X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאוניד נבזלין, מראשי יוקוס, קיווה כי האמת במשפטו של מיכאיל חודורובסקי תצא לאור - אך התבדה קיווה כי מדבדב יוכיח עצמו כנשיא - והתבדה קיווה כי השופט יפסוק כחוק - והתבדה בשלישית "ולדימיר פוטין אדם נלעג ומביש", כותב נבזלין ומקווה כי האמת תצא לאור וחברו מיכאיל חודורובסקי ישוחרר
▪  ▪  ▪
לאוניד נבזלין. מיכאיל חודורובסקי ימשיך להילחם על האמת [צילום: קרן נדב]
הנשיא מדבדב. לא הוכיח את עצמו [AP]

ראש הממשלה פוטין. מפחד מחודורובסקי [צילום: AP]

שנים שאני מקווה. מקווה לנס או אפילו לפחות מזה - פשוט לאמת, כפי שהיא. קיוויתי שדמיטרי מדבדב יוכיח את עצמו כנשיא, לא כבובה. קיוויתי שהשופט יפסוק את פסק הדין, כששלטון החוק הוא נר לרגליו ולא ההוראות מהקרמלין. רבים עימם שוחחתי על התוצאה האפשרית של משפטו השני של מיכאיל חודורובסקי קיוו גם הם איתי. הנס לא התרחש, וגם האמת לדאבוני היא כבר לא אופציה.
כל שנותר לי לעשות הוא לחכות עד שיגזרו את "המספר" בפסק הדין, אז גם אדע כמה שנים יוסיף ולדימיר פוטין, האדם הנלעג והמביש הזה, חדור הפחד והאימה מפני חברי, להחזיק אותו כלוא בבית הסוהר. שנים אומללות שייצגו רמיסה של זכויות אדם וביזיון למדינה שלמה.
  • ממשל אובמה, לרבות שרת החוץ של ארצות הברית, הילרי קלינטון, גינו את פסק הדין, ואמרו כי הוא מעורר תהיות בדבר מחויבותה של רוסיה לשלטון החוק.
  • נשיא הפרלמנט האירופי, יז'י בוזק (Jerzy Buzek), אמר כי המקרה של מיכאיל חודורובסקי היה לסמל של בעיות מערכתיות בשלטון החוק, של ניהיליזם חוקי ושל זכויות האדם ברוסיה של ימינו.
  • שרת החוץ של האיחוד האירופי, קתרין אשטון (Catherine Ashton), אמרה ביום ב' כי היא "מצפה" מרוסיה לכבד את הזכויות הבינלאומיות ואת שלטון החוק בבואה לפסוק את דינו של איל-ההון מיכאיל חודורובסקי.
  • ארגון אמנסטי אינטרנשונל קורא לבתי הדין של מוסקבה להפוך על פיה את הרשעתו של מיכאיל חודורובסקי מאחר שמשפטו היה לא-הוגן, ונראה כי עומדים מאחוריו מניעים פוליטיים.
  • ראשי ועדת הלסינקי ארה"ב טענו כי הרשעתו בדין של חודורובסקי מבליטה את הפגיעה המתמשכת של רוסיה בזכויות האדם.
  • שר החוץ של גרמניה, גידו וסטרוולה (Guido Westerwelle) אמר כי הנסיבות בתיק מפוקפקות מאוד והוא מהווה מכשול בדרכה של המדינה למודרניזציה.
  • ד"ר קתרינה לנטוס סווט, מייסדת ונשיאה של קרן לנטוס לזכויות האדם ולצדק (Dr. Catrina Lantos Swett), הכריזה כי ההאשמות מגוחכות, הראיות מצחיקות, והאשם היחיד בדין הזה הוא הצדק הרוסי.
  • מכון ג'ייקוב בלאוסטיין לקידום זכויות האדם (The Jacob Blaustein Institute) קרא לממשלת רוסיה לפעול בהתאם לשלטון החוק ולבטל את האישומים נגד חודורובסקי, שנובעים ממשפט לא-הוגן.
אומרים, שאם לקחת מאדם את התקווה, לקחת ממנו הכל. קיוויתי, התאכזבתי והתבדיתי, אבל אמשיך לקוות, אמשיך להאמין באמת, ובעיקר בעובדה שהיא האופציה היחידה בעולם מתוקן. חברי ימשיך להילחם על חפותו והאמת תמצא את דרכה, בסבך הנסיבות, ותצא לאור. בינתיים אחזק מפה את ידיו של חברי ואשא תפילה לשלומו ולעתידו.

הכותב בעל מניות בחברת הנפט יוקוס.
תאריך:  29/12/2010   |   עודכן:  29/12/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נבזלין לא מאבד תקוותו של חודורובסקי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אפשר לעצור אותם, תקראו את הספר
סיגלית777  |  30/12/10 07:26
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
פרופסור לפילוסופיה שעלה לשידור כדי לבזות את הרב שלמה אבינר, יצא ממנו נלעג ומגוחך    פרופסור אחר משווה את ישראל דהיום לגרמניה של 1932, והוא דווקא צודק, אבל בכיוון הפוך
ראובן לייב
היעדרו של מטף לכיבוי אש, אדישותו של צוות העובדים בקרונות הרכבת, וחסרונו המצמרר של צוות לטיפול באירוע-כוויות, לו היה מתרחש - רק מעידים שעדיין לא נלמד הלקח הנדרש מאסון השריפה בכרמל
ערן אינדיג
פעמים רבות הבעיה האסתטית היא סימפטום של בעיה סיסטמית, של מחלה    למשל, אנשים שחווים אסון ולא מצליחים להתאושש ממנו, מזדקנים בן-לילה, מאבדים שיער, הפנים מתחילות להתקמט ועוד
עו"ד מיכאל טאוסיג
במציאות שלנו, שבה הגיל עולה ומצב הבריאות הכרוך בגיל משתפר, שינו גם בתי המשפט את פסיקותיהם והחלו לאשר גם צוואות של אנשים זקנים מאוד    פסילת הצוואה לא תימנע אם יוכח שגילו של המנוח גרם למצב נפשי או פיזי, שמנע ממנו את היכולת החופשית לכתוב צוואה
אמיר כרמי
עם כל שנה שעוברת האיומים באינטרנט הופכים ליותר ויותר מתוחכמים. אמיר כרמי, מנהל מחלקת התמיכה של חברת קומסקיור נציגת ESET בישראל, נותן את ההערכה שלו לאילו איומים נראה בשנה הנכנסת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il