X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
אריק אלפר מייעץ, נועם טור מדגמן, עידן קפון פתח קייטנה, טומי אלתגר מנחה בערוץ 24 ועידן חביב, מתברר, יודע לשחק. ריכזנו בשבילכם את כל הדרכים בהן האריכו שורדי העבר את דקות התהילה שלהם, ואיך הם לא כיבו לעצמם את הלפיד
▪  ▪  ▪

הריאליטי הוא מקפצה לפרסום, על כך כבר אין מי שחולק. בין אם אנחנו אוהבים זאת ובין אם לא – זו המציאות בשנים האחרונות והיא הולכת ונעשית לגיטימית יותר ויותר. בדיקה קלילה מגלה שאכן רבים הכוכבים שנולדו מתוך אנונימיות על המסך ובדיקה מעמיקה עוד יותר מעלה שדווקא הפורמט של "הישרדות", באופן מפתיע, הוא שמוליד בוגרים שמצליחים להמשיך אל מעבר ל-15 דקות התהילה הסטנדרטיות. רבים מהשורדים זוכים להצעות מפתות מצד ערוץ 10 עצמו, חוזים שמנמנים ואופציות לא רעות להצלחה. זו - אם תגיע - כבר תלויה ביכולת האמיתית שלהם.
השבוע שב אל התודעה עידן חביב, מגדל האננס מהעונה השנייה של "הישרדות", ככוכב מיני הסדרה של Yes "אבודים באפריקה". פתאום, כאילו משום מקום, חזר חביב אל התודעה בסצנות משחק לא רעות בכלל לצד רותם סלע, צחי גראד ושאר שחקנים. חביב הפתיע גם אותנו לטובה, עובדה שדרבנה אותנו לצאת ולנבור בארכיונים ולהיזכר מי מבוגרי "הישרדות" הצליח גם בעולם האמיתי. דוח מצב פליטי הישרדות מונח לפניכם.

אריק, רופא, תל אביב

מתי שרד: הישרדות 2 - איי הפנינה.
כמה גבוה הגיע: עד למיליון.
מה יצא לו מזה: אחרי שהזרים מיליון שקלים לחשבון הבנק שלו התפנה ד"ר אלפר להתמודד עם התדמית המסובכת שנוצרה לו על האי וכך הגיע הרופא שוב אל הטלוויזיה. "ד"ר אריק" היא שמה של תוכנית הטלוויזיה של אלפר ששודרה בערוץ הבריאות ובערוץ 10 ובה עסק אלפר בנושאים רפואיים שונים ובעיקר ניפץ מיתוסים בתחום. הבחור ככל הנראה עבר מסך היטב, ולפני מספר חודשים גם התחיל להגיש תוכנית חדשה ברדיו תל אביב ובו הוא עושה בערך את אותו הדבר, רק ללא מצלמה.
מה יצא לנו מזה: עונה מעניינת של "הישרדות" והרחבת הידע הכללי. טריוויה, מישהו?

גיא, נטורופת, תל אביב
צפו בקליפ של נטלי

מתי שרד: הישרדות 2 - איי הפנינה.
כמה גבוה הגיע: היה המודח ה-11 ועבר לחבר המושבעים.
מה יצא לו מזה: זה התחיל ממיזם עסקי בצורת פאב, המשיך לעוד בר תל אביבי ולאחרונה נפתח השלישי. אימפריית חיי הלילה של גיאור היא רק קצה המזלג של הזינוק לו זכה השורד כשחזר לארץ. שנה אחרי הכל, נכנע הנטורופת הרגיש ללחצים ושקע שוב בהרפתקה מבית היוצר של ערוץ 10. פוסטר ענק בנתיבי איילון, סטייל של לימוזינות וחליפות ודפנה דה גרוט אחת. גם אם ישבור את הכוס בקרוב, התואר "הרווק" ידבק בו לעולם. ומסתבר שכך גם המתמודדת נטלי שיצאה לא מזמן בשיר אהבה נכזבת.
מה יצא לנו מזה: אינפלציה של מקומות בילוי בעיר, הצצה להרמון נשים וקליפ קורע לב.
צפו בקליפ של נטלי

טומי, מדריך קפוארה, גני תקווה

מתי שרד: הישרדות 3 - הפיליפינים.
כמה גבוה הגיע: כמעט עד הסוף, אל המקום השני והמכובד.
מה יצא לו מזה: מדריך הקפוארה רק בן 25 החודש אך בשנה שעברה מאז רקד מול המצלמות לראשונה הספיק להקים בית ספר מכובד ללימודי אמנות הריקוד הדרום אמריקני. ובכל זאת, את עיקר ההצלחה גרף טומי דווקא מעבר לכביש, מחוץ לבית "האח הגדול". את השנה האחרונה מעביר אלתגר בצמוד לאיילה רשף, בוגרת העונה האחרונה של הריאליטי המתחרה, וכנראה שהקסם של הזוג עובד לא רק מול צלמי הפפראצי וכתבי הרכילות. בתחילת הקיץ זכו השניים, שמדגמנים זוגיות תחת כל עץ רענן, בתוכנית בערוץ 24 ובחודש האחרון גם נפוצה שמועה בברנז'ה על ששני בוגרי הריאליטי צפויים לזכות בקמפיין הבא של חברת ההלבשה "גו אנדר".
מה יצא לנו מזה: בעיקר סוף לסאגת איילה וסער.

ליה, מנהלת שיווק, אשקלון ומירית, מדריכת אירובי, לוד

מתי שרדו: ליה - הישרדות 1 - האיים הקריביים, מירית - הישרדות 2 - איי הפנינה.
כמה גבוה הגיעו: ליה - עד לחבר המושבעים, מירית - המקום השני.
מה יצא להן מזה: שתי הבחורות אומנם לא התחרו באותה עונה של "הישרדות" אבל מבחינת ההישג שאחרי האי, מדובר בצמד דומה למדי ולכן אוחדו לכדי שבט אחד. אחרי ששתיהן כיכבו בקמפיינים אופנתיים שונים, החל מחברת הלבשה ועד בית ספר לקוסמטיקה, זכתה גיל בתוכנית בוקר משותפת עם נעמה קסרי בערוץ 10. אבל עד מהרה הוחלף הקאסט של "שורדות בבית" ווקנין תפסה את משבצת הבלונדינית שליד המיליונרית. רענון השורות החזיר את וקנין אל התודעה בליהוק שהקל מאוד על אחראי הגרפיקה של התוכנית, שבעקבות הדמיון לליה בצבע השיער לא היה צריך לשנות את הפתיח. הכי מקצועי.
מה יצא לנו מזה: יש מי שיגיד שנולדה לה "מאמי לאומית" חדשה. תלוי על מי מהן מדברים.

נועם, כוורן, חופית

מתי שרד: הישרדות 1 - האיים הקריביים.
כמה גבוה הגיע: אל המקום השני, ממש בין נעמה לדן מנו.
מה יצא לו מזה: נגיד את זה כך - איש האדמה והערכים כבר לא ממש מפצח קוקוסים ומסתובב עם מצ'טה. כשטור חזר מהקריביים כבר המתינו לו בשדה התעופה שלל הצעות וחוזי דוגמנות, אבל עד שהכוורן לא הגיע אל משרדי "פוקס" הוא לא ממש היה בעניינים. מאז עברו הרבה מים בנהר והרבה בגדים הוחלפו, טור הסתובב לא מעט עם בר רפאלי, הצטרף אליה לסצנות במיטה ונדמה ששהה במחיצתה הרבה יותר מאשר השותף האמיתי שלה, דיקפריו. בין לבין הופיע הבחור באינסוף צילומי פפראצי, חזר להתארח במשך שני פרקים בעונה השנייה של "הישרדות" ולאחרונה אף היה שופט בכיר בתחרות "התחת של המדינה". החלום הישראלי במיטבו.
מה יצא לנו מזה: שלל ויז'ואלים של בר רפאלי, קצת חינוך לערכים והרבה יותר הערכה לכוורנים באשר הם.

נעמה, קוסמטיקאית, כרמיאל

מתי שרדה: הישרדות 1 - האיים הקריביים.
כמה גבוה הגיעה: הכי גבוה - השורדת האחרונה.
מה יצא לה מזה: בכל פעם שהופיע שמה של נעמה בתוכנית הוצמד אליו הטייטל "קוסמטיקאית, כרמיאל" ולאט לאט משך עבורה עוד ועוד קליינטיות אל העיירה הצפונית. למרות הכל, כשחזרה לארץ נשארה קסרי בכרמיאל והרחיבה את מכון הקוסמטיקה שלה, שמצליח לשמור על כסאות מלאים כמעט בכל שעה. כשהיא לא עושה פילינג או בודקת את יתרת העובר ושב שלה, שזכה גם הוא למשב רוח מרענן אחרי הזכייה, מגישה קסרי בשנתיים האחרונות תוכנית משלה בערוץ 10. "איזה יופי" הוא הגלגול השני של התוכנית "שורדות בבית" אותה חלקה עם ליה גיל, ומאוחר יותר גם עם מירית וקנין, ועכשיו הבמה כולה של קסרי, שלאט לאט מתחילה ללמוד איך עושים טלוויזיה. על הדרך היא חולקת זוגיות עם איש העסקים גל ארז, בוגר העונה השנייה של "הישרדות", שאחרי שנדקר על-ידי דג ארסי במי האוקיינוס שב ארצה הישר אל זרועותיה של השורדת הראשונה.
מה יצא לנו מזה: עוד תוכנית בוקר ואינספור ראיונות לפני כל גמר של "הישרדות".

עידן, מגדל אננס, רעות

מתי שרד: הישרדות 2- איי הפנינה.
כמה גבוה הגיע: היה בין האחרונים להיות מודח מהאי והצטרף לחבר המושבעים.
מה יצא לו מזה: חביב הצליח להישכח מהר יחסית אחרי שכבו המצלמות. מגדל האננס חזר אל השדות ונעלם עד שלפני כמה חודשים הפציע אל מול התקשורת בהופעה קצרה בה הוא וגיטרה חלקו במה ועם הודעה כי בקרוב ייצא אלבום. זה לקח קצת יותר זמן מהצפוי אבל בעוד חודשיים נפגוש אותו על מדפי החנויות, אחרי שניחשף אל יכולת המשחק המפתיעה של הבחור שנסע שוב הרחק אל מעבר לים, רק שהפעם עם חברה הרבה יותר מוצלחת. רותם סלע, ארזת לבד?
מה יצא לנו מזה: בינתיים – קומדיה מוצלחת.

עידן, עורך דין, רמת גן

מתי שרד: הישרדות 1 - האיים הקריביים, הישרדות אולסטארס.
כמה גבוה הגיע: בסיבוב הראשון הגיע קפון רק עד לחבר המושבעים אך בעונה האחרונה של התוכנית זכה סוף סוף לשבת על במת הגמר.
מה יצא לו מזה: האמת, שנדמה שלא יותר מדי. אחרי שעשה לעצמו לא מעט פדיחות בגמר הראשון והתנצח מול דן מנו על גורלה של קוריצה התרנגולת, הפך הפעם הקפון את עורו והציג אישיות יציבה הרבה יותר מבעבר ולכן גם הגיע גבוה יותר במשחק. אחרי שחזר מהאי בפעם הראשונה לא ממש האירה לו הדרך והנגיעה היחידה שלו בתהילה הייתה באמצעות טור שבועי על "הישרדות 3" באתר makoהפעם יצא קפון למשימה כשהוא כבר מכין לעצמו גיבוי. בקיץ האחרון חנך השורד הנצחי את קייטנת הישרדות הפרטית שלו וילדי אזור חיפה זכו להעביר איתו את החופש הגדול, כשהם מחולקים לשבטים ומתחרים באתגרים שונים. הפרס - מכשיר אקס בוקס יוקרתי חיכה למנצח בסוף הקיץ.
מה יצא לנו מזה: הרבה בדיחות, כמה רגעים טלוויזיונים מרגשים והכי חשוב - להכיר את אמא של עידן.

פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  03/10/2010   |   עודכן:  03/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שרדנו כך: מה עושים היום מתמודדי "הישרדות"?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בן פרץ
אין לנו שום דבר נגדם ברמה האישית, אבל יש לא מעט מנחי טלוויזיה בלתי נסבלים שפשוט קשה לנו לראות על המסך הקטך. מחיים הכט ועד ליטל שוורץ, הנה רשימה של אנשים שצריכים לשקול פרישה מוקדמת
יעקב בר-און
נכד ראשון לאריאל זילבר
יעקב בר-און
העניין שמגלה החברה הישראלית בתורתו של רבי נחמן מברסלב היא בבחינת חדשות ישנות    בימים אלה עולה על העגלה השועטת גם רשות הדואר, שהנפיקה לציון 200 שנה לפטירתו ערכת מזכרת מרשימה. שיחה עם הרב עופר גיסין, האיש שמאחורי החיבור בין ברסלב לבולים
טובה ספרא
טעות היא לנהל כעת מו"מ כלשהו, כיוון שתוצאתו יכולה להיות מביכה    תחזיות מדיניות מתממשות    בשנים הבאות: תתחזק הלאומניות העולמית    תמונת הכוכבים: 8.10.10-1.10.10
אדוארד אטלר
פרויקט המצלמות שינחת עלינו בקרוב (אם לא קודם) עומד להשליט כאן טרור תחבורתי סוציאליסטי. "תיהני כל עוד את יכולה", אמרתי לאלפא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il