X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אופיר אקוניס נותר עם "האמת המוצקת" שלו, לפיה המחאה ברחוב רוטשילד "זו הסתה של אנרכיסטים קומוניסטים מרחוב אחד העם". ואני נותרתי עם המצוקה, שהאדם הזה, אופיר אקוניס, היה יושב-ראש ועדת כלכלה, ועם אותה פומפוזיות נלעגת הוא ממשיך גם היום להיות חבר במקומות המחליטים על גורלנו
▪  ▪  ▪
אופיר אקוניס. הפומפוזיות אינה חשובה למפגינים [צילום: פלאש 90]

אלו לא ימים טובים להופעות הפומפוזיות של אופיר אקוניס. ערב הפגנת הרבבות, שיצאה משדרות האוהלים בלב תל אביב, הנחית אופיר אקוניס טונות של ביטחון עצמי לפתחו של כל מיקרפון בכל כלי תקשורתי. לדבריו, לפנינו לא מתרחשת מחאה אמיתית של צעירים, זו רק הסתה של קומץ אנרכיסטים, חברי המפלגה הקומוניסטית הישראלית וחד"ש, מרחוב אחד העם הסמוך.
לשם גילוי נאות, אודה שהייתי שמח, שהרבבות שנטלו חלק בהפגנה יטילו בקלפי פתקים, שיגדילו משמעותית את הנציגות הפרלמנטרית של חד"ש, שחברי הנהגתה צעדו בהפגנה - תמר גוז'נסקי לצד מוחמד ברכה, נורית חג'ג לצד דב חנין ועוד רבים אחרים. אך אופיר אקוניס לא נתן דעתו כמה הוא נלעג, שלכל מילה שלו הוא משווה עוצמות פומפוזיות ויוצק בה טונות ביטחון מוחלט וודאות בדוקה, "שזו כל האמת , מדובר רק בספין קומוניסטי, של חד"ש, ולא במחאה אמיתית".
אופיר אקוניס נשאר איתן לאמת שלו גם אחרי שירד על העיר תל אביב במוצאי שבת גשם של רבבות צועדים, שהיו מאוחדים סביב הקריאות - "רוצים צדק חברתי ", "רוצים חלוקה צודקת של משאבי המדינה", " ההפרטה היא אסון", "דיור בר השגה", "אנשים לפני רווחים", "ניו ליברליזים זה אסון" "הממשלה נגד העם - העם נגד הממשלה". אופיר אקוניס נותר עם "האמת המוצקת" שלו, לפיה "זו הסתה של אנרכיסטים קומוניסטים מרחוב אחד העם". ואני נותרתי עם המצוקה, שהאדם הזה, אופיר אקוניס, היה יושב-ראש ועדת כלכלה, ועם אותה פומפוזיות נלעגת הוא ממשיך גם היום להיות חבר במקומות המחליטים על גורלנו.
אני נותרתי עם השאלה הלא פתורה, איך את מקומו של יוחנן בדר איש בית"ר וחבר כנסת מטעם מפלגת "חרות" תופס היום באותן וועדות אופיר אקוניס. יוחנן בדר האיש השקול, איש אשכולות, נעים ההליכות, בעל ידע שופע, איש תנועת "החרות", היה אחד מחברי ועדת הכלכלה וועדת הכספים המוערך ביותר על כל חברי הבית מימין ומשמאל . את מקומו תופס היום חבר כנסת צעקן וולגארי, שלא פעם הופעתו היא על גבול הפרחחיות וטפיחה לאגו מנופח.
בלהקה הוולגארית הצעקנית ניתן למצוא את חברת הכנסת מירי רגב. משתדלת בכל כוחה להצטייר כמי שלוחמת למען הצעירים, למען הדפוקים, למען הנגד ונגד הבעד, אם זה קוטג' , אם זה מחירי מים ממריאים, אם זה מחירי דלק מרקיעים....אבל בסופו של דבר האצבע של מירי רגב ביום ההצבעה, היא על-פי ציוציו של ביבי ויובל. כל הקולות והצלצולים נדמו כלא היו.
המחויבות לקואליציה הופכות את הצעקה של מירי רגב להצגה מגוחכת. הופעתה בשדרות רוטשילד הייתה תעודת עניות לה כחברת כנסת, ולנו כאזרחים ששלחנו אותה לבית הנבחרים. היא הוכיחה את הכלומניקיות שלה בתשובתה לצעיר בשדרת האוהלים, שרק שאל שאלה - "אתה סתום , מה אתה אדיוט, לא שמעת על החוקים שאני מובילה".
מירי רגב לא תפסת, שאי-אפשר לעבוד על הצעירים, ולשכנעם ש"אני מירי רגב מובילה חוקים ושינויים". הצעירים אינם שופטים אותך, מירי רגב, על-פי כמות הצבע שמרחת להופעות "מקדמות שינויים" בפני כל מיקרופון מזדמן, אלא שופטים על-פי הצבעה באצבע ביום מבחן או במנוסת רגל ממושב מליאה מתוך משמעת קואליציונית . בסופו של דבר גם האצבע שלך, מירי רגב, הורמה כדי לתת את הבכורה להון נואף ומנוכר לצרכי קיום בסיסי, שלא שינס מותניים כדי לתת בכורה להון האנושי של צעירי ישראל, הכורעים תחת נטל מלחמת הקיום בשתים ואף שלוש משרות ביום.
אופיר אקוניס ומירי רגב לא תפסו שפומפוזיות היא אינה תשובה לרבבות שצעדו בשדרות רוטשילד. אגב, הייתי מצרף אליהם את מר מאיר שטרית, שהיה משוכנע כי ברטוריקה מרקיעת שחקים יכבוש וישכנע את הצעירים בשדרות רוטשילד. אך החליפה המחויטת וההופעה המעונבת של מאיר שטרית, שיצאה ממכונית שרד לשדרות רוטשילד כדי לשחרר אמירה פומפוזית של "אני עשיתי", נתקלה בבוז , שחייב את החליפה המחויטת לנוס חזרה למכונית הממוזגת .
ואני חזרתי לביתי מעודד לראות את העיר תל אביב מאגרפת אגרוף קמוץ ונחוש של צעירים הקוראים בקול לסדר יום חברתי חדש במדינת ישראל, סדר יום של צדק חברתי, סדר יום של אנשים קודמים לרווחים הדורשים חלוקה אחרת של משאבי המדינה.

תאריך:  28/07/2011   |   עודכן:  28/07/2011
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אופיר אקוניס ולהקתו
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
די לקשקש בשכל!!
חנה שרה-  |  28/07/11 08:57
 
- לחנה שרה
בת משפחה  |  29/07/11 08:03
2
קלינסקי אתה זבל....
מטאטא  |  28/07/11 09:30
 
- למטאטא
מירי רגב  |  28/07/11 11:36
3
עובדה
יואל ק  |  28/07/11 09:56
4
אופיר אקוניס ,חנה שרה,מצח נמוך
בדיבורכם בס,"ד  |  28/07/11 10:16
5
רבבות באו למרות הסתה של אקוניס
אמירה כהן  |  28/07/11 11:27
6
קלינסקי, עבור על התגובות וראה
חנה שרה-  |  28/07/11 12:20
7
אקוניס אוכל את הכובע
אמילי ר.  |  28/07/11 18:30
8
יש לי ייעוד ללקק לביבי נתניהו ל"ת
אופיר אקוניס  |  28/07/11 18:35
9
אין חדש במי שרוצה חד"ש
השמאלן ולהקתו  |  28/07/11 20:06
 
- תגובה לשמאלן ולהקתו
גאה להיות בשמאל  |  30/07/11 11:13
10
ההבדל בין נער הזהב-למלח הארץ
החלמאי  |  28/07/11 21:29
11
אקוניס -20000 קומוניטים
אופיר הנורמלי  |  29/07/11 09:11
 
- אקוניס הוא טוכסלקר
אופיר בן אופיר  |  29/07/11 12:05
12
عرب ويهود يد بيد
سلام  |  30/07/11 15:47
13
זה הכל תעמולה קומוניסטית
אקוניס  |  30/07/11 16:14
 
- זה באמת לא יפה להפגין נגד ביבי
אקוניס צודק  |  31/07/11 17:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד נבון קצב
הגיע הזמן והגיעה השעה לתקשורת מאוזנת יותר כפי שבאה היום לידי ביטוי בעיתונות הכתובה ע"י העיתון "ישראל היום " שלא בכדי הפך לעיתון הנקרא ביותר במדינת ישראל. ערוץ טלוויזיה שלא יצנזר , לא יחרים ולא יסגור את הדלת בפני תוכניות בידור וסאטירה שלא מזוהים עם השמאל
אהרון רול
"שדרות רוטשילד" שלנו עומדות להמיט עלינו אסון אם אנשים טובים בציבור לא יקומו ויעמדו בפרץ    זאת לדעת - ישראל עומדת בפני פוטש אנטי-דמוקרטי קיצוני של מיעוט על הרוב    לא לפתרון הבעיות מייחלים המוחים אלא להפלת הממשלה והחלפת השלטון    חובה לזכור: אנו יודעים כיצד מתחילות מהפכות, אך לעולם איננו יודעים כיצד הן תסתיימנה
מוני יקים
עם ישראל הספרדו-מזרחי הוא חלק מהאומה הערבית ומהעם הפלשתיני    ניסיונות להשמדת תרבות אתנית דינם כשלון חרוץ - והציונות אכן נכשלה במבחן ההיסטורי
יהודה דרורי
היום אני קורא במעריב מאמר מלא התפעלות על כוכב הזמר היווני הידוע יורגו דלאראס, אשר עומד להופיע בספטמבר הקרוב בארץ ולמלא כיסיו בכספנו    זה לא היה כל-כך נורא, אלמלא הוא פתח עלינו פה גדול ומלוכלך, קרא לנו פשיסטים, הצדיק את פושעי המרמרה ורואה בפלשתינים מין גזע מסכן
עמוס עמירן
הפתרון מצוי בחשבון פשוט - אפילו לא במתמטיקה    כאשר הכנסות נמוכות מהוצאות, על-מנת להתאזן צריך להגדיל את ההכנסות או להקטין את ההוצאות או שילוב בין השניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il