X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אליהו ישי בחר לחזק דווקא את גבי מימון ולא בכדי - בשס כנראה השכילו להבין, אחרי כל השנים האלו, שאין כבר טעם ממשי להילחם בעשבים השוטים במפלגה, אותם עשבים שוטים הם פשוט הרוב
▪  ▪  ▪
מדוע קולו המגומגם אך החד משמעי של הרב עובדיה לא נשמע? [צילום: פלאש 90]

אם הייתה בו טיפה של הגינות ציבורית ולו קמצוץ של בושה, היה קם שר הפנים אלי ישי ומוקיע מעל כל במה את החשדות הכבדות המיוחסות ליד ימינו ומנכ"ל משרדו גבי מימון, בחשד לקבלת דבר במרמה והלבנת הון. למעלה מזאת, על שר הפנים מוטלת החובה להשעות לאלתר את גבי מימון מתפקידו עד גמר החקירה והבירור המשפטי בעניינו. זאת לפחות הייתה הדרישה של כולם מאהוד אולמרט, אז מדוע לנהוג איפה ואיפה כשזה מגיע לשס דווקא.
מדוע קולו המגומגם אך החד-משמעי של הרב עובדיה לא נשמע, מדוע הוא לא דרש שינקו באחת את הכתם החדש שדבק בדש חולצתה הלבנה של שס?
ישי בחר לחזק דווקא את הנחקר והחשוד, ולא בכדי - בשס כנראה השכילו להבין, אחרי כל השנים האלו שאין כבר טעם ממשי להלחם בעשבים השוטים במפלגה, אותם עשבים שוטים הם פשוט הרוב. הרי גבי מימון הוא לא הראשון ולא האחרון בשרשרת הגנבים - קדם לו שר פנים אחר, אריה דרעי, ושלמה בניזרי, יאיר פרץ, כולם ח"כים של שס, כולם מורשעים בגין קבלת דבר במרמה. מסופקני אם יש עוד מפלגה בארץ עם כזאת כמות של מורשעים, ועוד כולם חובשי כיפה, "יראי שמיים". שס לא נותנת את הדין לא לבוחרים שלה ולא לאזרחי המדינה, היא אפילו לא עוצרת לנקות אורוות, להפיק לקחים, הכל גלוי ולאף אחד פשוט אין בושה.
יש לתהות גם נוכח שתיקת התקשורת והאופוזיציה. מדוע הרברבנים האלה, שבדרך כלל יש להם דעה על כולם ועל הכל, הניחו בצד את חרב הצדק המפורסמת שלהם. גם אם נמאס להם להלחם בתחנת הרוח שקוראים לה שס, לכולם יש חובה להוקיע ולרדוף את אלה השולחים ידם בשמנת הציבורית, ולא להניח לפרשה הזאת לעבור כהרף עין. יש לדרוש את השעייתו המיידית של מנכ"ל משרד הפנים ולחזק את ידי העם ולא את ידיו האזוקות של החשוד.
בהעדר תגובה ציבורית מה הפלא ששס נוהגת כשס.
זכרון מעומעם
ראיתי אמש את סרטו של דני ענבר, איפה היית שרבין נרצח. אני הייתי תלמיד כיתה ז', המום מהפגיעה האנושה ביסודות הדמוקרטיה של מדינת ישראל.
עד היום מהדהדים באוזניי דבריו של יו"ר הכנסת דאז, שבח וייס, שאמר שאם היה דבר שהפריד את ישראל מאומות ומדינות אחרות, הרי שאחרי הרצח אין יותר משהו שבאמת מייחד אותנו ממדינות אחרות. אנחנו לא אור לגויים אנחנו כגויים.
15 שנה לרצח ונדמה כי יש כאלה המבקשים להצניע את חלקם ברצח, לטשטש עקבות, לטשטש את הרצח להגיד "הוא לא היה". היו דעותיו של יצחק רבין אשר היו, דבר לא הצדיק את כדורי המפגע. אומה דמוקרטית מחליפה הנהגה בבחירות ישירות. עובדה, ישראל החליפה שישה ראשי ממשלה ב-15 שנה. שישה ראשי ממשלה!
אולי אנחנו, אזרחי המדינה הזאת, לא באמת יכולים לקבל את המנהיג שאנחנו בוחרים וללכת אחריו. אולי הבעיה היא שלנו ואצלנו, שאנחנו מחפשים דמות של רועה שלעולם לא נמצא, ועד אז נמשיך להחליף ראשי ממשלה כמו גרביים. ראשי ממשלה קטנוניים שמחפשים בכל דרך להאחז בהגה, אחוזי דיבוק בלרצות לרצות ולשרוד. מדיניות ואסטרטגיה פינו את מקומם לפופוליזם זול, וחבל. כל כך חבל.
ראיתי את הסרט של דני ענבר והיו חלקים בי שהתביישו על הדעות הימניות שלי.
נדמה, שמאז מנחם בגין, מדיניות הימין מושתת פחות על אידיאולוגיה ויותר על בורות, כוחניות, ועקשנות שרואה לטווח קצר בלבד. זה לא ישנה את הדעות שלי, אבל זה בהחלט משנה את דרך ההסתכלות על ההנהגה ועל החברים במחנה הלאומי שרואים לנגד עיניהם רק את עצמם, ולא את המדינה.

הכותב הוא עורך דין ובלוגר בענייני היום והשעה.
תאריך:  19/10/2010   |   עודכן:  20/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא נמאס לש"ס?
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לא רק מיימון ראו בפנים
בולגרי  |  19/10/10 19:08
2
זה אופיני למשפחת פש"ס
אליהו חיים  |  19/10/10 23:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
עוול שנעשה מזמן ולא תוקן, לעולם יהיה אקטואלי, עד שיתוקן! הרשעתה התמוהה של מרגלית הר-שפי היא עוול. אילו הייתי קרוב למשפחת רבין, הייתי מייעץ להם: צאו בקריאה פומבית לזיכויה של מרגלית הר-שפי. לא רק משום שהרשעתה תמוהה, אלא בעיקר משום שהקריאה הזאת תיטיב עם זכרו של רבין לדורות הבאים...
ניסן יואלי
מושג ההתפתחות מושרש עמוק במחשבה היהודית. דרווין ניסה להסביר כיצד היא פועלת    למרבה האירוניה, התיאוריה לא הוכחה מעולם ונשארה עד היום בגדר סברה בלבד, תיאוריה ותו לא
איתמר לוין
איזו מורשת הותיר אחריו יצחק רבין? בעיקר הסכם אומלל עם הפלשתינים וזלזול מתמשך בדמוקרטיה
יהודה דרורי
בעולם התקשורתי של ה"כפר הגלובלי", פעילות תעמולה והסתה כמוה כיום כלוחמה פיזית וככל שנפנים עובדה זו כך נוכל לנטרל את האויב המסית, כי בסופה של כל הסתה ישנה שפיכות דמים
ראובן לייב
אם יש מישהו שיוכל להושיע את המפלגה האבודה מחורבנה המוחלט, הרי זהו הרמטכ"ל בדימוס שניחן בכישורים ובהשקפת עולם התואמים אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il