X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מסעה של עדי אשכנזי להודו היה מצוין, ובעיקר הוכיח שהיא קומיקאית אמיתית ברמה אחרת, עם חומר שמתעלה מעל לדאחקות הרופסות של שאר המצחיקים בטלוויזיה וגם: מתברר שלא כל הבי.בי.סי נגדנו
▪  ▪  ▪
אשכנזי. לא מצחיק אתכם? יש לכם בעיה אמיתית [צילום: בוצ´צ´ו]

הכתבת ג'יין קורביין עשתה מלאכה מאוזנת בתחקיר על עצירת הספינה "מאווי מרמרה". הוציאה אותנו כושלים בביצוע, אבל לא בלתי צודקים - בעצם ההחלטה לבלום את המשט. קבעה שזה לא היה משט הומניטרי גרידא. חבל שהיא הסתפקה בבדיקה מוגבלת, ובעיקר עסקה בשאלה אם הכוונות של קבוצה מסוימת על הספינה היו תוקפניות (ומצאה שאכן כך). קורביין הזכירה אומנם שברצועת עזה שולט החמאס, שאינו מכיר בישראל וגם ירה רקטות, אבל לא דיברה על כך עם הפעיל הטורקי הפרו-חמאסי שראיינה.
המרואיין הישראלי העיקרי של קורביין היה אלוף (מיל.) גיורא איילנד, שנשמע מעורר אמון, דובר אמת, מודה בשגיאות הטקטיות שלנו. גם מקצת ממרואייני האויב (סליחה על הביטוי) נראו ונשמעו סימפטיים, כנים, מאמינים בצדקת דרכם. מה לעשות.
  • "רואים עולם", ערוץ 1, 21:00

סוד הקסם האשכנזי

מה זה השטויות האלה - "בדיחה מצחיקה"? הרי מה שמצחיק אותי אולי לא מצחיק אחרים. אומרים שביקורת הומור אינה אלא הצגת טעמו של המבקר. אחד אוהב את עדי אשכנזי, אחר נקרע מצחוק משלום אסייג ומוזמניו (בתוכנית "צחוק מעבודה").
אז ביקורת הומור היא סובייקטיבית? בהחלט לא. אני אומר שאשכנזי מצחיקה באמת, לא סתם כעניין של טעם. כמו ששיר של החיפושיות הוא באמת רמה אחרת מאשר "השפן הקטן שכח לסגור הדלת". אצלה מקבלים הומור של ממש, גם ברגעי וולגריות ("אני מוכנה לסחוב כל היום את הביצים של בראד פיט"), ואילו אסייג ושות' (הם קומיקאים מקצוענים מוכשרים) - ממלאים זמן בדאחקות רופסות מינוס. למה? כי אין להם חומר, אם לקומיקאים אין חומר, הם כאילו מנגנים רק את "השפן הקטן" ו"עוגה עוגה", שירים שישעממו גם אם ינגן אותם יאשה חפץ בכינור סטרדיווריוס.
התוכנית הראשונה של אשכנזי על מסע להודו, לפני שבוע, הייתה מצוינת, וזו של אמש הייתה סתם טובה. המקום פה מצומצם מכדי להביא דוגמאות והשוואות. אגיד רק שהתבדחויות של "צחוק מעבודה" טיפשי לצטט אפילו בתור דוגמה שלילית, ואילו אצל אשכנזי יש הברקות שאפשר אפילו לספר, לפחות כך נדמה לי כרגע. דוגמה קצרה משבוע שעבר:
עדי, בת 34, עצמאית, גרה כבר בדירה משלה, מזמינה את הוריה אליה כדי לבשר להם בשורה קשה. עדי: "לקחתי החלטה, אני נוסעת להודו". ההורים לא מוכנים לשמוע. פורצת התנצחות של "אני כן נוסעת", "לא את לא", ואביה של עדי מסכם בקיצור: "את לא נוסעת להודו - וזהו. תעלי לחדר שלך". לא מצחיק אתכם? יש לכם בעיה אמיתית.
  • "מה זה השטויות האלה" עם עדי אשכנזי, ערוץ 2, 21:45

כל ה-ZONE בכף ידך
תאריך:  22/08/2010   |   עודכן:  22/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 גיורא איילנד  הומניטרי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עדי אשכנזי אישה מצחיקה. באמת
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אכן עדי אשכנזי ברמה אחרת.
מומו  |  22/08/10 12:54
2
היא חייבת לי 200 ש"ח
רועי יהודה  |  22/08/10 14:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
משטרת ישראל הוציאה השבוע בצעד חריג, צו לספקיות האינטרנט השונות, המורה להן לחסום את הגישה של לקוחותיהן לאתרי הימורים באינטרנט    מה הסכנה שבצעד כזה? מה המשמעות שלו והאם מדובר בתחילת גלישתו של כדור שלג?
גבריאל וולפסון
"כולנו נולדים נאצים במידה כלשהי, אך השאלה היא האם הצלחנו להתגבר על היצר הזה או לא. אני טוענת שליברמן לא הצליח". על המשפט הזה חתומה דורית לויטה הרטן, ישראלית לשעבר המתגוררת בגרמניה, אוצרת תערוכת "איווט" המוקדשת לאביגדור ליברמן ומוצגת במדרשה לאמנות שבבית-ברל. אמנים מן הימין הוזמנו גם הם להציג, אך עבודותיהם לא עמדו ברף האמנותי של האוצרת. "פשוט לא הסכמנו לרדת מתחת לרמה מסוימת", היא מסבירה
חגית כהן
הנמר האסייתי (ואין הכוונה לברוס לי) התאהב בי    מבצע פיגועי דקירה קטנים אך מציקים, ולטווח הארוך מסומן כמי שיפיץ מגיפה
חגי עמוס
ההחלטה האסטרטגית של אירן היא להשתמש בלבנון, סוריה ועזה, כבמחבלים מתאבדים בישראל. תוך שבועיים לבנון תפתח במתקפת טילים קשה בכל החזיתות בישראל. העורף יפגע אנושות בעיקר בתל אביב    סוריה תהיה זו שתתקוף את ישראל בטילים בעלי ראשי נפץ לא קונבנציונליים
יואב יצחק
החשד כלפי בניהו כאילו הוא שהדליף את המסמך לאברמוביץ', הופרך    בניהו חתר במשך חודשים תחת שר הביטחון אהוד ברק, במטרה לטרפד מינוי אלוף יואב גלנט לכהונת הרמטכ"ל    חתירה תחת שר הביטחון עלולה לעלות כדי עבירה פלילית של הפרת אמונים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il