X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכנסות העסק הן דבר חשוב והכרחי, אך חובה לדעת כיצד למקסם אותן מה הן השיטות ובאלו דרכים ניתן למקסם את רווחי העסק ולהובילו לכלל הצלחה? 10 הטיפים שיסייעו להוביל את העסק שלך בדרך למעלה
▪  ▪  ▪
לדעת כיצד למקסם הכנסות [צילום: AP]

1. כרטיס ביקור - אם עדיין אין לכם כרטיסי ביקור, פולדר עם פרופיל חברה או אתר אינטרנרט - זה הזמן להכין כדי להוכיח רצינות ומקצוענות. כרטיס הביקור שלכם, נייר המכתבים, המעטפות של בית העסק וכמובן אתר האינטרנט שלכם - הם כרטיס הכניסה שלהם לעולם העסקי ומבטאים רצינות ומקצועיות בפני לקוחות פוטנציאלים.
2. קשרים ונט וורקינג - חלקו את כרטיס הביקור שלכם בכל הזדמנות, הציגו את פרטי החברה שלכם בכל דוא"ל אלקטרוני שאתם שולחים. ספרו על העסק שלכם לחברים, מכרים וקרובים. טפחו אותם כדי שיהיו השגרירים שלכם.
3. הקדישו זמן להשתתפות בפגישות, כנסים וסמינריונים הקשורים לתחום העסיקו שלכם. אמצו את הגישה שכל פגישה עשויה להוביל לעסקה חדשה. הקפידו לחלק כרטיסי ביקור בכל מפגש. אל תשכחו להציג את עצמכם ואת עיסוקכם והקפידו לחייך ולחלק מחמאות לשותפים שלכם לשיחה.
4. הירשמו כחברים באיגודים, אגודות, עמותות או ועדים הקשורים לתחום עיסוקכם. שם גם עשויים להיות הלקוחות הבאים שלכם. השקיעו מזמנכם בפעילות במסגרות אלה והציגו את מרכולותיכם.
5. יחסי ציבור - עשו לעצמכם יחסי ציבור או היעזרו במומחים בתחום. שימוש נכון בתקשורת ובערוצי המדיה יעניקו לכם חשיפה תקשורתית ששווה הרבה מאד כסף ותקרב אתכם ללקוחות החדשים. השקיעו בנראות שלכם באינטרנט ובתקשורת. פרסמו את הלוגו שלכם ואת כתובת האתר שלכם גם על המכונית ועל תיבת הדואר.
6. כתבו מאמרים אשר יבססו את מעמדכם במומחים, כייחודיים וכמובילי שוק. הפיצו המאמרים בכל במה אפשרית. זכרו כי האפשרויות הטובות ביותר נמצאות כיום ברשת האינטרנט וברשתות החברתיות.
7. השם שלכם שווה הרבה מאד כסף - עשו שימוש מושכל בפרסומים בתקשורת ובכתבות אודות פעילותכם. אלה יובילו ללקוחות הבאים ויחזקו את מעמדכם. שימרו על מוניטין ותדמית ישרה ואמינה.
8. שימרו על קשר עם הקולגות שלכם, עקבו אחרי פעילותם, נתחו מהלכים מוצלחים, פרגנו על הצלחות שלהם והשקיעו זמן בלימוד תוך כדי תנועה.
9. נהלו דיאלוג וקשרים עם חברות וגופים שעשויים לסייע לעסק שלכם. אל תתביישו לפנות, לבקש ולהציע.
10. הציעו מוצרים להתנסות ודוגמה ללא תשלום. הציעו שירותי מבוא וייעוץ חינם ללקוחות פוטנציאלים ללא כל התחייבות מצידם. והכי חשוב תיזמו! אל תהיו פסיביים. עתידכם בידכם!

הכותב מרצה ובוגר הטכניון M.Sc הוא מייסד פרויקט "סטארט-אפ", בו הוא מלמד איך להקים עסק פרטי מאפס וללא הון התחלתי. בעל ניסיון עסקי של 18 שנים, כשבמשך תקופה זו הוא הקים למעלה מ-20 חברות ופרויקטים.
תאריך:  11/05/2011   |   עודכן:  11/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל חייבים להצטיין בצניעותם, באיזכור זכר הנופלים על הגנת המולדת, התייחדות עם כאב המשפחות, ולא אירועים המפארים את האחראיים להכנתם. היחד חשוב יותר מכל ולא המפריד. מה הטעם בארגון אירועים בתשלום כשכל הנופלים מוטלים באותם בתי קברות אחידים?
אריק בכר
בית המשפט בשטרסבורג דחה תביעה של ידוען בריטי, שצולם בחשאי כשהוא מחופש לנאצי ומבלה עם יצאניות. האיש דרש לחייב עיתונים להודיע מראש על פרסומים כאלה
נרי אבנרי
מאיר דגן הוא לא הסיפור כאן, ואפילו לא הסיבה לכותרות הראשיות. הוא התירוץ של בכירי העדר שמצאו אותו צינור מתאים להעביר את התנגדות התקשורת לתקיפת אירן. אילו העביר רק מסר אחד - אני מתנגד לעסקת שליט! - ספק אם היינו קוראים על כך
בעז שפירא
הנשיא זה עוסק תדיר בעניינים מדיניים למהדרין, מקדם משנה פוליטית סדורה, עושה נפשות בארץ ובחוץ לארץ לאידיאולוגיה שמאלנית קיצונית, מטיף בגלוי לחלוקת הארץ ולמסירת נחלת אבות לרוצחים ולפורעים ערבים. טוב יעשה האיש או טוב ייעשה בו, אם כהונתו תיפסק לאלתר וימונה תחתיו איש יהודי משכמו ומעלה
תרצה הכטר
אקט בלתי צפוי הפר את שגרת טקס יום העצמאות המסורתי, טקס ממלכתי-לאומי. הבחירה של יואל שליט בחשיפה אישית-פרטית בעלת נגיעה ציבורית-לאומית, היא בחירה מחושבת היטב וחשובה. אבל הקנטרנים ומחרחרי הרייטינג למיניהם עדיין לא קולטים את משמעותה    תמונת מצב: מקהלה קולנית וצורמת בכל ערוץ ותחנת שידור, בבלוגוספירה ובתגובות המקוונות לכתבות ולמאמרים ברשת - ולקח עדיין אין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il