X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין להסתפק בשרבוב משפטים רומנטיים כפי שאתה נוהג מדי פעם לומר גם אם אינך אוהב כלל את ארץ ישראל, אתה כיהודי מחויב לה והיא אינה מכשיר פוליטי שלטוני
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו. מתפאר ביד הברזל [צילום: פלאש 90]
שליטי היהודים דחקו את עצמם בזדון לישיבה בארץ מכוח ישיבה ביטחונית ולוחמתית, המכונה בפי שונאינו 'כיבוש'. אריק שרון, ה' ירחמהו, אמר בנאום לטרון הידוע לשמצה שאכן אנו כובשים בארצנו שלנו. תפיסה זו, שהתכווצה לאמנות ז'נבה הרביעית המיועדת לכובש זר, העמידה עלינו שופטים כמו גולדסטון וועדות חקירה נוספות

ממקום שביו בוושינגטון, עדיין באזיקים אלקטרוניים פתוחים, משגר בנימין נתניהו בקשה או דרישה למתנחלים: "כבדו את החוק" - ומה איתך?
לעם היהודי יש זכויות חוקיות כלליות בארץ ישראל, לכל היהודים, וממשלת ישראל אינה מוסמכת ואינה יכולה להתנכר לזכויות החוקיות של היהודים ולפעול נגדן בהתמדה ולאורך זמן, ומתוך גרימת נזקים, שאינם בני תיקון, לעם היהודי. להכחיש את הזהות היהודית המיוחדת ולדבר בשמה בעת ובעונה אחת. לתבוע מהערבים להכיר במדינה יהודית כשהמנהיגים אינם מתנהגים כיהודים מזוהים בעיני שבת, כשרות, משפחה ובוודאי לא בענייני הלכות מלכים ומלחמותיהם.
מה זו מדינה יהודית. מדינה שבה יש חוק יהודי קודם כל למען כלל העם היהודי על-פי מסורת ישראל.
עם כל הכבוד, ממשלת ישראל לא ירשה את העם היהודי, אלא אמורה להוות נציגה חוקית של הציבור שבחר בה בבחירות חוקיות ובלתי מוטות באמצעות הכנסת ולא באמצעות הטיה מאורגנת של ראש הממשלה ובית המשפט העליון, כמו בפרשת משה פייגלין. ראש הממשלה, שלא כמנהג המקום, אינו אמור לרמות את קהל בוחריו באופן קבוע ולטעון לשלטון החוק.
גם מדינת ישראל לא ירשה את העם היהודי ואם היא במהותה לאורך זמן פועלת בהתמדה נגדו, עם תוצאות שליליות מוכחות המסכנות את קיומו ובטחונו, רוחו ואמונתו - היא חייבת לקבל תזכורת שהיא ירדה מן הפסים.
מה הם החוקים המכירים בזכויות העם היהודי והתושבים היהודים הגרים ביהודה, בשומרון ובבנימין ובכל מקום בארץ ישראל שאינם מאפשרים את עקירתם באופן חוקי, אלא אך ורק כביטוי של אלימות, הפקרה והתנכרות לזכויות העם היהודי. לכך תינתן תשובה בשורות הבאות.
קבוצה של יהודים שהתארגנה תחת השם "נאמני ארץ", שאני חלק ממנה, ניסחה לאחרונה מסמך מחייב בעניין זכויות היהודים בארץ ישראל וחובת מדינת ישראל לכבדו.
הנה תמצית המסמך:
  • ב"ה יום ג' לחודש הרחמים ה'תש"ע
    הגדרת זכויות העם היהודי ברחבי ארץ ישראל
    והתארגנות מעשית למניעת גירוש המתיישבים
    • - בהתאם להבטחת ה' המפורשת בתנ"ך, שניתנה לאבות האומה ולעם ישראל, היהודים הם בעלי הזכות הריבונית בכל רחבי ארצנו כשבמוקדה ירושלים. זכות זו היא נצחית, אינה נתונה לדיון, ואינה תלויה בהחלטה של איזו ממשלה שהיא.
    • - מכוח המשפט הבינלאומי - "החלטת סן רמו" משנת 1920, והמנדט על ארץ-ישראל שבא בעקבותיו (ואשר אושר בשנת 1922 ע"י חבר הלאומים), וכן מכוח היות היהודים ה"ילידים" (התושבים המקוריים) של חבלי הארץ הללו, הרי במידה ששטח מסוים יינטש ע"י הממשל, נשארים התושבים היהודים להיות בעלי השטח, והם הקודמים לכל ציבור אחר ולכל עם שמתיימר להיות בעל זהות מדינית בארץ ישראל.
    הקהילות היהודיות היושבות בכל רחבי ארץ ישראל הן אפוא הריבוניות במקומותיהן והאזרחים מוגנים מכוחן.
    לממשלת ישראל וגם לכנסת ישראל, אין סמכות לפעול כנגד אזרחים תושבים ולבצע מדיניות המנוגדת לזכויות העם היהודי בארץ ישראל. אם תבצענה מהלכים שכאלה, הרי היא ככל גורם זר הלוחם נגד יהודים וקהילותיהם בארץ ישראל. כל מי שמתיימר לדבר עם האויב בשם התושבים היהודים, לגרשם, או לנקוט בכל אמצעי אלים או אפילו לא אלים לשם כך, הינו פועל ללא סמכות, ויהיה כפוף לכל התוצאות העלולות להיות לפעולות בלתי חוקיות אלו על-פי כל דין, בדיני אדם ובדיני שמיים.
    מאחר שהחלטת התושבים נחושה להישאר במקומותיהם ויהי מה, הרי הפעלת זרועות הביטחון כנגד התושבים, תביא למצער לפירוד לבבות נורא ולתוצאות שסופן מי ישורנו.
    האזרחים והתושבים ביהודה שומרון ובנימין, קוראים לממשלה ולכנסת, לחדול מכל משא-ומתן המבוסס על עיקרון "שטחי ארץ הקודש תמורת שלום", להעמיד חוקי יסוד [חוקה] מתאימים להגנת חבלי ארץ ישראל, הישובים היהודיים, הקהילות והפרטים. כמו"כ להכיר בזכויות הריבוניות של היהודים בארץ ישראל בכלל ובחבלי יהודה שומרון ובנימין בפרט, לאפשר ליהודים להישאר נטועים על אדמתם מבלי להפריע להמשך חייהם, ולהגן על שלומם וטובתם כמו על אלו של כל אזרח.
    על החתום:
    הרב שלום דב בער הלוי וולפא, הרב ישראל אריאל, הרב דב שטיין, הרב מרדכי רבינוביץ, הרב ישעיהו הולנדר, פרופ' הלל ויס, איציק שדמי, שמואל מידד-זנגי, ברוך מרזל, רותי איזיקוביץ, קטי כהן, ענת לבני, יונתן האן, יואל לרנר, גדליה גלזר, עמנואל גרטל, בועז שפירא, מיכאל בן-חורין, אהוד טוקאטלי
עד כמה שידוע לי, הוועד היהודי והנהלת הסוכנות, קל וחומר מוסדות היישוב וממשלות ישראל, לא תבעו את זכויות היהודים בארץ ישראל מכוח התנ"ך ומקומו כמסמך מחייב במשפט הבינלאומי, מחייב במשתמע ומחייב מתוך הטמעתו באמנות בינלאומיות, במנהג ובנוהג ובנורמות אתיות הנהוגות במדינות מתוקנות ובדתות המונותיאיסטיות שהן המסד הקונספטואלי והחוקי למדינות הקיימות, ולא ציינו מעולם את הסכמי סן רמו והסכמי המנדט המקוריים שקבעו את גבולות הארץ לרבות עבר הירדן המזרחי. שליטי היהודים דחקו את עצמם בזדון לישיבה בארץ מכוח ישיבה ביטחונית ולוחמתית, המכונה בפי שונאינו 'כיבוש'. אריק שרון, ה' ירחמהו, אמר בנאום לטרון הידוע לשמצה שאכן אנו כובשים בארצנו שלנו. תפיסה זו, שהתכווצה לאמנות ז'נבה הרביעית המיועדת לכובש זר, העמידה עלינו שופטים כמו גולדסטון וועדות חקירה נוספות, ופירקה את זכות ההגנה העצמית של מדינת ישראל המוצגת כמדינת טרור לא לגיטימית.
אתה, ראש הממשלה, נסעת כמו צ'מברליין להביא שלום בימינו. האם אינך יודע שוועידת וושינגטון היא ועידת ואנזה בהשתתפות ראש ממשלה יהודי שבא לתת הכשר להמשך תהליך הרצח? התזכורת של אמשה יא זו שהזעיקה אותך לדרוש לכבד את חוק הגירוש.
הטיעון הביטחוני והסתמכות על טענת קבלת עיקרון החלוקה ב-1947 היוו את מוקד הטיעונים ללגיטימציה של מדינת ישראל. אין פלא שתפיסה פסיכו-משפטית שכזאת, הדורשת הכרה מתחשבת ורחמנית במדינת ישראל כארץ פליטי שואה ופליטי רדיפות במדינת ישראל, תוך ביטול והכחשה של הזכויות היהודיות המלאות והבלעדיות בארץ ישראל לאורך שנים, חרצה את גורלה של מדינת ישראל בגלגולה הנוכחי.
ראש הממשלה! אין להסתפק בשרבוב משפטים רומנטיים כפי שאתה נוהג מדי פעם לומר: "שלא ילמדו אותי אהבת ארץ ישראל" משפט שקול ל"שלא ילמדו אותי אהבת שרה אשתי". גם אם אינך אוהב כלל את ארץ ישראל, אתה כיהודי מחויב לה והיא אינה מכשיר פוליטי שלטוני.
ראש הממשלה היקר,
מדוע שנכבד את "החוק" המדומה שקם עלינו לכלותנו. אתה ושר הביטחון, יחד עם כנופיית שלטון החוק, זרקתם אותנו מחבל עזה ומבית השלום בחברון. התפארתם ביד הברזל שלכם ועוד ידכם נטויה. הגיע הזמן שתתרגלו ללמוד ולכבד את החוק שהוא מעל חוק המדינה שסטתה מדרכה.
לכן, אנו מודיעים - לא נוותר על זכותנו וחובתנו לגור, לשבת ולרשת את ארץ ישראל למלוא גבולותיה מנהר פרת ועד נחל מצרים. בכל מקום שבו דורכת כף רגלינו בכפוף לשלטון חוק תקין וישר, ולא חוק מניפולטיבי ומגויס.
כבד את החוק!

תאריך:  02/09/2010   |   עודכן:  03/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו, כבד את החוק!
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מילים כדורבנות המיועדות לכלל  ל"ת
דניאל סבלדי  |  4/09/10 15:36
2
נפלא!!! אמת ויציב!!! ל"ת
הניה  |  4/09/10 20:13
3
מעמד הממשלה ככובש על יהודים
ירון זכאי  |  4/09/10 21:56
4
אז לדעתך שלמה המלך היה בוגד?
עמי ת"א  |  4/09/10 22:26
5
מהמנדט המקורי נותרו עשרה אחוז
הלל ויס  |  5/09/10 04:59
6
ביבי עכשיו הוא החוק של הסמול נ
קורןנאוה טבריה  |  5/09/10 06:28
7
וזה מרצה באוניברסיטה ?
שלמה הלוי  |  5/09/10 07:09
8
חילל וייס
זהר ל  |  5/09/10 09:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תרצה הכטר
שתי הצהרות הכניס נתניהו לנאומו: "לא הגעתי לכאן כדי לנצח בוויכוח"; "לא באתי לכאן למשחק אשמה"    האם הוא עומד במטרות אלו? הבה נראה!
דני איילון
כצאצא של משפחה שאולצה לעזוב את אלג'יריה, אבי ואני - כמו גם מיליוני יהודים אחרים בני משפחות שגורשו מארצות ערב לאחר 1948 - זכאים לפיצויים ולפתרון צודק
רועי ברק
הגיע הזמן לקבל את הביקורת על האקדמיות בישראל, להתנהל בשקיפות ולהתחיל לפעול למען מסד הערכים שעליהם מושתתת מדינת ישראל ושבהם מאמין רוב הציבור במדינה
איתמר לוין
הנחייתו של היועץ המשפטי בנוגע להגבלת זמן החקירות, מהווה מענה הולם לבעיה שניסח פרקינסון כבר ב-1957
מני ישי
אם בסביבות שנת 600 לספירה יהודי חדייב העשירים, שהתגוררו בחצי האי ערב, לא היו דוחים בבוז ישמעאלי בשם מוחמד, שרצה להתגייר, הוא לא היה מקים דת חלופית בשם איסלאם, ואז...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il