X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מכתבים/הערות
לקחו נתיב אחד בכניסה לאיילון וייצרו צוואר-בקבוק - אז למה היה צריך לסלול 13 קילומטרים של נתיב עם חניון שומם?
▪  ▪  ▪

הנתיב המהיר לתל אביב הוא תרגיל יחסי ציבור בלתי מוצלח מבית מדרשו של שר התחבורה והבטיחות בדרכים, כבוד השר ישראל כץ.
אם הנתיב אמור לשמש נתיב מהיר לתחבורה הציבורית, הרי יש כאן דבר טוב לכאורה, רק נזכור שהתחבורה הציבורית אינה עומדת ביעדיה - אין מספיק אוטובוסים, אין שירות הולם בתוך מרחבי המטרופולין, שלא לדבר על רכבת תחתית. ולכן אין צורך בנתיב מהיר לתחבורה הציבורית שלא קיימת. אם מדובר על פתרון 'חנה וסע', הרי לכאורה זה מצוין, שכן פתרון שכזה יכול להפחית את כמות כלי הרכב שנכנסת למטרופולין. אלא שהאוטובוסים מהחניון מביאים את הנוסעים עד לאזור הקריה או הבורסה, ואין פתרון לאלו שעובדים באזור התעשיה ברמת החייל או באזור מרכז תל אביב. ולא נשכח שכל אלו שיכולים היו לעשות שימוש בפתרון זה, כבר עושים שימוש ברכבת ממודיעין, לוד והסביבה. אם מדובר על תוספת נתיב, הרי גם כאן יש הונאה, שכן צוואר-הבקבוק נותר בכניסה לאיילון וההשקעה בנתיב הנוסף לאורך 13 הקילומטרים ממחלף בן-גוריון מיותרת לחלוטין, שכן גזילה של נתיב מכביש 1 הייתה מביאה לאותה תוצאה.
כלומר, יש כאן השקעה של מאות מיליוני שקלים בתשתית מיותרת ללא כל תשובה לצרכים האמיתיים של העושים בדרך, שברובם נכללים המה בין העובדים במעמד הביניים.
אם כך, מה ההבדל בין ההזנחה של מערכות לביטחון האזרחים כגון מערך כיבוי האש, לבין פעילותו של שר התחבורה? במשרד הפנים הולך הכסף לחרדים, במשרד התחבורה הוא הולך לקידום אישי של כבוד השר ישראל כץ, לתפארת מדינת ישראל.

תאריך:  13/01/2011   |   עודכן:  13/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"הנתיב המהיר לתל אביב" - למה זה טוב?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
עם אחד הג'ובים המרתקים בארה"ב ופרס פוליצר בכיס, מנסה העיתונאי הוותיק דייוויד רמניק לחקור את זהותו של הנשיא אובמה
ציפי לידר
מתי דוד
נסים גבאי
כנהגים האחראים לעצמנו ולנוסעינו אין לנו אלא להצטער על המשך הקו הלא נורמטיבי של הצבת פוליטיקאים כמו שר התחבורה הנוכחי לניהול עניינים החובקים חיינו והשרדותינו עלי אדמות
רועי אורן
בניית אמצעי לחימה, העברת נשק לסיני, אימוני לחימה - אלו רק חלק מהשיטות בהן מתכונן ארגון החמאס לעימות הבא עם ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il