות השנתית ל-800 דירות - כ-33% יותר מהתחזית המקורית שנקבעה בתחילת השנה

חברת אאורה השקעות, מדווחת (יום ג', 2.7.24) על מכירות שיא של 409 דירות במחצית הראשונה של 2024 ומעלה ב-33% את תחזית מכירת הדירות השנתית מ-600 דירות, ל-800 דירות.
מכירות אלו בולטות על-רקע היותן חזקות מהמכירות בשנת 2022, שהייתה שנת שיא במכירת דירות באאורה בפרט ובשוק הישראלי בכלל, וכן לאור התמשכות המלחמה וסביבת ריבית גבוהה משמעותית משנת 2022.
עוד מציינת החברה כי במחצית הראשונה של שנת 2024 מכרה בפרויקטים השונים 305 דירות, עליה בשיעור של כ-168% במספר הדירות המכורות ביחס לחציון הראשון של שנת 2023 בו מכרה 114 דירות. כמו-כן מדובר על גידול בשיעור כ-9% ביחס לחציון הראשון של שנת 2022 שכאמור הייתה שנת שיא במכירת דירות בישראל בכלל, ובחברה בפרט, שבה מכרה החברה 281 דירות.
עוד עולה מהדיווח של אאורה, כי חברת מגידו י.ק. בע"מ, שנתוניה הכספיים יאוחדו לראשונה בדוחות החברה ליום 30 ביוני 2024, מכרה במחצית הראשונה 104 דירות בפרויקטים במגדל העמק, כפר יונה ואופקים. לפיכך, המכירות של אאורה, הכוללות גם את המכירות של מגידו, שנמצאת בשליטה מלאה של אאורה - עומדות על 409 דירות בסך-הכל.
נכון למועד הדוח לרבעון הראשון של 2024 דיווחה החברה כי היא יוזמת, מתכננת ומקימה, לרבות עם אחרים, 119 פרויקטים עם כ-53,388 דירות למגורים (חלקה האפקטיבי של החברה כ-41,054 דירות). מתוך הפרויקטים, 110 הינם בתחום ההתחדשות העירונית במסגרתם תבנה החברה כ-50,874 דירות (חלקה האפקטיבי של החברה כ-38,815 דירות). יעד החברה להגיע למלאי דירות של 100,000 דירות בשנת 2026.
יעקב אטרקצ׳י, מנכ״ל ובעלים באאורה ציין: ״המכירות הגבוהות שלנו משקפות את העובדה שעם ישראל מאמין במדינה ובחוזקתה - זאת על-אף המצב הביטחוני וסביבת הריבית. העלייה המשמעותית במכירות שאנו חווים באה לידי ביטוי בכל הפרויקטים שלנו ברחבי ישראל, גם בצפון וגם בדרום, ובוודאי במרכז הארץ, ומראות כי הפרויקטים והשכונות האיכותיות שאנו מקימים נותנים מענה לקהל הלקוחות. אאורה נערכה מראש כדי לשווק 17 פרויקטים שונים בפריסה ארצית, וממשיכה בשיווק וביצוע של אלפי דירות, תוך שאנו פועלים לפתוח לשיווק פרויקטים נוספים עוד השנה. בסך-הכל, אנו צפויים להגיע לעשרים פרויקטים שנמצאים בשיווק. וכל זה, במקביל לפרויקטים שהתווספו עם רכישת חברת מגידו."

תאריך:  02/07/2024   |   עודכן:  02/07/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אאורה שוברת שיאי מכירות: מכרה 409 דירות במחצית הראשונה של 2024
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
תיעודים של עבודות תשתית ופריסת כבלים ברצועת עזה לקראת חיבור הרצועה לרשת החשמל הישראלית    סמוטריץ': "ראש הממשלה, עצור את האיוולת"
מירב ארד
הוסיף: "אין מקום לשיח הזה כנגד עובדי ציבור המוסרים נפשם על הגנת המולדת"
מירב ארד
האוניה ששירתה בחיל-הים האילקי ב-1931 יצאה לראשונה מזה 20 שנה ממולדתה לסיור מסביב לעולם, עם תערוכות זמניות במספר תחנות המציגות מוצרים ומורשת איטלקית
איציק וולף
זה הרבעון השני ברציפות שבו טסלה רושמת ירידה בנתוני מסירת כלי רכב ללקוחות    הירידה - לנוכח התחרות מצד יצרניות סיניות ובשל ירידה בביקושים
מירב ארד
סוכנות רויטרס דיווחה כי 100 שנים לאחר מותו יוצע מכתבו של קפקא למכירה בהערכה של כ-114,000 דולר    במכתב בן עמוד אחד בגרמנית החתום בשם "קפקא", כותב הסופר יליד פראג שהוא לא כתב כלום כבר שלוש שנים. לפי בית המכירות הפומביות סותבי'ס, המכתב נכתב בסביבות אפריל-יוני 1920 מהמוסד הרפואי לחולי שחפת באיטליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il