X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  כתבות
הטסטוסטרון חוזר לתוכנית עם שלל נבחנים גברים, מיני מחווה למרגלית צנעני, צמד שמזכיר את הדודאים ושחקני פורנו משנות ה-70, קרב חתולות בין שתי הדיוות, וגם גואל פינטו אחד
▪  ▪  ▪
קרב חתולות [צילום: עכבר העיר]

תודה לאל, יש גם גברים במדינה הזו. חלקם אפילו יודעים לשיר. חלקם הקטן עוד יותר טרח להגיע לאודישנים של כוכב נולד 9. אז אולי כל הטסטוסטרון הזה הוא גם מה שהצליח סוף כל סוף לרומם את העונה התשיעית מרמת ה"מעייפת" ל"נסבלת", מ"יאללה, שייגמר כבר" ל"וואלה, אפשר להחזיק עוד רבע שעה".
אל תבינו לא נכון. אני עדיין מתבצרת בעמדתי, למרות אחוזי הרייטינג מרקיעי השחקים, שרק מוכיחים שוב כמה עם ישראל הוא נוח להשפעה במובן הזה שבו הוא מתיישב לצפות בכל מה ששידורי קשת מקרינים לו על המסך, בלי לשאול יותר מדי שאלות - "כוכב נולד" עדיין לא מחזיקה. הסטטיסטיקה הפרטית שלי, שנשענת בעיקר על כמה חברים קרובים וסטטוסים בפייסבוק, מוכיחה שהעונה הזו משעממת את כולם. מה שכן, היא מראה סימני שיפור קלים: יותר מתמודדים מוכשרים, פחות קטסטרופות ווקליות מביכות. יותר אודישנים מהנים לצפייה, פחות קלוז אפים על אבות דומעים ואימהות נרגשות. יותר עניין, פחות פיהוקים.

מפריחי השממה

זה עושה את שלו, כי מה בסך-הכל רוצים צופי "כוכב נולד", אם לא להיאחז בתקווה שהמתמודד הבא יפצח את פיו וקול של מלאך ייפלט מתוכו. הפרק השלישי של העונה נתן מענה לתקווה הזו, מה שרק מחזק את הסקרנות והרצון להמשיך ולצפות, בתקווה שיבואו עוד זמירים שלא יצלקו לנו את עור התוף.
שאפו מיוחד לצמד כוכבי הפורנו מהסבנטיז, ארז שלם ונדב הופמן, שהחיו לנגד עינינו עידן הולך ונעלם, על-רקע כל האייל גולן הזה ששולט לא רק בתוכנית, אלא גם במדינה. לנצח בתוכנית אין להם סיכוי, אבל טוב לדעת שאנשים כאלה מסתובבים בינינו.
הפרק הזה היה גם בחזקת מחווה למרגלית צנעני, עם שני מעריצים מושבעים ששרו את "עוד יהיה לי" - הגר דדון, החיילת הטבחית שובת הלב שפתחה את התוכנית והחקיין אוראל צברי שביצע את "מרגלית צנעני מהשאול", כדברי המשוררת, אבל בכל זאת סיפק מידה מסוימת של בידור - בכל זאת, אי-אפשר בלי לפחות חקיין אחד בכל עונה.
אם אתם תוהים איך תרבות הכוכב נולד הזו מחלחלת גם אל הטובים שבינינו, פשוט תראו מה קרה לגואל פינטו, שוחר תרבות (מטעם עצמו בעיקר), שהתבלבל לחשוב ששני האחיינים הקטנים שלו, אביתר ובועז, הם צמד זמירים ששוגרו לכדור הארץ היישר מכוכב הנינטיות. הם אומנם לא היו זייפנים איומים, ייאמר לזכותם, אבל הכישורים שלהם בהחלט יוכלו לשמש בעתיד לפרסומת נגד עצירות.
ואם יש עוד משהו שאולי יצליח לרומם את העונה הזו, היא היריבות המבצבצת בין מרגול למירי מסיקה. בפרק הקודם היא נעלמה, אבל הפעם היא חזרה והרימה את ראשה ושלפה את ציפורניה. דומה שהשתיים האלה מתקשות להסכים כמעט על כל דבר - מירי חושבת ששגיב יחזקאל הוא זמר מדהים, מרגול פוסלת על הסף וגם לירון רמתי, המתמודד שחתם את הפרק, הצליח לעורר ויכוח בין השתיים.
ויכוחים וחילוקי דעות בין השופטים הם לא עניין חדש, בטח לא כשצדי צרפתי בסביבה (זו רק אני, או שהוא שקט במיוחד העונה?), אבל יש משהו ביריבות החתולית הזו בין השתיים האלה, שהן כל-כך שונות בטעמן המוזיקלי וברקורד הקרייריסטי שלהן, שדווקא יוצר מידה מסוימת של מתח. מרגול הרי מייצגת מגזר מאוד מסוים במדינה - העמך הקולני שמשתמש בהרבה ביטויים חסרי משמעות ("יש משהו בבגאז'") ומסיקה היא קולם של היאפים, בוגרי רימון והגלגל"צים למיניהם. מרגול היא הדור הוותיק, למוד הניסיון שלא נופל מהכיסא למשמע קול יפה וקצת סלסולים. מסיקה היא הדור החדש, הפתי שכל מיתר רועד מצליח לרסק אותו. לראות אותן שולפות ציפורניים זו מול זו - בהתנהלות שהיא נכון לעכשיו רגועה יחסית, אבל מעוררת ציפייה לקרב אגרוף של ממש בהמשך העונה - שמנער את האבק מאווירת ה"כולנו חברים" הישראלית ששולטת ברוב תוכניות הטלוויזיה.
מי אמר שמסיקה ומרגול צריכות להיות חברות? בטח לא העובדה שהן חולקות את אותו הפאנל. להפך, אני בעד שהיריבות הזעירה שקיימת ביניהן עכשיו תצמח בהמשך לקאט פייט מהגיהינום, רצוי עם אלימות וטינופים הדדיים בתקשורת. זה כנראה לא יקרה, אני יודעת. יש יותר סיכויים לכך שהנינט הבאה תצמח מהעונה הזו - וכמו שכולנו כבר יודעים, לאור העונות האחרונות, אלה שואפים לאפס.

תאריך:  10/04/2011   |   עודכן:  10/04/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כוכב נולד
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כוכב נולד: מירי ומרגול בקרב חתולות
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מרגול צריכה לפרוש
מיריתי  |  10/04/11 12:28
2
מרגול העורב המקרקר
רקדנית בלט  |  10/04/11 16:01
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירה כהן-שטרקמן
ביחרו את המזונות המושכים אתכם ביותר בשולחן החג ורק אז מיזגו לצלחת האישית כמות רצויה    לאכול באהבה וללא דאגה - כשאוכלים עם דאגה ומתח, אוכלים הרבה    שתיית מים לפני הארוחה ממתנת את האכילה הגסה
יוסף אורן
מדף היצירות של יהושע מדגים את ההשפעה הגדולה שהייתה לתוצאות מלחמת 1967 על שגשוגה של הסוגה הפוליטית בספרות הישראלית קריאת הרומן "שליחותו של הממונה למשאבי אנוש" בצופן האלגורי תוכיח עד כמה התאמץ יהושע להצפין את המשמעות הפוליטית ביצירתו כדי לזכות בהערכת הקהל, אף שגם בו "שחט" מנהיג פוליטי, אשר להשקפתו בנושא "הסכסוך" התנגד
פרופ' ארנון גולדברג
קדחת השחת יכולה להיגרם כתוצאה מחשיפה לאבקני הפריחה של צמחים ועצים שונים    בבואם במגע עם דרכי הנשימה של אדם אלרגי, הם יעוררו נזלת, התעטשויות, גודש באף, גרד ועוד    הטיפול מורכב מהקטנת החשיפה במידת האפשר, מטיפולים תרופתיים שונים ומחיסונים
ענבל קרקו
מומלץ להפחית חביתות, ביצים קשות וכדומה    השתמשו בתרסיס שמן ובמחבת עם ציפוי טפלון    נצלו את הפיקניק לטיולים ומשחקי כדור    אם אתם "מכורים" לעוגיות של פסח, מוטב שלא תקנו אותן
עמוס גורן
נתיבה מעולם לא נלאתה ממסע ההטפה שלה למען הכ"ף הדגושה, ובאין סוף דיונים עם אנשי לשון (גם כותב טור זה התווכח איתה לפני עם ועדה בסוף שנות השבעים ובתחילת שנות השמונים), השמיעה שוב ושוב את הדוגמאות החביבות עליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il