X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גלעד שליט. מפריעים לממשלה עם זוטות [צילום: AP]
חמש שנים גלעד בכלא
ממשלת ישראל מגלה חולשה מוחלטת בכל: כניעה לפחד, חולשת הסברה. אבל למה אנחנו בכלל מבלבלים לממשלה את הראש בזוטות כמו שחרור חייל משבי החמאס כאשר מלחמת הכיסאות היא קריטית הרבה יותר?

אם ישנן אמירות המקוממות אותי, הן אמירות כמו של 'בוגי' יעלון למשל, שאומר שהלחץ צריך להיות מופנה כלפי חמאס. לחץ ע"י מי? ע"י המשפחה?. מה יכולה לעשות משפחה אחת בישראל את שלא יכולה ממשלה, שנחשבת לממשלה של מדינה חזקה עם הצבא החזק ביותר במזרח התיכון?. איזה לחץ יכולה משפחה אחת קטנה ללחוץ במקום שבו נכשלו שרים שהם רבי אלופים בדימוס?. מה פתאום צריכה המשפחה, גם עם תמיכת רובו של העם, להפנות את לחצה כלפי החמאס.
האם היא יכולה לעצור את העברת המותרות והכספים לעזה? האם היא יכולה לעשות את המשא-ומתן עם ראשי החמאס? האם יש באפשרות המשפחה להוריד את הטבות הכלואים בישראל? אבל לזרוק סיסמאות אשר יטו את עיני הקוראים מאלה החייבים לעשות את המעשה, זה קל ופשוט. מה עשית, אתה, אדון יעלון, כדי לאלץ את החמאס לשחרר את גלעד? התקפלת, יחד עם שאר השרים, זמן קצר מאד לאחר התחלת עשייה כלשהי?
עליבות כפולה לממשלת ישראל כאשר - א. הניחה למשפחת שליט לעורר את אהדת העולם לנושא החטיפה, אשר התבצעה כנגד חוקים בין מדינות מתוקנות (חדירה לשטח טריטוריאלי), והחזקת אדם ללא שום תנאים הומנטריים כולל אי מתן ביקור של הצלב האדום (שהוקם בעיקר לצורך שמירת חיי שבויים). ב. כשכבר מצטרפות מדינות המערב למען זכויותיו של חייל ישראלי, ממשלת ישראל לא נעזרת בקריאות האלה, שהייתה יכולה גם לנצלם להסברה רבתית מי הם החמאס, הבז לכל מה שחשוב בעיני העולם המערבי, וגרוע מכך - היא דוחה ומסרבת לפתרון המשא-ומתן, ומעמידה את עצמה מול המדינות שבעצם אינן צריכות להיות מעורבות. זוהו אבסורד שבין כל שאר האבסורדים של התנהלות ממשלות ישראל - גורמים להפחתת האהדת ישראל בעולם.
ממשלת ישראל יודעת רק לזרות היסטריה ופחד בלב התושבים. זה קל מאוד. בינתיים המשיכו מעשי רצח, גם ע"י מחבלים, שמעולם לא היו בבית כלא לפני כן. לעומת זאת, הרצח בכבישים גובר, ורצח שנעשה לאור יום, בין יהודים ליהודים, המסכן עוברי אורח תמימים, גם הוא גובר. מנגד, זורים היסטריה והפחדה מהגרעין האירני הנשלט ע"י האייטוללות ובינתיים, שלטון האייטולות משתרש בישובים וערים בארץ, בתמיכת שרי הממשלה.
הטיעון, ששחרור מחבלים, יהיה הישג משמעותי לחמאס, גם הוא יכול לשמש קלף מנצח בהסברה נכונה דווקא לישראל. יהודה ושומרון משגשגים, אין להם שום רצון שיתיישבו בקרבם זרעי הפורענות של החמאס והם ידעו הרבה יותר טוב ונכון מאיתנו איך לפתור את הצרה הזו. אז מה הכניעה שלנו לאבו מאזן, שמעדיף שקט על חשבון ערכי מדינת ישראל שאמורה לא להפקיר חייל ישראלי? הרי אבו- מאזן מרוויח פעמיים. את השקט שלו ואת החרפת הפילוג בישראל. תראו באיזו קלות הוא מפיל את ממשלת ישראל בפח.
ממשלת ישראל מגלה חולשה טוטלית בכל: כניעה לפחד, חולשת הסברה. אבל למה אנחנו בכלל מבלבלים לממשלה את הראש בזוטות כמו שחרור חייל משבי החמאס כאשר מלחמת הכסאות היא קריטית הרבה יותר?

תאריך:  27/06/2011   |   עודכן:  27/06/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 חגי הדס
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חמש שנים גלעד בכלא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
היא מזכירה לי את 4 אימהות
במלחמת לבנון  |  27/06/11 14:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הרב רון יוסף
"דבריך אינם במקומם, בייחוד כי המדובר בדיני נפשות ועל זה נאמר 'חכמים היזהרו בדבריכם'"    מכתב למנחם בן ממנהל ארגון הו"ד (הומוסקסואלים דתיים)    הרב רון יוסף: אין זה מופרך לחשוב שהומוסקסואלים שומרי תורה ומצוות יכולים להיות בין מובילי הדרך של החברה הדתית הכללית
דודו אלהרר
הנבזות, הרֶשע, מלאכת הרמייה ומעשי הנבלה שפשטו, רבו והתעצמו במדינת ישראל כבר זוהו כמגיפות וכעת יש להדבירם    האבחנה המדויקת היא הצעד הראשון וההכרחי בטיפול הארוך שעוד מצפה לנו...
רחלי נטע
בעבר, אם הפרסומות שלך בעיתונות המודפסת היו קשורות לקמפיין שלך בדיוור ישיר - היה לך "שיווק משולב". כיום זה קצת יותר מורכב. כיום נדרשת התייחסות לנקודות מכירה, פעולות יחסי ציבור, עמודי פייסבוק, תכנים של האתר, פעולות קידום אתרים, ובמקרים מסוימים גם ליוטיוב, לטוויטר, ולפרופיל בלינקד-אין. כל זה מגדיל את מספר הערוצים שצריך לטפל בהם ולעקוב אחריהם. מישהו צריך לנהל את כל הבלגן הזה, ומה לעשות... זה אתה!
ניר שילה
את מחאת הקוטג' לא ארגנה רוחמה מקרית שמונה, גם לא ז'קלין משדרות ותאמינו לי, הן סובלות מעליית המחירים יותר ממארגני העצומה. את מחאת הדלק מובילים מי שיש להם רכבים, הם מעולם לא יתלוננו על השמש הקופחת בתחנות האוטובוס במרכזי הערים, על התדירות הנמוכה של האוטובוסים ועל היחס המזלזל של פקחי הרכבת. שלא תבינו לא נכון, אני לא נגד אנשים שמוחים ומארגנים עצומות, אלא שנדמה שאיבדנו פרופורציות לחלוטין
עמוס שריג
מצנע ניהל מו"מ להצבתו בראש רשימת השמאל הלאומי. משהמו"מ לא צלח, שב למפלגת האם, תוך הצהרה ש"בית לא עוזבים", אבל גם מביע משאלה, שפרץ ותומכיו, כבל, בן-סימון ומג'אדלה יעזבו את המפלגה. מבחינתו, הארבעה, בניגוד לברוורמן, יחימוביץ' והרצוג, הם נטל על המפלגה. ופואד? הוא אולי נטל על המפלגה, אך נכס למצנע    אז מה יש לנו כאן, גזענות או צירוף מקרים?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il