X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
בימים חמים אלה כדאי לחשוב על תופעה עולמית, העולה בחשיבותה התרבותית על כל הישג אנושי אחר
▪  ▪  ▪
עניין גיאוגרפי [צילום: עכבר העיר]

לפי השרידים שמצאתי באתר האינטרנט "40 שנה במדבר", משה רבנו היה הסלבריטי הכי מדובר במדבר. בהתחלה כתבו עליו שירי הלל, איך פתח את ים סוף וכולם עברו בחרבה. בהמשך הטוקבקיסטים התחילו להתלונן ולהעליב את משה "מתי כבר נגיע?" רצו לחזור למצרים, רצו רק סטייק-אנטרקוט וריכלו רבות על אשתו הכושית שאוהבת ללבוש מותגים. יותר מאוחר מצאתי באתרי העבר, את הארכי-סלב שלמה המלך, שיש שהישוו אותו לליאונרדו די קאפריו ואחרים דימו אותו לקזנובה. מכל מקום, הוא היה כוכב עליון ואלוף סקס. כתבו שם שלא הייתה אישה בכל הממלכה, בכול המזרח התיכון ובמפרץ הפרסי שעמדה בפניו. כולן נפלו לרגליו חולות תשוקה. עם מלכת שבא התרחץ באמבטיה של חלב אתונות. דיברו על זה חודש ימים בחוצות ירושלים.
היו לא מעט סלבס במהלך המאות שחלפו. קתרינה הגדולה, הצארינה של רוסיה, מלכה גדולה עבור העם הרוסי, החליפה גברים כמו גרביים. לפי אתרי האינטרנט של ממלכת רוסיה דאז, הייתה קתרינה בוחרת לה ללילה חיילים צעירים גבוהים ויפים עם גוף שרירי. בבוקר היו יורים בחייל המשומש וזורקים את גופתו היפה הרחק בשלג. חבל.
הנרי השמיני מלך אנגליה הוא הסלב הבלתי נשכח שנשא 6 נשים, רצח שתיים מהן וסילק שתיים מהן וחוץ מזה היה מלך חשוב לממלכה. הוא לא הסלב המלכותי היחיד שהשתמש בשיטת החיסול. גם המלך חוסיין מירדן הסלב, דאג שמטוסה של אשתו השלישית עליה טוקאן יתרסק ונשא לו מיד אישה חדשה ומוצלחת, את המלכה נור.
הסלבס מארי ופייר קירי חלקו פרס נובל לפיסיקה בשנת 1903 על גילוי הרדיואקטיביות. 8 שנים אחר כך קיבלה מארי קירי לבדה פרס נובל לכימיה. והסלב המדובר ללא הרף אלברט נובל ממציא אבקת השריפה שבכספו ועל-פי צוואתו מחלקים מדי שנה את פרס נובל למדעני וסופרי העולם. ועדה יונת, סלב ממכון ויצמן שדובר בה רבות אבל היא נעלמה. ויתרה על סלבריטאות מקומית למען המחקר... מוזר...
היה הסלב אדוארד השמיני שהתאהב בגרושה אמריקנית וזרק מראשו המלכותי את כתר אנגליה וויתר על מושבו על כס המלוכה בארמון בקינגהם. אדוארד הלך והתחתן עם ואליס סימפסון, גר אתה בצרפת והם היו יחד שני סלבס שדובר בהם רבות בעיתונות האירופית והאמריקנית.
הרצל, רובינא וקלינטון
היה הסלב תיאודור הרצל חתיך הורס, עם עיניים שחורות וזקן, שכתב ספרים הזויים והיה נערץ על כל יהודי מתקדם וחולמני. בגלל חלומותיו יש לנו גם את תל אביב, מרכז הסלבריטאות הארצי. חנה רובינא סלב'ית תל אביבית יפהפיה. שחקנית בתיאטרון הבימה לבעלי מבטא רוסי, שיחקה את לאה'לה המיתולוגית בהדיבוק. כאשר רובינא ילדה את אילנה בתה היחידה, בגיל 45, לידה ללא נישואים (פרי אהבתה לאלכסנדר פן) כל ארץ ישראל של היהודים התפללה לשלומה ושמחה בשמחתה. זה היה פעם, שעוד היו מפרגנים לאנשים בכלל וגם לסלב'ים.
היה הסלב ביל קלינטון שנשאר סלב הורס עד עכשיו. כאשר גר בבית הלבן, בשיא הסלב'יות שלו, נתפש על חם, פחות או יותר עם המכנסיים למטה כמעט והעיפו אותו מהג'וב שלו בוושינגטון. אבל כל הנשים סלחו לו כולל אשתו. נשאר סלב אמיתי ושווה. סלב לנצח.
הייתה הסלב מרילין מונרו בלונדית הורסת מהוליבוד, שהתאהבה בשני אחים בזה אחר זה (ובעוד כמה). האחים הסלבס ג'ון ורוברט קנדי לא סלחו לה משום מה. איך שהוא כל הסלבס האלה מתו מיתות משונות. מרילין נרדמה עם כמה כדורים ולא התעוררה ושני האחים יפי התואר נרצחו, כל אחד בתורו.
הסלב'ית מארי אנטואנט לשעבר נסיכה שמנמנה מאוסטריה הפכה למלכת צרפת רעייתו של לואי ה-16. מארי אנטואנט אהבה עוגות ואי לכך כאשר ספרו לה שאין לחם לעם הצרפתי בפאריס ובכלל, ענתה: אז אם אין להם לחם שיאכלו עוגות. התוצאה מארי אנטואנט והמלך נאלצו להניח את צווארם המלכותי מתחת לסכין הגיליוטינה ו-הופ ראשם נכרת.
סלב'ית אחרת לא יורדת מהכותרות כבר חמש מאות שנה. מונה ליזה ששימשה מודל לליאונרדו דה וינצ'י בפירנצה שצייר את הפורטרט היפה שלה עם חיוך בפה סגור. כולם הולכים לפגוש את מונה ליזה בלובר בפאריס כבר מאות שנים. מה אתכם? הייתם?
ולא נשכח את הסלב'ית היפה, הנסיכה הנוגה דיאנה מבריטניה, הנבגדת והבלתי נאהבת. שהתגרשה מצ'רלס בנה של מלכת אנגליה. דיאנה שנהרגה בתאונת מכונית במנהרה בפאריס בדיוק לפני 13 שנים (יש אומרים תאונה מוזמנת מראש) נתנה לבריטניה שני נסיכים יפי תואר וחכמים, את הסלבס ויליאם והנרי כחולי הדם.
הסלב אובמה הספיק להיות אליל עולמי מאז נבחר לנשיא ארה"ב. הוא נחשב לנואם מזהיר, מלך טעויות המתחילים, מזגזג, ספורטיבי וחתיך. עוד לא בטוח שישאר סלב לנצח.
והסלב מייקל ג'קסון שיבש את הפתגם היהפוך כושי עורו והפך משחור ללבן ונשאר חסר אף, סלב זמני.
ושייקספיר, הסלב האנגלי מסטרטפורד על נהר אייבון, כתב מחזות שלא יורדים מן הבמות כבר קרוב ל-500 שנה. מספק תפקידים מלהיבים לשחקנים והשראה ליוצרי סרטים יישאר סלב, כאשר כולנו לא נהיה פה עוד.
ואצלנו: סלבס מקומיים
בישראל אין צורך להיות בעל דם כחול ומשפחת אצולה כדי להיות סלב. לא צריך הרבה. אפילו לא כסף גדול (שזה חשוב). רוצים דוגמאות? נילי פריאל, סלב בזכות הדירה באקירוב, שרה נתניהו סלב כי היא פסיכולוגית ידועה (סוג של פרויד בת זמננו), אלירז שדה מנצח ב"אח הגדול", סלב ענק שאין דומה לו כוכב תקשורת מדובר בעל הישגים שאין דוגמתם. והסלב'ית הגדולה מכולם, מיכל אמדורסקי סלב שתיזכר כנראה לעד בישראל, על תרומתה התרבותית והאסטטית למדינה ולאנושות.
סלבריטאות היא עניין של גיאוגרפיה. ולכל תרבות הסלב'ים הראויים לה.

תאריך:  26/07/2010   |   עודכן:  26/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קיצור תולדות הסלב
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לא חייבים להיות סרקסטים ל"ת
אלירזית  |  27/07/10 19:29
2
סרקזם
נתנאלה  |  27/07/10 23:47
3
מייקל ג'קסון סלב זמני?
יעיענ  |  28/07/10 00:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
כאשר בנו הצעיר של יו"ר תיאטרון חיפה ביקש לפתוח מסיבות על גג מכללה בעיר הבטיח ראש העיר לאביו כי יעשה הכל על-מנת שהעסק יצליח    העירייה התעלמה מהעובדה שהמקום פועל ללא רישיון עסק ומתלונות השכנים על רעש בלתי נסבל    רק צו של בית המשפט הצליח להפסיק את המסיבות הרועשות    על הדרך חתמה העירייה על חוזה של שני מיליון שקל עם שידורי קשת על הצבת האולפן השקוף במועדון הלא חוקי בגג המכללה    בורובסקי: החוזה נחתם תוך הטעייה של ועדת הכספים
עליס בליטנטל
תערוכת פיסול מפתיעה באיכותה נחשפה בחלל תצוגה חדש - DESIGN PLACE - ברחוב אליפלט, פינת רחוב אילת, בתל אביב
שולמית קיסרי
עם התקדמות הטכנולוגיה הרפואית משכנעים אותנו לרכוש מיני מוצרים שיהוו את נוסחת הקסם לחיים בריאים וארוכים    האם להאמין לשכנועים אלו או שמא כדאי להאזין לבעל דעה, כמו למשל לפרופ' מוטי רביד?
דודו כהן
את הזרם שאליו בחר להשתייך הוא מגדיר כ"הכי ביזארי ביהדות". הוא ממשיך לגור בלב תל אביב ולא מתחבר לאף קהילה דתית כדי לא להתחבר חלילה לממסד. לרופאים הוא לא הולך כי תפילות עוזרות יותר    עדי רן מכוון את הדיסק החדש שלו אל המיינסטרים החילוני, אבל חי על הקצה בעולם הדתי
יעל (פרוינד) אברהם
אם חשבתם שחביות נפץ הן האיום הגדול ביותר הנשקף למדינת ישראל מכיוון הים, תחשבו שוב. ד"ר בוורלי גודמן, שצללה בעצמה במימי העתיק בקיסריה, הגיעה למסקנה שגלי צונאמי שהכו בעיר אחראים לחלק מהחורבות שאנו מכירים בה כיום. האם זה עלול לקרות גם לתל אביב? במכון הגיאולוגי הישראלי משוכנעים שהתשובה חיובית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il