X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אחמדינג'אד שב לבימת האו"ם ואמר את דברי הבלע הידועים שוב נשאלת השאלה - האם לא למד העולם דבר? התשובה הניגרת באופן כה נחרץ גם הפעם - לא! הוא לא למד כלום
▪  ▪  ▪
מחמוד אחמדינג'אד במופע סולו בתיאטרון האבסורד של האו"ם, ניו-יורק 2010 [AP]
"העולם הוא מקום מסוכן לחיות בו, לא בגלל האנשים שעושים רע, אלא בגלל אלו שלא עושים דבר בעניין" [אלברט איינשטיין]

   איציק וולף
"הצהרה מהלכת נגד האו"ם"

   איציק וולף
"אין מקום לישראל באזור"

מאז שנבחר לנשיאות לכהונתו הראשונה ב-2005, שנה אחר שנה מצהיר נשיא הרפובליקה האיסלאמית של אירן את מילות הארס שלו נגד מדינת ישראל והעם היהודי. שנה אחר שנה הוא מטיף את השנאה היוקדת של המשטר האיסלאמיסטי-חומייניסטי נגד כל מה שהוא לא איסלאמי, ושנה אחר שנה הוא ממשיך לקבל את הבמה להטפותיו בתיאטרון האבסורד של העולם המערבי אשר שוכן בבניין האומות המאוחדות בניו-יורק שבארצות הברית של אמריקה.
שנה באה ושנה הולכת, וכאילו באופן מתוזמן היטב מופיע אחמדינג'אד, הצורר האירני, מעל בימת העולם החופשי בניו-יורק, ממש רגע לאחר שציינו את פתיחת השנה היהודית ולאחר שהמוני בית-ישראל סיימו את צום הכיפורים. מעין רמז מוזר ומבעית שכזה - המסורת העתיקה של עם ישראל נמשכת באדיקות ובמסירות... גם השנאה היוקדת לעם הזה נמשכת באובססיביות הרסנית.

ביטול הרוע - רק בכוח

תוכנית הגרעין האירנית היא טריגר מעולה להכרזת המאבק באירן. ויש לחזור ולומר - הפצצה האירנית היא לא האיום אלא רק אמצעי, האיום הוא האידיאולוגיה ההרסנית של המשטר באירן

המשטר האירני אינו שונה מכל המשטרים הקיצוניים האחרים שהייתה האנושות עדה להם באופן מזעזע עד לפני כמה עשרות שנים. המטרה שלו היא ברורה לכל - הגמוניה אזורית ואחר-כך גם עולמית. המנוע שלו הוא אידיאולוגיה איסלאמיסטית קיצונית בעל שאיפות גלובליות להשתלטות על העולם המערבי-הנוצרי ולהפכו לעולם מוסלמי שיונהג על-ידי אנשי דת פנאטים.
כבר טענתי בעבר כי תוכנית הגרעין האירנית היא טריגר מעולה להכרזת המאבק באירן. ויש לחזור ולומר - הפצצה האירנית היא לא האיום אלא רק אמצעי, האיום הוא האידיאולוגיה ההרסנית של המשטר באירן. אחמדינג'אד אמר בנאומו באו"ם שהתקפה על מתקני הגרעין של אירן תצית "מלחמה ללא גבולות". לא המאבק, קונבנציונאלי או בלתי-קונבנציונאלי, הוא האיום הגדול על ישראל ואומות העולם, אלא אי-המאבק בכוחות הרשע הללו הוא הסכנה והאיום הקיומי שלנו ושל כל האומות החפצות חיים. את הרוע לא מסירים בדיבורים ובדיפלומטיה, רוע עוקרים באכזריות חסרת פשרות, זהו שיעור ההיסטוריה.
אי-קבלת ההחלטות הנחוצות בידי המנהיגים של ימינו מוכיחה שוב את רפיון הדיפלומטיה המערבית מול גורמי הרשע של האנושות (כמעשה צ'מברליין הידוע), וכן מוכיחה פעם נוספת את העובדה כי הארגון שקם לאחר מלחמת העולם השנייה, האומות המאוחדות (האו"ם), במטרה לשמור על הערך הכה חשוב - שמירה על זכויות האדם - לא ממלא את תפקידו הייעודי.
בכל מקרה, בשעון אוזל החול, והכרעות משמעותיות עדיין אין בנמצא.

להפסיק את העמדת הפנים

העולם כבר מכיר את המשטר האיום באירן, והבמה הזו שהוא מקבל היא אבסורד שאין שני לו. דמיינו מכר שלכם, שבלי הרף מגדף אתכם ואת משפחתכם ואף מאיים עליכם, אך בכל זאת, בליל שבת אתם מזמינים אותו לשבת לשולחנכם, האין זה אבסורד?!

אחמדינג'אד שב לבימת האו"ם ואמר את דברי הבלע הידועים, שבאמת אין צורך לחזור על תוכנם... הצהרות שכבר כולנו מכירים בלא רצוננו. לא על הפרסונה האירנית רוצה אני לשוחח אם כי על העיקרון. כבר באמת שנמאס לומר ולכתוב זאת, אך שוב נשאלת השאלה - האם לא למד העולם דבר? והתשובה הניגרת באופן כה נחרץ גם הפעם - לא! הוא לא למד כלום.
מצד אחד, נדמה שטוב כי האיש הזה מקבל במה, כיוון שהוא מציג לעולם היטב את הסכנה והאיום מהמשטר הרדיקאלי של אירן. אך מצד שני, העולם כבר מכיר את המשטר האיום באירן, והבמה הזו שהוא מקבל היא אבסורד שאין שני לו. דמיינו מכר שלכם, שבלי הרף מגדף אתכם ואת משפחתכם ואף מאיים עליכם, אך בכל זאת, בליל שבת אתם מזמינים אותו לשבת לשולחנכם, האין זה אבסורד?!
אומות העולם רואות את האיום מול עיניהן, אך בכל זאת ממשיכות כולן לשבת על הגדר. הסנקציות שמטילים על אירן הן אשליה. מדוע? מתי בהיסטוריה חזר בו משטר קיצוני כלשהו מדבריו או משאיפותיו אך ורק על-ידי אמצעים שכאלו? מעבר לכך, הסנקציות שמטיל האו"ם על אירן מוכיחות כי אין בכוחן לעצור את האיום האירני. את האיום האירני יעצור רק מאבק עיקש. אי-אפשר להמשיך בהעמדת הפנים המסוכנת הזו, וגם תקוות השווא שמא אולי ייפול המשטר, הן אשליה מסוכנת. את המשטר הקיצוני הזה יש למוטט לחלוטין.
האמירה היא ברורה ביותר - האידיאולוגיה האיסלאמיסטית של אירן היא סכנה לעולם כולו, וכרגיל העם היהודי ניצב בתווך. העמדת הפנים חייבת להיפסק, על העולם להכריז מאבק עיקש במשטר הרדיקאלי הזה אשר כבר היום שולח את זרועותיו לכל עבר. מרבית אירועי הטרור במזרח התיכון קשורים למשטר זה, מימון של גופי טרור כמו חיזבאללה, חמאס, חימוש סוריה ועידודה להמשיך את העוינת כלפי ישראל, ומימון קבוצות חמושים בעירק ובמזרח התיכון נגד הכוחות האמריקניים.
הנה רק לאחרונה דווח כי ביקר נשיא אירן בסוריה ואמר כי "לישראל אין מקום במזרח התיכון". כל אלו ידועים כבר לכל, אין זה סוד ולא צריכים להיות מומחים גדולים. ההצהרות המאיימות של אחמדינג'אד הן ההצהרות של המשטר האירני. יש שחושבים כי אולי אם יהיה נשיא אחר, פרגמאטי יותר, אז אולי יש סיכוי להרגעת הרוחות - אלה תקוות מהולות באילוזיות והן חסרות בסיס. גם חילופי שלטון באירן הן אילוזיה, הפלת שלטון הטרור הזה תתבצע אך ורק בדרכים הראויות לרדיקאלים ודרך אחרת אין. וזאת למדה האנושות מאירועי ההיסטוריה.

תאריך:  22/09/2010   |   עודכן:  22/09/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תיאטרון האבסורד נמשך: אחמדינג'אד חוזר לאו"ם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
משוגע לטובת מי
אליהו חיים  |  23/09/10 01:03
2
חייבים לקבוע מועד ליום הדין
הקץ לטרור   |  24/09/10 09:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
מישהו צריך להגיד לאולמרט את האמת: עזוב את ברק. זה לא הוא שהעיף אותך מהשלטון. זה טלנסקי שביצע בך סיכול ממוקד באמצעות מעטפה
דודו אלהרר
מדינת ישראל, באי-לקיחת אחריות על המתרחש בעזה ועל השתלטות חמאס על הרצועה, גורמת לעצמה נזק בלתי הפיך, והכל עוד יחזור אלינו כמו בומרנג
עו"ד משה גולדבלט
על מה יש לו, לראש לשכת עורכי הדין, לחגוג? ללשכת עורכי הדין, לעורכי הדין ולמקצוע עריכת הדין אין סיבה למסיבה
מתי דוד
חלקים בשמאל הקיצוני "תרגמו" את הסיסמה האנטישמית הישנה ל"שפה" פוליטית עכשווית מקורית    הברית של השמאל הקיצוני עם השותף הפלשתיני
נסים ישעיהו
אומרת התורה בפירוש, שאת האמונה יש להפוך למודעות. התכלית של המצווה הזאת היא שנזכה להגיע לכך שלכולנו יש מודעות אחת משותפת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il