X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
תמונה מן ההפגנה המתחייבת שנערכה במוצ"ש בת"א [צילום: פלאש 90]
והיה מחננו עם לב טהור
לאחר ההפגנה המרשימה למען הדמוקרטיה, אסור לנו להסתפק במילים חובה עתה להיאבק בליברמניזם במעשים - כשביתות שבת ושביתות רעב - ולדחות כל צו לחקירה פרלמנטרית עלינו לזכור כי אין לנו ארץ אחרת
יונה ברגור ד"ר למערכות הנדסיות כלכליות על צד שמאל
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

אנחנו הפגנו - וטוב שהפגנו; אמרנו דברים כדרבנות - וטוב שאמרנו; השמענו מחאות על עריצות הרוב - וטוב שהשמענו; מקדימה ועד חד"ש (למעט "העבודה"...) התייצבנו למפגן מרשים בעד הדמוקרטיה - וזה היה מרשים ומעודד; אנחנו כותבים וחושפים את ערוות חסרי החוליות - וטוב שאנחנו חושפים.
ולאחר מכן, אנו חוזרים לבתינו ומחכים ל"צו הגיוס" הבא כדי להתייצב להפגנה הבאה, ועסוקים במחאות צמחוניות כנגד רעי הלב. בינתיים - חוקי הגזע הולכים ומתקבעים בחוקי המדינה; בינתיים - המסורת היהודית מגויסת למען דיכוי של פטריוטים; בינתיים - אנחנו מתעוררים למציאות משתנה מדי בוקר בבוקרו, מציאות שבה נוטלים זכויות ממי שאינו יהודי, ומיהודי שאינו שייך ל"מחנה הלאומי". מי שלא מזדהה עם הליברמניזם והכהניזם - ראוי לו שייזהר מן ה"כצל'היים", מן ה"אלדדים", מן ה"פאינות", מן ה"דנונים", וללא ספק מן ה"ביבים".
וכך זה יימשך, וכך המדינה תידרדר אל תהום המקארתיזם, היות שבמצב החירום שבו אנו נמצאים - הפגנות אינן עונות יותר, והכתיבה המתורבתת ואמירות המחאה כבר אינן יוצרות מציאות אחרת. אך אנו חייבים בזעקה, היות שזו גם המדינה שלנו, ואבותינו הקימו אותה בשם הצדק הבינלאומי. ישראל נועדה לשמש מקום מקלט בטוח לשארית הפליטה לאחר השואה, ואמורה הייתה לתת הזדמנות חדשה ליהדות הדממה המדוכאת מברית המועצות. אבל חלמנו גם על מדינת מופת, דוגמה למשפחת האומות. לכן אנו חייבים לפעול, באופן הנמרץ ביותר, כנגד המסיתים, כנגד מחרחרי המלחמה, כנגד השונאים את בני האדם שמאמינים בחופש, בשוויון ובזכות להיות אחר. מילים אינן מספיקות יותר כי אין לנו ארץ אחרת. איננו מוכנים לחיות בארץ שבה יועמדו לחקירה חסידי ההומניזם, שבה יושיבו אותנו על מושב נמוך ומעלינו יאיים דני דנון, שישמיע את התורה היהודית בנוסח כהנא. לרבים בינינו אין ארץ אחרת, היות שהנדל"ן שלהם נמצא בהר הרצל ובקרית שאול. יקיריהם של רבים בינינו נפלו במלחמות צודקות ופחות צודקות, אבל הם האמינו בעתיד שבו כל אחד יוכל לנשום לרווחה מבלי לפחד, גם אם הוא שייך למיעוט.
לכן, בשלב זה של המאבק על מהותה של המדינה, אנחנו אמורים להקריב את נוחות חיינו ולהתייצב שלובי זרועות, כל המאמינים שהשילוב בין יהדות, ישראליות, הומאניות וחמלה - יגבש מחנה שיפעל כנגד הרוע של האפליה והחקיקה הגזענית, כנגד האש המאיימת להשמיד כל חלקה טובה.
עלינו לקום ולעשות מעשים, ולא להסתפק במילים ובהפגנות. עלינו לשבות שביתות שבת בהמונינו בחזית בית המחוקקים, ואם יהיה צורך - אף לשבות רעב. עלינו לדחות כל צו להופיע בפני ועדת החקירה הפרלמנטרית, ולא להירתע להצטרף גם אל יונתן פולק, בבית הכלא.
עת צרה היא לכולנו, אבל אנחנו לא מ-פ-ח-דים. כמי שנמנה עם ציבור המשפחות השכולות במדינה, אסור לנו להשאיר את אובדן חייהם של יקירינו כחסר משמעות; אסור לנו להימנע מפעילות המונית כנגד המסיתים.
עלינו להפיץ לכל בית בישראל עותק מספרו של בנימין זאב הרצל "אלטנוילנד". בספר מפורט חזונו של חוזה מדינת היהודים, שחלם בסוף המאה ה-19 על מדינה שתהיה אות ומופת לעמי העולם. מהר הרצל, מקברו של הרצל ומקבריהם של בנינו שנפלו למען מדינת מופת יהודית, נתחיל את התנועה ל"חזרה בתשובה" - תשובה לכל רעי הלבב שקמו עלינו לכלותנו מבפנים, כעת - בראשית המאה ה-21.

תאריך:  17/01/2011   |   עודכן:  17/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
והיה מחננו עם לב טהור
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
החגיגה שלכם נגמרה!
דמר94  |  17/01/11 15:40
2
הם מ..פ..ח..ד..י..ם
ברבור צחור  |  17/01/11 17:43
3
שני אנשי קש
ע. הנביא  |  18/01/11 21:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם בן-עזרא
לעתים קרובות כל היתרון שהמחוקק התכוון להעניק לדיירים נמס תחת הוראות סדר הדין וסמכויותיו של בית המשפט, ודייר הרוכש דירה במיטב כספו לא יוצא נשכר אל מול פגמים, ליקויים ואי-התאמות בדירתו כפי שהתחייב הקבלן
מתי דוד
על האוחזים במושכות מדינת ישראל לזכור כי "טובת המדינה קודמת לטובת המפלגה" ולקחת דוגמה מבן-גוריון ומבגין, שהיו יריבים פוליטיים שהשלימו לטובת המדינה    בעת הזו דרושות אחדות פנימית, עוצמה צבאית ותבונה מדינית
אלישע פורת
אותה הקדחת הרגשית, התוקפת את מאמיני שלוש הדתות הגדולות, בדורכם על אדמת י-ם, התנפלה עליי לפני שנים רבות; עוד בטרם הוגדרה וזכתה לשם הפיוטי "סינדרום ירושלים". אני נפגעתי מנחת זרועה עוד בטרם הפכה למסדר זיהוי ושורת הזדהות של כל משוגעי העולם בעלותם ירושלימה
יוסי ברק
הופסק ייצור הווקמן ונגן ההקלטות המהפכני לשעבר מפנה את מקומו בזירת הניידים לטובת כל אותם גאדג'טים ונגני mp3 מתוחכמים    קלקול היורשים החדשים-ישנים, הנגנים למיניהם - שככל הנראה ישרדו פחות מהווקמן: יתרון הנגישות שבהם - הורס!
דניאל גיגי
שתיקת מנהיגי המדינה פוגעת במאבק נגד חברות הגז. חמור מכך, שתיקתם מעידה יותר מכל על חולשת ההנהגה בישראל. בעוד שנגיד בנק ישראל, אנשי ציבור ואקדמיה, הביעו עמדה ברורה, המנהיגים שומרים על עמימות מפחד השפעתם של בעלי ההון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il