X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פרקליט המדינה, משה לדור
[צילום: פלאש 90]
ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט [צילום: פלאש 90]
שוב אנו עדים לשימוש שעושים גורמי האכיפה בהדלפות מגמתיות לתקשורת של חומרי חקירה חסויים כל הדלפה היא הפרה בוטה של החוק בידי הגורמים שאמורים להגן ולקיים בקפידה את החוק עלילת משה לדור, אהוד אולמרט, התקשורת ופרופסור אסא כשר
▪  ▪  ▪

פרקליט המדינה, משה לדור, התארח בראיון "רחב-ידיים" במוסף עיתון הארץ ביום שישי האחרון (11.2.11). בין היתר ציין כי ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, קיבל הלוואה מאיש עסקים ידוע, לפני כ-18 שנים וטרם השיבה. ביום א' קראנו כולנו את הודעתו של מר אולמרט כי החזיר, לאחרונה, את ההלוואה והוא דורש התנצלות פומבית מפרקליט המדינה ותרומה בסך 50,000 שקלים לצדקה. כמובן שתביעתו נדחתה.
במקביל, לגמרי במפתיע, אנו קוראים על הדלפה מחדר החקירות של המשטרה, בחקירת מר אולמרט ביחס לפרשה הידועה בשם "המינויים הפוליטיים", בה הוא מציג את עוזרו הנאמן, עובד יחזקאל, כסוג של "חסיד שוטה" המוכן לעשות למען "אלילו" (אולמרט) כל שטות שהיא, כולל מינויים של מקורבים ("מינויים פוליטיים"). חובה להזכיר, כי ממש בימים אלו, מעיד מר עובד יחזקאל במשפטו של מר אולמרט ומזכירתו בעבר שולה זקן. הדלפה מהסוג שהוזכרה לעיל, עשויה להשפיע על אופי עדותו של העד עובד יחזקאל.
שוב אנו עדים לשימוש שעושים גורמי האכיפה בהדלפות מגמתיות לתקשורת של חומרי חקירה חסויים. אין ספק כי ההדלפה מחקירת אולמרט נועדה להציגו כאדם שמתייחס בזלזול לעוזריו הקרובים, ולכן להשפיע על עדים במהלך מתן עדותם כאשר עדותם אינה פועלת לטובת התביעה. מיותר לציין, בפעם המי יודע כמה, כי כל הדלפה היא הפרה בוטה של החוק בידי הגורמים שאמורים להגן ולקיים בקפידה את החוק.
לאמירתו של פרקליט המדינה, משה לדור, בראיון בעיתון הארץ על ההלוואה שאולמרט קיבל ולא החזיר (אך אינו נתבע בגינה על עבירת קבלת שוחד), יש היבט נוסף שהביא לתשומת ליבנו פרופסור אסא כשר בראיונו ברדיו בשבוע שעבר. פרופסור כשר שולל את זכותם של גורמי האכיפה לעסוק בהיבטים אתיים (כפי שעושה לדור, לעיל) של נאשמים, אלא רק בהיבטים משפטיים. כנראה שמשה לדור עדיין לא למד מה ההבדל בין אתיקה למשפט.

תאריך:  18/02/2011   |   עודכן:  18/02/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האכיפה והתקשורת: "יד רוחצת יד"
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
לחקור התנהלות לדור - שערורייה!
לכותב הרשימה  |  18/02/11 13:34
 
- לתגובתי שורה 4 צ"ל הופך עורו. ל"ת
לכותב. תקון .  |  18/02/11 23:03
2
הלוואה שערוריתית
כרם נבות  |  18/02/11 17:45
3
לצערי חלק לא קטן מהפרקליטות שק
שלומי -כלכלן  |  19/02/11 09:14
4
לדור נבחר בגלל היותו חלק מי הח
ישע  |  8/05/11 22:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים מנור
"לֹא תִשָּׂא אֶת-שֵׁם-יְהוָה אֱלֹהֶיךָ, לַשָּׁוְא", כלומר אל תתנשא, אל תחטא בחטא היוהרה, זכור כי אתה לא אלוהים אלא אדם ככל האדם    "לֹא תַחְמֹד" - אל תחמוד שום דבר שאינו שייך לך! הפיתוי שבחמדה הזו יוביל אותך רק לאסונות    מזכיר לכם במשהו את פרשת גלנט?
הרב אליהו קאופמן
שבועון חרדי פרסם ראיון עם חרדי ישראלי הפעיל בשמירת קברי צדיקים, שבעזרת דרכון זר ושתדלנות של יהודי אירני, הצליח לבקר באירן    הרב היהודי, במקום לנצל זאת לקשירת יחסים, הוציא את דיבת אירן רעה
נסים ישעיהו
אפשר לראות שיש ניגוד מוחלט לכל הרעיון של מתן תורה ושל לוחות הברית שנכתבו בידי הקדוש ברוך הוא בעצמו כביכול. גלוי לגמרי שבחטא העגל, העם מצוי בנפילה מאיגרא רמה, הכי רמה, לבירא הכי עמיקתא
מנשה בן-מאיר
אני ממליץ לך, ח"כ יריב לוין, ולתומכי ההצעה לוועדות חקירה לעיין מחדש בעידן המקארתיסטי בארה"ב    האם אתה מודע לכך כי אתה וחבריך עלולים להישפט על-ידי ההיסטוריה כאחראים לפרק האפל הזה?
עו"ד יוסי דר
פרקליט המדינה משה לדור והיועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין מנועים מלהתקרב בצורה כלשהי לחקירות ולתיקים הפליליים הנוגעים לאהוד אולמרט    עוד הברקה של ראש הממשלה לשעבר, שעומדים ותלויים נגדו משפטים פליליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il