X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אדוני ראש הממשלה, איפה היית שלוש שנים אם יש לך תוכניות לפתרון משבר הדיור? לשלוח את השר הפופולרי שלך כחלון להרגיע את יושבי המאהל נשמע, נראה ומריח כמו ספין. ומה שנראה, נשמע ומריח כמו ספין, הוא ספין!
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו. עוד ספין אחד - ואבד [צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה שלח את השר משה כחלון להביע תמיכה במפגיני מאהל המחאה והודיע שממש בעוד מספר שעות יצא נתניהו בהודעה לתקשורת מה התוכניות האופרטיביות שלו בנושא מחירי הנדל"ן ההזויים.
ואני שואל, אדוני ראש הממשלה, איפה היית שלוש שנים אם יש לך תוכניות לפתרון משבר הדיור? לשלוח את השר הפופולרי שלך כחלון להרגיע את יושבי המאהל נשמע, נראה ומריח כמו ספין. ומה שנראה, נשמע ומריח כמו ספין, הוא ספין!
אה, הספינולוגים ממשרד הפרסום הציעו לך פתרונות ואתה בררת מתוכם את מה שלדעתך יעבוד על המוני המפגינים לקפל את האוהל וללכת הביתה (שאין להם). אני רושם את הדברים הללו כי התנהלותך, אדוני ראש הממשלה, לאורך שלוש השנים האחרונות, היא אניגמה בעיניי. לא צריך להיות באופוזיציה כדי להבין שאתה כנראה מחליט החלטות בפזיזות ובהתאם לקובעי המדיניות במשרדים הממוזגים של משרדי הפרסום, בשיתוף אילי הון שלהרגשתי ולעניות דעתי הם השליטים האמיתיים במדינה. מחליט החלטה ומיד חוזר בך, כן ולא, כן ולא, להצביע בעד או נגד, ניתן לסקרים להחליט.
יש רגעים של חסד שאתה מתעלה על עצמך, כמו הביקור האחרון שלך באמריקה ועמידתך הבלתי מתפשרת לשמירת שטחי הארץ הזאת מול השחור מהבית הלבן. ככה אני רוצה אותך אדוני ראש הממשלה. חזק, נחוש, בלתי מתפשר ודואג לתושבי הארץ. אני מזכיר לך, אלה אותם תושבים ששלחו אותך לגלות האופוזיציה עם 12 מנדטים, זוכר? ואני אומר לך שאם לא תשנס מותניים ותתחיל לפעול, תישלח שוב לגלות שתהיה הפעם ארוכה ביותר.
יוקר המחיה הורג אותנו
מאז הקמת המאהלים ברחבי הערים השונות נכתבו על כך הררי מילים והוצעו אינספור פתרונות וקטונתי להציע גם כן פתרון משלי. מעניין אותי, אדוני הקוסם, איזה שפן תשלוף בקרוב מהכובע או תוציא מהשרוול. מה יהיה הפתרון לבעיה אמיתית החוצה את כל שכבות העם, למרות הטרמפ שתפסו על המפגינים גורמים פוליטיים לגזור קופונים.
קשה לי לכתוב את הדברים הללו, אולם נראה לי כי אדם כמוך, שגדל עם כפית של זהב ולא ידע מחסור בחייו, לעולם לא יבין את יושבי האוהלים, למרות שנעשו ניסיונות כנים מצדך. אני אומר לך, נקעה נפשו של העם מראשי ממשלה שאינם דואגים לעם, עם כל הכבוד - ויש הרבה - לפעילותך הברוכה בנושא הביטחוני.
תושבי המדינה רוצים להרוויח משכורת נורמלית תמורת עבודתם, רוצים לקנות דירה ורכב, להתקדם בחיים ולרכוש בית במקום בו הם מחליטים לגור, ולא שיחליטו עבורם. בסך-הכל רוצים לחיות בכבוד ושיפסיקו לחלוב אותנו לא רק במחירי הדיור. טפל במחירי הדלק, מחיר מוצרי החלב, הירקות והפירות, והרשימה עוד ארוכה. יוקר המחיה הורג אותנו. עשה זאת עכשיו, פן יהיה מאוחר ונמצא את עצמנו עם ראש ממשלה שימכור את המדינה תמורת "שלום" מדומה, וזה לא מה שרוב העם רוצה.

תאריך:  24/07/2011   |   עודכן:  24/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראש ממשלת הספין
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
פובליסיסטים מפליאים
די לעמוס דאי ושו'  |  24/07/11 14:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגית גינזבורג
שום דבר לא עמד בדרכה של חגית יאסו אל המקום הראשון    לא הביצוע המצויין של דוד לביא ל"מבול", לא הביצוע הבינוני ל"מדברים בשקט", לא תקלות טכניות או מחאת האוהלים בשדרות רוטשילד    יאסו באה, ראתה וניצחה    כצפוי
יאיר דקל
הפקידים אמורים לשמור על קופת המדינה, אך קיימת השאלה איך עושים את זה    משום מה, יש תלונות חוזרות ונשנות על כך שהאוצר נוהג בקמצנות בלתי סבירה, כאשר מדובר במגזרים מקופחים
נורית גרינגר
תופעה חדשה בעולמנו - נוצרים הנאבקים להגן על ישראל, אך ישראלים ויהודים רבים עדיין חוששים מכך. יקח זמן לשני המחנות להתאגד ולשתף פעולה כי הם זקוקים אחד לשני עכשיו יותר מאי פעם
עמנואל נבון
מי הזוכה במדלית הזהב לצביעות? מחמוד עבאס, קתרין אשטון או זהבה גלאון?
משה בכר
בנסיבות הכלכליות הקיימות במשק כיום, ישנן עדיין רשויות מקומיות שאינן מסוגלות לממן באופן עצמאי הקמה או הפעלה של מערך להסדרת חניה במרחבן. לכן, אם ברצונן לממש את חוק העזר לחניה (העמדת רכב וחנייתו) ולאכוף את תקנות התעבורה האוסרות העמדת רכב בהפרעה הן ייאלצו להמשיך ולהישען על חברות פרטיות וקבלנים חיצוניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il