X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומנים אישיים

שאלה.
מהי תופעת פיצול האישיות?
תשובה - פיצול אישיות, היא תופעה שבה האישיות, מתפצלת לדמויות.
כדי להבין מהי תופעת פיצול האישיות צריך להבין מהי אותה האישיות האמיתית שהתפצלה לדמויות? כלומר, להבין מהי זהותנו האמיתית?
צריך לזכור שבשלב זה של תהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו, עדין האנושות אינה יודעת להגדיר לעצמה, מהי זהותו האמיתית של בן האנוש?
אבל, לפני הכל, צריך להבין ממה אנחנו מורכבים. בן האנוש מורכב, מהתודעה והגוף הפיזי. התודעה היא מי שאנחנו. הגוף הפיזי, הוא רובוט ביולוגי שנבנה בתהליך החקירה, הלמידה וההתפתחות האבולוציונית שלנו.
בעת התרחשות תופעת המוות, התודעה משתחררת באופן אינסטינקטיבי ועוזבת את הגוף הפיזי.
למה התודעה זקוקה לגוף פיזי? התודעה זקוקה לגוף הפיזי, כי הגוף הפיזי משמש לתודעה כהשתקפות. ההשתקפות שלה זקוקה התודעה בעזרת הגוף הפיזי, מטרתה שהתודעה תעבור תיקון, טרנספורמציה, שינוי ומעבר למודעות עצמית ונצחיות.
מהי התודעה? התודעה היא אנרגיה כדורית, המאפשרת את ההולוגרמה.
מה קשורה התודעה לפיצול אישיות? בגלל תרגום שגוי למי שאנחנו, לאישיות האמיתית, לזהותנו האמיתית מסיבה אבולוציונית, אז נוצר מצב שמבחינה תודעתית אנחנו מתרגמים ורואים את עצמנו באופן שגוי, כלומר אנחנו מתרגמים את עצמנו כדמויות שהן לא מי שאנחנו באמת.
מה תפקיד המוח האנושי? המוח האנושי, הוא איבר המקשר בין הגוף הפיזי לתודעה, ומקשר גם מהתודעה לגוף הפיזי. כלומר, המוח האנושי מתרגם את השדרים שמגיעים לתודעה, וממיר את השדרים שיוצאים מהתודעה.
המוח האנושי הוא מקרן, שמקרין לתודעה את מה שהוא קולט מהשדרים שמעביר לו הגוף הפיזי, וכתודעה אנחנו צופים בהולוגרמה בסרט שמוקרן בתוכנו, וכך אנחנו רואים את עצמנו ואת המציאות שבה אנחנו חיים.
לכן, כתוצאה מתרגום שגוי שלנו למי שאנחנו באמת, אנחנו מדמיינים לעצמנו וצופים בדמויות שהן לא מי שאנחנו באמת, וכתוצאה מכך אנחנו מחליפים מציאויות שמיושמים באורח החיים שאנחנו יוצרים לעצמנו כתוצאה מכך.
למה זה קרה לנו? כדי לענות על השאלה הזו צריך להבין את תהליך האבולוציה שהמין האנושי עבר, עובר ויעבור, כדי לממש את מהות ומטרת החיים.
אנסה להסביר:
ההתפתחות האבולוציונית שלנו, מחולקת לשלושה שלבים עיקריים:
שלב ראשון בהיסטוריה האנושית, היה שלב שבו חיינו ללא רגשות, מתוך אינסטינקט והתנהגנו באופן אוטומטי, אך היינו מחוברים לזהותנו האמיתית ולמציאות האמיתית, אבל חיינו ללא כל מודעות עצמית.
שלב שני בהיסטוריה האנושית, הוא שלב שהתחלנו בו את התהליך שלנו למודעות עצמית, כלומר התחלנו את היציאה מדפוס ההתנהגות שחיינו על-פיו בשלב הראשון, שינוי זה גרם לנו לפחד, לבהלה מעצמנו ולבלבול שהוביל אותנו לנדנדה הרגשית, לזיגזג הרגשי, שבין הרגש הרע שבנו לבין הרגש הטוב שבנו, שהוציאו אותנו מהאיזון ומהשפיות, וליצירת אורח חיים שבמהותו הוא פולחן רגשי, לשם הניסיון שלנו להשתחרר מאותם הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע עם עצמנו, כדי שנרגיש טוב עם עצמנו.
שלב שלישי עתידי בהיסטוריה האנושית, יהיה שלב שבו נהיה מודעים יותר לעצמנו ולעצם קיומנו, האחראיים לתכנון ויצירת חיינו ונשאף להיות נצחיים, שלב שבו נשחרר את עצמנו, מייצור הרגש הרע שבנו ומהרגש הטוב שבנו, שגורמים לנו לסבל רב, וכך נגאל עצמנו מהייסורים.
בשלב זה נבין מהי האישיות האמיתית, מהי הזהות האמיתית שלנו ונתחבר אליה, מה שיאפשר לנו לתרגם באופן האמיתית את המציאות האמיתית שבה אנחנו חיים, ונבין מה מהות ומטרת חיינו, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית, והן מהבחינה הרוחנית.
שלב זה הוא שלב שבו נהיה רגועים יותר ונחיה באורח חיים שלו, נהיה רציונאליים יותר ונתייחס לעצמנו ולחיינו באופן ענייני, ובעיקר בריא יותר.
כלומר, נלמד להתאים את גופנו הפיזי לאורח החיים הבריא, ומותאמים למציאות האמתית שבה אנחנו חיים.
תיקון משמעותי לאישיותנו.
מתי התחיל בנו פיצול האישיות? ברגע כניסתנו לשלב השני, שלב שפחדנו ונבהלנו מעצמנו שגרם לנו לבלבול, ברגע שייצרנו והפעלנו את הרגש הרע שבנו ואת הרגש הטוב שבנו, שגרם לנו להתנהגות שהיא אינה שפויה, אז אישיותנו התפצלה לה לאין סוף דמויות.
כלומר, תופעת פיצול האישיות קיימת בנו מאז תחילתו של השלב השני בהתפתחותנו, והיא מלווה אותנו עד עצם היום הזה, תופעה זו עוברת מאז מדור לדור, והיא תימשך עד שנתקן את עצמנו, נבין ונתחבר חזרה לאישיותנו האמיתית.
מהי האישיות האמיתית שלנו? אישיותנו האמיתית היא, כאשר אנחנו רגועים. מהו רוגע? רוגע הוא מצב שבו אנחנו לא מייצרים את מכלול הרגשות הפנימיים שבנו, לא את הרגשות שגורמים לנו להרגיש רע, ולא את הרגשות שגורמים לנו להרגיש טוב.
מהם אותם הרגשות הפנימיים, שעלינו להפסיק לייצר בתוכנו? הרגש הרע, כולל בתוכו את רגש הפחד, החרדה, הדיכאון, הייאוש, הכעס, הלחץ, ועוד.
הרגש הטוב, כולל בתוכו את רגש האהבה, האושר, השמחה, הצחוק, ההנאה, התשוקה, היצרים, התאווה ועוד.
אם ניקח את הרגש הטוב שבנו, ואם ניקח את הרגש הרע שבנו שציינתי, כשכל אחד/ת מייצרים אותם בתרכובות ובהרכבים ומינונים שונים, נגיע למצב שהאישיות שלנו התנפצה לה למגוון רחב של דמויות, כשלכל דמות התנהגות שתואמת לאותו רגש שיצרנו, דמות שיצרה לה מציאות דמיונית משלה.
צריך לזכור, הגוף הפיזי שלנו הוא בית חרושת לייצור כימיקלים, סמים, שגורמים לנו להזיות וליצירת מציאויות בהתאם, שהן אשליה.
לכן, כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו, שגורמים לנו להיות מסוממים, כי רגש הוא סם, חומר כימי, אנחנו מנותקים מהאישיות האמיתית שלנו ומהמציאות האמיתית.
איך לתרגם את הרגשות הפנימיים שבנו? דבר נוסף הוא בתרגום ובהתייחסות שגויה לרגשות הפנימיים שבנו, כלומר אם אנחנו אוהבים, אנחנו אוהבים אך ורק את עצמנו, ואם אנחנו שונאים אנחנו שונאים אך ורק את עצמנו, ואם אנחנו מפחדים אנחנו מפחדים אך ורק מעצמנו, ואם אנחנו שמחים אנחנו שמחים עם עצמנו, ואם אנחנו מרגישים רדופים אז אנחנו רודפים אחרי עצמנו, ואם אנחנו צוחקים אנחנו צוחקים אך ורק מעצמנו, הטעות שלנו היא שאנחנו מייחסים את אותם הרגשות הפנימיים שבנו על מגוון האפשרויות, התרכובות, ההרכבים והמינונים, כלפי גורמים שהם חיצוניים לנו.
המציאות שאותה אנחנו יוצרים וחיים בה, משקפת זאת. כשהכול הוא בעצם מתרחש בתודעה, בתוכנו בדמיוננו בלבד.
דוגמה: נרקומן שנמצא בקריז ולוקח סם, מזריק עם מזרק את הסם מהחוץ דרך הוריד לתוך מחזור הדם שלו, מה שגורם לו להזיה. בן אנוש שמרגיש, מייצר את הסם בתוך גופו הפיזי, מה שגורם לו להזיה גם כן, אם הדבר נעשה במודע או שהוא נעשה שלא במודע, כשלרוב הדבר נעשה באופן אינסטינקטיבי שלא במודע.
כתוצאה מהרגשות הפנימיים שבנו, אנחנו לא מתרגמים נכון את אישיותנו האמיתית, ולכן אין לנו את היכולת לתרגם את המציאות האמיתית שבה אנחנו חיים. כתוצאה מכך, אנחנו חיים עם פיצול אישיות.
מסקנה:
ייצור הרגשות הפנימיים שבנו, גרם לנו לפיצול אישיות, לאיבוד השפיות, שכתוצאה מכך אישיותנו משתנה לעתים קרובות, ובהתאם לכך ההתנהגות שלנו משתנה, בהתאם לכל רגש ורגש שאנחנו מרגישים.
כשאנחנו אוהבים יצרנו דמות, כשאנחנו שונאים יצרנו עוד דמות, כשאנחנו שמחים יצרנו דמות, כשאנחנו מפחדים יצרנו עוד דמות, כשאנחנו מרגישים רדופים יצרנו עוד דמות, כשאנחנו צוחקים יצרנו דמות, וכך הלאה עם כל שאר הרגשות הפנימיים שבנו, שכוללים בתוכם מגוון רחב של אפשרויות, כתוצאה מאותם התרכובות והרכבים ומינונים שאנחנו ייצרנו בגופנו הפיזי, בתוכנו, בשלב זה לרוב שלא במודע.
סיכום:
כדי, להבין מדוע המין האנושי חי בשלב זה בפיצול אישיות, ואני מתכוון לכולנו, ברמה כזו או אחרת על-פי הגדרת והתאמת החברה למי נורמאלי ומי שאינו נורמאלי, כשאף אחד אינו יודע מהי השפיות, צריך להבין את תהליך האבולוציה שעברנו, שאנחנו עוברים ושעוד נעברו בהמשך המסע שלנו, בדרך למימוש מהות ומטרת חיינו.
השלב שבו התחלנו להרגיש, שכולל את הרגש הרע וכולל את הרגש הטוב על מגוון האפשרויות, גרם לכך שאישיותנו תתנפץ לדמויות רבות ומגוונות. שלב זה ממחיש את ההרס העצמי שבנו, כשהמציאות ממחישה זאת ומשקפת את מי שאנחנו באמת.
המסר במאמר:
האישיות האמיתית, הזהות האמיתית שלנו, היא כאשר אנחנו רגועים, רציונאליים, שמתייחסים באופן ענייני לגופנו הפיזי ולמהות ומטרת חיינו, הן מהבחינה האבולוציונית, הן מהבחינה הקוסמית והן מהבחינה הרוחנית, כשנגיע לשלב התפתחותי מתקדם זה, תעלם לה תופעת הפיצול האישיות, ואז ביצענו לעצמנו את התיקון המשמעותי ביותר בתולדות האנושות, ונכנסנו לתחילתו של שלב שבו נגאל את עצמנו מהייסורים הפנימיים שבנו, מאז שיצאנו למסע, ועד המימוש של המין האנושי למהות ומטרת חייו, להבנתי.
אני ממליץ לקרוא את המאמרים שכתבתי בנושאים הבאים: זהות, מציאות, אבולוציה, קוסמולוגיה, רוחניות, סרטן, איידס, פרקינסון, איי אל אס ניוון שרירים, אפילפסיה, בריאות, הזיות, אשליות, זהות, מציאות, רגשות, אהבה, חיים, אבולוציה, קוסמולוגיה, רוחניות, נפש, מצב נפשי, מחלות, רוגע ושלווה, מודעות עצמית, ועוד...

יוסי קרמר - מייעץ למודעות עצמית והתפתחות אישית.
לבלוג שלי - [קישור]
תאריך:  14/06/2010   |   עודכן:  14/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il