X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
מחוברים [צילום: אלדד רפאלי]
מחוברים: דווקא הנשים מעניינות הרבה יותר
"מחוברים" היא אומנם הסדרה הכי מעניינת בטלוויזיה כרגע, למרות שהגברים שלה לא חושפים שום רגש אמיתי. מזל באמת שהנשים שלצדם מגניבות מדי פעם חיוך למצלמה

לקח תשעה פרקים וחצי אבל בסוף זה קרה. בדקה ה-17 של פרק 10 של "מחוברים" התרחש האירוע שחשבתי שלא אזכה לראות בימי חיי. עידית שריג חייכה. היסטוריה. זו לא הייתה עווית, זה היה חיוך אמיתי, למעשה שני חיוכונים קטנים ברצף. כמו לחיצת היד של רבין וערפאת (מעניין, בדיוק היום לפני 17 שנה) - מהוססת ובחוסר רצון מופגן, מרעישה ומתבקשת באותה מידה, פרצה בת צחוק קטנה מפניה היפות של אשתו של רן שריג ולמשך שתי שניות האירה את המסך.
תמיד אזכור איפה זה קרה, במעלית בדרך לארוחה זוגית אצל רושפלד. עשרה פרקים של חמיצות רעילה נדמים כמו נצח. כבר שיערתי שייקח יותר זמן לשחרר ממנה חיוך מהזמן שלקח לשחרר את נלסון מנדלה אבל בסוף זה קרה. אפילו לא בסוף, אנחנו רק בשליש הראשון של העונה. איזה שיאים עוד ניתן לכבוש? מה יקרה בקליימקס של פרק הסיום? היא תניח עליו יד אוהבת?
בעונה הנוכחית, כמו בקודמת, הנשים הן המעניינות באמת. אפשר לחלק אותן לשתי קטגוריות: המאמללות (עידית שריג ודפנה, אשתו של ישי) והמאומללות (גב' גולדן, הנשים המתחלפות של דודו בוסי המכמיר לב בפני עצמו). הנשים מעניינות יותר כי הן אמיתיות יותר.
ייתכן והסיבה היא שבתור שחקניות משנה הן מרגישות חופשיות יותר לנהוג בטבעיות אבל למעשה הן אמיתיות בעיקר בהשוואה לגברים שאתן. הבחירה בארבעה גברים ברנז'אים תל אביביים (ואותי, בניגוד לפקחית החניה רותי, לא מעניין שלרן שריג יש תו חניה של עיריית גבעתיים), יצרה תבנית של גיבורים מודעים מאוד למצלמה, לתדמית של עצמם ובעיקר לפוזה שלהם. הדמות הפריפריאלית, הנער לואיס ממצפה רמון, די הולך לאיבוד בסדרה ובינתיים לא מקבל את זמן המסך הראוי לו. חבל, בעונה הקודמת דווקא חנה ואנגלינה מחולון היו התגלית הגדולה.
שיהיה ברור, "מחוברים" היא עדיין הדבר המעניין ביותר שיש בטלוויזיה. להיכנס ליום יום של חמישה טיפוסי קיצון זה תמיד כיף גדול. אבל הסדרה לא תחדור למעמקי הפוטנציאל שלה אם הגיבורים לא יזנחו את הפאסון ויראו שהם מדממים. דם אמיתי, לא קטשופ.
יוצרי הסדרה הודו שהיו חששות לקראת העונה הגברית. פחדו שחמישה גברים יחזיקו מצלמה וישתקו. אז הם לא שותקים. למעשה רן שריג לא סותם את הפה ומספק תכנים מעניינים (מציצות, ג'וינטים, תלונות על האשה) אבל יוצא שטחי כמו הדמויות שהוא כותב ב"רמזור". אשתו לעומת זאת, השתקנית, במבט אחד מצמית אומרת יותר מספר שלם של פרימו לוי. שלא לדבר על החיוך שלה, אותו אפשר לפרמט ולמכור ל-HBO.

תאריך:  13/09/2010   |   עודכן:  13/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחוברים: דווקא הנשים מעניינות הרבה יותר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יאיר דרייפוס
הרב שג"ר ראה במדינה את הגאולה שבדרך הטבע, שבריאליה, אך יחד עם זאת היא עוררה בו ריגוש משיחי. באחרית חייו הוא הבין גם את המשיחיות החב"דית
אברהם בן-עזרא
מומחה בית המשפט זונח את ייעודו להיות מומחה אובייקטיבי וחסר פניות, מתייצב לצד הקבלן, והתובעים מתמקדים בעימות ובמאבק נגדו כאילו הוא (וכזה הוא) מומחה מטעם הנתבעים
ראובן לייב
מסעדת "רוקח 73" התל אביבית התמחתה, אומנם, במעדני הים שלה, אבל גם תבשילי הבשר והפסטה אינם נופלים מהם במאומה
יעקב בר-און
לא הכי שגרתי לראות סופר גבר כותב ספר שלם מנקודת מבטה של אישה, אבל אופיר טושה-גפלה קובע: "כשאני כותב רוצח, מול הדף והעט אני רוצח. אישה זה יותר פשוט מרוצח"
צבי גיל
אין סליחה ואין מחילה, גם לא ביום הכיפורים, למזניחי בית העלמין בקדימה, בו קבורה רעייתי    שנים של מחדל ושל שתיקה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il