X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בין כללי המשחק האבסורדי הזה: הם כולאים חייל שלנו ואנחנו מאשפזים את חוליהם אצלנו בינתיים, מכינים לנו בעולם מצור כללי המשחק חייבים להשתנות!
▪  ▪  ▪
משחק לא הוגן [צילום: AP]
מחיר ההתרפסות בפני העולם
אריה פרי
מדינת ישראל מתרפסת בפני העולם הצבוע בצורה שלא תיאמן * מלבד אנטישמיות חולנית כלפינו, אנו - במו ידינו - מזמינים זלזול רק בשל התנהגותנו הרופסת
לרשימה המלאה

תסריט דמיוני, לא בלתי אפשרי: ספינות קרב טורקיות (עם או בלי ארדואן) מלוות את המשט ה"הומניטרי" הבא לעזה, כלומר נושאות איום מלחמה - מלחמה עם טורקיה, רעיון מטורף. אבל גם כניעה לאולטימטום טורקי בשירות החמאס רומסת את ריבונותנו - והיכן תסתיים? אם ננסה לתת לטורקים את התשובה ביבשה - צה"ל יתפוס את נמל עזה וכך ימנע התנגשות ימית, ההמשך יהיה בלתי נמנע: תפיסת הרצועה כולה, ובמחיר כבד.
גילוי נאות: החתום מעלה שואף לראות את יישובי עזה היהודיים עומדים שוב על תילם, אולם מתנגד לכיבוש הרצועה היום. כי מי ירוויח מזה? בראש ובראשונה רמאללה. גירוש החמאס יחזיר את עזה ל'פרטנר' אבו-מאזן, האיש שהכריז שישראל ביצעה "טבח מכוון". איחוד-מחדש יחיש הקמת מדינה פלשתינית והכנסת צבא בינלאומי לארץ ישראל, וממילא ספירה-לאחור של הריבונות הישראלית. לא נשלח את בנינו למסור את נפשם למען כינונה של "פלשתין".
אז מה - שח-מט? לפי כללי המשחק הקיימים - כן, ולכן צריך לשנות את הכללים שהזמינו תסריט מטורף כמו סף מלחמה עם טורקיה. אלה כללים שלפיהם תחנת הכוח באשקלון מספקת להם חשמל והם מטווחים עליה טילים, אנחנו ואירן משתפים פעולה - היא מזינה את הטרור העזתי באמצעי לחימה ואנו מפרנסים אותו במזון, דלק, תרופות, חומרי גלם, הם משלחים בנו טילים וירי צלפים, ואנחנו מייצאים את תוצרתם החקלאית וגובים בעבורם מכס ומע"מ, ובעודנו מנסים למנוע זרימת כספים אליהם מבחוץ, אנו מספקים להם שטרות כסף במשאיות. 4 שנים הם כולאים חייל שלנו, ואנחנו מאשפזים אצלנו את חוליהם. ועדיין הם זועקים "מצור! הרעבה! אפרטהייד!", ואנטישמים בכל העולם נענים ומכינים מצור - לנו.
המצב הזה אינו יכול להימשך והחזרה לשפיות מחייבת להפסיק להתחכם ולעשות את המקובל בעולם בין צדדים לוחמים. מישהו המציא את הגלגל לפנינו. הלא אין חולק, שבינינו לחמאס שורר מצב מלחמה ואם כן, יש לסגור את הגבולות. מעתה, חסל סדר טיפול רפואי, חשמל, דלק והזרמת מים. "במלחמה כמו במלחמה", ואת כל מחסורם יספקו נא להם אחיהם וידידיהם ה"הומניטריים" דרך מעבר רפיח ודרך הים.
המעבר היבשתי חסום מפני שהחמאס, הקרוב ל"אחים המוסלמים", מסכן את המשטר המצרי ומפני שפתיחת מסוף גבול "פלשתיני" שלא מטעמה של רמאללה פוגעת בבלעדיות שלטונם. ומי משלם בעבור כל זה? אנחנו! אדרבה - ייפתח המעבר למצרים וייפתח הים - וטורקיה ואירלנד, צרפת וניקרגואה, סעודיה ומלזיה יקימו להן תחנות חשמל, יתפילו להם מי ים, יספקו אוכל, תרופות ועבודה! אמנם, מלכתחילה הוטל "המצור" כדי ללחוץ לשחרורו של גלעד שליט, אך על היעד הזה כבר ויתרה הממשלה, המסתפקת היום בביקורת על הכנסת נשק ומחבלים, תפקיד שניתן להשאיר לאמריקנים, שזה גם עניינם למנוע הפיכת הרצועה ל-"אל-קאעידה-לנד". ובמידה שהביקורת הבינלאומית תיכשל, תמיד שמורה לחיל הים הזכות החוקית לעצור ולבדוק כל אונייה חשודה.
ממה יש לנו לחשוש? ארדואן יבוא דרך הים? והיום ניתן למנוע את בואו? "נמל אירני", דואג נתניהו, ואיך אנחנו חיים עם מנהרות אירניות?
ולמן היום שנחדל לחיות עם עזה "שלא כדרך הטבע" וננהג בה בדרך הטבעית, נגבה ממנה וממנהיגיה מחיר מלא על כל תוקפנות, בשאיפה להגיע למצב האופטימלי האפשרי: תוקפנות בלתי מתפשרת שלהם - מרוסנת על-ידי הרתעה תקיפה ומתמדת שלנו.

תאריך:  11/06/2010   |   עודכן:  11/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המצור על עזה - משחק חדש
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
צריך להעיר בכח את אריק שרון ל"ת
רק הליכוד יכול  |  11/06/10 10:52
2
מעניין מה תעשה המשטרה כנסו
נועם יעקב  |  11/06/10 13:22
3
נכון מאד!!! כמו תמיד. ל"ת
הניה  |  11/06/10 17:08
4
העצני מפספס הפעם
קורא מאירלנד  |  11/06/10 20:18
5
ביבי מנהיג חלש,אין הרתעה
גבי בן  |  11/06/10 20:56
6
המצור על הנצור:"הנצור הזה איך
קורןנאוה טבריה  |  12/06/10 11:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד יוסי דר
האם דבריו של בגין באשר לסמכויותיה, כלומר היעדר סמכויותיה, של ועדת חקירה כלפי שרי הממשלה מבקשים להתפלמס - ציבורית והיסטורית - עם מסקנותיה של ועדת כהן באשר לתפקוד הממשלה שבראשה עמד אביו?
נסים ישעיהו
כאשר תהיה מודעות שייחודה של י-ם אינו תוצאה של גחמה אנושית כלשהי, אלא שהיא הר קדשו של הבורא, המקום בו בחר הוא עצמו להשרות את קדושתו, או אז לא יהיה בסיס למחלוקת בדבר מעמדה
איתן הרשקו
התקשורת המערבית, מטעמי תמימות או טיפשות, מגוייסת בעל כורחה לצורך הקמת פרויקט הפצצה הגרעינית של מעצמת הטרור העולמי של ציר הרשע החדש
עו"ד דב אבן-אור
ייתכן שלווים מבנקים - מרומים, קופת המדינה ניזוקה ורק "זוכים" בתיקי הוצל"פ, שהינם בנקים - צוחקים ונהנים
ד"ר מוטי גולן
אחדות העם עליה עמל הרב מרדכי אליהו זצוק"ל    חוכמת נוות-ביתו של און בן פלת    עלילות דם - גם בעיר צנעא שבתימן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il