X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הכל מותר במלחמת השמאל נגד הימין והמתנחלים. גם לגייס את ויקי כנפו, את גלעד שליט, את מצוקת המחיה והדיור. גם לחבור למזרחיים ולדתיים ואפילו למתנחלים. העיקר להכות את המנהיגות הציונית ואת ממשלת ישראל
▪  ▪  ▪

חלק מן האחריות הגדולה של העם היושב בציון הוא לפתור את הבעיה של אנשים במצוקה כלכלית ושל אנשים מעוטי-יכולת. גם אם המשטר הוא קפיטליסטי ומועיל, צריך קפיטליזם חברתי או תחייה מחודשת של מדינת הרווחה שמגנה על אנשים שאינם עשירים.
כולם רואים שהדירות יקרות לקנייה וכתוצאה מכך גם השכירות יקרה. אם דירה עולה מיליון וחצי שקל, ובעל הדירה רוצה להרוויח שלושה אחוזים בשנה, אז הוא לוקח שכר דירה של קצת פחות מארבעת אלפים שקל. רווח כזה הוא לא מוגזם, אבל הוא גורם לעליית המחירים. בפריפריה מחירי הדירות ושכר הדירה נמוכים יותר, אבל המשכורות נמוכות הרבה יותר, אז לא פתרנו את הבעיה.
הדירות יקרות בגלל שיש יותר ביקוש מהיצע. בכל שנה יש גידול של 50 אלף משקי בית לעומת 40 אלף בתים שהמדינה מאפשרת לבנות. כשהביקוש עולה על ההיצע, המחירים עולים. משרד הפנים מעכב את הבנייה בכל מיני ועדות בנייה, וזה לוקח זמן. צריך פיקוח על הבנייה, אבל צריך גם לקצר את הביורוקרטיה בוועדות, שייתנו לבנות ומהר.
משרד השיכון מוכר את הקרקעות במחירים גבוהים. על דירה של מיליון וחצי שקל, חצי מיליון שקל הולך עבור הקרקע. העניים נפגעים יותר, כי עשיר שקונה דירה של עשרים מיליון, נניח, גם משלם חצי מיליון שקל, ככה שהיחס הוא לא שווה. בנוסף, המיסים שהמדינה מטילה על הבתים הם גבוהים. מתוך הדירה שהזכרנו, 350 אלף הולכים למיסוי. כלומר 850 אלף מתוך מיליון וחצי הם רק מיסים למדינה, יותר מחצי. הממשלה צריכה להרוויח אבל לא כל-כך הרבה.
הדבר השלישי הוא שלא נותנים לבנות ביהודה ושומרון. יש כאן קרקעות לא יקרות, אפשר לבנות מאות אלפי בתים מרווחים, יפים ולא יקרים. הפתרון הוא, להוריד את המיסים, לאפשר בנייה מהירה יותר ולבנות ביו"ש. אלו הפתרונות העקרוניים, וזה מה שהממשלה רוצה וצריכה לעשות.

משחקים באש

האמת היא שלשמאל המוביל את מחאת האוהלים אין מגע אמיתי עם החברה הישראלית. כשמאלן, אתה נתפס לעמדה השמאלנית הזולה שמסתכלת בצורה עוינת כלפי המדינה, הצבא והמתנחלים, ובעיקר בהתנשאות על המזרחיים ואנשים קשי-יום. על כל אלה גוברת כעת השנאה כלפי בנימין נתניהו והמחנה הלאומי שהוא ממנהיגיו. הכל מותר במלחמת השמאל נגד הימין והמתנחלים. גם לגייס את ויקי כנפו, את גלעד שליט, את מצוקת המחיה והדיור. גם לחבור למזרחיים ולדתיים ואפילו למתנחלים. העיקר להכות את המנהיגות הציונית ואת ממשלת ישראל ואם אפשר להפילה, מה טוב.
משהו מעוות במציאות שבה השמאל מוביל את מחאת האוהלים ומחאת גלעד שליט. משהו לא טוב קורה פה. משהו נבזי שלא ייאמן. המלחמה עם הערבים האיסלאמיסטים מגיעה כעת לשיאה, בארץ ובעולם, כפי שמבינים מומחים ואנשים פשוטים כאחד. ההתעלמות הזו מאיום ההכרזה על הקמת מדינה פלשתינית, מהמתקפות החוזרות ונשנות על גבולות הארץ, מהחרמות והנידויים על תוצרת הארץ כחול-לבן, מנטישת ישובים יהודיים בנגב ובגליל ומהפריפריה, מהחרמות האקדמיים והכלכליים וצווי המעצר לקצינים ומדינאים בחו"ל, מהתעצמות החיזבאללה והחמאס, מהתקפלות אובמה והממשל האמריקני והאירופי בפני האיסלאמיזם - כל זה מדליק נורה אדומה מאוד.
עלינו לזכור ולהזכיר היטב, בעיני השמאל: ארגוני הטרור הערבי הם לוחמי צדק ומהפכנים חברתיים ותרבותיים שמבערים את היהדות והמדינה היהודית המושחתת. בעיני השמאל: בנימין נתניהו והמחנה הלאומי ומדינת ישראל הציונית כמדינה יהודית הם הרוע בהתגלמותו.
מחאת האוהלים הזו משמשת לגרועים שבאויבינו כעשן מיסוך ומה שקוראים לו "חול בעיניים" כדי להסיט את תשומת הלב של העם היושב בציון מסכנת המלחמה העולמית השלישית הממשית היוצאת מן הכוח אל הפועל ברגעים אלה ממש. מחאת האוהלים היא ביודעין ו/או שלא ביודעין פעולת הסחה ערמומית ונכלולית שמעניקה לערבים ולאיסלאמיסטים בכלל ולאלה החותרים להקמת מדינה פלשתינית על חורבותיה של המדינה היהודית, את הזמן ואת המרחב שיאפשר להם לתכנן ולהוציא לפועל בעוד זמן קצרצר מתקפה מדינית ואינתיפאדה שלישית אכזרית יותר מכל קודמותיהן.
ג'ורג' אורוול (מחבר "1984") אמר שאנשי שמאל או אינטלקטואלים הם אנשים שמשחקים באש. הם נהנים מן המשחקים האלה. הם נהנים לראות את בנימין נתניהו ואת המחנה הלאומי ציוני יהודי פטריוטי, מתפתל בייסורי רעל השנאה שמזריקים לכולנו בחוצות הערים. רעל שנאת החינם הזה כבר היה בעוכרינו והביא לחורבננו בימי בית ראשון ובית שני. כולנו נתונים כעת בימי בין המצרים המחדדים את סכנת שנאת החינם שהגיעה לשיאה, כאז כן עתה.
השמאל מחכך ידיו בהנאה רבה כשלמזימתו להפלת הממשלה הציונית במדינה היהודית מצטרפים גם אנשים תמימים וקשי-יום שבאמת לא מבינים לאיזה משחק דמים מסוכן הם נכנסו. לא מעניין את השמאל באיזו סכנה מוחשית אמיתית וקטלנית כולנו נמצאים. לא מעניין אותו שום דבר חוץ מלהפיל את נתניהו ואת הממשלה הציונית. זו שנאה עיוורת שאינה בוחלת בשום אמצעי, ומעוורת את עיני הציבור ומובילה אותו אל פי התהום הפלשתינית כצאן מובל לטבח.
אנחנו נמצאים במלחמה מול לוחמה מהפכנית שמאלנית שכרתה ברית עם הפלשתינים ועם שונאי ישראל, שאם אנחנו לא ננצח בה, היא תביא לחורבננו. זה צריך להיות האתגר ולא מה הפתרון. הפתרון הוא קודם כל למגר את הדבר הזה.
יש אנשים שמתחברים ליהדות דרך העניין הדתי ויש כאלה שיכולים להיות חילוניים גמורים אבל הם מחוברים לעם. יש להם חיבור אל העם ואל גורלו ואל מה שעבר ועובר עליו. כשצריך לבחור בין להיות חלק מן העם לבין להיות חלק מאליטה בינלאומית - כמו רוב הפסודו-אינטלקטואלים בארץ - אתה בוחר להיות שייך לעם.
העם אינו טיפש. העם אינו מתפתה לנכלולי השמאל. העם מבין ש"עובדים עליו בעיניים" באוהלי המחאה של מצוקת הדיור ושל משפחת שליט. העם מתפכח. העם מבין שהתחברות לארגוני השמאל פירושה קץ הציונות ומדינת היהודים. אל תתחבר לשמאל גם אם רוממות הצדק החברתי בגרונו הניחר משנאת חינם, בשעה שחרב פיפיות מורעלת בידיו החוברות לאויבי העם והמדינה.

תאריך:  26/07/2011   |   עודכן:  26/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמה בבית
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
שימוש נלוז ומחפיר בחייל השבוי
מעל5שנים'בעד'!!!!  |  26/07/11 14:42
2
מדינת הרווחה זה שמאל
זהר ל  |  26/07/11 15:27
 
- הקומוניזם האמא של השמאל קרס
מב"י  |  26/07/11 22:43
3
שמים- בקשו
ר חמים  |  26/07/11 17:04
4
תחזור לגטו! פארונאויד עם כיפה.
מטאטא  |  26/07/11 22:03
 
- תשובה למטאטא ולשנאת החינם
משה חסדאי  |  27/07/11 09:14
 
- שימוש נלוז ומחפיר בשבוי,ובכלל
מעל5שנים'בעד'!!!!  |  27/07/11 15:59
 
- מר חסדאי ,קלעת למטרה
אראל  |  28/07/11 01:18
 
- תגובה למטאטא
Crazy horse  |  28/07/11 23:02
5
אורוול בתגובה:"אין שום פשע,שום
קורןנאוה טבריה  |  27/07/11 06:06
6
תגובה
צנחן  |  27/07/11 09:35
 
- יש נוער ניפלא! מעל5שנים'בעד'!
4ארצות'קדושות'(*)  |  27/07/11 17:31
7
תודה - כתבה מעולה .
שרה.א  |  27/07/11 17:46
 
- תודה לשרה.א.
משה חסדאי  |  28/07/11 10:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
הפתרונות שנתניהו ואנשיו עומדים לשלוף היום יקלו אולי את המחסור בדירות, אבל רק בעוד שנים    שליפה מהירה בסגנון המערב הפרוע ובפאניקה איננה עוזרת    מה צריך באמת לעשות? הנה פתרונות אפשריים: החזר תשלום על מגרשים, קיצור הליכים, בונוסים לקבלנים המהירים
עידו עטרי
זהו שחר היסטורי חדש, לא פחות    זהו שחר היסטורי לאזרחים רבים בישראל ובעולם כולו המבינים שהם באמת יכולים לבחור, שהם באמת יכולים להפיל ממשלות ושהפעם הם יצליחו
שבתאי עזריאל
מי זכאי ליהנות מהליכי זירוז? ערבים כן, יהודים לא! השיקול אינו על בסיס מצוקת דיור אלא על בסיס לאום. תופסים?! קוראים לאפליה הזו "העדפה מתקנת" אלא שחסרים בה המאפיינים של אוכלוסיות מוחלשות, שהן הבסיס וההצדקה לשימוש בהגדרה. עילה מעולה לבג"צ
אייל בן-אליעזר
בימים אלה, בהם נשברים שיאי הביקושים לחשמל בשל החום הכבד וכשמחירי החשמל בשמיים, מוצעים לכם טיפים לחיסכון בחשמל
עפר דרורי
כאשר החוק הוא "חוק ימני", זועקים אנשי שמאל חמס על העוול, על הפגיעה בזכויות אזרח ועוד כהנה וכהנה נימוקים, והכל כדי לשכנע מדוע "במקרה החריג הזה" אין לכבד את החוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il