X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
איננו מניחים לשלום, אנחנו מצוּוִים לבקשו בכל פינה, על כל גבעה נישאה ותחת כל עץ רענן. אנחנו נדרשים גם לרדוף אחריו, להפוך כל אבן ולהסיר כל מכשול, להשיגו ולאמץ אותו עכשיו, צאו וחישבו מה יחסם של הערבים לשלום המיוחל?
▪  ▪  ▪

כל היהודים בציון חפצים בשלום. ישנן מחלוקות בתוך העם היהודי בישראל איזה מין שלום אנחנו רוצים ומה עלינו לעשות בשביל להגשימו. אבל כולנו רואים בשלום יעד הכרחי אחרי כל התלאות שעברו על העם החבוט הזה. מותר לנו להתווכח בינינו ואנחנו עושים זאת בקולי קולות ומתוך מעורבות עמוקה. בכל שלוחות המפה הפוליטית בישראל מבינים שהשלום הזה בנפשנו הוא. אנחנו, כולנו, נכספים אליו למעננו ולמען הדורות הבאים. המילה שלום מופיעה אינספור פעמים בתפילותינו למין התחינה שהעושה שלום במרומיו יעשה שלום עלינו ועד להכרה באֵל שיתן לנו עוז ויברך את עמו בַּשלום.
ישראל זרועה אגודות וארגוני שלום לרוב ועמותות שלום למכביר. שפע של תנועות שלום! מהן גופים מעשיים המקדמים ענייני שלום של חיי יום-יום, מפגשי שלום וכינוסי שלום ועצרות שלום ומחאות שלום והפגנות שלום והצגות שלום וסרטי שלום ומילון שלם של מילים המתחברות למונח שלום. וכך יש לנו גם טיולי שלום ותחרויות שלום ושירי שלום וזמרֵי שלום ונגנֵי שלום וצווחנֵי שלום ויצירות שלום ותערוכות שלום ושלום ושלום ושלום, ובכל זאת אין לנו שלום. ואף על-פי כן, איננו מניחים לו, אנחנו מצוּוִים לבקש את השלום בכל פינה על כל גבעה נישאה ותחת כל עץ רענן. אנחנו נדרשים שלא רק לבקש את השלום אלא אף לרדוף אחריו, להפוך כל אבן ולהסיר כל מכשול, להשיגו, ולאמץ אותו בקרבנו. לא מוותרים!
יש לנו אפילו אנשי שלום מקצועיים המתקיימים מחוסר השלום, שאם יבוא שלום ייוותרו בלא פרנסה. העבודה על השלום הייתה למקצוע מבוקש. וכך צמחו לנו מרכזי שלום ומנכ"לֵי שלום וסמנכ"לֵי שלום ודוברי שלום ודירקטוריונֵי שלום ומועצות שלום וחברי שלום ושוחרי שלום ואוהדי שלום ופקידי שלום ונהגי שלום ומזכירות שלום ומנקֵי שלום ומגישות תה של שלום. מה יעשו כל אלה כשיבוא שלום? מה יעשו במבנים של השלום? במחסני השלום? בכרזות והמנשרים למען השלום? אלוהים, כמה מאמצים אנחנו משקיעים בשלום? כמה זה עולה לנו? אנחנו חיים תחת הכותרת "שלום".
עכשיו צאו וחישבו מה מכל אלה נמצא אצל הערבים. מי מביניהם מקדיש וכמה הוא תורם מחייו למען השלום. התשובה תרמוז לנו אם לשלום שאנחנו מייחלים לו כל-כך, יש טעם של מציאות אפשרית.

תאריך:  24/05/2011   |   עודכן:  24/05/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלום?
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
הפלשתינים רוצים אדמה. השלום זה
פועה  |  24/05/11 20:37
 
- סולחים ומרחמים על פועה האומללה
פועה האומללה  |  25/05/11 06:27
2
תגובה
רימונה  |  24/05/11 20:57
3
האמת כואבת, מספיק להתחמק
אליק א.  |  24/05/11 23:40
 
- בגין ליברל והסכם השלום נעשה רק
פועה  |  25/05/11 07:50
 
- שמחת עניים עלובה
אליק א.  |  25/05/11 12:35
 
- טובה שמחת עניים וראית המציאות
פועה  |  25/05/11 20:55
4
תגובה
צנחן  |  25/05/11 03:08
5
ג'ון קנדי בתגובה:"לא בחוזים וב
קורןנאוה טבריה  |  25/05/11 06:09
6
מאיפה החוכמה
דוידק'ה  |  25/05/11 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס שריג
לו הייתי פלשתיני, הייתי מתעקש על סיפוח יו"ש למדינת ישראל, מתעקש על קבלת ת"ז כחולה ועל כל הזכויות שלי כאזרח במדינה דמוקרטית    ואז, כך אני מאמין, תוך עשור או שניים האימא הפלשתינית, "פצצה ביולוגית" בשבילכם, הייתה גורמת למהפך במאזן הדמוגראפי    מעניין איך היינו מתמודדים עם קייז שכזה?
תרצה הכטר
לא משנה מיהו קהל היעד שלו. כדי לא להחמיץ הזדמנויות, מעדיף אובמה להפנות תחמושת רטורית אל קהל יעד שעיקר עתידו עוד לפניו. הוא עושה זאת שוב בנאומו בוועידת איפא"ק: "הדור הצעיר הוא המעורב ביותר. העתיד הוא שלכם", אומר אובמה במשפט השני
אורבן שורט
בניגוד לתוכנות זדוניות (malware) שמותקנות באופן חשאי על מחשבים אישיים וסמארטפונים, האפליקציות למיניהן מותקנות על-פי בחירתו החופשית של המשתמש והן נחשבות לבטוחות. אך האם הן באמת בטוחות?
שאול דישי
המאבק שאנו מנהלים נגד הנהלת האקדמיה לקולנוע ישראלי הוא איננו בשום פנים ואופן מאבק אישי. זהו מאבק ציבורי ערכי, מאבק שבא להסדיר דמוקרטיה לחברים באקדמיה על-מנת שהפעילות תהיה שקופה, מלאה בתנופה נקייה וראויה – לטובת המטרות והיעדים של האקדמיה והקולנוע הישראלי
פרופ' עוזי אורנן
תביעתו של יורם קניוק, להיות רשום במרשם האוכלוסין של משרד הפנים כ"חסר דת", ובכך להיות רשום כמו שנכדו הצעיר רשום, מעוררת אהדה בשל הקרבה בין סבא לנכד. אבל הדרך שנקט בה קניוק לבטא את הקשר שלו עם נכדו ראויה לביקורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il