X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא רק בשמאל הרדיקלי מסתתרים עוכרי ישראל גם בקוטב השני יש יהודים המתחזים לחרדים ופועלים למען אותה מטרה בדיוק ההירשים מהווים פלג קיצוני בעדת נטורי קרתא המזדהים עם רוצחים פלשתינים ותומכים במיגור המדינה הציונית
▪  ▪  ▪
מציתים את דגל ישראל, נטורי קרתא [AP]
אנשי כת ההירשים, מוטאציה ארסית של היהדות, מתחברים אל הבזויים שבאוייבי הקיום היהודי. זה מכבר שלחו נציגיהם להיפגש עם אחמדיניג'את, כדי לחזק את שנאת ישראל המפעפעת בלבו

ועדת החקירה לחשיפת המקורות הכספיים הזרים שמתדלקים את ארגונים השמאל הקיצוני, תצטרך מן הסתם לבצע חקירה גם באשר למקורות המימון של ארגון אנטי ישראלי קיצוני שבקיצוניים, שממוקם בקוטב ההפוך. אלה הם אנשי כת ה'הירשים' (מיסודו של מי ששימש 'שר לענייני יהודים' בממשלת ערפאת מוישה הירש שהלך השנה לעולמו), המזדהים עם הרוצחים הפלשתינים, מוחים כנגד 'הכיבוש הציוני האכזרי והמדכא', תומכים במיגור 'המדינה הציונית', רואים באבו מאזן את 'נשיאנו האהוב', ומייחלים שכל הציונים יגורשו מן הארץ, אינשאללה.
ההירשים מהווים פלג קיקיוני קיצוני בעדת נטורי קרתא. מובן שאסור לטעות ולראות בהם נציגים אותנטיים של הציבור החרדי. ממש לא. הם אינם מייצגים בשום פנים את החרדיות המצויה, וגם לא את הירושלמיות השפויה. נכון אומנם שהם נראים ונשמעים כיהודים ירושלמים אותנטיים: עבדקנים ומסולסלי פיאות, לגופם בגדי שיראין, לראשם מגבעת ירושלמית נמוכה, רחבת תיתורא. אבל זוהי תחפושת בלבד, שמתחתיה שוכנים שונאי ישראל, בני חושך, שאין להם דבר וחצי דבר עם מצוות עשה של ואהבת לרעך כמוך, מצוות לא תעשה של לא תשנא את אחיך, המצווה הכללית של אהבת ישראל, ועוד.
לא שאנחנו זקוקים לאהבתם של מטורפים. לא מפיהם אנו חיים. אבל השאלה שחייבת להישאל היא, מדוע לא ייבדק מי מתדלק את פעילותם האנטישמית?, שמא כספי אתנן איסלמיסטים - סעודיים, אירניים, אש"פיסטים, חמאסניקים? ואולי בכלל אנו עצמנו מממנים אותם, כשאנו רוכשים מוצרים בחותמת הבד"צ של העדה החרדית?. נכון שאפילו ב'העֵיידֶה' המתבדלת יש מסתייגים מהם ואפילו כאלה הבוחלים בהם, אבל כל עוד אינם מקיימים את מצוות וביערת הרע מקירבך, לך תדע אלו תנועות סיבוביות עושים הכספים.
אנשי כת ההירשים, מוטאציה ארסית של היהדות, מתחברים אל הבזויים שבאוייבי הקיום היהודי. זה מכבר שלחו נציגיהם להיפגש עם אחמדיניג'את, כדי לחזק את שנאת ישראל המפעפעת בלבו. המיפגש תועד והועלה לאינטרנט, ולא קשה להבחין בעת הצפיה בקליפ, בחיוך ממזרי מרוח על פרצופו של הצורר, שמן הסתם הירהר אז בלבו: ראו עד לאיזה שפל מידרדרים היהודונים הללו.
במקרה אחר (בכ"ג באב תש"ע, 3.8.10) אותם הירשים ריקים ופוחזים, צאצאי המרגלים, יצאו במחולות נלהבים, בחתונתו של אחד מהם, בירושלים, עם דגלי אש"ף בידיהם (צריך לציין שמקצת מהאורחים, חרדים שאינם בני הכת, נחרדו למראה הסגידה לאש"ף והוציאו את הדגלים בכוח מידי המעלים את אוייבינו על ראש שמחתם).
הזרזיר והעורב
ההירשים, מסתבר, לא נחים לרגע, ובאחרונה הם התייצבו שוב לימין צוררי ישראל, כשהשתתפו בכנס כהני דת מוסלמים ונוצרים בבית לחם. נציגם שפך שם, לעיניהם העולצות של אוייבי ישראל, אש וגופרית על 'מדינת הציונים' וייחל לאובדנה מן העולם. הלך זרזיר אצל בן מינו העורב, לחרף ולגדף.
נאום הנאצות של אותו ריקא, ישראל מאיר הירש שמו, צולם והועלה לאתר המגדיר עצמו 'הווידיאו של המיגזר החרדי' (www.videonayes.com). בקליפ ניתן לראות בבירור את הנבל מסב בתחפושתו החרדית-ירושלמית לשולחן הנשיאות, לצידם של קאדים וכמרים על תלבושותיהם הססגוניות ועל צלביהם וסממני העבודה זרה שלהם, וקורא בעברית מן הכתב נאום שיטנה, שאפילו המופתי האיסלמו-נאצי חאג' אמין אל-חוסייני, לא היה מחבר בוטה ממנו.
דברים של האומלל היה כה נאלחים, עד שכל תיאור עקיף לא יוכל להעביר את תחושת הקבס שמעורר נאומו המתרפס, ועל כן העדפנו להביאו כלשונו (בקיצורים המתבקשים מחמת קוצר היריעה):
"אחינו וידידינו העם הפלשתיני, תושבי הארץ", פער בן הבליעל את פיו, ומיד ריסס באש מילולית מרוכזת את מדינת היהודים: "אין הציונים שייכים כלל להעם היהודי. לא לכותל המערבי ולא לקבר רחל ולא למערת המכפלה, ולא לירושלים בירת פלשתין. [יש] להחזיר השלטון לפלשתינים, הבעלים הלגיטימיים של הארץ הזו.
"הציונות - שואה"
"הציונות היא אסון האנושות כולה של העם היהודי כולו, והשוֹאה האמיתית של העם היהודי כולו. הציונים הם הם האנטישמים, והציונים יגורשו מן הארץ הקדושה בכוח האלוקים, אינשאללה (תגובות בקהל: אינשאללה ומחיאות כפיים סוערות)...
"כבוד נשיאנו האהוב... אחיזתם של הציונים בארץ המקודשת הזאת ובמקומות הקדושים, היא רק בכוח הזרוע, וללא שום זכות... הציונים מתכחשים בריש גלי לכל תורת משה, ובו בזמן דורשים זכויות על-פי התנ"ך לזכותו של העם היהודי על הארץ הזאת... חייבים להוריד את המסווה של הציונים אחת ולתמיד.
"אנחנו מכריזים בזה, שעל-פי תורת משה אין הציונים שייכים כלל להעם היהודי, אינם יכולים לדבר בשם העם היהודי, ואין להם שום זיקה להארץ המקודשת הזו, לא לכותל המערבי ולא לקבר רחל ולא למערת המכפלה ולא לירושלים בירת פלשתין (מחיאות כפיים סוערות) ולא לכל המקומות הקדושים בארץ המקודשת הזאת.
"...[יש] לבטל את החלטת האו"ם האומללה מנובמבר 1947, החלטה 181, ולהחזיר את השלטון לפלשתינים הבעלים החוקיים של הארץ הזאת. אחינו המוסלמים ידעו ויודעים לכבד את המקומות הקדושים בפלשתינה ובעולם, ויידעו לכבד את המקומות הקדושים הללו, גם כשהשלטון יחזור אליהם בקרוב.
"אחינו וידידינו, העם הפלשתיני... אנחנו איתכם אחים לצרה לכל אורך הדרך... אנחנו מתפללים בלי הרף שהאלוקים יסיר את השלטון הציוני מעל אדמת ארץ הקודש ולביטול הסופי של הרעיון הציוני, המנוגד בתכלית לכל היסודות של תורתנו הקדושה...
"היהודים וגם המוסלמים והנוצרים חיו עד הכיבוש הציוני בשלום ובביטחה מאות בשנים תחת שלטון מוסלמי. [אנו מבקשים] שכל חברי הוועידה הזו, וכן בתיקשורת האיסלאמית העולמית, שכל זמן שמזכירים את הציונים ופשעיהם, לא לכנות אותם בשם יהודים או ישראלים, ולכנות אותם בשם שהוא העצם שלהם שהוא ציוני".
"...המימסד הציוני הוא בניגוד לציווי של אללה, שאסור לעם היהודי להקים איזה שלטון שהוא... אנחנו מתפללים ומקווים ליום שבו תוחזר השליטה המלאה של הפלשתינים על ארץ הקודש, שעיר הבירה שלה אל קודס, ושהציונים יגורשו מהארץ הקדושה בכוח האלוקים...".
הירש סיים דבריו באיחולים "שתצליחו בתוכניותיכם להביא לסיום הכיבוש האומלל על פלשתינה ואל קודס, אינשאללה", ונענה כמובן במחיאות כפיים סוערות, בתודת המנחה ל'רבי ישראל הירש', ובתקווה "שכל שאיפותיו יתגשמו", וזה משיב: אינשאללה, וסוחט שוב מחיאות כפיים ממושכות.
בזמן הקרוב, כשתיחקר חדירת כספים זרים, אולי גם כספי אויב, לפעילות שמאלנים חובבי פלשתינים, אסור יהיה לפסוח על בדיקת מקורות המימון המתדלק פעילות בוגדנית של מתחזים לשומרי תורה ומצוות, שבמעשיהם הניקלים מוכיחים, כי יותר משקשה להוציא יהודים מהגלות, קשה להוציא את הגלות מנפשם של יהודים.
אם בגולה המנוונת נאלץ מושקֶה היהודי לרקד 'מה יפית' להנאת הפריץ המגושם, הנה כאן בארץ הקודש מתנדב מושקֶה הירושלמי לנסוע למחוזות האויב, כדי לנאץ ולחרף כל מה שבשם ישראל ייקרא.

תאריך:  20/01/2011   |   עודכן:  20/01/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הארץ / Haaretz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זהירות, אויב מימין
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
זו לא הבעיה >>>
א מ רול  |  20/01/11 17:32
2
להעמיד למשפט אזרחים, יהודים
הניה  |  20/01/11 17:33
3
ל-1 ול-2: אלה נבילה ואלה טריפה
יוסלביץ  |  21/01/11 15:08
4
הללו אינם משפיעים על הממשלה
ועל בג''ץ  |  21/01/11 15:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אברהם שרון
אנחנו חיים בחברה אשר בהדרגה הופכת להיות חברה שבה העיקרון המכונן שלה הוא 'אני ואפסי עוד'    חברה שבה אדם לאדם – להד"ם    חברה שבה איש לא רואה את זולתו ואיש לא סופר אותו    חברה שבה הזולת, כמאמר הוגה הדעות הצרפתי ז'אן פול סארטר, הוא הגיהינום
ראובן לייב
בגלגולו הראשון הוא היה מועד לחקלאים בלבד לצורך הפרשת מעשר. אחר-כך הוא נחגג כליל שמחת האילנות, ורק מאוחר יותר הוא הפך לחג של נטיעות ושל שמירת הטבע    ט"ו בשבט הגיע, חג ל... למה בעצם?
יהודה דרורי
קשה להבין מדוע המדינה מוותרת לחברות הפיננסיות על סכום של 30 מיליארד שקל השוכב בחשבונות רדומים מבלי שיימצא לו דורש    ועדת שרים לחקיקה אף פסלה חקיקה שתסייע לזיהוי החשבונות    זהו מחדל הדורש לצאת לרחובות
יורם אטינגר
עמי העולם מעוצבים על-ידי ההיסטוריה שלהם    הם תובעים ריבונות ושואבים כוח עמידה מול אויבים ואתגרים, על יסוד הגיאוגרפיה של ערש ההיסטוריה והטופוגרפיה של צרכי הביטחון, שנועדו להגן על ערש ההיסטוריה    ככל שמתעצמת הדבקות בשורשים, כן משודרג כוח העמידה מול סערות מאיימות וכן מתבססת הריבונות
יהונתן דחוח-הלוי
תמליל קלטת הווידאו, ששימשה ראיה מרכזית במשפט, תומך בטענת המג"ד כי לא הורה לחייל לירות לעבר העצור הפלשתיני    בצלם הפיץ לתקשורת רק קטע קטן שנחתך בדיוק לפני העדות המסייעת למג"ד    יד המקרה או יד מכוונת?    בצלם ממלא פיו מים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il