|
1 |
|
|
אתה מצתעצע בתאורים על משוררים זכים וטהורים שמשאת נפשם להוציא את השירה לרחוב. בשיח ג'ארח דווקא. רטט של התרגשות עובר בגווי,הכיצד זה הפריע לפקד מויאל האיום. מעניין היה לשמוע את גרסתו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
לקרוא אצלך. זהו לא נכנסים אליך יותר. נמאס מהבכי האין סופי שלך. |
|
כתובת IP: |
109.160.186.140 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רפאל1 |
|
|
|
|
|
משעמם לך , אל תקרא! האם הכריחו אותך לקרוא? נראה , שבמקום להתמודד עם אמת כואבת, החלטת להגיב בתגובה שחצנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אביבית |
|
|
|
|
|
אם בא לו לבכות,שיבכה על היהודים שבמשך אלפי שנים פרעו,שרפו ושחטו אותם וכשסוף סוף הקימו מדינה קמים עליהם כל העולם ואחותו ובעיקר בשר מבשרם. על כך שיקונן. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
שהרי לא רק פרעות הטיל על יהודיו אלא גם אוייבהם זכו למנת זרועו. זוהי כוונת המשורר קלינסקי, אשר לדיעותיו בכללי אני מתנגד.
במקרה שלפנינו ניכר כי איתן מתחיל לצעוד ימינה מהרגלו.
או שאני נגרר שמאלה?! :) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
zoomarch |
|
|
|
|
|
לאלישמע שבוע טוב
אני יהודי בדיוק כמןך, הכואב את כאבו של העם היהודי, שההסטוריה שלו רצופת רדיפות. לכן כאשר זכה העם היהודי למדינה עצמאית, אל לו להיות שותף לחטא כלפי ערבים החיים כאן. גירוש הערבים - שחיו בבנין משנת 1948, שילמו עבורו לשלטונות ירדן - אינו מוצדק. תאר לך שבשיח ג'ראח גרים פליטים מהקטמונים, מלוד מרמלה ועוד ישובים, לפי אותו דין גם הם זכאים לדרוש לחזור לבתיהם ולפנות את התושבים היהודים החיים שם לצעלה מששים שנה.
צר לי, שאתה רואה מאבק של יהודים לצדק , כמי שמהווה גיס חמישי.
בכל אופן , להערכתי מה שעושה גרילת תרבות היא מציגה את ישראל הערכית ,ולא את ישראל הכוחנית.
מאחל לך רק שבוע טוב
איתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
אני בטוח שאתה מונע מתום לב ומתחושה של עשיית צדק אבל עליך נאמר שהכוונות הטובות מובילות לגהינום. בראיה הסטורית המושג צדק אינו רלוונטי. מדובר על חבל ארץ בלתי ניתן לחלוקה שבמחלוקת שאינה נתונה לגישור. הפלסטינים אורבים לכל ויתור וחולשה כדי לנכס לעצמם את מה שאנחנו רואים כשלנו ולכן כל אחד חייב להחליט באיזה צד הוא נמצא.יש ליהודים מדינה אחת קטנה בים של מדינות,ממלכות ונסיכויות ערביות ועליה נלחם בשיניים גם אם מישהו מבית או מחוץ יפקפק בצדקתנו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
אינני מבינה נאלצת לקרוא את הרשימה הזו. משעמם לך, אל תקרא. אבל אני משוכנעת שאתה תחזור לקרוא ולהגיב כדי להשמיץ את הכותב, /שאני מאחלת לו שיהיו לו הכוחות להמשיך במה שהוא עושה. |
|
כתובת IP: |
109.160.151.185 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נירה |
|
|
|
|
|
עליכם לעשות הכל על מנת לעזור למחמד ברכה להשלים את מלאכתו
של היטלר.
ניתן לעשות זאת על ידי כתיבה "שירה" או בכל דרך אחרת.
תודתו של ברכה לא תאחר לבוא - מילה של פלסטינאצי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את צודקת |
|
|
|
|
|
אני מעדיף שבכנסת ישראל יהיו עוד כמה מוחמד ברכה ועוד כמה דב חנין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמיר מזרחי |
|
|
4 |
|
|
במזגו הנוח ובליבו הרחום,ועם זה נלחם בתקיפות נגד כל מי שניסו לחולל שינויים בדת ישראל,והורה מפורשות כי יש להיבדל מהם.פעם אחת שאולוהו מקורביו כיצד מתיישבת מלחמתו הנחרצת עם אופיו הנוח ואהבת הבריות שלו?השיב החת"ם סופר: בפרשת בלק נאמר:"ויתייצב מלאך ה בדרך לשטן לו."ורש"י מפרש:"מלאך של רחמים היה".ולכאורה מדוע שיגר הקב"ה לבלעם מלאך של רחמים דווקא,וכיצד התהפך מלאך של רחמים לשטן לבלעם?אלא דווקא מי שיש בליבו רחמים וחמלה על ישראל הוא זה הראוי לעמוד כנגד "הבלעמים"שבכל דור ודור,המנסים לקעקע את יסודות עם ישראל,דווקא האהבה לעם ישראל גורמת לו להילחם ללא פשרות במי שמסכנים את קיומו של העם היהודי. שבוע טוב לכל מתיישבי שכונת-שמעון הצדיק עלו ועשו חיל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
5 |
|
|
כיוון ששטיפות המח שלך למען האוייב כל כך שקופות, הפעם התחפשת לזרזיר המחבב אויבי ישראל המטיפים נגדה "בשירים"
ברור למה לא פירטת את חרוזיהם ומילות השיר,
כי אז הצירצור שלך היה מובן לעיני כל |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
העורב המשורר |
|
|
|
|
|
אני אכתוב כאן רק את הבית האחרון משיר שאני קראתי בעברית ובערבית .
"כל עןד הרגע עלי זורח
יהי דבר אלוהים אלי לאמור:
קח לך עץ אחד
וכתןב עלין - יצחק
וקח לך עץ אחד
וכתוב לי - ישמעאל
וקרב אותם אחד אל אחד
ועשיתם לעץ אחד
והיו אחד בידי."
מצער , שאתה נחפז לכתוב בנחרצות ששוררו שם שירי איבה. אני נטלתי את המלים מיחזקאל ל"ז , רק שיניתי את השמות. כמוני כל הצעירים השמיעו רק קריאה לשלום תחת הכותרת-יהודים וערבים מסרבים להיות אויבים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
יחבטו לנו איתו בראש. תקרא את המניפסט של "ראשי הרשויות הערביות" כפי שהתפרסם ב"גדה השמאלית", אולי התמימות שלך תתפוגג. איתן - מדינה יהודית יש אחת בעולם ואם נתחיל בוויתורים נחזור לגלות. מי שישרוד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלישמע |
|
|
|
|
|
הסטאליניסט ישרוד תחת חסותו של מחמד ברכה.
נבערותו של הקומראד בכל מה שקשור בערבים ובאיסלם פשוט
מדהימה.
הקוראן, פרשת השולחן, פסוק נ"ו:
"המאמינים. אל תקחו לכם את היהודים ואת הנוצרים לבעלי
ברית. בעלי ברית הם זה לזה. ואשר יתחבר מכם אליהם, מהם
הוא, כי אלוהים לא ינחה את האנשים הפושעים".
שמתם לב ? אין בקוראן מלה אחת על השימוש באידיוטים
שימושיים - לזה היה צריך להמתין להופעתו של לנין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מהמיטה ליד |
|
|
6 |
|
|
כמו שבבית ספר ערב לבגרות לפני למעלה מארבעים שנה בתיכון אנקורי, שהיה ברחוב בן יהודה בבית של אנקורי הזקן עודדת ופירגגת בעיקר לחלשים, עכשיו אתה ממשיך לפרגן לצעירים. תמשיך להיות איתן |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מירי גולדשטיין |
|
|
7 |
|
|
קבלתי טלפון מציפי,שמצאה אותך באתר הזה.וממרחק של כל כך הרבה שנים ,אני נרגש ורוצה לומר לך מילה אחת, תודה.ויותר מכל, אני מצטער שלא שמעתי בקולך והחלטתי להפסיק ללמוד. אז כמו שכתבה לך ציפי, אני מאחל לך שתמיד תהיה איתן |
|
כתובת IP: |
109.160.151.185 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
רובי חמו |
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
משטרע |
|
יוסי פלס | 29/06/10 12:07 |
|
|
משטרת ישראל נוהגת מזה זמן רב כמשטרע אופיינית במדינה מושחתת ורקובה של העולם השלישי. המויאל הזה וחבריו גיבורים על חלשים. נראה אותם מתמודדים עם האבוטבולים והאברג'ילים, שלא לדבר על החרדוסים, שזוכים מהם תמיד לליקוק תחת נדיב, שהרי אלמלא כן ה"אהרלך", חיות הקודש של "תולדות אהרון", היו מפרקות להם את הצורה! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|
|
|
|
|
הצטערתי מאוד שבתגובתך היה תיוג שלילי לאבוטבולים ולאברג'ילים. אני מכיר הרבה אבוטבולים , שהם אנשי רוח, אנשי אקדמיה ואינם מאופינים בתיוג של בעלי אגרוף וחזות אלימה. אני גם הצטערתי שבתגובות ששמעתי היה זלזול בשם מויאל. כי כמו שפקד רבינוביץ יכול להיות אלים , במקרה הזה האלימות המילולית היתה של פקד מויאל.
בברכה
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן קלינסקי |
|
|
|
|
|
מר קלינסקי הנכבד, הניסיון שלך לשחק את 'האשכנזי הטוב' מעורר בי שאט-נפש. כשכתבתי את תגובתי (מתוך הערכה כנה למה שעשית וכתבת!) לא עלה על דעתי כלל העניין העדתי. אתה יודע טוב מאוד לאיזה אבוטבולים ואברג'ילים התכוונתי (האם הייתי צריך להוסיף גם את הרוזנשטיינים, אע"פ שהפושע המאורגן שלהם הוא רק חצי-אשכנזי? ואולי משפחות הפשע שלחו לך רמז עבה כלשהו, עד שמרוב פחד נזדעקת להגן על שמן הטוב?). גם נימת הזלזול ב"מויאל הזה" אין לה כל קשר למוצאו של בן-הבליעל. על קציני משטרע בעלי שמות אשכנזיים מובהקים כתבתי דברים חריפים בהרבה. אלא שהווזווז המתחסד רואה גם צל הרים כהרים. הוא כבר ייעלב בשביל כל בני עדות-המזרח, שכלל לא חשו בעלבון. מאחר שגם לי, כמו לך, שורשים בביאליסטוק ובפתח-תקוה - שניים מן המקומות הנתעבים ביותר עלי-אדמות - אני יכול לשער ולנסות להבין, מהו מקור העיוות הנפשי שלך. עם זאת, בבעיות נפשיות יש לטפל ולא לנפנף בהן בריש גלי. ולסיום גילוי נאות: אשתי היא בת לאב מיהודי פרס ולאם מיהודי עיראק. מספיק טוב בשבילך? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יוסי פלס |
|