X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "רוקח 73"
אף ששמה של "רוקח 73" יצא לפניה כמסעדת הדגים ופירות הים הטובה בארץ - מסתבר שגם הפסטות והבשרים שלה אינם נופלים מהם הכל בזכותו של שף הצמרת, אייל לביא, שנותן לה את מרצו ונשמתו
▪  ▪  ▪
השף אייל לביא. מפיק קולינריה משובחת

ספק גדול אם מצויה בארץ עוד מסעדת דגים ופירות-ים המסוגלת להתחרות במעדניה המובחרים של מסעדת "רוקח 73" התל אביבית, ששמה הוא, בעצם, גם כתובתה. היא חבויה בפסטורליה מושלמת בין מגרשי הטניס של שדרות רוקח, סמוך לכביש חיפה-תל אביב.
האמת ניתנת להיאמר, שגם מי שאינו נמנה, כמונו, עם חובבי הדגה, יוכל בנקל לבוא בה על סיפוקו. מעדני הבשרים והפסטות שהיא מציעה לקהל-סועדיה הגדול אינם נופלים ממנה והם ממש גורמה לשמו. כל אלה נזקפים לזכותו של שף הצמרת שלה, אייל לביא, המצליח להוציא מתחת ידיו האמונות רק קולינריה משובחת.
"רוקח 73", שהיא ביסטרו פרובאנסי, מעוצבת בטוב-טעם. יש בה חלל אלגנטי בצבעי אדמה וירוק-זית רגוע. באולם רחב הידיים ואל מול הבר ניתן להתרווח בכורסאות מרופדות, לצד חלונות גדולים הצופים למגרשי הטניס, או במרפסת פנימית מקסימה.
מלוא הנקודות
היינו בשניים ואל שולחננו הגיע כאפריטיף, על-חשבון הבית, ספלון של מרק-סרטנים מעודן, שכמוהו ניתן, מן הסתם, למצוא רק במרסיי שבצרפת. בצידו הוגשה פוגאצ'ה חמימה וטרייה לפתיחת התיאבון.
מתפריט העיקריות המגוון נדלקנו על פסטת הריגוטיני-ביקס, שהיו ממולאים בבשר-עוף ושטבלו בקארי מעודן. בת הזוג, חובבת הדגה, גמרה את ההלל על הצדפות המוקרמות בחמאה, שום, פטרוזיליה ופרמזן.
את מלאכת המחשבת הקולינרית השלימו קינוחים מהסרטים: פונדנט שוקולד בלגי חם וטירמיסו עשיר-טעם, שטבל כולו בבישקוטים, באספרסו, בקרם-מסקרפונה ובליקר-תפוזים. אלה לוו אחר כבוד באספרסו ניחוח ובסודה מרעננת.
החשבון לשניים הסתכם ב-320 שקל ועליו הוספנו תשר של 15 אחוז לשירות מהיר ואדיב. לא נותר לנו אלא לזכות, ללא עוררין, את "רוקח 73" במלוא 10 הנקודות של הסולם הקולינרי.

תאריך:  27/12/2010   |   עודכן:  27/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורן פרסיקו
ידיעות אחרונות מפרסם תוכן מברק על תקיפת הכור בסוריה    ב"גלובס" כורכים את ג'וליאן אסאנג' ואורי בלאו באריזה אחת    ושליח "ישראל היום" נפגש עם נשיא אירן
חיים מנור
השריפה האחרונה בכרמל ממחישה היטב את החוק האוניברסאלי "פי עשר" לאיתור התקלה מוקדם למניעת נזק גדול יותר    במהלך השריפה אמר ראש מועצת דליית אלכרמל שלפעמים כוס מים אחת יכולה למנוע שריפה גדולה. אם הייתה כבאית צמודה ליישוב יכול להיות שכל האסון הנורא היה נמנע
מיקי פרי
האם אנו מרשים לעצמנו להיסחף לגזענות קיצונית במסגרת החוק בכל הקשור להתנהלותנו ביחס למכתב הרבנים?    ואם אנחנו כבר בוחרים להעלות טענות על גידול בפשיעה כתוצאה ממכירת דירות לערבים, אולי ראוי שנביא נתונים המצדיקים זאת?
יוני בן-מנחם
המגעים המדיניים יתחדשו בתחילת השנה האזרחית החדשה וסימנים ראשונים מצביעים על כך שממשל אובמה מגלה גישה יותר "מציאותית" ביחס לאפשרות ההתקדמות בערוץ הישראלי-פלשתיני. הפלשתינים מגדירים את השינוי בעמדה האמריקנית כ"נסיגה" מההבנות עימם וישאפו לבנאם את הסכסוך ולהעביר את המערכה המדינית לזירת האו"ם
עו"ד אסף רימון
ראוי כי בשווקי השקעה מתקדמים - לנוכח תנודות השווקים הנוכחיות, יכללו הסכמי השקעה הגנת אנטי דילול מתכלה (תלויות זמן), ובאופן שיאפשר איזון נכון והוגן בין זכותם של המשקיעים לפיצוי בגין אירוע מדלל, לבין זכותם של המייסדים להפטר מעול הדילול עם חלוף הזמן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il