X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היכן אנו מוצאים את שופכי דמנו הגדולים ביותר, ואת המסיתים החמורים ביותר? היכן אנו מוצאים את אלה שמעניקים את הכוח למערכת ההשמדה האנטישמית המודרנית? מי הם ה'גבלסים' של המשטר הנאצי של ימינו שמלבים את השנאה נגד היהודים?
▪  ▪  ▪
הכתמת דגל ישראל בדם קרובה. צריך לעצור את זה, ומהר! [צילום: AP]

השכל הממוצע מתקשה לקשר בין דברים שהקשר הסיבתי ביניהם רחוק, ולכן רוב האנשים לא רואים את הקשר בין דברים שלמעשה יש ביניהם קשר, גם אם על פני השטח הקשר לא בא לידי ביטוי. זה בסדר גמור וזה טבעי. ראשית, יש לצאת מהקונספציה ומהקיבעון המחשבתי, שהשואה היא אירוע ייחודי שלעולם לא היה כמותו ושהוא קדוש, בשל מיליוני הקורבנות. להזכירכם, יהודים הוגלו מארצם פעמיים באכזריות והדם שנשפך בשל היותנו יהודים, נשפך לאורך כל ההיסטוריה. השואה הייתה שיא, שמוכיח שהמושג "אנושיות" דווקא שווה לאכזריות. כל פטפוטי ההבל על כך שיש ערכים אנושיים מקודשים, ושזה לא אנושי לבצע מעשים מזעזעים, זה טמטום וטיפשות. האנושיות היא מקוללת, נמוכה, רצחנית, חסרת מצפון והוכיחה ומוכיחה שהיא יכולה להגיע לתהומות של שפלות כל יום מחדש. האנושיות מקפלת בתוכה הן את הפלא והן את הזוועה. יש להכיר בטבע האנושי כמות שהוא, ולא כפי שהיינו רוצים שיהיה.
השואה התרחשה כי בני אדם הם אנושיים. השואה כיום כבר לא מהווה לבני האדם קו אדום מוסרי. יש רבים כיום שלמענם היא מהווה תקדים שמראה לאן האכזריות האנושית יכולה להגיע. נטייתם הטבעית של בני האדם היא לשבור שיאים, ומבחינת אנשים מסוימים, הנאצים בסך-הכל שברו שיא ברצחנות, באכזריות ובאנושיות. עכשיו קמים לנו בעיקר המוסלמים ומודים, בלי בושה, שגם אם לשיטתם, לא הייתה שואה, הם מתכוונים לעשות לנו שואה גרועה ואכזרית יותר שתשבור את השיא שהם מכחישים שבכלל נקבע על-ידי הנאצים.
המאמר הזה בא להוכיח בצורה מאוד פשוטה מדוע התקשורת בישראל משתפת פעולה עם הנאציזם החדש הזה. אלה מרכיבי המשוואה הקיימים בתקשורת הישראלית, אשר מוכיחים למה היא נאצית:

"מִמֵּךְ יֵצֵאוּ"

בצער רב אני שואל – היכן אנו מוצאים את מתירי דמנו החמוּרים ביותר? היכן אנו מוצאים את המסיתים החמוּרים ביותר? היכן אנו מוצאים את אלה שמזרימים את דלק התעמולה הנאצית הכי מזוקק ומרושע למערכת ההשמדה הנאצית המודרנית הזו? מי הם ה"גבלסים" של המשטר הנאצי של ימינו, שמלבים את השנאה היוקדת והעתיקה נגד היהודים?
הבה ניתן להם לדבר בעד עצמם. כפי שנהוג לומר, "לא נגענו":
  • אברהם בורג, יו"ר משותף של המועצה הבינלאומית של הקרן לישראל חדשה (NIF), לשעבר יו"ר הסוכנות היהודית ויו"ר הכנסת בדימוס:
"מדינת ישראל נשענת על שחיתות ועל יסודות של עושק וחוסר צדק, כך שסוף המעשה הציוני כבר בפתח. מדינה נטולת צדק, שמחזיקה רוב פלשתיני תחת מגף ישראלי לא יכולה להיחשב דמוקרטיה. לישראל שלא אכפת לה מילד פלשתיני, שלא תתפלא כשהוא בא ספוג שנאה ומתאבד בשמחה בכל מוקדי האסקפיזם הישראלי. הם מרטירים במקומות הבילוי שלנו כי חייהם הם עינוי. הם שופכים את דמם במסעדות, כדי להרוס לנו את התיאבון".
"החרדים האלה, העלוקות, התולעים האלה. החרדים האלה נהנים מהקדמה שהביאה להם המדינה. הביאה להם כבישים שנבנו, הם צורכים את החשמל, את המים, את שרותי הניקיון. רחובותיהם סלולים, ומערכת החינוך החשוכה-הפרימיטיבית שלהם ממומנת על-ידי המדינה. הם מיוצגים בכנסת על-ידי שותפיהם שלא טובים מהם לאמונות הקיצוניות. הם מקדשים עצמות, הם מקדשים שטויות. הם משתמשים בשדות התעופה שלנו בדרכם להפיץ את שנאתם למדינה בכל ארצות העולם, וכל ישותם והווייתם לא הייתה יכולה להתקיים אלמלא המדינה הסובלנית הטפשית הזאת, הייתה מחזיקה אותם בחיים. ואנחנו מתבוננים ושותקים. אנחנו אומרים, הם כאלה זאת אמונתם. זה כאילו הקטע שלהם. אבל עד מתי ננהג בהם בסובלנות ובסלחנות שכזו? עד מתי ניתן להם לבזות את הערכים הישראלים שלנו, של כולנו. מתי נבין שצריך לכלוא אותם בשכונותיהם, לנתק אותם מצינור החמצן של הקידמה, להותיר אותם לבד בעליבותם ובשנאתם. תפסיקו לנקות להם את הרחובות, כבו להם את החשמל, נתקו להם את המים. הבה נוותר על המיסים שהם משלמים, ובדרך-כלל הם אינם משלמים. אין בהם כל תועלת. הם לא תורמים כלום. הם פרזיטים מהסוג הגרוע ביותר. ומצידי, אם זה היה ריאלי, הייתי אורז את כולם באריזה אחת ומשלח אותם לאחיהם בחצרות ברוקלין החשוכות. שם יגורו בחשכת ימי הביניים, או כאן סגורים בחומותיהם וללא שום קשר למדינת ישראל".
  • יהושע סובול:
"הרגשתי כמו בבדיקת MRI וקיבלתי תוצאות ברורות דרך החלון - הרבה גרורות. רואים את המצב שדורש טיפול עמוק עמוק. בכל מקום שהיה בו טיפה מים נבנה יישוב - ולכל יישוב כזה נדבקה התנחלות. זה כמו כלב והקרציות שלו".
"בגוש אמונים ראיתי תופעה חמורה ביותר, סרטן בגופה של הדמוקרטיה הישראלית".
  • אורנן יקותיאלי:
"צריך להיכנס למאה שערים עם זחלמים ומקלעים אפס-חמש ולרסס אותם" ("ערב חדש", 22.12.85).
"כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה... מתוך פינה אפלה של היהדות... מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב... על-מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף" (ידיעות אחרונות, 8.6.89).
"אי-אפשר לעצור את הפאשיזם בנימוקים רציונליים. את זה עוצרים רק בכח. וכאשר קיימת נכונות להסתכן במלחמת אזרחים. בשעת הצורך נצטרך להתמודד בכוח עם המתנחלים בעופרה או באלון-מורה. רק מי שיהיה מוכן לעלות על עפרה עם טנקים, יוכל לבלום את הסף הפאשיסטי המאיים להטביע את הדמוקרטיה הישראלית" ("דבר", 1988).
"אין ספק בדבר לגיטימיות ההתנגדות המזוינת בשטחים עצמם. אילו הייתה בפלשתינים מעט תבונה, הם היו מרכזים את מאבקם נגד ההתנחלויות... כמו-כן היו נמנעים מהנחת מטענים בצדו המערבי של הקו הירוק..." (הארץ, 2001).
  • דוד גרוסמן:
"אני מבין את אנשי החמאס. הם מתנגדים לכיבוש, והייתי נוהג כמוהם אילו חייתי תחת כיבוש" (הארץ, 12.3.03).
  • עו"ד לאה צמל:
"אני בעד פגיעה במתנחלים" (מעריב, 30.4.93).
  • אביב גפן:
"אני חושב שאנחנו מתייחסים לפלשתינים כמו חרא... אם אמא שלי הייתה במחסום, והיו דוחפים אותה, שואלים אותה שאלות ומכריחים אותה להתפשט וצועקים עליה... אולי הייתי המחבל המתאבד הבא. אני מבין את ההרגשה".
"בואו נחזור לקווי 67' ונחזיר את כל המתנחלים - חיים או מתים – ונתחיל מחדש" (ואללה!, 15.5.05).
  • עודד בן-עמי:
"אני רוצה לשאול אותך כרמי גילון לגבי המעשים מעבר למילים אומר ראש השב"כ דהיום, 'שימו לב, יש הקצנה בימין'. האם לא ניתן כפי שנוהג השב"כ למשל ביחס לגורמים בכירים בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי, שהם מסומנים, מבצעים עליהם סיכולים ממוקדים, האם לא ניתן במודיעין שנמצא וביכולות של השב"כ בקרב אותו ציבור שנקרא הימין הקיצוני, לאתר את אותם פוטנציאל פיגוע ולבצע מולם מעשים, ולא רק דיבורים?" (יולי 2004, ערוץ 2, בתוכנית "שש עם").
"בוש טיפל באל-קאעידה, אחר כך בסדאם חוסיין ואחריהם יבואו מועצת יש"ע וההתנחלויות" (אפריל 2003, ערוץ 1).
  • גדעון ספירו:
"אני רואה במתנחלים החמושים חלק מכוחות הכיבוש ובהתנחלויות מבצרים המהווים יעד לגיטימי להתנגדות הפלשתינית, ואני סבור כי חיסול מתנחלים אינו רצח" (מעריב, 25.1.85).
  • 'קורמורן', כתב עת, קיבוץ נירים:
"...אבל יש משהו שאני יותר שונא מהדברים האלה, את המדים הירוקים מחורבנים ואת המילה הזאת שכתובה עליהם ואני לא יכול למחוק אותה. לאט לאט היא נרשמת לי על המצח, אות הקין שלי צ-ה-ל. ברגע זה אני הדבר היחיד שמפריד בין הבסיס לקבוצת מחבלים רצחנית שבשם אללה יתנו לכולנו כדור בראש, ולי אין ממש בעיה עם זה. אני מקווה שהמחבלים יגיעו, יעשו מה שהם רוצים לפלוגה (מרצח ועד מעשי סדום) ויקחו אותי איתם.
"ואני אצא רק בלילה, ואפתח תחביבים חדשים כמו צליפה בנשים מתנחלות, ואני אהפוך להיות מכור לרעש הגולגולת המתנפצת שלהן...אח! הצליל הזה, הספלאש... ורסיסי המוח שהיו מתפזרים באוויר הלילה הדליל... זאת תהיה אמנות נשגבת, מין יצירת מופת סאדיסטית ומעוותת, זאת תהיה הפעם הראשונה שפשוט ארגיש שלם עם עצמי" (ינואר 2002).
  • אלוף שלמה גזית:
"הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים" (ידיעות אחרונות, 8.3.98).
  • סרן ד.ר. מ"פ בגולני:
"אין שום בעיה לפנות מתנחלים. בתור התחלה לוקחים אחד ודופקים לו אחד בראש. אחר כך לוקחים את המשפחה שלו, דופקים גם להם אחד בראש, אחד לכל ראש. אחר כך מובילים מסק"רים (מסוקי קרב) לכיוון המאחז ומורידים עליהם 20 מילימטרים וולקאן, עד שמפסיקות הצרחות. אחר כך מביאים שופל ומפנים את המתנחלים. עשינו את זה בג'נין אין סיבה שלא נעשה את זה גם עכשיו".
  • סרן ד"ר ש.צ., רופא בשלישות:
"הבעיה היא שלא מקשיבים לדרגים הנמוכים. אני אישית הצעתי למח"ט גזרה שנתפוש את הארבעה הראשונים שמתקוממים, המח"ט יחזיק אותם מאחורי הגב ואני מכניס להם 20cc חומר הרדמה בעורק של הגרון. מהפחד הם נופלים. השאר מתפנים לבד. עשיתי את זה אתמול בחאן יונס, אין סיבה שלא נעשה את זה מחר".
  • רס"ן מתל אביב:
"מבחינתי, המילואים שהכי אשמח לבוא אליהם, זה כשיגידו לי לפנות את המתנחלים. אבל, יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... צריך לתפוס את האנשים האלה ולעשות להם כמו בשואה. קרובי משפחה שלי נרצחו בשואה, ומותר לי להשתמש במושג הזה. חוץ מזה, מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני-אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים" (ידיעות, 12.8.99).
  • יגאל תומרקין:
"כאשר אני רואה את החרדים, אני מבין את הנאצים".
"עורכי דר שטרימר [ביטאון המפלגה הנאצית] היו נהנים לקרוא את הכותרות הללו של תעמולת הליכוד".
"נתניהו הזכיר לי את מוסוליני והוא תלמיד מצטיין של גבלס... הוא פשוט יודע שפחד, אי-שקט בגבולות וקצת רצח יוצרים אחדות סביב המנהיג".
"מותר להתגונן מול איתמר, הנאצי הקטן הזה... סתום את פיך נאצי מלוכלך".

האנטישמיות

ישנו בעולם רוע ישן ועתיק שרוצה בהשמדת היהודים. אותו רוע עתיק ומוכר, רוע חסר היגיון, רוע המבוסס כולו על עלילות ושקרים, נקרא אנטישמיות. הרשעים של היום נמנעים מלהודות בכך שהם אנטישמיים. יש אצל חלקם עדיין בושה. אבל ההיסטוריה לימדה אותנו שבושה זו עוד תעבור להם. המעודנים שבהם מסווים את האנטישמיות שלהם בכך שהיא בעצם ביקורת לגיטימית על מדיניות ממשלת ישראל. הפחות מעודנים קוראים לישראל מדינה כובשת, מדינת אפרטהייד. וככל שממשיכים בסקאלה, זה מחמיר לכדי הסתה אנטישמית ברורה – קביעה שישראל היא מדינה נאצית, היא חטא אימפריאליסטי, מדינה רוצחת ילדים פלשתינים ושהיא מעוות שאינו יכול לתקון, ושיש להשמידה מעל המפה על-מנת להביא לעולם צדק ושלום.
לצד אותה הסתה אנטישמית, שרבים מהישראלים לא מבינים את ממדיה המפלצתיים בקמפוסים בחו"ל, יש כאלה שלא מסתפקים במילים ועושים ימים כלילות כדי להשמיד בפועל את היהודים. זה כבר קרה במלחמות ההשמדה שפתחו הערבים נגד מדינת ישראל הצעירה, מאז הקמתה. אין כאן צורך במכבסת מילים. מטרתם הייתה אחת ומאוד פשוטה – לסיים את מה שלא עלה בידו של היטלר ימ"ש, לסיים – השמדת היהודים מעל פני האדמה. הרצחנות של ערביי הארץ הזו, או כפי שהיטיב לתאר אותם בשנת 1936 ברל כצנלסון: "הנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח", המשיכה את הרצחנות הנאצית באמנה הפלשתינית, בפעולות פדאיון וטרור, בשיטת השלבים, בתרמית אוסלו, באלפי "קורבנות השלום" של פיגועי ההתאבדות. יש להפסיק להיות נאיביים ולהבין שהרצחנות הנאצית הזו היא כל-כך אנושית, לאור מה שכתבתי לעיל.

הזנת המפלצת הנאצית

עיוור מי שלא רואה את התהליך הזוועתי שבו שוב מותר דמם של יהודים. בשלב זה, זה נעשה בכסות של שלילת זכותנו להגן על עצמנו בפני המפלצת המוסלמית. אבל לאט-לאט דמנו מותר

אז מצד אחד יש את המפלצת הנאצית המוסלמית שרוצה להשתלח בנו היהודים, ולבצע בנו שואה גרועה מזו שעשו לנו הנאצים; ומצד שני יש את המערב, שמזין את עצמו ואת המפלצת בשנאה יוקדת ליהודים במדינת ישראל. כך מתחולל תהליך של הזנה אנטישמית הדדית בין המערב ה"נאור" לבין המוסלמים הקנאים.
עיוור מי שלא רואה את התהליך הזוועתי שבו שוב מותר דמם של יהודים. בשלב זה, זה נעשה בכסות של שלילת זכותנו להגן על עצמנו בפני המפלצת המוסלמית. אבל לאט-לאט דמנו מותר. לאט-לאט התעמולה המוסלמית-נאצית עושה למדינת ישראל דה-לגיטימציה ומכשירה את הלבבות כדי להפוך, בקרוב מאוד, את מדינת ישראל למדינה מצורעת שקיומה הוא אות קלון לעולם.
הוציאו את ראשיכם מהאדמה עכשיו וראו כיצד מתקרב היום, בחסות התעמולה המוסלמית, שניזונה מכספי הנפט האינסופיים, שבו העולם יכריע כי חובה לחסל את מדינת השטן המשוקצת ישראל. זהו אינו חזון נפרץ שפטריות גרעיניות ברחבי ישראל יתקבלו בתשואות בעולם שטוף השנאה האנטישמית המטורפת.

הנתונים:

1. נתון ראשון - ההסתה בתקשורת הישראלית מקבלת לגיטימיות כי היא באה במסווה של ביקורת לגיטימית ושל עמדה פוליטית לגיטימית.
2. נתון שני - ההסתה עושה דמוניזציה ודה-לגיטימציה למוסת.
3. נתון שלישי - ההסתה מתירה את דמו של המוסת.
4. נתון רביעי - הסתה מובילה למעשי אלימות כלפי מושא ההסתה עד כדי רציחתו.

הסתה עיתונאית להכשרת השואה

העיתונאים המובילים היום ברובם הם פשוט רשעים וכתיבתם אינה אלא תעמולה נאצית, שטופת שנאה, מניפולטיבית ואנטישמית, המסתתרת תחת מסווה של נאורות

אם שרדתם עד כאן את התעמולה, השקרים, ההסתה, השנאה והרשעות המזוקקת הזו, אני מציע לכם ללגום כוס מים, אולי ללכת להקיא, לשתות איזה כוס תה, לנוח ולנשום עמוק.
עכשיו, אחרי שנחשפנו להסתה המרושעת ולתעמולה הנאצית היהודית, שמסתתרת תחת אצטלה מתורבתת של ביקורת לגיטימית ונאורה, הבה נחבר בין הדברים:
1. הסתה נגד ישראל/יהודים/ציונים ברחבי העולם מובילה ללגיטימציה של השמדת מדינת ישראל.
2. הסתה זו מכשירה את השואה שיוציאו לפועל הנאצים המוסלמים, ובראשם כנראה האירנים (אבל ממה נפשך, מי יכול להתכחש לאפשרות שכוחות נאט"ו, כוחות צבא ארה"ב, כוחות הקואליציה לא יגיעו אל תוך המדינה ויפילו פה את שלטון האפרטהייד הנאצי, הגזעני, הפשיסטי והרודני, כפי שהפילו את שלטון סדאם חוסיין?).
3. ומי מלבה בקרבנו את ההסתה החמורה ביותר נגדנו? מי מבטא מתוכנו בצורה הכי רהוטה את הדה-לגיטימציה נגד המדינה? מי מסית את עצמנו נגד העם היהודי שאנחנו חלק ממנו? מי מלבה את השנאה בינינו לבין עצמנו? מי מקרבנו מסית נגד המדינה, ככזו שאין לה כלל זכות להגן על עצמה מפני הבאים להשמידה? מי מעוות את המציאות והופך את היוצרות ומציג את הרוצח כקורבן ואת הקורבן כרוצח חסר-רחמים? מי בתוכנו מקדם אג'נדה בה כל מה שיהודי הוא גזעני, חשוך ושנוא? מי מקדם אג'נדה שהופכת לאומיות בריאה של עם בריא, למשהו גזעני, פשיסטי, מקארתיסטי, לאומני ואלים? מי מסית נגד החרדים שהכי מסמלים את היהדות שקל כל-כך לשנוא? מי מסית נגד ההתנחלויות? מי מסית נגד היהדות כלאום?
מי פועל ללא לאות ובצורה מתוזמנת להסית ולהדיח אותנו נגד עצמנו ברשעות טהורה?
התקשורת!
פיקחו את עיניכם, שורו, הביטו וראו, כיצד כמו שעון, התקשורת כולה, באופן מתואם ומתוזמן, מייצרת כל כמה ימים ספין נוסף נגד היהדות/החרדים/הציונות/המתנחלים/הדתיים/הצבא וכו' וכו'. כל מי שיקפוץ ויאמר שכל הספינים הללו מכוונים אישית נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי להפילו, אז יש להבהיר: זה לא אישי נגד נתניהו. אל תשכחו, עשו את זה גם לאולמרט, גם לשרון, גם לברק ואפילו לרבין בזמנו.
העיתונאים פשוט שונאים. הם שונאים את עצמם. את הקוראים. את מושאי הסיקור שלהם. העיתונאים המובילים היום ברובם הם פשוט רשעים וכתיבתם אינה אלא תעמולה נאצית, שטופת שנאה, מניפולטיבית ואנטישמית, המסתתרת תחת מסווה של נאורות.
אחרי קריאת המאמר הזה, התחילו לקרוא בין השורות, ותמצאו את ההסתה. את התעמולה. את עיוות המציאות. את הדמגוגיה. את כל השיטות לגרום לעצמכם לשנוא את עמכם, את מדינתכם ולהרגיש תיעוב עצמי.

הרוע האנושי

רוע טהור, הוא מה שבין השאר מביא אבות לאנוס את ילדותיהן הרכות בשנים. רוע זה דבר שקשה לרובנו לעכל. אבל בהחלט יש אנשים רבים שלא התקשו כל-כך להכיל בתוכם את הרוע המוחלט ולפעול בשמו

נער הייתי וגם זקנתי ולמדתי לצערי הרב, שהאנושיות מבוססת ברובה על רוע ולא כפי שהיינו רוצים להזות - על חסד. השואה הוכיחה זאת. מעשי בני אדם שמתרחשים מדי יום ביומו מוכיחים זאת. יש אנשים רעים. רעים מאוד. הרוע הוא מעין שיגעון. טירוף בלתי נשלט. גם מנהיגים שכה היינו רוצים להאמין שהם פועלים רק למען טובת המדינה, מתגלים כרשעים וכמזיקים. די להזכיר את קליגולה שמינה סוס לסינאט שלו ואת נירון קיסר ששרף את רומא: "נירון קיסר, איש הדמים, רוצח נפש אמו ומבעיר את הבערה ברומי, הולל וחסר דעה. רומי דמתה אז לבית משוגעים ומטורפים, אשר הקיסר הרבה לעשות בו כסל על כסל וחטאת על חטאת, בתקווה כי גם הסנאט וגם העם ימחאו לעומתם כף" (צבי גרץ, "דברי ימי ישראל").
בימינו, קשה לחמוק מהחשיפה לעומק הרוע האנושי. הרוע האנושי מופיע חדשות לבקרים בכותרות העיתונות המרושעת (מעניין שהרשעים להוטים כל-כך לסקר על מעשיהם של רשעים אחרים). למי שטרם הבין למה אני מתכוון במילה רוע, אז רוע טהור, הוא מה שבין השאר מביא אבות לאנוס את ילדותיהן הרכות בשנים. רוע זה דבר שקשה לרובנו לעכל. אבל בהחלט יש אנשים רבים שלא התקשו כל-כך להכיל בתוכם את הרוע המוחלט ולפעול בשמו.

הרייך השיעי הרביעי

כאילו לא עברו להם כשישים שנה, והנה שוב קמה לה אומה שלמה שעמלה בשיטתיות על השמדת העם היהודי. להלן דברים שאמר בכיר אירני, מוחמד חסן רחמיאן (נציגו של חמנאי - מנהיג אירן) "שואה גדולה לישראל" "ייצרנו טילים אשר מאפשרים כאשר הדבר יהיה נחוץ, לחסל את ישראל בשלמות 'בשואה גדולה' ". לסרטון מאתר ממר"י. [קרדיט לעופר בינשטוק]. האירנים יחד עם שותפיהם להפעלת מכונת ההשמדה הנאצית המתחדשת, סוריה, חמאס וחיזבאללה, פועלים ללא לאות כדי למממש מטרה נאצית אחת – להשמיד את היהודים. השואה הגרמנית עוד תהיה מופת לעדינות ולנאורות, לעומת השואה שהמוסלמים מתכוונים לעשות לנו.
עלינו להתעורר עכשיו. מותר להשתמש במונחי השואה. חובה להשתמש בהם. זוהי אינה זילות השואה. זוהי מחויבות מפוקחת שחייבת למנוע שואה נוספת. יש להפנים כי השואה היא לא מונח שמתאר אירוע היסטורי מזעזע וחד פעמי. השואה היא מונח של אירוע שיש כעת בימינו אנו מאמץ עליון לבצעו שוב, והפעם אף לשבור את שיאי הרשעה הנאציים.

התקשורת: סכנה קיומית לעם ולמדינה

הסכנה הקיומית הממשית שיוצרים העיתונאים המרושעים האלה לעם ישראל נובעת מכך שדעת הקהל העולמית ניזונה מהתקשורת בישראל (ע"ע גדעון לוי). דעת הקהל העולמית ניזונה בעיקר מעיתון הארץ בגרסתו האנגלית, אבל גם מהתעמולה הנאצית שמתפרסמת בשאר העיתונים בעברית. נוסיף לכך את אנשי האקדמיה היהודים האנטישמיים שמפיצים את התעמולה הנאצית שלהם בעולם ונקבל את הנוסחה המושלמת שמשרתת את הבאים עלינו לכלותנו (ממש).
כי בסופו של דבר, מה שסוגר את המשוואה, מה שסוגר עלינו כעם, זוהי התעמולה שהביאה לניסיון להשמידנו פעם אחת, ניסיון שכמעט צלח. התעמולה הנאצית היא זו שאפשרה את ההוצאה לפועל של השואה. התעמולה הנאצית הכשירה את תודעתו של עם שלם, שנחשב למתורבת ו"אנושי", עד אז, להשמיד בשיטתיות ובאכזריות אנושית מרושעת, את העם היהודי. דבר שעד אז היה חסר-תקדים. היום יש תקדים. היום יש מי שרוצה לחזור על התקדים ולשבור את השיא הנאצי.
ומי מזין את מכונת התעמולה הנאצית בימינו?
התקשורת הישראלית, שמשמשת ברובה שופר לתעמולה נאצית מהסוג המתוחכם והמסוכן ביותר, היא זו שמספקת למתכנני השואה הבאה, את הלגיטימציה להוציא אותה לפועל.
הנאצים הגויים של ימינו אומרים:
  • "הרי אתם היהודים בעצמכם מודים בזה שאתם שטן עלי אדמות וסכנה מהלכת לאנושות! אז כנראה שזה יהיה לא כל-כך נורא אם נבצע שואה נוספת, אבל הפעם נקפיד לסיים אותה כמו שצריך.
    תודה לכותבי הטורים המובילים ממעריב, ידיעות אחרונות וכמובן משופר התעמולה הנאצית המוביל, עיתון הארץ, שנותנים לשואה הבאה את ההכשר המירבי".

מרכיבי ההסתה בתקשורת הישראלית:

1. הסתה נגד ישראל.
2. הסתה נגד הציונות.
3. הסתה נגד המתנחלים.
4. הסתה נגד הדתיים.
5. הסתה נגד היהדות.
6. הסתה נגד החרדים.

נספח
התבטאויות נאציות נוספות של גורמים בשמאל הנאצי והאנטישמי
▪  ▪  ▪

  • דורית אברמוביץ:
"מבצע עופרת יצוקה הינו שוביניזם וסקסיזם טהור המדבר על פלישה, כיבוש וחדירה. מהלך שכל כולו שוביניזם וסקסיזם טהור, עשוי מסיסמאות על פלישה, כיבוש, חדירה והתעלמות מרצון של הציבור במדינה".
"כלי זין נועדו לכבוש, להכניע, להמית את כל מה שסומן כמטרה".
"בישראל קיימת לאומיות יהודית מאוחדת, לבנה, גברית, לוחמת, מצייתת ומסוכנת".
"ישראל מגדירה את עצמה על-פי כיבושה את האחר מדי יום ושעה".
"ממשלת נתניהו עלולה להרים עוד יותר את כלי הזין שלה ולהחמיר את הכיבוש".
"למעלה מ-2,600 פלשתינים נרצחו על-ידי ישראל ברצועת עזה לבדה בארבע שנות המצור האחרונות, בהתקפות מהאוויר, מהים ומהיבשה. בשבוע שעבר ראינו שידו הארוכה של הצבא הישראלי נשלחת גם לעבר ספינות אזרחיות של מדינות זרות, הנושאות סיוע הומניטרי לרצועה ושטות במים הבינלאומיים, וגם שם לא מהססים חיילים ישראלים לירות באזרחים למוות".
פרופ' אורן יפתחאל ולצידו אייל ויצמן, חבר הנהלה בכיר בארגון בצלם, חתמו על עצומה שכותרתה "קריאה מבפנים", החתומה על-ידי אזרחים ישראלים:
"כאילו שאין די בכיבוש, בדיכוי הברוטלי של העם הפלשתיני, הבנייה של ההתנחלויות והמצור על עזה - עתה מגיעות ההפצצות של האוכלוסיה האזרחית: גברים, נשים, אנשים וילדים. מאות הרוגים, מאות פצועים, בתי חולים מלאים עד אפס מקום ומחסן התרופות הראשי של עזה הופצץ. האוניה 'כבוד' של התנועה 'שחררו את עזה' אשר הביאה ציוד חירום רפואי ומספר רופאים הותקפה אף היא. ישראל חזרה לבצע בגלוי פשעי מלחמה, החמורים יותר ממה שראינו זה זמן רב.
"התקשורת הישראלית אינה חושפת לצופיה את הזוועות והקולות של הביקורת החריפה נגד פשעים אלה. הסיפור המובא הינו אחיד. הישראלים המתנגדים למדיניות זו מוקעים כבוגדים. דעת הקהל, כולל השמאל הישראלי, תומכת במדיניות הישראלית ללא כל ביקורת וללא הסתייגות.
"המדיניות הפושעת וההרסנית של ישראל לא תחדל ללא התערבות מאסיבית של הקהילה הבינלאומית. ואולם, פרט לגינוי רשמי, רפה ומועט, הקהילה הבינלאומית היססה מלהתערב. ארה"ב תומכת בגלוי באלימות הישראלית, ואירופה, למרות שהשמיעה גינוי כלשהו, אינה מעוניינת ברצינות לסגת מה'מתנה' שהיא העניקה לישראל בשדרוג היחסים בינה לבין האיחוד האירופי.
"בעבר העולם ידע להילחם במדיניות פושעת. החרם על דרום אפריקה היה אפקטיבי, ואולם בישראל מטפלים בכפפות של משי, יחסי המסחר פורחים, שיתוף הפעולה האקדמי והתרבותי ממשיך ומתחזק עם תמיכה דיפלומטית.
"הגיבוי הבינלאומי בישראל חייב להיפסק. זו הדרך היחידה לשים קץ לאלימות הישראלית שאינה יודעת שובעה.
"אנו קוראים לעולם לעצור את מעשי אלימות של ישראל ולא לאפשר את המשכו של הכיבוש הברוטלי. אנו קוראים לעולם לגנות ולא להיות שותף לפשעים של ישראל.
"לאור הנאמר לעיל, אנו קוראים לעולם ליישם את הקריאה שהשמיעו ארגוני זכויות אדם פלשתינים אשר קראו:
"על מועצת הביטחון של האו"ם להכריז על ישיבת חירום ולאמץ צעדים קונקרטיים, כולל הטלת סנקציות, על-מנת להבטיח את מילוי ההתחייבויות של ישראל בהתאם לחוק ההומניטרי הבינלאומי.
"לצדדים החתומים על אמנות ז'נבה למלא אחר התחייבותם בהתאם לסעיף 1 על-מנת להבטיח שסעיפי אמנות ז'נבה יכובדו, לנקוט צעדים הולמים כדי לאלץ את ישראל למלא אחר התחייבויותיה על-פי החוק ההומניטרי הבינלאומי, ובפרט להציב במלוא חשיבותה את ההתחשבות וההגנה על אזרחים מפני ההשפעות של מעשי האיבה.
"על הצדדים החתומים למלא את חובתם המשפטית בהתאם לסעיף 146 של אמנת ז'נבה הרביעית על-מנת להעמיד לדין את אלה האחראים להפרות החמורות של האמנה.
"על המוסדות האיחוד האירופי והמדינות החברות בו, לעשות שימוש אפקטיבי בקווים המנחים של האיחוד האירופי לקדם ציות לחוק ההומניטרי הבינלאומי כולל אימוץ של צעדים וסנקציות מיידיות ומגבילות וכן הפסקת שדרוג הדיאלוג עם ישראל".
"אם נצליח להתבונן על האירועים האלימים מעבר להרס הנורא, ענני האבק, הגופות, כתמי הדם וזעקות הילדים, נוכל להבין את המלחמה הזאת כהמשך המעשה הטריטוריאלי הישראלי, שאימץ מטרה עיקשת ואכזרית - השתקת הזמן הפלשתיני, כלומר מחיקת ההיסטוריה המלאה של הארץ הזאת. השתקת ההיסטוריה, מיותר לציין, היא גם מחיקת המקום הפלשתיני, ואיתו הזכויות הפוליטיות המלאות, אלה הקיימות בזכות, ולא כחסד ישראלי.
"עזה הפכה לגטו פלשתיני גדול". "החמאס סירב לאשליית 'שתי מדינות לשני עמים', שהפכה בעצמה למנטרה ריקה מתוכן, המאפשרת את המשכו האינסופי של הכיבוש הקולוניאלי. ירי הטילים מהרצועה על אזרחים ישראלים ראוי לכל גינוי כפעולת טרור נגד יהודים וכמעשה הפוגע קשות בעם הפלשתיני. אך מעבר לכך יש להבינו גם כניסיון להזכיר לעולם, לישראל, אך גם להנהגה הפלשתינית, ששאלת הפליטים חיה ובועטת".
"...כאשר תנאי הכליאה הופכים בלתי נסבלים, פורץ לרוב מרד המדוכא באכזריות, בדרך כלל תוך ענישה קולקטיבית אלימה. כך נוהגת כעת ישראל בכלואיה בעזה המתמרדים זה שנים על-ידי ירי טילים. כפי שמראות התבטאויות מנהיגינו המטרה ברורה - לכלוא, למוטט ולהרוג כמופע ענק של ענישה קולקטיבית, אשר בעצם תנאיה כבר ממסדת את דפוסי הכליאה והמרד העתידיים".
"מול צעקה נמשכת זו החליטה ישראל, כהרגלה, לברוח מהתמודדות עם השאלה, ולנקוט בטרור של מדינה. כך היא פצחה במסע של אש וגופרית על הרצועה שנועד לחסל, להרוג, לבתר ולכתר. אך זהו כוח חלש מבחינה פוליטית ומוסרית. גם טונות של 'עופרת יצוקה', גם הרג ילדים ושריפת ערי הרצועה כולן לא ישתיקו את קולה של ההיסטוריה".
"האפרטהייד האלים השורר בין יהודים וערבים בשטחים 'זוחל' גם לתוך הקו הירוק. אירועי אוקטובר 2000, בהם נהרגו 13 ערבים (ויהודי אחד), הדגימו את האלימות המעצבת את יחס המדינה כלפי אזרחיה הערבים. צורות אחרות של אלימות הופכות להיות עניין שבשגרה אל מול הערבים (ורק מולם) כגון הריסת בתים וריסוס שדות ברעלים כימיים".
"בתהליך של 'אפרטהייד זוחל', ישראל ממשיכה לשלוט אפקטיבית בכל המרחב בין הירדן לים, אך הזכויות הפוליטיות של תושבי המרחב, ואיתן זכויות הניידות והקניין, מדורגות על-פי השיוך האתני-גזעי".
"ניתן לאפיין את האזרחות הערבית פלשתינית בישראל ככזו הנמצאת בגטו".
  • ליזי שגיא, מנהלת אגף המידע של ארגון בצלם:
"מה כל כך מוצלח בציונות... ואיך אנחנו מעיזים להדליק משואה 'לתפארת מדינת ישראל' ביום העצמאות?
"בשם מדינת היהדות בינתיים גזלנו אדמות, רצחנו, הרעבנו, הצמאנו, בגדנו, שיקרנו לעצמנו ולכל העולם, יצרנו גטאות ל'אחרים' למיניהם, חוקקנו חוקים החודרים לחיי הפרט, יצרנו מוסדות שהם מעל לחוק, הוצאנו את ניהול המדינה מידי האזרחים, אפשרנו לפאשיסטים להרים ראשם... לא בשם הדמוקרטיה, כי אם בשם היהדות... ואם הציונות היא כל כך מוצלחת, אז איך הגענו עד הלום?
"מדינת ישראל היא מדינת הון-צבא-דת. תמיד הייתה כזאת אלא שעכשיו זה קצת מורגש יותר. הבריונות הישראלית כבר לא מנסה לייפות פניה. כך מתאפשרות הזוועות הגדולות של האנושות. זה מתחיל מקטן. כבכל מסע, צעד אחר צעד. מתי אמורה להגיע הנקודה בה יהיה גל המחאה להפיכה חברתית?... אין צורך בהשוואות לשואה כדי להזדעזע, המציאות הישראלית שלנו מספיק נוראית: כיבוש - מיליוני בני אדם החיים בגטאות... חיסולים - לא תרצח... מדיניות החיסולים הפכה להיות חסרת פרופורציות...
"התשובה לשואה, היא לא מדינת ישראל, כי אם המאבק בגזענות. מדינת ישראל לכשעצמה, דווקא מוכיחה דבקות בערכי הנאציזם למיניהם: עליונות הגזע, לאומנות, קישור בין עם למדינתו כהכרח קיומי, מדיניות ההפרדה, קשר בין נאמנות לאזרחות, דמוניזציה ל'אחר' ש'מאיים' על הקיום ועוד... אל מול זה, גוזרת ישראל קופונים רבים בעולם, על חשבון השואה...
"אז איזה עם אנחנו? אנחנו לא מקימים תאי גזים ומחנות השמדה, אבל אילו היו, כמה אנשים היו מתנגדים לכך בפועל ולא בלב? אנחנו מקימים גטאות... נבחרי ציבור ואנשי דת מסיתים נגד ערבים ואיש אינו סותם להם את הפה... אז גם אנחנו רוצחים, טובחים (ראו עזה לאחרונה), מגרשים, מפרידים במחסומים בין אמא לילדיה, בין בני משפחה... איזה מוסר יש לנו?????? אין לנו! המוסר שלנו הוא אשליה ותו לא...".
  • נורית אלחנן פלד, שבתה נרצחה בפיגוע התאבדות:
"מי שאשם ברצח הזה זה שלטון הכיבוש. מי שאחראי לכל הטרגדיות שפה זה הכיבוש.
"מי שמתאכזר פה בצורה הכי איומה זו מדינת ישראל. אתה חושב שלהרוג מטנק או מתותחים וממטוסים זה יותר אלגנטי מאשר להרוג ולהרוג את עצמך בתהליך? אני חושבת שיש בזה גם קצת יותר כבוד אם אתה הורג גם את עצמך".

תאריך:  27/10/2010   |   עודכן:  28/10/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתה בתקשורת הישראלית תוביל לשואה שנייה
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
השמאל החילוני זה סרטן בגוף העם ל"ת
היהודי. פחד מוות!  |  28/10/10 09:41
2
שינאת הסמול כנאצים והמוסלמים ל
יאבדו אוייבי ישרא  |  28/10/10 11:06
3
תודה על האמת על התקשורת
החששן  |  28/10/10 11:07
4
רבין באוסלו פתח את הדלת לחלאות ל"ת
ולשינאה שבכתבה  |  28/10/10 11:32
5
מאמר גדול של איש (מסתבר) גדול! ל"ת
דורון2  |  28/10/10 11:37
6
מה שחכי חשוב שדברים האלה
זקן  |  28/10/10 12:00
7
תגובה
צנחן  |  28/10/10 14:26
 
- המשך
צנחן  |  28/10/10 15:26
8
הכי מרגיז בדבריו של בורג הפלצן
ג'קי.א  |  28/10/10 22:15
9
מאמר מפתח של אורי האסלאם כאן
איש שלום דוד  |  29/10/10 00:38
10
אורי ברעם, אתה המסית!
אורי כרעם  |  1/11/10 00:27
 
- תיקון טעות
יוסי פלס  |  1/11/10 21:20
 
- איפה אתה היית ב-1939?
אורי ברעם  |  4/11/10 03:49
 
- יוסי פלס כמקרה בוחן
אורי ברעם  |  4/11/10 04:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בועז אילון
בחודשיים הקרובים צפויה היחלשות משמעותית של הדולר    המוכרים הרבים שהמתינו ברמת מחיר זו סיימו למכור את אחזקותיהם
אלי זך
בימים אלה, כאשר פרשת הרב מוטי אילון אינה יורדת מן הכותרות, אני מביא סיפור אישי על מה שקרה בבית ספר ממלכתי-דתי לפני שנים הרבֵּה, סיפור דומה
אברהם שרון
"לכל איש יש שם", כתבה המשוררת יראת השם, זלדה. היא צדקה. גם להם, לבדואים, יש שם. אבל מי מאתנו יודע את שמו של בדואי אחד במדינה?
הרב אליהו קאופמן
עשור לאחר זוועות השואה בוצע טבח בתושבי כפר קאסם על-ידי מי שהתיימרו לייצג את העם היהודי    54 שנים לטבח הנורא
עמוס מוקדי
אם יש סיכוי לשמאל, הוא קיים בראש ובראשונה בניקוי יסודי של השולחן משקרי העבר על עקרונות הצדק והדמוקרטיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il