X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
פה גדול, חוצפה ודוגריות נחשבו עד לא מזמן לתכונות אולטרה ישראליות, כאלה שמככבות בכל מוספי יום העצמאות וכתשובה לשאלה מה ישראלי בעיניך מי שציפה שטריני וסוזנה יביאו איתן לכאן ניחוחות של שיק אירופאי ואלגנט קונטיננטלי, התאכזב מרה אבל מי שרוצה שידברו אליו לא יפה, ושבסוף כל עלבון יסתתר לו ‘דארלינג’ קטן, הן בהחלט הכתובת
▪  ▪  ▪
טריני וסוזאנה [צילום: צילום מסך]

פה גדול, חוצפה ודוגריות נחשבו עד לא מזמן לתכונות אולטרה ישראליות, כאלה שמככבות בכל מוספי יום העצמאות וכתשובה לשאלה מה ישראלי בעינייך. מסתבר שלא עוד, גם המעלות האלה עברו תהליך של הפרטה, מיקור חוץ ולבסוף הועברו לידיהם של עובדים זרים. במקרה הזה לידיהן של שתי העובדות הזרות טריני וסוזנה, שגנבו את הגבול לישראל לאחר שנמלטו מלונדון הנחשלת, לעבוד בארץ הקודש ולאסוף שקל אל שקל כדי לשלוח הביתה. במקרה של עבודות בניין, סיעוד וחקלאות באמת קשה כבר למצוא ישראלים שיהיו מוכנים לעבוד, אבל לתת עצות לאנשים איך להתלבש, לתפוס להם את הציצים ללא רשות ועל הדרך להתבצ’ץ’? נדמה לי שאפשר היה למצוא שניים או שלושה ישראלים שהיו מוכנים לעשות ציונות, להקריב מעצמם ולמלא את התפקיד.
אז למה בכל זאת טריני וסוזנה? כי הן כבר עשו את זה בעבר ברמות משתנות של הצלחה במולדתן. שם, בפרמטרים הבריטיים, החוצפה והישירות שיש להן להציע הן שערורייתיות למדי. בישראל המהבילה אפשר לומר שהן בהחלט יכולות להשתלב במרחב, בכל מה שקשור לקוטר הג’ורה הן עברו את מבחן ההתאזרחות הראשון. סיבוב קצר בשינקין גורם להן לפסוק על סמך היצע הנעליים שהנשים הישראליות הן או לסביות או פקחיות תנועה. על הדרך הן אוספות אנשים מהרחוב שיעברו אצלהן טיפול מזורז בשיטת הפסיכוסטיילינג. כי, לעומת מה ששרי אריסון חושבת, השינוי האמיתי מתחיל בחוץ.
המטופלים של הצמד מתחלקים לשני חלקים, אלה שלא רוצים שיראו אותם ואלה שרוצים שיראו אותם יותר מדי. לאלונה הן מודיעות שהיא נראית זנותית, לקורל הקטנה שהיא חושפת יותר מדי ולדודו מסבירה סוזאנה שהכתובת הומוסקסואל חרוטה לו על המצח. אחר כך היא מחבקת אותו ומכריזה שהיא מתגעגעת להומואים שלה, כאילו הומואים הם סוג של גור כלבלבים גנרי שאפשר ללטף על הראש כשאתה מתגעגע לזה שהשארת בבית. לשרון הן מסבירות שהיא מוזנחת מדי, שירי לדעתן חייבת להפסיק ללבוש שחור כדי שתוכל להפסיק להתבייש בהיותה אם חד הורית ודרור צריך להיפטר מבגדי המוצ’ילר שלו ויפה שעה אחת קודם. וכן, היו גם נורית בת החמישים שאוהבת רק טורקיז והילה שנראתה ממש בסדר גמור בעיניי, אבל מה אני כבר מבין.
כל המטופלים כונסו באולפן גדול כדי לעבור את המהפך החיצוני והנפשי המיוחל. גודש המטופלים הזכיר תור מחוץ לרופא המשפחה בשיא עונת השפעת. גם איכות הטיפול לה הם זכו הייתה בהתאם. טריני או סוזנה זרקה על המטופל את הבגדים שבחרה לו, מלמלה כמה מילים על העצמה ועל ביטחון עצמי ועברה הלאה לקליינט הבא. ומה היו המסרים? קודם כל להרים את הציצי למעלה, לקשור שרשרת שתגלוש לעבר הציצים, ולא להתבייש במידת חזיה די. המסר השני שהועבר לקורל המקסימה הוא שתוספות שיער הן לא אותנטיות ולא מאפשרות לה להיות היא עצמה, אבל לאלונה תוספות שיער זה אותנטי ובסדר כי הן עושות אותה פחות זנותית.
אז מה יצא מכל המערב-פוגש-מזרח הזה? בסוף כולם עלו על מסלול הדוגמנות לקולות מחיאות הכפיים של בני המשפחה שלהם. רובם הצליחו להיות יותר מנומסים מהייבוא הבריטי ולהסתיר את אכזבתם מהמהפך דה לה שמאטע שנעשה להם. כי מי שציפה שטריני וסוזנה יביאו איתן לכאן ניחוחות של שיק אירופאי ואלגנט קונטיננטלי, התאכזב מרה. כל הבגדים והצעות הלבוש היו הרבה פחות ממעוררי השראה. מוטב לו גם לא להפקיר בידיהן את גופו או את נשמתו. אם אתם נורא רוצים שידברו אליכם לא יפה, אבל שבסוף כל עלבון יסתתר לו ‘דארלינג’ קטן, הן בהחלט הכתובת.

מה הן עשו כאן? טריני וסוזנה בישראל

תאריך:  18/03/2011   |   עודכן:  18/03/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עובדים זרים
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טריני וסוזנה: מעליבות את בנות ישראל
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
אז מה אם הן אנגליות? בס"ה 2
עץ  |  19/03/11 04:23
2
תגובה
צנחן  |  19/03/11 10:02
3
התלבשו כמו דודות פולניות
ורוד  |  19/03/11 15:20
4
צודק. אתה באמת לא מבין
משב  |  19/03/11 16:50
5
תל-אביביות באמת לסביות
והחילוניות גסות  |  20/03/11 11:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמי דור-און
לאן הובילה את האנושות החרדה שנולדה עם חילוצו של השד האטומי מן הבקבוק של המחקר המדעי כאשר האדם חשף את סודות הביקוע הגרעיני – על כל שימושיו, לצרכי מלחמה כמו גם לצרכי שלום?    את אפס קצהו של הפחד מפני סכנות המוות הנורא הטמונות בקרינה הרדיואקטיבית רואה כיום האנושות כולה בהתפרצות הקטסטרופה הגרעינית ביפן
חגית כהן
החתונה, טקס שאמור לאחד בין בשרים, חלומות ובדידויות - הפך בישראל לקרקס סוציולוגי שגם ברכט לא היה ממציא. לאיזו יפעת-חסד אפשר לצפות אם התקליטן משמיע את דודו אהרון ושרית חדד, אשר קול-הילל שלהם מחרחר ריגושי פלסטיק?
יעקב בר-און
שר החינוך גדעון סער התקשר למלחין ולמנצח נעם שריף, ושוחח איתו על דא ועל הא. לפתע אמר שברצונו לברך אותו על זכייתו בפרס ישראל    "רבים הביעו תקווה שעם הזכייה שלי תשתנה בארץ ההתייחסות למוזיקה הרצינית"
אריה אבנרי
הפעם, בחלק השביעי של המילון השחור, מובאים חטאי עו"ד רונאל פישר, הנחש הקטן שהפך לנחש ארסי גדול    המניע העיקרי בחייו הוא צבירת כסף ותהילה בכל מחיר    האיש ביזה את מקצוע עריכת הדין וגם עבר על חוק זילות בית המשפט    טובל והרבה שרצים בידו
טובה ספרא
האסון ביפן יעלה מדרגה?    עוד אירוע דרמטי ענק בדרך לעולם?    זיהום במזון    משבר עולמי בכלכלה; הבלתי צפוי אכן קורה    עת להוציא ישן מפני חדש    גלים נפשיים גבוהים    תחזית אסטרולוגית לשבוע 25.3.11-18.3.11
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il