X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
חשבתם שרק סדרות דוקו יכולות לפרק משפחות? בחייה של כל תוכנית ריאליטי מגיע הרגע שבו אין מנוס והאטרקציות האפשריות מצטמצמות לכדי מין הרגע הזה הגיע ל"האח הגדול" קצת מוקדם מדי
▪  ▪  ▪
ואיך זה היה לכם? עתי ולהיא
[צילום: צילום מסך-עכבר העיר]

"מה?
מהההההההה?"
(חברה בג'יטוק, מעכלת את החדשות)
אפשר היה לכתוב טור על עתי. הבחור המהוגן לכאורה (ירושלמי!), שהוכיח השבוע את מה שידענו תמיד: שמי שאין לו מין הוא פשוט בררן מדי. לא סיון אברהמי? אז שיהיה סיון דרור. לא סיון דרור? מי נשאר? נופר עסוקה? ליהיא גרינר? שיהיה ליהיא גרינר.
אפשר היה לכתוב טור על ליהיא גרינר. הפקאצה בת ה-40 למראה עם הקול המעצבן והמוסריות הקלוקלת, שהוכיחה לכל הנשים הבינוניות שמהלכות על הכדור הזה שעם קצת רצון טוב והרבה רוח קרב, גם הן יכולות להיות סמל מין - ועוד כזה שמשתתף ברגע היסטורי בתולדות הטלוויזיה הרדודה בישראל, וגובר על העפעופים של ליאם רז ועל הגזרה של סיון אברהמי.
אפשר היה לכתוב טור על סיון דרור. על הניסיון שלה לשחק על המשבצת הפרועה (נשיקה לסבית, התמסרות לעתי, דיבורים מטונפים), ועל המחיר שבא עם הטייפ-קאסט (תמונות עירום שלה, שמהימנותן מפוקפקת, מופצות באינטרנט בתפוצה רחבה).
אבל כידוע, כל אחת מדמויות המפתח הלוהטות האלה, היא רק בובת מריונטה קטנה בידיו של המאהב האמיתי באזור, האח הגדול. והאח הגדול היה העונה מאהב נלהב, אולי נלהב מדי.
עם פתיחת העונה היה ברור שמבחינת ישות העל האנונימית, בלי מין לא נסיים את העונה הזו כהלכתה. מאבקים גזעניים כבר היו לנו בעונה הראשונה, מאבקים פוליטיים כבר היו בעונה השנייה. בחייה של כל תוכנית ריאליטי מגיע הרגע שבו אין מנוס, והאופציות האפשריות מצטמצמות לכדי הידרדרות או מין. הרגע הזה הגיע לאח הגדול קצת מוקדם מדי.
הליהוק לא השאיר מקום לספקות, ההוט טאב חימם את האווירה, האלכוהול התסיס. אבל כמו כל מאהב נלהב מדי, גם האח הגדול גמר מהר: בלי רומאנס, בלי פרומואים של מבטים מצועפים, בלי מאמי לאומי ומאמי-בת תואמת.
כמו חניך של המרכז לאמנות הפיתוי שיצא מכלל שליטה, גם האח הגדול שכח את חשיבות ההכנה, החיזור, הבנייה והפור-פליי. וכך זכינו למופע מיני ראשון ב"אח הגדול" - מבולבל, מהיר, מפתיע ולא מספק. לא למין הזה פיללנו.
מצד שני, זוג שמשתגל במערכה הראשונה, סביר שיצרף תאומות במערכה האחרונה. האח הגדול אולי מגזים, אבל לפחות בכיוון שאיתו אי-אפשר לטעות: למטה.

תאריך:  28/12/2010   |   עודכן:  28/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקס ראשון ב"האח הגדול" הישראלי? צפוי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
התשוקה לאלכוהול חמורה יותר ל"ת
ביזיון ללא תגובה  |  28/12/10 18:34
2
ברפש רוחני לא צריך לצפות
דרור5  |  29/12/10 08:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל שפר מיכאלי
כתיבתו של האדם מתחילה באופן רשמי בהיותו בן 6, כאשר הוא מתחיל ללמוד בכיתה א'    זאת לצד רכישת מיומנות קריאה ועמידה בריבוי משימות הכרוכות במעבר למסגרת חינוכית-לימודית    האם ישנה דרך אחת ללמוד קרוא וכתוב והאם נדרשת הכנה ללמידה?
חורש דור-חיים
שילוב של אימון גופני מותאם פיזיולוגית לדרישות הגוף, הוא בעל חשיבות עליונה בהליך הטיפול    גירוי גופני לא מתאים עשוי להביא לנזק ולהחרפת הכאב ולכן רצוי שהטיפול יתבצע בהנחיית צוות רב-מקצועי
גיא קוסובסקי
בעזרת טיפול בסביבה הקרובה שלנו, באמצעים יחסית פשוטים, ניתן לשנות את סביבת החיים של הקרדית ולהגביל את שגשוגה - החל משאיבת אבק מרכזית, השארת הבגדים באור השמש ועוד
אורן פרסיקו
מברקי ויקיליקס: עדויות נוספות של דיפלומטים אמריקנים על נסיונם של שלטונות ברחבי העולם לחנוק את חופש הביטוי. אירן, המככבת ברבים מהמברקים הביטחוניים, מוזכרת תדיר גם באלה העוסקים בדיכוי העיתונות
שבתי גרברציק
יוחנן דנינו, המפכ"ל הבא של המשטרה, נושא נדוניה מרשימה של הצלחות במלחמה במשפחות הפשע, בפשיעה הכלכלית ובאלימות ברחובות. כשהשר אהרונוביץ' החליט לבחור בו למרות הלחצים הוא הוכיח שגם הוא, כמו דנינו, עושה מה שנכון ולא מה שקל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il