X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צבי גלברד מהנדס אלקטרוניקה ומערכות תקשורת
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
"תסתכלו לילדי הזרים בעיניים" - הם זכו באוסקר ראש עיריית תל אביב רון חולדאי ומסיל"ה בונים "קולחוז לכולנו" הוא מאשים: "עצמנו עיניים" אז כדאי להתעורר מהסרט אנו עלולים להתעורר למציאות קשה של קהילות זרים עוינות ותובעניות
▪  ▪  ▪
רון חולדאי: צריכה להיות כאן מדיניות הגירה קשוחה ומוגדרת [צילום: ישראל הדרי]
פלישת המסתננים - המחדל נמשך
צבי גלברד
תמונת מצב: המחדל הארוך בו מסתננים פולשים לתחומי מדינת ישראל עדיין נמשך * הממשלה החליטה החלטות, אך גוררת רגליים * ארגוני התמיכה במסתננים מנצלים את המצב * חייבים לדרבן את הממשלה לפעול, לפני שנחזה באסון לאומי-חברתי
לרשימה המלאה

"תסתכלו לילדים בעיניים"
ארגוני השמאל הרדיקלי תומכי המסתננים, אלופים ביחצנות ובמניפולציות על דעת הקהל. כעת הם גם ארגנו פרס אוסקר לסרט שישכנע אותנו להפוך את ישראל ל"מדינת כל אזרחיה". והם דורשים להסתכל לילדי הזרים בעיניים ולמנוע את גירושם. תומכי המסתננים והזרים "לא מסתכלים עלינו האזרחים ממטר", אבל דורשים מאיתנו להסתכל ולבכות. אז אני מסתכל בעיניים.
לתומכי המסתננים אני אומר: השימוש בילדי הזרים כדי לקדם את האידיאולוגיה שלכם הוא מעשה שפל, ממש כמו הפלשתינים שיורים בנו מאחורי ילדיהם.
לילדי הזרים והוריהם אני אומר: אנשי "קולחוז לכולנו"1 עושים לכם עוול. אתם "שמן לגלגלי המהפכה" שהם מנסים לייצר. חבל שתיקלעו למציאות קשה בעתיד - חיזרו אל מולדתכם.
רק שלא נתעורר ב"קולחוז לכולנו"
בכתבה ב-ynet מצוטט ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי: "לא אכנס לפופוליזם של שר הפנים, אלי ישי. צריכה להיות כאן מדיניות הגירה קשוחה ומוגדרת. עצמנו עיניים כשכולם נכנסו למדינה, וגם היום עושים זאת".
ובכן, מר חולדאי: מי שדואגים לכך שנעצום עיניים הם אתה, מסיל"ה ושות'. אתם זורים חול בעינינו, עם המנטרה הדמגוגית: "אין מדיניות הגירה".
גבירותיי ורבותיי: יש חוקים ויש החלטות ממשלה2 אך בכל פעם שהממשלה מנסה לגרש שב"חים (שוהים בלתי חוקיים), החברים של חולדאי מגישים בג"צים ועושים הפגנות. מסיל"ה מתלוננים שחסר להם עו"סים3 ודורשים משאבים נוספים: בריאות ורווחה עבור הזרים.
כפי שכבר כתבתי כאן, הפכנו למדינת חלם. אנו מייבאים את הצרות במו ידינו.
אם נמשיך לעצום עיניים, אנו נתעורר יום אחד בארץ זרה בעולם השלישי "קולחוז לכולנו", על-פי חזונם של דב חנין וחבר מרעיו ה"דמוקרטיים". הם גם משתמשים בפופוליזם: "רובם ככולם אוהבים מאוד את ישראל, רוצים לשרת בצבא ולהמשיך לתרום לחברה שלה".
גבירותיי ורבותיי: אל תאמינו לשקרים של השמאל הרדיקלי. אנו עלולים להתעורר למציאות קשה של קהילות זרים עוינות ותובעניות. מצבנו לא יותר מדי טוב, ואין שום סיבה שנקלוט מאות אלפי מסתננים ושב"חים.
אני קורא לממשלה להתעורר מהר, ולהוציא אותנו מהסרט הרע הזה.

הערות

1. "קולחוז לכולנו" זאת המפלגה של דב חנין וחבר מרעיו ה"דמוקרטיים". רק בישראל הקומוניזם ממשיך להתקיים במסווה של "דמוקרטים/הומניסטים" בשם חד"ש ומכובס: "עיר לכולנו". תמלוגים על השם המותגי "קולחוז לכולנו" - נא להעביר לחנה מדרום ת"א.
2. תקראו על המדיניות והחלטות הממשלה במאמרי הקודם. וגם: יש חוקים כמו חוק השבות. מי שמעוניין לשנות את המדיניות או את החוקים מוזמן להגיש הצעות לכנסת.
3. ראיתם את ההפגנה של העו"סים? בחולצות אדומות, ובראש - דב חנין.

תאריך:  04/03/2011   |   עודכן:  04/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חולדאי בסרט: "קולחוז לכולנו"
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הימין והפולנים...
ראספוטין בן מדביד  |  4/03/11 22:47
2
חולדאי הפושע הכי גדול של ת.א
בשם תושבי השכונות  |  4/03/11 23:20
 
- תראו לי שחור משלנו שמוכן לעבוד
ראספוטין בן מדביד  |  5/03/11 09:30
3
ואולי הגיע הזמן!
דיקלה  |  5/03/11 08:07
 
- יקרתי מזמן מזמן אנו תושבי השכו
איציק מהשכונה  |  5/03/11 10:49
4
לראש העיר אתה יכול לדחוף
לראש העיר  |  5/03/11 11:03
5
מאמר קולע בול במטרה
יוקו  |  6/03/11 07:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
רק בישראל יכולים הטועים לשמור על מפלס היהירות, ורק בישראל כלבי השמירה של הדמוקרטיה מנסים ליירט כל מינוי של אדם שהכיפה שעל ראשו מלשינה על השקפתו    עיתון הארץ מנסה ליירט את מינוי האלוף (במיל.) יעקב עמידרור ליועץ לביטחון לאומי
ראובן לייב
אם הדרך להכיר מדינה וחברה היא באמצעות האוכל שלהן, אזי השיטה הטובה ביותר להכיר את הספרדים היא דרך ברי המתאבנים שלהם    תרבות אכילת הטאפאס משקפת, למעשה, את גישתם של הספרדים לחיים
יואל גוז'נסקי
החשש שמא הזעזועים יפקדו גם את מדינות המפרץ הערביות, ככל ש"הזעם הערבי" גובר, הוא לא משולל יסוד, ולו בשל העובדה כי כמה מ"חומרי הבערה", בין היתר היותם של המשטרים אוטוריטאריים ומדכאים זכויות אדם, נמצאים גם במפרץ, ובשל הדינאמיקה הייחודית ויכולת ה"הדבקה" הגבוהה של המחאה שנראית רחוקה מדעיכה
איתן קלינסקי
הרב מנחם פרומן סבור כי רק הערכה וניסיונות כנים ליצור דיאלוג אמיתי משותף יעלו את שני הצדדים - הישראלי והפלשתיני - על דרך המלך    לעומתו, הרב דב ליאור תומך בטרנספר לערבים ואמר בעבר כי ברוך גולדשטיין "קדוש כמו קדושי השואה"
דניאל גיגי
כלכלה חדשה מתפתחת בעולם - הכלכלה הווירטואלית, שנמצאת בעולם הדמיוני של משחקי המחשב    בעולם הווירטואלי אפשר לקנות בתים, בגדים, אוכל ותרופות, כאשר הערך של המוצרים הללו מקבל ערך כלכלי אמיתי שמגיע למיליארדים    משקיעים מרוויחים הון מהשקעה ומסחר בבתים ובמכוניות וירטואליים    כלכלה חדשה זאת הולכת וצומחת, ועדיין לא נבחנו השלכותיה על העולם הכלכלי האמיתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il