X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"כבר יותר מ-17 שנים ש'תיק תקשורת' מתפקדת ככלב השמירה של הדמוקרטיה, ובודקת בזכוכית מגדלת את זירת התקשורת בישראל" האומנם?! אז מדוע החליט עמנואל רוזן להעביר לאומה באמצעות כלי תקשורת ממלכתי מידע שקרי?
▪  ▪  ▪
העיתונאי עמנואל רוזן [פלאש 90]

"שלום אנחנו תיק תקשורת. עכשיו, כשמתברר שענת קם היא לא מרגלת ולא מסוכנת לבטחון המדינה, אלא חיילת שמסרה שלא כדין מידע סודי לעיתונאי, הגיע הזמן לשאלות הקשות: האם אנחנו העיתונאים נפלנו קרבן לספין מושחת של הפרקליטות שמכרה לנו סיפור הדלפה בעטיפה של פרשת בגידה מזעזעת? ואם כן, האם עכשיו לא צריכה העיתונות כולה להגן על ענת קם?" (עמנואל רוזן, "תיק תקשורת", 10.2.11).
התוכנית "תיק תקשורת" מתהדרת בכותרת המשנה שלה בטקסט: "כבר יותר מ-17 שנים ש'תיק תקשורת' מתפקדת ככלב השמירה של הדמוקרטיה, ובודקת בזכוכית מגדלת את זירת התקשורת בישראל".
הבה ניקח לדוגמה את הפתיח הנ"ל של עמנואל רוזן ונבדוק אם יש לנו כאן ביקורת הוגנת על התקשורת, או אפילו סתם ציון עובדה שהיא אמת, או שאולי אולי יש לנו פה אמירה שקרית מקוממת, המהווה צידוד בתקשורת רעה ומעוותת שמקומה יכירנה רק במדינה המתחפשת למדינה דמוקרטית. בתוך כך נכיר לעומק את "הכלב" הזה של "הדמוקרטיה", את טיבה של "הזכוכית המגדלת" ואת "זירת התקשורת".
מר רוזן פותח בקביעת עובדה: "...עכשיו, כשמתברר שענת קם היא לא מרגלת ולא מסוכנת לבטחון המדינה, אלא חיילת שמסרה שלא כדין מידע סודי לעיתונאי..." - מעיון פשוט בכתב האישום המתוקן (לאחר הסדר טיעון), מתברר שענת קם עצמה הודתה ב"ריגול חמור (איסוף ואחזקת ידיעה סודית) - עבירה על סעיף 113/ג' רישא לחוק העונשין, התשל"ז - 1977 (להלן: "החוק")". זהו הסעיף הראשון בהוראות החיקוק לפיהן הואשמה ענת קם וכאמור הודתה בו. מדוע החליט עמנואל רוזן להודיע לאומה באמצעות כלי תקשורת ממלכתי מידע שקרי?
בתוך כך בוחר עמנואל רוזן להשתלח בפרקליטות ("ספין מושחת") וזו כבר חוצפה! שיתקרבן ככל שיחפוץ, אבל מה עשתה הפרקליטות? הלא לא הייתה אפילו סיבה נראית לעין לכרות הסדר טיעון עם המרגלת הבוגדת הזו, והפרקליטות הלכה לקראתה לפנים משורת הדין. להקל עליה. בפירוש.
אם "הזכוכית המגדלת" מצליחה להפוך מרגלת ללא-מרגלת, מה טיבה? מה הטעם להשתמש בה? הלא היא אינה מגדילה ולא מקטינה אלא מֵהַפֶּכֶת! היא בפירוש עושה חיוב משלילה. אמת לשקר! או שמא עיני "הכלב" הן המעוּוָתוֹת? כך או כך התוצאה הפוכה לאמת, וצריך להחליף מיד גם את "הכלב" וגם את "הזכוכית המגדלת", ולהתחיל לבדוק את כל "זירת התקשורת" אולי עמנואל רוזן משקף נאמנה את הזירה החולנית הזאת.

תאריך:  13/02/2011   |   עודכן:  13/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזכוכית המגדלת של כלב השמירה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אורוול בתגובה:"פעם זונה תמיד ז
קורןנאוה טבריה  |  14/02/11 05:33
2
"מכשירים טריפה"
הניה  |  14/02/11 07:29
3
תיק תקשורת אינו שונה מהשאר  ל"ת
ב.ל  |  14/02/11 07:59
4
תגובה
רימונה  |  14/02/11 09:53
5
מי כאן לא מדייק , דודו ?
חי שרעבי ,עו"ד  |  14/02/11 11:34
6
עמנואל רוזן השופר של האדומים
ביתרי  |  14/02/11 11:40
7
הבעיה עם "כלב השמירה".....
קוסא מחשי  |  14/02/11 13:43
8
אסא כשר כינה עתונאינו ערפדים!
פריק  |  16/02/11 21:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
מחזהו של המדינאי והפילוסוף-מחזאי ניקולו מקיאוולי (1527-1469) הידוע באמרתו "המטרה מקדשת את האמצעים" - לה מנדרגולה (הדודאים) שנכתב ב-1517 לא איבד טיפה מניחוחו גם כיום    העלילה המצחיקה מלאת ההומור מתעצמת ומקבלת גוון אקטואלי בבימוי של גלעד קמחי את "קבוצת הצעירים"
יהודה קונפורטס
בשנים האחרונות כבר היינו עדים לכמה הכרזות נוצצות בנושא שילוב ערבים בתעשיית ההיי-טק    כל עוד שני הצדדים לא יחליטו להסתער על המשימה ולוודא שהחזון מחלחל מלמעלה כלפי מטה - עד אחרון העובדים בארגון, אנו צפויים לעוד הרבה טקסים בלי שהבעיה תיפתר בפועל
יוני בן-מנחם
המשטר הצבאי הזמני החדש במצרים ניצב בפני אתגרים קשים ומורכבים וייתכן שהקמת "המשטר החדש" תארך עוד זמן רב    לנפילת משטרו של מובארק יש השלכות מסוכנות על המצב במזה"ת ועל מעמדה של ישראל
אברהם שרון
אנשים מפונקים מכדי לצאת אליהם. יש להם תוכניות. יש להם התחייבויות. העונה החדשה של "הישרדות" מתחילה    מרד העשוקים לא יתחולל ברחובות, אלא ברשת האינטרנט    אם בכל-זאת ייצאו אנשים לרחובות, אני אוכל כובע מלא צפרדעים...
ראובן לייב
על-אף היותם בעלי מוגבלויות, המונעות מבעדם לשרת בצבא ההגנה לישראל, הם מבקשים להתנדב לשירות אזרחי-לאומי כדי לתרום למדינה ולהוות חלק אינטגרלי ושווה-זכויות בחברה הישראלית    לעזרתם נחלץ הפורום לשירות אזרחי-לאומי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il