X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שישה עיתונאים ישראלים, שלוש שעות והמון שאלות מדיניות חשובות שלא נשאלו להלן השאלות האמיתיות לאבו מאזן
▪  ▪  ▪
חייב לענות על השאלות המהותיות בכנות. אבו מאזן [צילום: AP]
על כורחך אתה דורש שאת ניקוי פלשתין מיהודים יבצע בשבילך הצבא היהודי. האם אתה מכיר ולו תקדים היסטורי אחד, שבו עם ומדינה עשו לעצמם חרקירי כזה?

יושב-ראש הרשות הפלשתינית ("ראיס" - נשיא - כפי שהכתירה אותו התקשורת) הזמין שישה עיתונאים ישראלים לשלוש שעות של מתקפת חיוכים והסתחבקות. לפי התוצאות שנמרחו על פני עמודים שלמים - הוא הצליח. אולם, האם שאלו אותו את השאלות הנכונות?
אבו מאזן מכין כינוס ביריחו על "יוזמת השלום הערבית". במרכזה, ההחלטה 194 של האו"ם (זכות השיבה"), שלפיה מיליוני צאצאי פליטי תש"ח יתיישבו בתוך הקו הירוק - לא ב"גדה המערבית"! - ועליהם יתווספו מאות אלפי הפליטים היהודים שיגורשו מיו"ש וממזרח ירושלים.
שאלה ליו"ר: לפי תפיסתך, המדינה הפלשתינית חייבת להיות "נקייה" מיהודים, בעוד אשר הפלשתינים ה"ישראלים" - 1.2 מיליון (20%!) - יישארו כמובן במקומותיהם. זה נראה לך הגיוני? איפה ראית נורמה גזענית כזאת, של "ניקיון מיהודים", מיושמת מחוץ לגרמניה הנאצית?
הזמנת אותנו ל"שיחה מלב אל לב, בלי להסתיר ובלי להתחמק": האינך מבין שהדרישה להזרים מיליוני "פליטים" לישראל כמוה כהנחת אקדח-התאבדות טעון על שולחנה של ישראל? אתה מוכן לזוז ממנה? ואם נניח שכן, ואתה תוותר על "זכות השיבה" של אפילו פליט אחד - האם ישאירו אותך בחיים יום אחד?
ובכלל, מיליוני פליטים הודים ופקיסטנים משנת 1948, 15 מיליון פליטים גרמנים ממלחמת העולם השנייה, פליטי סרביה וקרואטיה ממלחמת האזרחים, את מי מהם החזירו למקומותיהם? מה מייחד אתכם מפליטי כל יתר העולם?
שאלה: אתם דורשים שפלשתין תימסר לכם ללא התנחלויות, וזה מצריך גירוש של מאות אלפי בני-אדם. מי יגרש אותם? אתם אינכם מסוגלים לעשות זאת בעצמכם. תביאו צבא אמריקני? בסקרים האחרונים בארה"ב, למעלה מ-60% הביעו את אהדתם לישראל ופחות מ-10% ל"פלשתין". רוב מכריע בקונגרס עומד מאחורי ישראל. האמריקנים מתוסכלים מהתערבותם בעירק ובאפגניסטן. נראה לך סביר, שעל המרקעים תופענה תמונות של בחורים אמריקנים במדים סוחבים נשים ותינוקות מבתיהם, מוציאים עצמות מתים מקברים, מפוצצים בתי-כנסת? וחיילים צרפתים, הולנדים או איטלקים זמינים לג'וב מלוכלך כזה? ואולי יתנדב לכך הצבא הגרמני?
על כורחך אתה דורש שאת ניקוי פלשתין מיהודים יבצע בשבילך הצבא היהודי. האם אתה מכיר ולו תקדים היסטורי אחד, שבו עם ומדינה עשו לעצמם חרקירי כזה? בהיסטוריה, חבלי ארץ אכן החליפו ידיים, אולם היכן ראית שהצד המנצח יעקור ויגרש את אזרחיו שלו?
מנין אתם לוקחים את העוז לתבוע מאיתנו לבצע בשבילכם על עצמנו - את מה שבכל העולם נחשב לפשע מלחמה ("טיהור אתני")?
שאלה: גם היום, בשיחתך עימנו, אתה עדיין טוען ש"אינך יודע" אם הנאצים השמידו 6,000 או 6,000,000 יהודים. הידעת, שעל אמירה כזאת נשלחים אנשים לכלא ברוב ארצות אירופה?
ובעבודת הדוקטורט שלך, באוניברסיטת מוסקבה, טענת גם ל"קשרים סודיים", לקנונייה - בין הציונים לנאצים לדחוק את היהודים לפלשתין על-ידי מעשי טבח. זו טענה מתועבת עוד יותר מהכחשת השואה: האם ממנה אתה מוכן לחזור בך?
ושאלה אחרונה: אתה מכהן כראש הפתח. "גדודי חללי אל-אקצה", שהינם זרוע של הפתח, ממשיכים בטרור, ולאחרונה רצחו שוטר בהר חברון. מדוע אינך לוקח אחריות?
לראיון שחסרות בו השאלות החותכות, הבוערות, יש לערבים דימוי הולם: "בית מרחץ ללא מים". אלא, למה לבוא בטענות אל העיתונות? וכי הממשלה שלנו, "ממשלת ימין" כביכול, מציגה את השאלות הללו?

תאריך:  11/07/2010   |   עודכן:  11/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השאלות שאבו מאזן לא נשאל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
תשובה אחת לכל השאלות
אחד העמך  |  11/07/10 14:35
2
אפשר לכתוב אנציקלופדיה
אלי קופטר  |  11/07/10 15:05
3
הנבל הישמעאלי שחור הלב,ממשיך
פלא יועץ  |  11/07/10 16:48
4
תודה לפרס שהביא את ערפאת ל"ת
דן ה  |  12/07/10 09:46
5
הגזמת מר העצני,שכתבלבי השמאל י
קורןנאוה טבריה  |  13/07/10 07:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
ברשות הפלשתינית רואים בכניסה למשא-ומתן ישיר עם ישראל מלכודת מסוכנת שתביא לאובדן הישגיהם המדיניים בשנתיים האחרונות    בכירים פלשתינים מציבים תנאים לתחילת המשא-ומתן הישיר כדי להרוויח זמן עד לאחר הבחירות לקונגרס בנובמבר
אורי אבנרי
המיתוס של "ירושלים שחוברה לה יחדיו" מתגלה מדי יום במערומיו    שני חלקי העיר מאוחדים כמו שאריה מאוחד עם הכבש שבלע    ברקת הוא ראש העיר המערבית, והמושל הצבאי של ירושלים המזרחית    הוא ושותפו למלאכת הקודש, אלי ישי, עושים את הכל כדי לדחוק את האוכלוסייה הלא-יהודית החוצה
שלמה גזית
ממשלת ישראל נדרשת להחלטה כמעט בלתי-אפשרית - אם תחליט על המשך ההקפאה צפוי משבר חמור במערכת הפוליטית, משבר העלול להביא לפירור הקואליציה ולנפילת הממשלה    אם תחליט הממשלה על חידוש הבנייה, ובמלוא ההיקף, יביא הדבר לפיצוץ חמור בהידברות (העקיפה או הישירה) עם הפלסטינים, ולמשבר קשה ביחסינו עם וושינגטון
עפר דרורי
העמדתו לדין, ואפילו משמעתי, של מג"ד - משדרת עמדה ברורה לצבא    היו אלימים, היו הרסניים, היו תוקפניים ואל תגלו רגישות כלשהי    בג"צ יצא מרוצה, והמוסר שלנו - אנה הוא בא?
שאול דישי
המשך (תיעודי!) של עלילותיו והרפתקאותיו (התיעודיות!) של האגס הבודד בארגז התפוחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il