X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חיים רמון, ציפי לבני, אהוד ברק ושמעון פרס זוממים מזימה נגד השלטון הקיים יש לעצור חתרנות בוגדנית זו ע"י חוקים ותקנות
▪  ▪  ▪
מחבל מדיני. חיים רמון, יו"ר מועצת סיעת קדימה [צילום: פלאש 90]
כוונת רמון הינה לטרפד סיכויי ממשלת ישראל להגיע מטעמה להסדר עם הפלשתינים, להקים עלינו את ידידינו בארה"ב ובאירופה עקב כך, ולגרום בכך להפלת ממשלת ישראל

   עידן יוסף
"רמון ייעץ לעריקאת להימנע משיחות ישירות עם ישראל"

"הֲיֵלְכוּ שְׁנַיִם, יַחְדָּו, בִּלְתִּי, אִם נוֹעָדוּ"?
עצותיו של חיים רמון לסאאב עריקאת, בפגישתם שלשום בירושלים, בה יעץ לפלשתינים להימנע מכניסה לשיחות שלום ישירות עם ממשלת ישראל, באשר אלו תהפוכנה לעקרות ממילא, הינן מציאותיות ולכאורה נכוחות, שהרי ישראל לא תסכים בכל מצב שהוא לזכות השיבה, יהיה אשר יהיה, עד שנזכרים מי הוא הדובר ומי הוא בן שיחו. ומשנזכרים, הדברים מקבלים מובן אחר וחמור ביותר.
רמון אינו אדם פרטי, סאאב עריקאת לא נפגש עם ידיד מנוער לשיחה בטלה על ארוחת צהריים. רמון התכוון לאשר אמר עקב תפקידו כיושב-ראש מועצת "מפלגת קדימה" וכפוליטיקאי המצוי במסדרונות השלטון, הנפגש עם מנהל המו"מ הרשמי הפלשתיני עם ישראל. עריקאת (המהווה "סוכן זר עוין" לפי חוקינו, באשר הפגישה לא אושרה בממשלה), הגיע לשמוע את רמון עקב מעמדו זה של רמון בלבד. הנה, ההקשר הוא שעושה את כל ההבדל. אין ספק, ולו צל של ספק, כי כוונת רמון הינה לטרפד סיכויי ממשלת ישראל להגיע מטעמה להסדר עם הפלשתינים, להקים עלינו את ידידינו בארה"ב ובאירופה עקב כך, ולגרום בכך להפלת ממשלת ישראל. בתמורה, קיוו רמון ושולחיו מאחוריו, לקצור את הפירות ולהקים ממשלה משלהם על חורבות ממשלת הימין. הנה הוא פירושו הנכון של המושג התנ"כי, "הרצחת וגם ירשת".
לפגישה הבוגדנית של רמון עם עריקאת קדמו מהלכים מוקדמים אשר ניתבוה והכשירוה. גורמים מעוניינים חתרנים-להלל הכשירו את השרץ. להלן שורת החתרנים והנוכלים כפי שהצטיירה במקרה זה:

אהוד ברק עם ציפי לבני
[צילום: AP]

השנאה העזה לנתניהו וחיבתה העזה לכתר ה"גזול" ממנה לטעמה גברה הפעם. פעולות מעברה של ה"נקייה" הזו, מעידות

ברק מבין כי הסוס נגמר לו בשותפותו עם הליכוד. אפשר שהמשך ישיבתו עם בנימין נתניהו תסמן את קיצו הפוליטי וכך, מפרק השעונים האנליטי, מנסה כוחו בפירוק ממשלות. האנליטיקן הפך לתככן מאוס, נלעג ועלוב. פגישתם של השניים הללו, ברק את ציפורה, מהשבוע החולף, מעידה על קשירת קשר נכלולי לימי סגריר או אף גרוע מכך.
לבני, בתגובה לפגישת רמון-עריקאת האומללה, שיחררה ההצהרה: "עמדתה של יו"ר קדימה באשר לנחיצות השיחות הישירות ידועה". אלא מאי, עמדתה של ציפק'ה באשר להפלת הממשלה בכל מצב, בכל תרגיל מסריח, בכל תנאי ובכל זמן גם היא ידועה ומכאן, איזו עמדה ידועה שלה גברה הפעם? הבה ונהגג, כמובן, שהשנאה העזה לנתניהו וחיבתה העזה לכתר ה"גזול" ממנה לטעמה גברה הפעם. פעולות מעברה של ה"נקייה" הזו, מעידות. השניים הזוממים הללו הכשירו לכאורה את מעורבותו של שימון בקשר ופגישת רמון-פרס.

הבהרות:

  • האמור לעיל הינו אך יציר דמיונו הפורה של מחבר המאמר שהינו סותם-פיות נודע, פשיסט, מקרתיסט מהולל, מקעקע הדמוקרטיה... ועוד תארים כגון אלו יתקבלו בברכה, לתפארת שוטמי-ישראל באשר הם.
  • ללא תלות באמור לעיל, הרי שכותב המאמר מחזיק בדעה נחרצת כי ב"פרשת הנשיקה" נעשה לחיים רמון עוול וכי כל הסימנים מעידים על "תפירת תיק" מטעם פרקליטות המדינה בהכוונה, לכאורה, של שופטי בית המשפט העליון על-מנת לסלקו מן הדרך. מצווה עלינו לשמור על חריצת דעה אובייקטיבית, ולא לערב מין שאינו במינו.

חיים רמון עם סאאב עריקאת

הבה ונניח, לשם מצג של הגינות, כי חיים רמון הגיע לפגישה בידיים נקיות כלומר, הוא השיא עצת אדם פרטי, או "עצת ידיד" (נו באמת...) לסאאב עריקאת. גם במקרה דנן צריך להיות אדם אוויל משריש על-מנת להשיא עצה כזו, לכל אדם. ומכאן כי חיים רמון, גם בתרחיש הזה, יוצא טיפש מטופש. דהיינו, רמון יוצא רע בכל תרחיש וייקשה עליו לסנגר על עצמו בכל מצב.
מה עושה רמון? כמובן, תוקף את בנימין נתניהו. האוויל-משריש הלזה (במקרה הטוב ביותר), או המחבל הלזה באינטרסים של ישראל והעם היושב בציון (במקרה היותר סביר), לא רק שאינו חופר בור באדמה ושותל עצמו בו, אלא מחציף פנים ובעזות מצח מדהימה עוד מעז לתקוף את ראש הממשלה, בבחינת הפוך על הפוך, על חוסר התקדמות מדינית, בעוד אשר כבר זה הוכר בכל רחבי העולם ככנה (גם אם לצרכים טקטיים) בכוונותיו לשבת ולשוחח שלום עם הפלשתינים.
רמון פועל בנוסח של "נבואה המגשימה את עצמה" - דהיינו, מחצרץ את הצורך בהפלת הממשלה ואז חותר באורח פלילי ובלתי חוקי להפלתה (הפגישה מהווה פעולת "מגע עם סוכן זר" ללא אישור הממשלה).
בוגדנות השמאל הקיצוני בישראל מהווה סכנה אסטרטגית למדינת ישראל. חמור מכך, נראה כי השמאל (לכאורה) הקיקיוני מקיים מאחז בלתי חוקי בתוככי ממשלת ישראל בדמותו של 'התועלתן-העצמי' אהוד ברק, החורש מזימות נגד הממשלה הלגיטימית של מדינת ישראל במתואם עם גורמי חוץ ופנים.
אין רע, ואף רצוי, בנקיטת תמרונים פוליטיים ובניסיונות להחלפת השלטון בישראל הדמוקרטית (למעט חילופים תכופים מדי בעשורים האחרונים). אך מכאן ועד חתרנות בוגדנית ופושעת יחדיו עם פריצי מדינות הים (כולל הפלשתינים), נגד ממשלת ישראל, תוך עקיפת המערכת הדמוקרטית והפעלת 'פוטש' נכלולי להפלת הממשלה באמצעים פסולים לחלוטין, המרחק רב.
להלן תזכורת על אודות פכים מספר מבוגדנות השמאל הרדיקלי בישראל:
הקרן לישראל חדשה
- על עשרות עמותות השטנה מנתמכותיה העוסקות בלעדית בהעצמת דה-לגיטימציה לכל נושאי היהדות, הציונות והדמוקרטיה, המהוות סיכול ממוקד של זכויות העם היהודי על אדמת ארץ ישראל;
האקדמיה הישראלית - על ההסתה וההמרדה לסירוב, לחרמות ולנידויים נגד ישראל והעמדת דורות של אזרחים-סטודנטים קלוקלים, שטופי-מוח ודעה נגד מדינת ישראל, מסורותיה ושורשיה.
מערכת המשפט - הרוויה במשפטנים (שופטים ועורכי-דין), בוגרי התוכנית לאינדוקטרינציה 'שמאלנית-פלשתינית' קיצונית של "הקרן לישראל חדשה" הנערכת כמדי שנה במימון הקרן בארה"ב לבוגרי הפקולטות למשפטים אצלנו, אלו אותם בעלי עבר 'מרקסיסטי-פלשתיני' התואם קווים אידיאולוגיים אנטי-ישראלים ואוטו-אנטישמיים, רק אלו נבחרים להעצמת האינדוקטרינציה האידיאולוגית ה"נכונה".
מערכת החינוך לאזרחות - במסגרת משרד החינוך, המובלת על-ידי שמאלנים רדיקלים (מט"ח), בהנחיית "הקרו לישראל חדשה" וזרועה הביצועית בישראל, ארגון "שתיל". הרעיון והפעילות החתרניים כאן זהים בדיוק לעניין לימודי אינדוקטרינציה אנרכיסטית שמאלנית במערכת המשפט, אך כאן האמור הוא בהכשרת מורים לאזרחות המאומנים לשם שטיפת מוחות ילדינו באינדוקטרינציה מרקסיסטית, כמו גם זו השוללת יהדות, זכויות היהודים והלאום היהודי.
התקשורת הישראלית - הרוויה עד למעלה מאוזניה בשמאלנים רדיקלים ואנרכיסטים פנאטים מוצהרים, הרוקדים על דם אזרחי ישראל בכל הזדמנות הנקרית בדרכם על-מנת להשביע אידיאולוגיה חד-אג'נדתית אישית.
ברי גם כי נושא הקפאת הבנייה באיו"ש והיציאה ממנו עולה בשיחות החתרנות של ישראלים עם אויבינו הפלשתינים. במידה שהקפאת הבנייה תישאר על-כנה, אזי הדבר מהווה מרשם בדוק לפירוק הקואליציה ונפילת הממשלה. מעשה שטן, זה אשר בדיוק רוצים האנרכיסטים אויבי הממשלה, ממש זה. מכאן כי התנאים שמציב "אבו (מכחיש השואה) מאזן" יש להם על מה לסמוך. לדעת יועציו מהשמאל הקיקיוני הישראלי, הרי שהתעקשות ה"אבו" על המשך ההקפאה תפיל את נתניהו וממשלתו כפרי בשל לידיהם. הנזק לישראל? נו באמת, מדוע להטריד אותם בקטנות.
על הכנסת והמפלגות היהודיות, הציוניות והדמוקרטיות בה, לקחת את ההובלה וליזום חוקים ותקנות אשר יגבילו את משנאי החינם מבית, את הבוגדניים בעמם ובארצם בשם גחמות אישיות מתייוונות, אוניברסליות, אנטי-ישראליות, אוטו-אנטישמיות. די, מספיק זה מספיק, די לחתרנות ולבוגדנות. הגיעו מים עד נפש. יש להזדרז ולהכיל באופן דמוקרטי מצב קלוקל זה לפני שהעניינים אפשר שיגלשו לשלטון מעין טוטליטרי עתידי, אשר בתמיכת הציבור יביא מזור ויחסל את שלטון האליטות ומשנאי החינם במדינת ישראל, בכוח הזרוע.

חיים רמון עם שמעון פרס
"שימון" פרס [צילום: AP]

שימון מעמיד פנים כנשיא של כולנו, אך בחדרי חדרים, במחילות העכברושים מתחת לבית הנשיא, הוא היה ונשאר נשיא של מיעוט חד-אג'נדתי בעם

וכי שכחנו כבר את חתרנותו הנכלולית של שימון לפני הסכם אוסלו האסוני למדינת ישראל? חתרנותו של פרס יחדיו עם "יוסי (פני-תינוק) ביילין" דחפו את רבין ז"ל להסכים למתווה שהגיונו ומצפונו דחקו בו כי הינו שגוי.
חיים רמון עצמו קנה לו מוניטין של תככן, טיפוס חסר-עכבות, חתרן, תועלתן מדופלם ואין צורך לפרט.
הנה שני החתרנים הבלתי-נלאים, חורשי-המזימות האולטימטיביים, נועדו והלכו יחדיו אך יממה לפני פגישת רמון-עריקאת. אשרי המאמין בתזוויגי מקרים אקראיים.
שני אמני החתרנות הפוליטית האולטימטיבית בעשורים החולפים אינם מביישים את המוניטין הקלוקל שיצא להם. מעבר לעשייה נפשעת זו החותרת תחת אושיות הדמוקרטיה הישראלית (היכן הנשיא קצב כשצריכים אותו...), הרי שמעשיהם מעוררים קבס אישי וציבורי שקשה להכילו.
שימון מעמיד פנים כנשיא של כולנו, אך בחדרי חדרים, במחילות העכברושים מתחת לבית הנשיא, הוא היה ונשאר נשיא של מיעוט חד-אג'נדתי בעם. וכאן, במקרה זה, גם פעולותיו בהתאם. האימרה "היילכו שניים בלתי אם נועדו" מתאימה באורח מושלם לפגישתם של השניים לפני וכהכנה לפגישת רמון-עריקאת. הנה לנו "התרגיל המסריח" חוזר, לבושתנו כולנו. אהה כן, כמובן ש"שימון (המכחיש הסדרתי) פרס" יכחיש גם הפעם, כמובן.

תאריך:  30/07/2010   |   עודכן:  30/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השועלים מחבלי הכרמים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
רימון בלועזית ''גראנד''
חיים תפוח  |  30/07/10 12:34
2
כל זהב שנגע בו פורק לחלודה
רמון-אנטי מידאס  |  30/07/10 12:56
3
רמון,הזהר גם לא לתחוב את אפך
אזרחית  |  30/07/10 16:27
4
הפשע הגדול של קדימה זה סכין ב
ישע  |  31/07/10 17:51
5
ארבעה שמעוררים בי גועל נפש
אמנון לביא-לוי  |  31/07/10 17:53
6
ומה ביבי עושה?
אליהו חיים  |  31/07/10 18:00
7
אכן צודק צודק!!!
אורה הכפולה  |  31/07/10 18:07
8
דעת ביהמ"ש על רמון
א.ל. רמת-גן  |  31/07/10 18:38
9
ל-א.ל. מרמת-גן
אורה הכפולה  |  31/07/10 18:51
10
שרי הליכוד = המטכ"ל של חלוץ
חשדנית  |  31/07/10 19:47
11
השנאה לציפי גברה עליך
מוזר  |  31/07/10 21:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
עו"ד יוסי דר
המדובר באדם שנכח באירוע וקלט - בעזרת אחד מחושיו: חוש השמיעה - את אשר ארע שם    עדות שמיעה אינה קבילה בבית המשפט?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il