X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
העירום הלא צפוי של אמדורסקי הוכיח שהיא מתחסדת, מיהם האנשים שמתעניינים ביציאה של פוליקר מהארון וההורים המתבכיינים של מתמודדי "כוכב נולד". מערכת עכבר העיר מסכמת שבוע
▪  ▪  ▪
מיכל אמדורסקי [צילום: בוצ´צ´ו]

"המועדפים" הוא מדור שבועי שמסייע לכם להיזכר בשאלות הבוערות של השבוע - ולקבל עליהן תשובות. והפעם: העירום הלא צפוי של מיכל אמדורסקי מוכיח שהיא מתחסדת, מי מתעניין ביציאה של פוליקר מהארון, וההורים של מתמודדי "כוכב נולד" מתבכיינים ולא בצדק.

הורים נגד שופטי "כוכב נולד": תפסיקו להתבכיין בפריים-טיים

במדינת הכוכבים רעש מהומה. הורים יוצאים מאולפנים, מקורבים שולחים מכתבים, והכל בגלל שהזאב הרע גל אוחובסקי אמר למתמודדת שהיא "נשמעת קצת טמבלית". נתחיל מכם, מתמודדים: השוק מוצף בתוכנית ריאליטי שלא צריך לעשות יותר מדי כדי להשתתף בהן. ב"כוכב נולד", מה לעשות, שרים. אם הגעתם ל"כוכב" רק כדי לפרסם ולהתפרסם, ברור שביקורת שלילית כלשהי לא באה לכם בטוב, אבל זו כבר באמת בעיית תחקיר שלכם. אם הגעתם לשם כדי להפוך לזמרים – צר לנו לבשר, אבל שיפוט מקצועי זה חלק מהעניין, והוא יכול לבוא בהרבה דרכים וצורות, וכל ג'קו אייזנברג מתחיל יודע שהגיגיהם של אוחובסקי ושותפיו הם באמת בין החוויות הכי ורודות שייצא לכם לעבור בדרך לפלייליסט של גלגל"צ.
ובאשר להורים היקרים, והם באמת יקרים - מובן לגמרי שלא נעים לכם לראות את פרי בטנכם הרך חוטף מכות בגן, נכשל במבחן בתנ"ך או מקבל שעות ביציאה. אבל אם חשקה נפשכם בלגונן על ילדיכם מכל הגל אוחובסקיים שבעולם הזה, אולי הייתם צריכים לחשוב פעמיים, ואז עוד פעמיים, כשהבייבי שלכם הודיע שהוא נכנס, מרצונו החופשי, ללב המאפליה שנקרא הפריים טיים של ערוץ 2.
ועניין אחרון - השופטים קרים? אכזריים? מוזר, כי לנו הם נשמעים עייפים, מרוטים ומהלכים בין הטיפות. ואז מגיע אוחובסקי ומצליח לרגע להנפיק הערה אחת מעניינת, שיפוטית, ותכל'ס לא כזאת נוראית - ואותו אתם רוצים להשתיק? סיימון קאוול חינך במשך תשע שנים אומה שלמה להתמודד עם החצים הרעילים שלו ואף אחד לא עזב בטריקת דלת. אז כן, גם אנחנו יכולים. (אופיר ארצי)

מיכל אמדורסקי מוכיחה שהיא מתחסדת

הסיפור התקשורתי של השבוע היה ללא ספק פרשת נשירת הביקיני של מיכל אמדורסקי בשידור חי. תחת התחתון שנפל, נחשפה אמדורסקי כפי שסביר להניח שלא תכננה להיחשף בחייה (למרות שלפי הממצאים שהתגלו, נדמה היה כאילו היא מוכנה היטב לכל מקרה שלא יבוא). הסרטון הופץ ברחבי הרשת מהר יותר מהוירוס הקטלני ב"התפרצות", וזאת למרות הנסיונות של הזכיינית "קשת" להסירו מיוטיוב.
אמדורסקי הסתגרה בביתה, משל הייתה משה קצב ביום עדותה של א', לא ענתה לטלפונים, לא פתחה את הדלת וקיוותה חזק שהכל יעבור. כשכבר הוציאה את אפה מן המערה, היא פנתה למצלמה בעיניים רציניות ובקול רגיש, וסיפרה שלא הייתה מאחלת את שעברה לכל שונאיה. היא דיברה על הרוע של הטוקבקיסטים, על רצונה התמים להתפרנס ולכלכל את בנותיה ועוד שאר דברי מונולוג קורעי לב.
אבל אמדורסקי לא עצרה בעלבון. היא התקשרה בזעם לגיא פינס כדי שיפסיק לשדר את הקטע בתוכניתו. הוא מצידו, הסביר לכולם שמי שרוצה לא להיחשף שלא תלבש כל כך הרבה מחשוף. ביום רביעי בבוקר, פרסמה אמדורסקי תגובה נוספת בעמוד הפייסבוק שלה, בה קראה לפינס "עלוב נפש", וביקשה ממנו שישים את ביתו במקום ביתה שלה.
לא קשה להבין מדוע הרגע המדובר היה מביך, אפילו מביך מאוד. קצת קשה יותר להבין למה אמדורסקי הגיבה כמו שהגיבה - כלומר, הפכה את כל אירוע העירום המקרי הזה לכתם של בושה על דמותה. אם נודה על האמת, בושה איננה חלק ממנעד הרגשות והתכונות שאמדורסקי בדרך כלל נושאת על שרוולה. על כך כאמור יעידו שיריה הרבים, בהם היא חושפת לכל עם ישראל ואחותו תחילה את נישואיה הסוערים, אחר את גירושיה המכוערים ובין לבין את העדפותיה המיניות. פרט לשירים, אמדורסקי נהנית להפציע בהמון אירועים מתוקשרים, אליהם היא גם סוחבת את ילדותיה, ולהתלבש באופן שבהחלט לא משאיר הרבה מקום לדמיון.
שלא תבינו לא נכון - אמדורסקי מוזמנת לעשות מה בראש שלה. למעשה יש משהו מאוד אמיץ בהתנהגות המשוחררת הזו. ודווקא בשל כך, היא יכולה הייתה להתייחס לתקרית הנוכחית לגמרי אחרת. אפשר היה לצחוק מזה, לטעון בפני הצופים שזו אומנם טעות אבל אין באמת ממה להתרגש ובכל מקרה אין במה להתבייש. הפער בין מיכל-אמדורסקי-המתביישת לבין זו המוחצנת כל כך, לא רק שאינו ברור, הוא גם פתטי. אם אמדורסקי באמת רצתה שכל התקרית תהיה כלא היתה, למה לגרור את זה עוד ועוד על-ידי יצירת ויכוח פומבי עם גיא פינס? ככה היא יצאה לא רק עירומה, אלא גם קטנה. לא חבל? (טל לוין)

פוליקר יוצא מהארון: שומעים, לא מאזינים

אפשר לנשום לרווחה, פוליקר יצא מהארון. המחול המייגע סביב תאריך היציאה המדויק שלו תוזמן בעזרת כוונת יח"צנית מונחית לייזר ונקבע לשבוע שעבר. מדינה שלמה קיבלה את הכותרת המיוחלת ויכולה הייתה, סוף סוף, להכניס את פוליקר למדף שבו שוכנים עברי לידר, יהודית רביץ וחבריהם לקהילה. השאלה המתבקשת היא מי בכלל הופתע מההכרזה?
את היציאה המתוקשרת דרשו אלה ששומעים יהודה פוליקר ברדיו, שקונים עם עוד זוג חברים כרטיסים להופעה בקיסריה, ורצים לספר עליה למחרת בברזייה בעבודה. אלה שמקשיבים באמת למוזיקה של פוליקר לא היו צריכים את הראיון הענק בעיתון. הם הקשיבו למילים האישיות והרגישות של פוליקר (שלקח הפעם את מושכות הכתיבה לידיו) שאומרות מפורשות: "נפלנו לרגלי האהבה/ הדלקנו את אש הלהבה/ הכל סביבי לוחש רוצה אותך/ כמו קרן אור מתוך החשכה/ ואיזה אושר להגיד/ עכשיו זה כאן ולתמיד/ אני איתך כולי/ אתה אחי שלי". הם אהבו אותו ואת היצירה שלו בלי קשר לנטייה המינית שלו.
כשמדינה שלמה עסוקה בסיפור של פוליקר ולא ביצירה המוזיקלית שלו, כשאותו סיפור הופך להיות קרדום יח"צני לחצוב בעזרתו עוד קצת תודעה ציבורית, כשהחיים הפרטיים שלו הופכים לחזות הכל ומאפילים על קריירה שלמה של מוזיקה מעולה, מתחשק לקום ולצעוק: "אנשים, צאו לו מהתחת!". (סער גמזו)

קאלט השבוע: חנונים אומרים "אני אוהב אותך"

יום האהבה העברי בפתח וזאת הזדמנות טובה ללמוד איך אומרים "אני אוהב אותך" בכל מיני שפות. קלינגונית למשל. או בשפת C++. וגם איך מביעים את הרגש הכה חמקמק הזה בבינארי.

תקציב התרבות סוף סוף גדל - מה כדאי לעשות עם הכסף?

בימים כתיקונם היו לנו את כל הסיבות לרדת על לימור לבנת. איך אומרים בעדינות, לא מדובר בעיפרון הכי חד במגירה. אבל בכל זאת, השבוע גם היא ראויה לפרגון - לבנת ואנשיה הצליחו להגדיל לראשונה מאז מי יודע מתי, את תקציב התרבות של מדינת ישראל. אז לפני שהכל יבוזבז על ציוד משרדי ותקציב לפסטיבל הכלייזמרים, הנה כמה דברים שכדאי, רצוי וראוי לעשות עם הכסף:
1. תקציב מסודר למוסדות מוזיקליים שמטפחים אמנים (ובעיקר אמנים צעירים). מה קרה, רק לתיאטראות מגיע?
2. עוד תקציב לקולנוע ישראלי, ובעיקר כזה שמקדם מיעוטים. נ.ב., גם סרט דוקומנטרי הוא סרט, וגם הוא ראוי לקבל תקציב. והנה נזכרנו בעוד דבר - לא כל סרט דוקומנטרי חייב לעסוק בשואה כדי לקבל תקציב.
3. מלגות לרקדנים, ותנאי פנסיה מסודרים לאנשים שגופם אמנותם. בכל זאת, הם לא יכולים לפרוש לגימלאות בגיל 65.
4. משורר לא חייב למות כדי לקבל פרס מפעל חיים. למעשה, יש הרבה שנים בדרכו היצירתית שראויות למענקים. השבוע, אגב, תחגוג "הליקון" 20 שנה להיווסדה.
5. מלגות לחוקרי תרבות באוניברסיטה, שידעו לכתוב על מה שקרה כאן. בכל זאת, לא כל תקציבי המחקר צריכים ללכת לפיתוח של אטום, סיבים אופטיים ושאר טכנולוגיות מתקדמות.
יש כמובן עוד הרבה רעיונות, אבל הזמן קצר והתקציב מתבזבז (טל לוין)

תאריך:  23/07/2010   |   עודכן:  23/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המועדפים: כך הוכיחה מיכל אמדורסקי שהיא מתחסדת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אמדורסקי אישה אומללה ומסכנה ל"ת
היזהרו שימרו עליה  |  25/07/10 11:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נתי טוקר
שתייני ישראל קיבלו השבוע בצער רב את ההודעה כי בעקבות חקיקה חדשה תיאסר מכירה של אלכוהול בפיצוציות בשעות הלילה    אבל כמו תמיד, יש גם כאלה שעשויים להרוויח מהעניין    בעלי הפאבים, הברמנים, הסלקטורים ואולי אפילו הרשתות החברתיות
אלישיב רייכנר
הרב ליאור אנגלמן רוצה שהאנשים השקופים יתחילו להיראות ולקבל יחס - מהלקוחות האדישים בחנויות, מהסביבה המתנכרת, וגם מדייני בתי הדין. בקובץ סיפוריו החדש הוא תובע את עלבונם ומנסה להשמיע קול חברתי שבוקע מבית המדרש. בחלק מהמקרים הקול הזה פתח תיבות פנדורה משפחתיות, ואנגלמן עצמו הוזעק לעזרה
אלעזר לוין
היזם הוותיק יחנוך בשבוע הבא אחת מהדירות לדוגמה היקרות ביותר שהיו אי פעם בארץ    הרצליה משתוללת - עד 5.5 מיליון שקל לפנטהאוז    "הקבלנים עדיפים על קבוצות רכישה"
אריאל כהנא
צווי הרחקה בלתי מנומקים הם לחם חוקו של פעיל הימין נריה אופן, יוזם 'משמר המקדש', 'סיבוב השערים' ו'מוקד עבודה עברית'. כבר מזמן אסור לו להיכנס למחוז מגוריו, יהודה ושומרון; צו חדש מרחיק אותו גם משכונות בירושלים שבהן התסיס את התושבים נגד חדירת ערבים. האיש שבחר לחיות בקצה נזהר על כל מילה אבל מספר הכול
עידן יוסף
מה גרם לשר לבטחון הפנים לשנות את דעתו מן הקצה אל הקצה בתוך כמה שעות ולבקש חנינה לשוטר שחר מזרחי    מבלי להניד עפעף חזר בו מההצהרה ולפיה לא יבקש חנינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il