X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
האודישן של יונית לוי ל-CNN, החברה של יאיר נתניהו והזוגיות של רון קופמן הן רק דוגמאות לאייטמים זולים וצהובים שמגיש לנו פינס במומחיות ובמקצוענות יתרה. בתור מתאבן קטן שלפני החדשות, זה אפילו עובד לא רע
▪  ▪  ▪
פינס. יודע מה הוא עושה [צילום: מתוך עכבר העיר]

צופי לונדון את קירשנבאום עברו אתמול לערוץ עשר בשעה שבע וחיכתה להם הפתעה: גיא פינס. הם שמעו שמועות שזה אמור לקרות אחרי החגים, אבל אף אחד לא האמין שאחרי החגים אי פעם יגיע. את המהדורה שלו פתח פינס בחיוך זחוח. קל לטעון את החיוך הזה במשמעויות יתר, אבל זה לא הוגן. הוא הרי תמיד פותח את המהדורה שלו בחיוך זחוח. אבל הפעם הייתה לו סיבה טובה: בתום תקופת ניסיון מוצלחת מעבר להרי ה-22:00, פינס מגיע סוף סוף למשבצת הראויה לו לפני החדשות. לונדון וקירשנבאום הוגלו אל הקרחון של 18:00 ונאלצו לוותר על תפקידם הוותיק כמופע החימום של יעקב ומיקי.
אותם צופים קבועים של לונד' את קירש' חטפו הלם קל שלא לומר הקיאו קצת בפה למראה חדשות הבידור הקלילות שחיללו להם את שבע בערב. אבל אם הם נשמו עמוק ונתנו לזה צ'אנס, הם הבינו שהשד לא נורא.
המהדורה נפתחה בידיעה על האודישן של יונית לוי לתפקיד מגישה בסי-אן-אן, סקופ מרעיש, חשוב ומאוד לא צהוב - בעולם שבו גיא פינס פועל. אחרי זה עברו לאייטם על יאיר נתניהו ובת זוגו החדשה, סיפור ראוי לכל הדעות, בהנחה שהוא מדויק ולא בלוף יחצ"ני.
הלונדונים וקירשנבאומים יכלו להרגיש בנוח מול הבילוי היומי החדש שלהם כשתקף אותם רגע הביזאר הקיצוני של הערב - כתבת צבע על חיי הזוגיות המאושרים של רון ("הקוף") קופמן וחגית ברונסקי. הקוף ישב בסלון ביתו ועישן בעצבנות. נראה שהוא צריך את הכתבה הזאת כמו שהוא צריך כתם חשוד בריאה. בת זוגו, לעומת זאת, פיזזה בין החדרים והתעקשה להראות לצופים כל בדל במאפרה שמונחת ליד מיטתם המשותפת. רק חומר הקריאה שלצד האסלה נותר על רצפת חדר העריכה.
ברונסקי היא עיתונאית שמסקרת את חיי העשירים בתוכנית "לילה כלכלי" באותו ערוץ של פינס. אני חייב להודות שבאותו הרגע לא הבנתי אם היא המסקרת או המסוקרת. האופן שבו עגבה על המצלמה בנוירוטיות ויצאה מגדרה לספר על חייה המשותפים עם הקוף, לא היה שונה מהדרך שבה היא משדרת מטעימת יינות או השקת צימר צמרת. עיניה יצאו ממקומן כשסיפרה על חייה לצד בן זוגה המגודל כאילו היה קולקציית תכשיטים חדשה לאלפיון העליון. קופמן מצידו ישב בצד והשתומם. לא היה קשה להזדהות אתו.
אלה החומרים שאליהם יצטרכו להתרגל צופי לונדון וקירשנבאום בשבע בערב. הם עשויים לחשוב שזה נמוך, צהוב, רכילותי, טראשי וכל מלה מקטינה אחרת. כל עוד זה עשוי טוב, שוצף, חכם ולא מתאמץ, זו מנה ראשונה מצוינת לקראת החדשות הכבדות. אין פה שום חילול קודש, צריך להתרגל. בסוף מתרגלים להכל.

פורסם במקור: עכבר העיר
תאריך:  04/10/2010   |   עודכן:  04/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רון קופמן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ערב טוב עם גיא פינס: טראש טראש, אבל עשוי טוב
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מוטי פלד
ישו הגיע למנוחה ולנחלה אחרי 14 תחנות ייסורים והשפלות, ולבסוף זכה להיות קדוש; לעומתו, לנכה צה"ל ממתינות התחנה ה-15 ונוספות במסלול הייסורים להחלפת רכבו הרפואי. קדוש, הוא כבר לא יהיה...
ד"ר להבית אקרמן
אין שיזוף בריא! לא על-ידי חשיפה לשמש ולא על-ידי מכונות שיזוף    נזקי קרינת השמש מצטברים והנזק "נאגר" מכל החשיפות יחד
ד"ר מוטי לוי
טיפול בתופעות הנלוות להריון בדרכי הרפואה המשלימה
יעקב בר-און
ספר חדש מגולל את סיפורם של הקיבוצים בארץ לרגל מלאת מאה שנה להקמת דגניה, הקיבוץ הראשון. העורך, אליעזר זקס: "למרות הבעיות הכלכליות, ותיקי הקיבוצים רואים את דור ההמשך חוזר למשק שלהם, כשמצבו נעשה טוב יותר"
מתן אברמוביץ'
אריק אלפר מייעץ, נועם טור מדגמן, עידן קפון פתח קייטנה, טומי אלתגר מנחה בערוץ 24 ועידן חביב, מתברר, יודע לשחק. ריכזנו בשבילכם את כל הדרכים בהן האריכו שורדי העבר את דקות התהילה שלהם, ואיך הם לא כיבו לעצמם את הלפיד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il